Forum Doom Trooper

Forum ogólne => Talie/taktyki => Wątek zaczęty przez: koszal w Maja 11, 2006, 09:00:33 am

Tytuł: Talia na przerażające znaki
Wiadomość wysłana przez: koszal w Maja 11, 2006, 09:00:33 am
Pomysł jest podły. Wybieramy dowolne plemię. Przy czym sugeruję Triadę lub Hordy.

Przerażające znaki x 1
przymusowy marsz x 5
Precz z tej planety x 5
Zużycie x 1
Nadwyżki x 1
pech x 1
przekleństwo x 2
złoto dla naiwnych x 1
wpływ x 1
skradzione papiery x 1
drapieżniak x 3
śmiertelny uwiąd x 2
nieudany czar x 2
równe prawa x 1
gęsta mgła x 5
przepaść x 5
przeniesienie x 1
pojmany x 1
zaginiony w akcji x 1
zakłócenia łączności x 5
szczęście x 1
do rzeźnika x 1
ukryte siły x 5
inspiracja x 5
wojownicy plemienni x 5

Nie atakujemy ręki Gracza tylko pozbawiamy go akcji. Będzie mógł używać tylko kart do zagrania w dowolnym momencie, a cała reszta będzie kisić mu rękę. Jak tylko czymś zjedzie do placówki to rzucamy mu precz z tej planety. Przerażające znaki i przymusowe marsze dają więcej niż się wydaje, bo nawet jak przeciwnik zagrywa inspirację to nie może wykonać ataku. Jeśli już coś wystawi to niedobrze. Ryzykowna. Jednorazowa.
Tytuł: Plemiona
Wiadomość wysłana przez: Diablerist w Maja 11, 2006, 12:15:02 pm
Hehehe, podłe pomysły są najlepsze :evil:  Sam kiedyś myślałem o Śmiertelnym Uwiądzie i zmniejszaniu akcji przeciwnika. Drapieżniaka jednak musisz dać Wojownikowi Templariuszy. Dorzuciłbym jeszcze jedne Znaki, parę Wymuszeń, Falę Prawości, Po Namyśle, a wywaliłbym 5 Przepaści i Gęstych Mgieł. Problem może wystąpić jeśli przeciwnik również gra Plemiennymi, wtedy wirus, który jest podstawą odpada, chyba że mamy Zmutowanego Wirusa. W razie gdyby przeciwnik jednak wystawił jakąś chmarę przydać się może Wół Artyleryjski.
Tytuł: Plemiona
Wiadomość wysłana przez: koszal w Maja 12, 2006, 08:26:24 am
I po to te głupawe gęste mgły i przepaści, żeby blokować ataki przeciwnika, a samemu ciułać.