Forum Doom Trooper

Zasady gry => Archiwa Bractwa => Zasady ogólne => Wątek zaczęty przez: pretorianstalker w Marca 11, 2007, 10:13:05 pm

Tytuł: Wojownicy, którzy mogą zostać zabici tylko automatycznie
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Marca 11, 2007, 10:13:05 pm
Problem polega na tym, że nie do końca wiadomo, kogo ta definicja obejmuje, a jest to koenicznie do interpretacji kart takich jak Booby trap czy Eat this!

Osobiście, po przemysleniu sprawy, skłaniałbym się do uznania za obowiązującą opcji, że wojownikami, którzy mogą zostać zabici automatycznie są zarówno Golem ciemności/Wolfe in the Heat jak i wojownicy typu Rakieta/Local Thug. Zaden z tych wojowników nie może być zabijany dwustopniowo poprzez stadium rannego. Jeżeli to wszystko wrzucimy do jednego worka, wyeliminujemy problem zabijania wojowników kartami typu Booby trap i punktami jakie w takich wypadkach należałoby przyznawać lub nie.

Czekam na opinie innych.
Tytuł: Wojownicy, którzy mogą zostać zabici tylko automatycznie
Wiadomość wysłana przez: Nicodemus w Marca 11, 2007, 11:22:40 pm
Na Local Thug jest napisane " Jeżeli zostanie zraniony zostaje automatycznie zabity. "
a na Booby Trap "Wojownik zostaje automatycznie zraniony"
A wiec wychodzi na to ze mozna Local Thung'a zabic karta Booby Trap
Tytuł: Wojownicy, którzy mogą zostać zabici tylko automatycznie
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Marca 11, 2007, 11:50:35 pm
Ale pisze również, że wojownik jest ranny nawet wtedy kiedy może zostać zabity tylko automatycznie :) W takim wypadku pozostałby ranny, mimo tego, że teoretycznie mógłby zostać zabity :)
Tytuł: Wojownicy, którzy mogą zostać zabici tylko automatycznie
Wiadomość wysłana przez: Atticus w Marca 12, 2007, 06:47:02 pm
Ja bym sie skłaniał za opcją - że booby tylko rani rakiete/lokal thuga .
A co z kartą "Eat This" ??
Tytuł: Wojownicy, którzy mogą zostać zabici tylko automatycznie
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Marca 12, 2007, 07:13:16 pm
SPRÓBUJ TEGO/EAT THIS i PUŁAPKA/BOOBY TRAP nie zabijają automatycznie wojowników, którzy giną w momencie ich zranienia (takich jak RAKIETA czy MIEJSCOWY OPRYCH)... Jeśli chodzi o wojowników, którzy leczą się automatycznie w momencie ich zranienia (takich jak GOLEM CIEMNOŚCI), karty PUŁAPKI i SPRÓBUJ TEGO są dla mich nieszkodliwe (ponieważ ich zdolności następują po efekcie wywieranym przez te atuty), choć BW dziwnie interpretował działanie karty SPRÓBUJ MNIE ZATRZYMAĆ (nie wiadomo jednak czy było to uzupełnienie/errata tej karty czy jego głupota).
Tytuł: Wojownicy, którzy mogą zostać zabici tylko automatycznie
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Marca 12, 2007, 08:15:45 pm
Cytat: "Marqwitch"
SPRÓBUJ TEGO/EAT THIS i PUŁAPKA/BOOBY TRAP nie zabijają automatycznie wojowników, którzy giną w momencie ich zranienia (takich jak RAKIETA czy MIEJSCOWY OPRYCH)...


