Forum Doom Trooper

Forum ogólne => Klub Arkadin => SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH => Wątek zaczęty przez: Kapitan Shinobi w Lutego 17, 2019, 09:02:36 pm

Tytuł: Ziemia Ojczysta: Mroczny Raj (specjalna)
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Lutego 17, 2019, 09:02:36 pm
ZIEMIA OJCZYSTA: MROCZNY RAJ

K. specjalna  Ogólna

MOŻESZ JĄ DOŁĄCZYĆ DO STREY WALKI: MROCZNY RAJ. KARTA POZOSTAJE W GRZE. Wojownicy plemienni chronieni przez tą strefę walki mogą zignorować wszystkie jej negatywne modyfikatory, a napastnicy ranieni przez nich są automatycznie zabijani.

Uwagi:
1) mało oryginalne, wiem, ale skoro Żołnierze Zagłady takie mają, to czemu nie mieli by ich mieć Placówkarze
2) w org. Paradise Lost chyba nie było Strefy z modem ujemnym, choć moja pamięć może zawodzić. Tak czy owak, zawsze jest szansa, że takowe kiedyś powstaną.
3) wiem, że słabe, i że nikt nie gra takimi Ziemiami ojczystymi, jednakowoż uważam, że taka karta ma większe prawo bytu niż taki Pistolecik dający +1/+1, stąd - powinna się pojawić.



Tytuł: Odp: Ziemia Ojczysta: Mroczny Raj (specjalna)
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Lutego 18, 2019, 01:42:44 pm
Nie pamiętam też na 100% ale chyba są jakieś ujemne modyfikatory. Karta w sumie ok i nawet bardziej grywalna niż pozostałe, bo jak pojawiają się plemiona to często strefy wykorzystują. Niezła dla Triady by była.
Tytuł: Odp: Ziemia Ojczysta: Mroczny Raj (specjalna)
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Lutego 19, 2019, 09:42:41 am
ok
Tytuł: Odp: Ziemia Ojczysta: Mroczny Raj (specjalna)
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Lutego 19, 2019, 10:23:26 pm
Jest to moja pierwsza karta, której Nekro nie objechał ;)
Jakby powiedział Borat: "grejt sakcess"
Tytuł: Odp: Ziemia Ojczysta: Mroczny Raj (specjalna)
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Lutego 26, 2019, 10:00:41 am
Bo te strefy jak i wojownicy są i tak słabi więc takie bonusy są jak najbardziej na miejscy. No i brak FS. ;)
Tytuł: Odp: Ziemia Ojczysta: Mroczny Raj (specjalna)
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Lutego 26, 2019, 11:20:57 pm
Mimo wszystko, znajdują się gracze którzy "męczą" placówkarzy nawet na turniejach.
Strefy to strefy -  z założenia są słabe - co do tego nie ma dwóch zdań.

Woje plemienni (zwani w skrócie WP) jednakowoż mają silniejsze cechy niż przeciętni Żołnierze Zagłady (zwani dalej ŻZ), przynajmniej do Golgothy włącznie.
Zabijanie aut ma wielu "w standardzie", podobnież FS.
A ilu ŻZ (nie bohaterów) ma autokilla? Albo FS?

Puenta: uznawanie ich za słabiaków jest nieuprawnione, moim zdaniem. Plemiona są pokrzywdzone, bo DT nie doczekał się kolejnych rozszerzeń. Nie mają bohaterów, Reliktów, mało sprzętu, brak specjali dedykowanych (poza Rytuałami i Proroctwami), itp.

Są słabi, ale dlatego, że Mishimiarze "czeszą" wszystkich Tośkiem, Cybersi Cyrilem, Impy Łaską Paladinów i gratisowym Maxwellem z McCraiga itd., Bracto/Legion - tu nie ma dyskusji. Tak, na tym tle są słabi. Ale:

Gdyby zrobić talie "równych szans" - weź sobie dowolną korpo, ale bez Bohaterów, bez Pancerza Legendarnego, bez magii, to uważam, że szanse są co najmniej równe. Korpo vs Plemię; 50 na 50. Zależeć będzie dużo od szczęścia, co komu podejdzie bądź nie.   
Tytuł: Odp: Ziemia Ojczysta: Mroczny Raj (specjalna)
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Lutego 27, 2019, 09:37:19 am
No ja uważam ze jedynym plemieniem które ma jakiś normalne statystyki są raptusini + pojazdy. Reszta pada przy ŻZ.
Tytuł: Odp: Ziemia Ojczysta: Mroczny Raj (specjalna)
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Lutego 27, 2019, 10:27:44 pm
Wiedząc że gram z Rasputińcami, biorę 5x uszkodzenie i 5x brak paliwa, i mają zamiecione ;).
Żeby chociaż mieli jakiś ekwipunek inny niż pojazdy, Miotacz Ognia (taki był w DE nawet), Jakiś CKM z autokillem, albo chociaż Snajperkę (któryś z przywódców z DE ma taką w łapie). 
Tytuł: Odp: Ziemia Ojczysta: Mroczny Raj (specjalna)
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Marca 04, 2019, 01:50:13 pm
Na turniej do rezerwy też byś brał x5?
Tytuł: Odp: Ziemia Ojczysta: Mroczny Raj (specjalna)
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Marca 04, 2019, 10:20:44 pm
Uszkodzenie tak, 3 do 5, Brak Paliwa tylko 1-2 góra, pod warunkiem, że wiedziałbym, że Skoq też gra ;).
Na wypadek Grizzliego. Uszkodzenia zawsze wykorzystasz, nie ma opcji żeby nikt nie grał ekwipunkiem.
PS
Turnieje to turnieje i rozumiem że nie da się przygotować na wszystko. Rozumiem Twoją argumentację.

Plemiona mają jednak bardziej pod górkę, np: co wygrałby Imperial bez Nicoli, Maxwella itp? A Mishima bez Tośka?
Miśki mają w zasadzie tylko jedną opcję (gdyby wyłączyć bohaterów): Biali Mistycy i zasypanie wroga Sztuką. Aha, zapomniałem o Morcie - Surveillance Ship na czyszczenie talii. Swoją drogą przepakowana karta i nawet nie pojazd, ale to temat na inny wątek.

Korpsi mają nad plemionami przewagę, ale dlatego że mają bohaterów, relikty, itd.
Zresztą to akademicka dyskusja - trzeba by spróbować złożyć takie talie, i wystawić przeciw sobie. A kto przy zdrowych zmysłach grając dowolną Korpą zrezygnuje z bohaterów itp?

Mój tok rozumowania jest taki: Przeciętny ŻZ dowolnej formacji (z wyłączeniem przypakowanych "Apokalipsów") jest słabszy od przeciętnego wojaka z Plemion. Co nie oznacza, że w starciu korpo vs plemię ci pierwsi są przegrani, bynajmniej. Jeśli pozwolimy ŻZ na wszystko, co biorą normalnie, to oczywiście większość starć to będzie wermacht vs Wojsko Polskie w 39'. 
Raptusów Najłatwiej dopakować i tu się z Tobą zgadzam: Blitzanki + Faliste + komendanci i talia stoi.