Forum Doom Trooper

Forum ogólne => Klub Arkadin => SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH => Wątek zaczęty przez: Kapitan Shinobi w Marca 24, 2019, 10:52:03 pm

Tytuł: Nawrócenie (misja)
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Marca 24, 2019, 10:52:03 pm
NAWRÓCENIE

Misja  Bractwo

MISJA GRACZA. Aby wykonać tą misję, gracz musi poprzez działanie kart zmienić dowolnego, znajdującego się w grze HERETYKA w Żołnierza Zagłady. Wówczas otrzymuje 5 PZ i 5A. Punkty za tę misję możesz otrzymać tylko raz w trakcie jednej gry.

Uwagi:
1) misja gracza oznacza misję zlecaną graczowi (w odróżnieniu od misji wojownika, zlecanej temuż). przy braku uszczegółowień misję możemy zlecić komukolwiek z uczestników gry.
2) projektując Nawrócenie miałem na myśli karty typu Dotknięty Światłem, Wyklęcie itp., a ograniczenie zarobków dodałem żeby po pierwsze - ukrócić talie "samogwałtowe" na kultystach (3 akcje, 3 misje po kolei i zmiana przynależności - 15PZ na turę); po drugie Heretycy są nacją mającą i tak "pod górkę" w DT (Skrucha i Liber{nie ten raper ;)}) - więc 25 PZ za 5x Dotknięty Światłem to za wysoka kara dla gracza, który se wziął Heretyków.
3) po namyśle - nie jestem pewien czy Kultyści się łapią na Nawrócenie - Kultysta jako taki nie korzysta z żadnej karty, a ze swej zdolności specjalnej. Niech wypowiedzą się bardziej dośwadczeni (zwykle Pretor i Nekro ;)) - ja na razie skłaniałbym się ku wersji, że tak sformułowanej misji mój Kultysta (zmieniając się z Heretyka na ŻZ) nie wypełni. Podobnież Kultysta przeciwnika - gdyby akurat potrzebował przemiany w ŻZ - nie spełni wymogów mojej misji.
Tytuł: Odp: Nawrócenie (misja)
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Kwietnia 03, 2019, 12:01:05 pm
Pompujemy samogwałty. Stanowcze nie.