Forum Doom Trooper

Forum ogólne => Klub Arkadin => SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH => Wątek zaczęty przez: Kapitan Shinobi w Kwietnia 18, 2019, 11:40:23 pm

Tytuł: Pilot (wojownik)
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Kwietnia 18, 2019, 11:40:23 pm
PILOT

wojownik  Capitol

1/3/3/3

Może być wyposażany w POJAZDY POWIETRZNE w dowolnej chwili, nie poświęcając na to akcji. Może używać takich POJAZDÓW dowolnej korporacji oraz Bractwa. Gdy używa POJAZDU LATAJĄCEGO, otrzymuje dodatkowe +5 do S i P (niezależnie od normalnego działania tej karty). Możesz poświęcić trzy akcje na wystawienie PILOTA - w takim wypadku automatycznie wyposażasz go w dowolny POJAZD POWIETRZNY Capitolu z kolekcji, lub stosu odrzuconego.

UWAGI:
1) kolejny z serii "cielaków" - jeśli uznacie za stosowne, możemy omówić podniesienie cech. Z drugiej strony, 3 akcje, PILOT + Ikar i mamy 1/13/13/3 - można gnębić Tośki i inne takie. Jak jeszcze wpadnie Inspiracja (i akurat nie zostanie bloknięta, to kosimy Archiwa BR przeciwnika).
2) obrazek - panna dosiadająca Pegaza - w DT oryginalnym nie wykorzystana, a mundurek zacny ;)
3) nie wiem czy muszę dodawać, że ze SWEJ kolekcji/stosu odrzuconego - dla mnie to logiczne.
4) widzę problem z Ważką - czy jak wojak siedzi w środku to używa pojazdu, czy też nie?
Tytuł: Odp: Pilot (wojownik)
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Kwietnia 20, 2019, 06:48:36 pm
Dość taki mocny. Ja bym go jednak trochę pogorszył.
Tytuł: Odp: Pilot (wojownik)
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Kwietnia 20, 2019, 11:14:28 pm
Moja propozycja - ograniczmy bonus do +3/+3,
albo zabrać mu ekwipowanie bez akcji.
Jednakowoż ekwipunek to tylko ekwipunek, a bez bonusa do W odpadają wjazdy w puchę, czyli wojak nadaje się tylko do walki "face to face" z wrażymi koksami.
Tytuł: Odp: Pilot (wojownik)
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Kwietnia 22, 2019, 01:34:05 am
Najlepiej oba naraz.
Tytuł: Odp: Pilot (wojownik)
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Kwietnia 24, 2019, 10:34:05 pm
A czy czasem nie będzie za słaby (jeśli wprowadzimy oba ograniczenia, tzn zabranie zdolności "bez akcji" i -2 do bonusa)?
Zresztą nie będę kruszył kopii o bonusy, jeśli bardziej doświadczeni gracze uważają za wystarczające, to niech zostanie:

PILOT

wojownik  Capitol

1/3/3/3

Może używać POJAZDÓW LATAJĄCYCH dowolnej korporacji oraz Bractwa. Gdy używa POJAZDU LATAJĄCEGO, otrzymuje dodatkowe +3 do S i P (niezależnie od normalnego działania danej karty). Możesz poświęcić trzy akcje na wystawienie PILOTA - w takim wypadku automatycznie wyposażasz go w dowolny POJAZD POWIETRZNY Capitolu z kolekcji, lub stosu odrzuconego.

PS
myślałem, że mój pilocik zostanie objachany za "cieniactwo", tymczasem okazał się koksem którego należy znerfić (terminologia z World Of Tanks: nerf => obniżenie jakichś parametrów czołgu, który [zdaniem twórców] jest za mocny)
PS II
a jakby mu dodać Poj. Lat. Plemion? Z takim Falistym ładnie by się komponował (+9/+9), a nawet z Rzeźnikiem z Triady (+7/+7) ;).
Tytuł: Odp: Pilot (wojownik)
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Maja 22, 2019, 12:09:17 am
Ta daj mu wszystkie pojazdy i bombe atomową. A tak na poważnie to korporacyjne mu wystarczą.
Tytuł: Odp: Pilot (wojownik)
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Maja 22, 2019, 10:13:19 pm
Ok, rozumiem.