Forum Doom Trooper

Zasady gry => Karty => Wątek zaczęty przez: Atticus w Wrzesień 10, 2006, 01:48:00 pm

Tytuł: Granat Neuralny
Wiadomość wysłana przez: Atticus w Wrzesień 10, 2006, 01:48:00 pm
Czy wojownik po samo anihilacji i zabiciu przeciwnika granatem dostaje dodatkowe 3 PZ z samobójczej misji?
Tytuł: Odp: Granat Neuralny
Wiadomość wysłana przez: bulielmo w Listopad 21, 2006, 02:13:53 pm
MAM pytanko. Czy w wyniku zabicia wojownika przeciwnika np Granatem Nauralnym zdobyte Punkty traktujemy jako zdobycz naszego wojownika biorącego udział w walce czy nie. Zagmatwane? Dokładnie czy gdy mój wój ma Niesubordynacje i Neurala to czy po walce w której zginie za zabitego w wyniku eksplozji neurala dostaję Pz czy Pa?
Tytuł: Odp: Granat Neuralny
Wiadomość wysłana przez: Diablerist w Listopad 21, 2006, 02:28:48 pm
PA. Niewiele jest takich przypadków, gdzie traktuje się to inaczej.
Tytuł: Odp: Granat Neuralny
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Listopad 29, 2006, 08:59:34 pm
UWAGA! Znalazłem coś co może zmienić nasz ustalenia :D Granat zabija po walce - tak jak myślałem.
MOACB (niezależnie od tego czy moje czy oryginał - są tu zgodne)
Cytuj
RESOLVE COMBAT
37) Determine final combat standings based on the cumulative effects of all cards played. Note which cards were countered by card effects and disregard those cards.

COMBAT IS NOW "FINISHED." CARDS THAT ARE PLAYED "IMMEDIATELY AFTER COMBAT" OR "IMMEDIATELY AFTER A WARRIOR IS WOUNDED/KILLED" MAY NOW BE PLAYED.

ESCAPE WOUNDING
38) Attacker may play card effects to "save" wounded and/or killed warriors.
39) Defender may play card effects to counter, then others, and so on until all players pass.
40) Defender may play card effects to "save" wounded and/or killed warriors.
41) Attacker may play card effects to counter, then others, and so on until all players pass.
etc, etc...


Przyznawanie punktów odbywa się więc po walce, podobnie uciekanie itp. O ile nie spowoduje to errorów, to powinniśmy uznać, że tak jak jest, jest ok ;)

Czyli:
Za zabicie Granatem nie dostaje się dodatkowych 3 z samobójczej.
Za Paparazzo również się nie dostaje pkt.
Tytuł: Odp: Granat Neuralny
Wiadomość wysłana przez: Skoq w Listopad 29, 2006, 10:55:45 pm
fakt że granat działa po walce jednak potwierdza też Nipa na forum GE - jest tam taki temat Brainwave Bomb vs Suicide mission czy cos takiego - poszukajcie a znajdziecie:) :D
Tytuł: Odp: Granat Neuralny
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Listopad 29, 2006, 11:03:11 pm
Też sprawdziłem i kiedy miałem właśnie nipę zniszczyć, zauważyłem te słowa - COMBAT IS NOW "FINISHED."

Zrozumiałem, że popełniliśmy błąd zaliczając ostatnie fazy walki do walki :D Ostatnie fazy są już po walce. Zainspirował mnie właśnie post nipy na CCGW.
Tytuł: Odp: Granat Neuralny
Wiadomość wysłana przez: Zimoli77 w Kwiecień 30, 2009, 02:05:15 pm
Krótko, moge odpalić granat neuralny w walce i przeżyć rzucając ucieczke ?
Tytuł: Odp: Granat Neuralny
Wiadomość wysłana przez: Muleq w Kwiecień 30, 2009, 02:40:08 pm
Nie bo Ucieczke musisz użyć natychmiat po smierci wojownika, a jak użyjesz granatu to nie bedzie juz natychmiast.
Tytuł: Odp: Granat Neuralny
Wiadomość wysłana przez: Diablerist w Kwiecień 30, 2009, 02:46:45 pm
Inaczej. Jak zagrasz Ucieczkę to Granat nie zostanie odpalony.
Tytuł: Odp: Granat Neuralny
Wiadomość wysłana przez: Snake PL_issken w Styczeń 01, 2021, 07:31:47 pm
Czy granat można odpalić u wojownika, który nie może używać ekwipunku, np. u takiego w pojeździe? Myślałem, że nie, ale przecież wojownik nie żyje i niczego już nie może użyć - granat odpala się bez jego udziału.
Tytuł: Odp: Granat Neuralny
Wiadomość wysłana przez: Skoq w Styczeń 14, 2021, 12:11:42 am
Wydaje mi się że nadal nie może - pojazd przeszkadza - oba ekwipunki spadają w tym samym czasie z wojownikiem... Tak mi się wydaje.
Tytuł: Odp: Granat Neuralny
Wiadomość wysłana przez: Snake PL_issken w Styczeń 16, 2021, 02:48:54 am
Pojazd nie przeszkadza, bo wojownik NIE UŻYWA granatu. Podobnie jak nie używa Sztuczki, a ta i tak działa. Moim zdaniem Sztuczka i Granat to ekwipunki działające bez udziału wojownika. Albo inaczej: wojownik, który je nosi, nie jest użytkownikiem. Zwłaszcza martwy.
Tytuł: Odp: Granat Neuralny
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Styczeń 17, 2021, 01:53:25 pm
Powiedziałbym, że Granatu musisz używać podczas walki żeby na koniec zadziałał, jeśli zajdą odpowiednie okoliczności. Jeśli możesz to z defaulta używasz bo tak wynika z zapisu na Granacie. Jeśli nie możesz używać to nie.