Fajnie, że rozwiałeś wszelkie wątpliwości, szkoda tylko, że nie podałeś żadnych argumentów ;)
Mi trudno byłoby stwierdzić coś z taką pewnością, bez przyjęcia pewnych założeń. Może napiszcie, czy waszym zdaniem Rakieta to wojownik, który moze zostać zabity tylko automatycznie to coś się więcej wyjaśni.
Tytuł: Wojownicy, którzy mogą zostać zabici tylko automatycznie
Wiadomość wysłana przez: Skoq w Marca 12, 2007, 08:23:53 pm
Moim zdaniem też powinno być tak jak mówi Marqwitch - te zdanie "nawet jeśli może być tylko zabity" jest trochę bezsensowne - wg interpretacji Preta (swoja drogą chyba jedynej słusznej która tłumaczy to głupie zdanie :> ) karty te wyłączałyby zdolności specjalne wymienionych wojowników - którzy przecież sami leczą się/zabijają - tego nie dokonują karty booby trap i eat this.... :? - a jednak mamy kurde zonka od BW...
Hmm... w sumie to uwzględniając zdanie  - "nawet jeśli może być tylko zabity" należałoby nie wrzucać golema i wolfe do jednego wora z rakieta i local thugiem - skłaniałbym się raczej do tego, że tylko ta druga "para" zostałaby tylko ranna zamiast sie zabijać - zgodnie z celem zagrywania booby i eat this - nikt by nie zginął w wyniku ich zagrania - a golem i wolfe po zranieniu natychmiast się leczą - więc booby i eat this byłyby nieszkodliwe dla nich... co Wy na to? ;)
Tytuł: Wojownicy, którzy mogą zostać zabici tylko automatycznie
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Marca 12, 2007, 09:17:26 pm
No ja w sumie tez jestem za... :P Golem powinien być odporny na Booby trapy, tylko nie wiem jak to połączyć z tym co mówi Winter. Jest jedno wyjście - nie łączyć :D
Tytuł: Wojownicy, którzy mogą zostać zabici tylko automatycznie
Wiadomość wysłana przez: Diablerist w Marca 13, 2007, 01:43:30 pm
A mi się jednak wydaje, że Rakieta po Booby ginie i przyznawane są punkty. It's killed if it becomes wounded. Dla mnie killed jest równoznaczne z przyznawaniem punktów (są jakieś przypadki, gdzie przy zabiciu nie dostaje się punktów?). Mi twoje ostatnie tematy, bez obrazy ;) , przypominają trochę szukanie dziury w całym. Tak jak ten Soldat co jest podatny na karty dla Miotaczy :mrgreen:
Tytuł: Wojownicy, którzy mogą zostać zabici tylko automatycznie
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Marca 13, 2007, 08:34:35 pm
A mi się wydaje, że zabijanie przy pomocy Eat this jest głupie i Rakieta powinna być wojownikiem, który może zostać zabity tylko automatycznie. Bo w sumie to właśnie rakieta bardziej tu pasuje niż Golem. Są opcje, że wojownik ginie i nie ma pkt - Dopalacz :P
Tytuł: Wojownicy, którzy mogą zostać zabici tylko automatycznie
Wiadomość wysłana przez: Diablerist w Marca 13, 2007, 09:02:53 pm
Ale przy Eat This Rakiety nie giną, lecz pozostają w grze zranione.
Tytuł: Wojownicy, którzy mogą zostać zabici tylko automatycznie
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Marca 13, 2007, 09:50:08 pm
No i przy Booby trap powinno być podobnie :P Bo definicja z tym automatycznym zabijaniem jest daleko niejasna.

EDIT:
Zmieniam zdanie :)
Booby trap - rani golema i tak go pozostawia, a zabija Rakiete
Eat this - rani wszystkich poza rannymi :P
NIe zwróciłem uwagi na zapis na Eat this, który wyróżnia dodatkową grupę - giną kiedy zostają ranni.
Tytuł: Odp: Wojownicy, którzy mogą zostać zabici tylko automatycznie
Wiadomość wysłana przez: Father w Kwietnia 30, 2007, 06:54:57 am
mo0je zdanie :D to booby trap rani golema ( fakt) ale karta nie pozostaje w grze :D i nie ma na golema stalego ( ciągłego ) oddziaływania wiec automatycznie po odrzuceniu golem się leczy.. bo nie wazne czym sie go zranilo ( czy w walce czy kartą) ..a rakieta hmm powinna byc ranna :D i tak się robi - po dzialaniu kart, lecz W NASTĘPSTWIE CZASU ginie, bo byla ranna :D the end
Tytuł: Odp: Wojownicy, którzy mogą zostać zabici tylko automatycznie
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Kwietnia 30, 2007, 10:28:52 am
Jeżeli Golem miałby się leczyć to po co zapis na Booby trap:
"even if the warrior may only be automatically killed"? Nie do końca mi się to podoba, ale jednak zamysł był taki aby Golem w niektórych momentach zostawał ranny o czym również świadczy Winterowska errata do Try And Stop Me.

