Forum Doom Trooper
Forum ogólne => Klub Arkadin => SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH => Wątek zaczęty przez: pretorianstalker w Listopada 18, 2015, 06:43:14 pm
-
(http://i.imgur.com/LRufVqk.jpg)
Sojusz. Możesz zagrywać wojowników z dwóch przynależności plemiennych na swoją placówkę.
-
O, brakowało mi jakiegoś sojuszu dla plemion, jestem za.
-
też jestem na tak
-
TAK ;)
-
STANOWCZE VETO. PLACOWKA JEST GLUPIA ZJE.....NA I PRZEGIETA. PLEMIENNA SZARANCZA JEST DO BANOWANIA A NIE DO POMPOWANIA!!
-
Boję się jakiś przegiętych kombosów ale jestem na TAK.
-
Na razie dużo do głowy mi nie przychodzi z cyklu "przegiętych" ale kilka rzeczy nieźle by "kombowało".
-
tak tak ! :)
-
Nie, nie!! ;)
-
Ja na TAK!
-
Zwróćcie uwagę, jak mocną bronią przeciwko taliom opartym na dwóch plemionach jest ten właśnie sojusz. Jeśli masz go w SB i uda ci się wystawić go jako pierwszy... :)
-
Zwróćcie uwagę, jak mocną bronią przeciwko taliom opartym na dwóch plemionach jest ten właśnie sojusz. Jeśli masz go w SB i uda ci się wystawić go jako pierwszy... :)
No ja taki srednio inteligentny jestem wiec nie za bardzo rozumiem ten myk 8)
-
Jak ty masz sojusz, to przeciwnik już go raczej nie wystawi, c'nie? :P
-
Dokładnie i wtedy masa kart przeciwnikowi zapycha rękę.
-
A co w przypadku kiedy mamy 2 plemiona i ktoś nam odrzuci sojusz?
-
Nic. Zdaje się, że nie można wystawić wojowników o różnych przynależnościach, ale można mieć ich na placówce.
Powyżej moja początkowa odpowiedź... Aczkolwiek potem przyszło mi do głowy, że pojawia się pewien problem z wystawianiem nowych wojowników. Jeśli masz wojowników z dwóch plemion i spadnie sojusz to chyba nie możesz wystawić żadnego z wojowników z tych plemion :) Dopiero kiedy zostaną przedstawiciele jednego z plemion możesz dokładać kolejnych z tego samego plemienia.
Całe szczęście nie tak łatwo zdjąć sojusz bez zdejmowania wojowników... ;)