Forum Doom Trooper

Forum ogólne => Klub Arkadin => SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH => Wątek zaczęty przez: madrav w Grudnia 20, 2015, 08:44:45 pm

Tytuł: Artyleria Dalekonośna
Wiadomość wysłana przez: madrav w Grudnia 20, 2015, 08:44:45 pm
(http://i.imgur.com/4tM40fv.jpg)
Tytuł: Odp: Artyleria Dalekonośna
Wiadomość wysłana przez: Qlig w Grudnia 21, 2015, 09:49:26 am
fajne :)

pytanie tylko czy nie powoduje to jakiś błędów z innymi kartami?
Tytuł: Odp: Artyleria Dalekonośna
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Grudnia 21, 2015, 12:14:09 pm
Czyli wynika że dołączonego wojownika nie można odrzucić w żaden inny sposób niż tylko przez odrzucenie artyleri. :) NIE dziękuje postoję.  ;D
Tytuł: Odp: Artyleria Dalekonośna
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Grudnia 21, 2015, 12:35:54 pm
Trochę nadinterpretacja. :P Nie wynika to z karty.
Tytuł: Odp: Artyleria Dalekonośna
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Grudnia 21, 2015, 01:54:00 pm
Ostatnie zdanie sugeruje właśnie taką interpretację. :P
Tytuł: Odp: Artyleria Dalekonośna
Wiadomość wysłana przez: Żeleś w Grudnia 21, 2015, 02:42:42 pm
ee ja bym raczej traktował to jak foxhole czy zasieki
Umocnienie dodawane do woja (lub na odwrót jak kto woli) ale wojownik pozostaje normalnie na placówce i można go dojechać w zwyczajny sposób .

Tylko pozostaje pytanie po grzyb ta altyleria jak i tak trzeba przejśc na placówke :P
Tytuł: Odp: Artyleria Dalekonośna
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Grudnia 21, 2015, 06:44:22 pm
Ostatnie zdanie sugeruje właśnie taką interpretację. :P

Ja tego tak nie widzę. Nic nie sugeruje, że nie da się inaczej niż w wymieniony sposób - po prostu jest to dodatkowa opcja na odrzucenie. :) Wydaje mi się, że znalazłbym tego typu zapisy w DT i nie było z nimi problemów.