Forum Doom Trooper
Forum ogólne => Klub Arkadin => SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH => Wątek zaczęty przez: Kapitan Shinobi w Lutego 16, 2019, 11:58:03 pm
-
PIEŚŃ KRWI
K. specjalna Ogólna
Możesz zagrać tę kartę na swojego wojownika w trakcie walki, po czym usuń ją z gry.
Za każdą kartę, którą odrzucisz ze swej ręki, możesz zwiększyć jedną z cech bojowych walczącego o +4.
Możesz w ten sposób wpłynąć na kilka cech, ale nigdy na Wartość.
-
To jedną cechę czy kilka w końcu?
-
Sens PIEŚNI jest taki - za każdą kartę - ofiarę, masz +4 do jednej cechy, ale nie ma przymusu ładowania tylko jednej spośród WW, S i P.
Innymi słowy za 3 karty masz +12, możesz to rozdzielić (trzymając się wielokrotności 4) np.: +8 do WW i +4 do P.
Możesz też doładować po +4 do WW, S i P.
A także "wykoksić" tylko jedną z cech, np.: +12 do WW.
Puenta - jeżeli opis jest niejasny, mogę go trochę przerobić (np. coś w deseń WŚCIEKŁEJ PIĘŚCI).
-
Dozwolona 1 sztuka na talię oraz karty odrzucone zostają anihilowane.
-
Karta jest dosyć droga w użyciu, moim zdaniem, dodawanie anihilacji to przesada.
Ograniczenia do 1 też nie kumam - po co?
No chyba, że uznamy, że siła tej karty to czyszczenie ręki, w oczekiwaniu na "lepszą kartę". W tej sytuacji może rzeczywiście 5 takich kart da zjazd z talii w drugiej - trzeciej turze, i w konsekwencji wygraną błyskawiczną, a nie taki był jej zamysł.
-
Schodzisz do ukrytych, zakłóceń i do tej karty w czasie walki i sru losy walki są odmienione. Może tak o tym nie myślałeś ale tak by była używana.