Forum Doom Trooper

Zasady gry => Kombinacje kart => Wątek zaczęty przez: Kapitan Shinobi w Styczeń 02, 2020, 11:21:12 pm

Tytuł: Saladin vs Alakhai
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Styczeń 02, 2020, 11:21:12 pm
Czy Saladin może się znaleźć na jednej Placówce z Alkiem?
Czy mogą przebywać u jednego gracza, ale jeden w Kohorcie a drugi na Placówce?
Tytuł: Odp: Saladin vs Alakhai
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Styczeń 07, 2020, 09:56:55 pm
W tym wypadku moim zdaniem zastosowanie będą miały zasady, że Placówka to przedłużenie Szwadronu/Kohorty. Więc nie - nie mogą być razem w grze u jednego gracza.