Forum Doom Trooper

Forum ogólne => Klub Arkadin => Wątek zaczęty przez: Kapitan Shinobi w Stycznia 06, 2019, 11:31:13 pm

Tytuł: Projekt nowego plemienia
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Stycznia 06, 2019, 11:31:13 pm
W "homemejdach" figurują jacyś Atlantydzi mniejsza który to konkretnie dodatek.
Oglądałem to i muszę powiedzieć, że to padlina nie z tej ziemi. Wszystko opiera się o jeden obrazek, wojownicy wyglądają niemal tak samo (nawet Lutki mają większą różnorodność), jakieś pseudo moce i "kiblowate" ekwipunki. Stwór jest chyba jeden, a i tak nie pasuje do nich w żaden sposób. Równie dobrze mógłby to być stworek Bractwa, Imperialu czy kogolwiek z placówki.

Pochwalę się swoim pomysłem. Na początek trochę "fabuły".

Celtowie (brakło mi wyobraźni na bardziej "wyszukaną" nazwę) - plemię zamieszkujące wyspy północnej Europy oraz półwysep skandynawski. Z racji lokalizacji mają sojusz z Lutkami. Tzn - Luteranie nie "zjedli ich na śniadanie" pozwolili im się rozwinąć, a nawet w tym rozwoju pomogli (dostarczając surowce, know-how i takie tam). W realiach gry wyglądałoby to tak, że Lutki mogą przebywać z Celtami na jednej Placówce, "nie gryząc się". Ale po przeciwnych stronach barykady - normalnie atakują się nawzajem jak wszyscy.
Przy projektowaniu Celtów opierałem się na książce (historycznej) o wikingach, stąd nazwy, imiona itp. trącą "wikingszczyzną" - a niektóre "rzeczy" zaczerpnąłem z mitologi nordyckiej. 

Wymyśliłem dla nich całą linię:
1) wojownicy (od piechoty, przez jazdę po specjalsów) + bohaterowie
2) sprzęt (unikatowe bronie, pojazdy, i takie tam)
3) kilka stworów
4) unikatowe budowle i strefy walki
5) trochę kart specjalnych
6) parę reliktów
7) magię - w działaniu zbliżoną do MH - dającą wojownikom dodatkowe zdolności

Poszukałem też obrazków dla wojów/ekw/rel/stw/um - w internecie. Oczywiście, z racji, że pisałem "do szuflady", to nie przejmowałem się tym kto jest autorem danej grafiki, jakimiś tam prawami aut. itp.

Jakby ktoś był tym zainteresowany, mogę rozwinąć temat,

PS
nie tworzyłem gotowych kart. Mam tylko podpisane grafiki.
Tytuł: Odp: Projekt nowego plemienia
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Stycznia 07, 2019, 10:26:40 am
Z tego co kiedyś czytałem i pamiętam to luty są najsłabszym plemieniem i ledwo opierają się od wschodu rasputinom a z południa templariuszom. Swtorzenie nowego plemienia w tych warunkach było by bardzo karkolomne. Uważam ze szybciej mógłbyś dodać ich do lutów z zapisem uważani za "coś".
Tytuł: Odp: Projekt nowego plemienia
Wiadomość wysłana przez: Cairath w Stycznia 19, 2020, 07:29:04 pm
W ostatnim czasie natrafiłem na wiadomość od jednego z projektantów Warzone, że Plemiona ziemskie miały być rozbudowane o 3 dodatkowe frakcje które zamieszkiwały teren Ameryk:

An gene manipulated animal force that rejected most technology. ( think planet of the apes) , a native American force, a steam powered force that lived in large domed cities, (had a kind of tech American civil war feel ) and a mad max fury road type force that one could make own vehicles. That said toward the end we even toyed idea of making the animal humanoids force into a new chronopia force instead as troops for the Dragons return. I think i still have a few of the concept art around somewhere.
Tytuł: Odp: Projekt nowego plemienia
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Stycznia 19, 2020, 10:46:13 pm
Tak szczerze mówiąc, to brzmi to wtórnie, ci pierwsi to tacy Templariusze po "upgrejdzie", ci drudzy to napompowani Synowie Rasputina, ci ostatni to taka wariacja na temat nomadów z Hordy Półksiężyca, z dodatkiem sprzętu.
To już chyba wolę tych śmiesznych Atlantydów, którzy przynajmniej są niepowtarzalni, i po stosownym opracowaniu mają jakiś potencjał.

Tak poza wszystkim, to chyba dla Plemion z Eu to Ameryka za daleko co nie? Blitztankiem amfibią przez ocean? ;)