Eat This ewidentnie nie zabia rakiet lecz rani. Nigdy nie ma etapu, w którym rakieta jest ranna, a w następstwie tego ginie - ona zawsze od razu ginie co wyniak jasno z jej zdolności. Z zapisu na Eat This natomiast jasno wynika, że jednak nie ginie.
Tytuł: Odp: Wojownicy, którzy mogą zostać zabici tylko automatycznie
Wiadomość wysłana przez: Father w Lipca 01, 2007, 04:38:20 pm
To w końcu jak jest z eat this i boby trap na:
-golema
-wolfa (jeśli mi się nie powaliło z gE)
-rakietę.
Tytuł: Odp: Wojownicy, którzy mogą zostać zabici tylko automatycznie
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Lipca 01, 2007, 09:12:25 pm
Eat this - wszyscy są ranni - nikt nie umiera i nikt się nie leczy.

Booby trap - Golem/Wolfe ranny, Rakieta umiera

Mam nadzieję, że się nie pomyliłem :)
Tytuł: Odp: Wojownicy, którzy mogą zostać zabici tylko automatycznie
Wiadomość wysłana przez: Kati w Lipca 08, 2007, 01:45:38 pm
Hmm, według mnie i tak boby nie powinien działać na Golema i Wolfe'a, ale to już będę ustalać wersję z osobami, z którymi  będę grać
Tytuł: Odp: Wojownicy, którzy mogą zostać zabici tylko automatycznie
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Lipca 08, 2007, 01:52:32 pm
Zapisy na kartach wyraźnie pokazują, że jednak działać powinny na Golema i Wolfa.
Tytuł: Odp: Wojownicy, którzy mogą zostać zabici tylko automatycznie
Wiadomość wysłana przez: Kati w Lipca 08, 2007, 02:57:44 pm
Oki booby działa na golema, rani go.. (ale golem zaraz się po tym leczy, w myśl zapisu na jego karcie angielskiej  ;D )
Tytuł: Odp: Wojownicy, którzy mogą zostać zabici tylko automatycznie
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Lipca 08, 2007, 05:09:50 pm
Wojownicy, którzy mogą być tylko Automatically killed to Golem i WOlfe. Na Booby pisze wyraźnie, że nawet oni pozostają ranni, więc przebija to zdolność Golema i Wolfa jako karta dokładniejsza.
Tytuł: Odp: Wojownicy, którzy mogą zostać zabici tylko automatycznie
Wiadomość wysłana przez: Muleq w Listopada 11, 2008, 09:02:48 am
Czyli jednak smiertelna rana zadziała na Golema po Boby trapie? W innym watku była napisane ze nie dlatego chciałem sprawe wyjasnic, zwłaszca przed Turniejem gdzie combo boby trapy + smiertelna bedzie niestety jak sadze jednym z podstawowych zagran.
Tytuł: Odp: Wojownicy, którzy mogą zostać zabici tylko automatycznie
Wiadomość wysłana przez: Skoq w Listopada 11, 2008, 09:42:13 am
Tak, zadziała - Booby pozostawia Golema rannego, podobnie Eat this. Booby zabije też Local Thuga i Rakietę, zaś Eat This już nie - też ich pozostawi tylko rannych. ;)
Tytuł: Odp: Wojownicy, którzy mogą zostać zabici tylko automatycznie
Wiadomość wysłana przez: Muleq w Listopada 11, 2008, 10:33:17 am
No własnie tego sie obawiałem ;). Nawet Golem nie chroni przed Bobim ;)