Forum Doom Trooper

Zasady gry => Archiwa Bractwa => Karty => Wątek zaczęty przez: pretorianstalker w Lipca 13, 2006, 08:08:59 pm

Tytuł: Konwój wojskowy, Przerzut wojska
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Lipca 13, 2006, 08:08:59 pm
Pytanie proste. Ile trwa efekt tych kart? :/
Opcje są dwie - całą turę lub do końca gry :)
Tytuł: Konwój wojskowy, Przerzut wojska
Wiadomość wysłana przez: Bane123 w Lipca 16, 2006, 08:29:40 pm
one chyba zostaja w grze wiec cala gre , a jak nie zostaja to pewnie ture tylko :D
Tytuł: Konwój wojskowy, Przerzut wojska
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Lipca 17, 2006, 04:53:43 pm
Ja osobiście opowiadam się za jedną tura, ale nie wiem jak to wyjaśnić :P
Tytuł: Konwój wojskowy, Przerzut wojska
Wiadomość wysłana przez: Diablerist w Lipca 17, 2006, 05:40:13 pm
A jeśli turę to czy turę danego gracza czy do początku kroku 1. Jeśli tylko danego Gracza to jego kolega z drużyny nie jest w stanie skorzystać z efektów tej karty bez Inspiracji. Chyba...
Tytuł: Konwój wojskowy, Przerzut wojska
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Lipca 17, 2006, 06:11:17 pm
No więc mam na myśli turę taką jak przy gestej mgle :) Czyli do początku nastepnej tury rzucającego.
Tytuł: Konwój wojskowy, Przerzut wojska
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Października 05, 2006, 02:03:48 pm
Cytat: "pretorianstalker"
No więc mam na myśli turę taką jak przy gestej mgle :) Czyli do początku nastepnej tury rzucającego.


Sądze podobnie zresztą to wydaje sie być logiczne.