Forum Doom Trooper
Zasady gry => Archiwa Bractwa => Karty => Wątek zaczęty przez: Żeleś w Lipca 11, 2007, 08:40:37 am
-
Sprawa się tyczy jednego z moich ulubieńców Golema Ciemności w połączeniu z Try and stop me.
staje się on praktycznie nieśmiertelny gdyż nie może zostać automatycznie zabity a winnym przypadku się leczy.W konwencjonalny sposób się dziada zabić nie da ;D
-
Nie :) Jest oficjalna errata Wintera, która mówi, że Golem w połączeniu z Try and Stop Me nie leczy się. Oczywiście dokładne wytyczne jak grać odnoszą się tylko do turniejów - w innych wypadkach graj jak chcesz ;) Ja sam już nie pamiętam jak gram ze znajomymi, ale chyba gram tak, że jest wtedy faktycznie nieśmiertelny.
-
Czy te karty działają ze sobą? Bo w sumie już nie pamiętam jak to jest z tym leczeniem się i niemocą zabijania automatycznie - wiem że golem jest zerratowany ale czy wszystkie takie comba też?
-
Ja nie mam zdania na ten temat - ograniczono GOlema z Try and stop me, a nie ograniczono np Golema z Silną Wolą - nie wiem co z tym zrobić. Teoretycznie tylko Try And Stop Me jest zmienione - podobnych sytuacji można wymyślić sporo, więc nie ma co kombinować, a poza tym nie jest to przecież wcale jakieś kombo nie do przeskoczenia.
-
Mam pytanie co do kombosa Try and stop me(tasm) + Sojusz imperialu.
Mam na stole Clansmana z try and stop me i sojusz imperial
Atakuje Behemota, powiedzmy z kosą semai - powinienem zginąć, przed tym preventuje mnie TASM, więc jestem ranny, leczę się ze zdolności sojuszu? czy jest to tak nietrafione jak combo z golemem + TASM ?
-
Poprawiono tylko Golema z Try And Stop Me - Golem z Dopalaczem, Sojusz - wszystko działa normalnie.
-
Poprawcie mnie jeśli się mylę jak mam TaSM a jestem atakowany miną to mimo wszystko tylko ranny tak jak przeciwnik?
-
W takim przypadku oboje są ranni.