Forum Doom Trooper

Forum ogólne => Klub Arkadin => SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH => Wątek zaczęty przez: Kapitan Shinobi w Lutego 23, 2019, 10:47:49 pm

Tytuł: Boska Moc (specjalna)
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Lutego 23, 2019, 10:47:49 pm
BOSKA MOC

Specjalna  Bractwo

Tej karty może użyć wojownik Bractwa, który właśnie rzucił dowolny czar Sztuki, dający określone modyfikatory do WW, S i/lub P w zamian za punkty A. Po użyciu usuń ją z gry. Po zapłaceniu za czar, możesz podwoić jego modyfikatory, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W jednej walce można użyć tylko jednej takiej karty.
Tytuł: Odp: Boska Moc (specjalna)
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Lutego 26, 2019, 09:50:02 am
Zapis na karcie dość niefortunny bo pierwszy prawo do skontrowania ma przeciwnik. Co do umiejętności to to nie widzę przeciwwskazań jak ktoś chce używać.
Tytuł: Odp: Boska Moc (specjalna)
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Lutego 26, 2019, 10:56:02 pm
Nie bardzo wiem jak to inaczej sformułować, ale nie widzę też przeciwwskazań dla prawa kontry przeciwnika.
Taka sytuacja.
Mój wojak rzuca czar.
- Kontrujesz?
- Nie.
- No ta ja zagrywam jeszcze Boską.
- Ok, niech ci będzie.
Tytuł: Odp: Boska Moc (specjalna)
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Lutego 27, 2019, 09:38:33 am
I to jest prawidłowe rozumowanie!
Tytuł: Odp: Boska Moc (specjalna)
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Lutego 27, 2019, 10:07:22 am
Od strony mechaniki zasadniczo wszystko chyba ok, natomiast karta słabiutka. :D I tak prawie nigdy nie używa się tego typu czarów. ;) Wolałbym już to raczej jako specjalną dołączaną do wojownika na stałe.
Tytuł: Odp: Boska Moc (specjalna)
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Lutego 27, 2019, 10:14:06 pm
Czarów tego typu nie używa się, ponieważ nawet przy banie na discard ręki i tak wszyscy ładują Samodoskonalenie + ewentualnie Nietykalność. Przy braku bana bierzemy po jednym Powiewie, Kontroli, Sztormie i Wróżbie, no i czary bojowe są zbędne.
Gdyby oba te czary (Samo. i Niet.) były ograniczone do 1, automatycznie braciszkowie musieli by bardziej kombinować.

W obecnej sytuacji każda próba "wyciągnięcia" czarów bojowych i o. czarów bojów, tych "zwykłych", będzie skazana na porażkę.
Twój pomysł natomiast jest godzien uwagi - specjal pozostający w grze, z wojownikiem, nieco rozszerza zdatność karty do użytku.

PS
żadne ograniczenie jakiegoś "overpowered" czaru nic nie da, jeśli zezwolimy na 5x Przywołanie Zaklęcia w talii.
I jest to zaklęcie, które (gdybym miał coś do powiedzenia w tej kwestii) ograniczyłbym do jednego na talię w pierwszej kolejności.;)