Forum Doom Trooper
Forum ogólne => Klub Arkadin => SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH => Wątek zaczęty przez: Kapitan Shinobi w Lutego 03, 2019, 11:26:19 pm
-
Deathshrieker Screechgun
Ekwipunek Mishima
BROŃ STRZELECKA. Może jej używać tylko BOHATER lub DOWÓDCA Mishimy.
S wojownika zwiększa się o 4. W walce strzeleckiej wojownik ignoruje modyfikatory P, wynikające z kart ekwipunku Przeciwnika.
UWAGI.
Za radą Pretora - karta "żywcem" wyjęta z War Zone bitewniaka I ED - jest tam nawet grafa, co prawda black&white, ale myślę, że ktoś obeznany z czymkolwiek powyżej painta to obrobi bez problemu.
W oryginale miał ją Yojimbo, i chyba nikt więcej. Dodałem, że każdy Bohater i każdy Dowódca, żeby karta miała jakieś większe zastosowanie w grze.
+4 to akurat w sam raz wg mnie, w oryginale to nie była jakaś szczególna "broń zagłady".
Za to dodałem, że przebija sprzęt wroga - to nie jest zwykły karabin, a broń dźwiękowa.
Umocnienia i Strefy walki to co innego.
Zastanawiałem się nad Reliktami, ale chyba może zostać tak jak jest.
Ostatnie zdanie - trochę skrót myślowy, ale dla mnie jest logiczne, że wojak ignoruje mody, jak strzela właśnie tą bronią - jeśli uważacie inaczej, mogę "zupgrejdować" opis.
Nazwa. Nie mam pojęcia jak to (sensownie) przetłumaczyć na polski - "Śmierciowrzask Broń Dźwiękowa"?
Tłumacze WZ też się poddali (w książce jest nazwa ang.), więc nie jestem w tym odosobniony. ;)
-
Jeżeli miała by to być R z podstawki to idealnie by się nadawała (za wyjątkiem zapisu o dowódcach). Dodał bym jeszcze zapis że może być używana w czasie gry jedynie 29 lutego.
-
To byłaby R-ka z dodatku fanowskiego (czytaj mojego) pt. "Cardinal's Wrath" ;)
Drugiego zdania nie łapię, więc nie odniosę się do tezy w nim zawartej.
No chyba, że tak:
M. Baka - 29 lutego
T. Huk - Co?
M. Baka - 29 lutego. Jest rok przestępny i luty ma 29 dni. Major Keller dowodzi jeszcze 24 godziny.
-
Chodziło mi o to że karta jest mało grywalna i aby zrobić z niej typową bezużyteczną R dodał bym jeszcze zapis o możliwości zagrania jej 29 lutego.
-
Zauważmy, że w realiach Doom Troopera grywalne są tylko ekwipunki dające 2 ataki za jedną akcję (np. Działko Myśliwy), autokilla (np. Kosa Semai), i/lub absurdalnie wysoki mod (np. Koordynator Walki).
Aha - no i jeszcze killery typu Mina/Granaty.
Żadna z tychże zdolności mi nie pasowała do tej broni - natomiast zdolność przebijania wrogiego ekwipunku uważam za fajną i w określonych sytuacjach przydatną.
Np. Tosiek z tym na S rozwali Kuratora z Koordynatorem. Przeciw taliom Synów Rasputina, gdzie "latają" Blitztanki i Faliste Ogony też mogłoby się to przydać.
Oczywiście w porównaniu do Mocy Ki to jest crap, ale z takowymi to większość sprzętu nie wytrzymuje porównania.