Forum Doom Trooper

Forum ogólne => Klub Arkadin => Wątek zaczęty przez: pretorianstalker w Kwiecień 20, 2008, 03:05:46 pm

Tytuł: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Kwiecień 20, 2008, 03:05:46 pm
Jeśli masz pomysł na kartę, chcesz go pokazać innym i usłyszeć ich opinie. Chciałbyś aby karta pojawiła się w zestawie kart wykorzystywanych przez nas turniejowo, zamieść ją tutaj. Zobaczymy, przedyskutujemy i kto wie, może po poprawkach (albo i bez ;) ) będziemy nią grali na kolejnym turnieju.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Atticus w Kwiecień 20, 2008, 03:31:38 pm

(http://img259.imageshack.us/img259/8867/mobakartazasadjo6.jpg) (http://imageshack.us)

(http://img259.imageshack.us/img259/2130/mobmishv2tr5.jpg) (http://imageshack.us)

(http://img259.imageshack.us/img259/2599/mobimpv2qk1.jpg) (http://imageshack.us)

(http://img261.imageshack.us/img261/3180/mobcybv2ks6.jpg) (http://imageshack.us)

(http://img259.imageshack.us/img259/1043/mobcapv2hi4.jpg) (http://imageshack.us)

(http://img186.imageshack.us/img186/4223/mobbauhv2mq0.jpg) (http://imageshack.us)

Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Atticus w Kwiecień 21, 2008, 07:56:19 am
Prosiłbym też o jakieś komentarze. Czy się podoba, nie ma błędów itp
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Vasco w Kwiecień 21, 2008, 10:15:32 am
Cztery pierwsze odnoszą się do wojowników C a Mishama ma 1C/1U, czy to celowy zabieg? Hatamoto chyba bardzije pasowałby do schematu, z detali brakuje ogonków a forma zdan moglby byc taka ..bardziej jak z normalnych kart, tlumacze uzywali takich charakterystycznych konstrukcji, ale ostatnie to juz czepianie:)
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Lechu w Kwiecień 21, 2008, 11:27:00 am
moim zdaniem rysunek rodzaju karty (tzn ten wujek sam) w ogole nie pasuje do klimatu DT. rozumiem, ze nie musi pasowac, ale mnie on bardzo kluje w oczy.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Atticus w Kwiecień 21, 2008, 12:01:39 pm
Chciałem wskrzesić kilku niegrywalnych wojowników a hatamoto jest akurat kartą grywalną.  A poza rysunkiem i ogonkami (polonistą nie jestem co widać zresztą i za co przepraszam) to jakie wrażenia?? Zagralibyście czymś takim? :P
A co do wujka sama, to teraz jest dosyć popularny symbol, więc spokojnie można założyć, że dotrwał do czasów DT.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Vasco w Kwiecień 21, 2008, 12:38:58 pm
Wujek jest dobrym pomyslem, a moze jakby go troche przerobic np w PS to bardziej by pasowal do klimatu. Jeszcze jedno pytanie mi sie nasuwa. Za kazdego mojego np. samuraja + do statystyk dostaje kazdy samuraj w grze, chyba sensowniej byloby jakby tylko woje danego gracza dostawali +.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Atticus w Kwiecień 21, 2008, 01:38:02 pm
Wujek jest dobrym pomyslem, a moze jakby go troche przerobic np w PS to bardziej by pasowal do klimatu.
Ja nie mam PS - pracuje tylko w Paint.

Jeszcze jedno pytanie mi sie nasuwa. Za kazdego mojego np. samuraja + do statystyk dostaje kazdy samuraj w grze, chyba sensowniej byloby jakby tylko woje danego gracza dostawali +.

Właśnie to poprawiłem i aktualizowałem mój powyższy post z kartami.


Zamieszcze teraz dwie nowe mobilizacje - pomysł mi podsunął Skoq'u
(http://img186.imageshack.us/img186/3420/moblegionuv2dq2.jpg) (http://imageshack.us)

(http://img186.imageshack.us/img186/2707/mobbrav2si0.jpg) (http://imageshack.us)
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Kwiecień 21, 2008, 04:03:49 pm
Od strony technicznej - widać, że robione w paincie ;) Oczywiście przed ewentualną publikacją i tak trzebaby poprawić pare rzeczy  - ogonki itp. Kolor karty nienajszczęśliwszy moim zdaniem - mam na myśli kolor tła. Chyba jeszcze pare lepszych by się znalazło. No i znak karty - też wybrałbym coś innego.

Co do samego pomysłu - na razie nie jest na tyle rozbudowany, żeby tworzyć z niego inną kategorię karty. Raczej skłaniałbym się do czegoś w rodzaju Poisonów. Co do konkretnych kart - mało zróżnicowane :) Mogłyby bardziej podkreslać cechy charakterystyczne korporacji. Poza tym, są baaardzo mało zbalansowane :) DPAT vs Wygarniacz Bauhausu? :> Co do fabularnego aspektu - ten typ karty nijak się ma do Legionu.

Rozumiem, że karty powstały po to, aby poprawić grywalność niektórych jednostek, ale myślę, że lepiej by było gdyby były to karty specjalne bardziej zróżnicowane i charakterystyczne dla odpowiednich korporacji.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Nicodemus w Kwiecień 22, 2008, 01:49:06 pm
Tak sie zmobilizowalem, ze az pokaze swoja karte :) Napiszcie co o niej myslicie?

(http://img89.imageshack.us/img89/3478/ostatnietchnienie6yx2.jpg)
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Kwiecień 22, 2008, 02:41:42 pm
Pomysł wielce ciekawy, jednak tak sądzę iż zdanie "MOżE GO UZYć KAZDY żż...... PO TYM JAK ZOSTAł ZABITY" może być lekko dyskusyjne. Brzmi to trochę jak zabili go i uciekł. Trzeba by przemyśleć po prostu czy nie może on zaatakować np. wcześniej co rodzi inne aspekty. Porównując jednak tą kartę z np. ucieczką! tam mamy bodajże zapis o tym iż wojownik przeżył walkę co nie powoduje u gracza nadmiernego myślenia: "jak on to zrobił". Według mnie karta karta ok ale przydało by się zdanie ala fabularne i po kłopocie.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Nicodemus w Kwiecień 22, 2008, 03:08:50 pm
nie chcialem juz az tak malym maczkiem pisac i dopisywac fabule ;) Sama nazwa ostatnie tchnienie wskazuje na to ze ostatniem sil gosc atakuje jeszcze raz i sie przekreca :) Taki wojak z włócznią w brzuchu jeszcze skreca kart jakiemus gosciowi na polu bitwy, a pozniej zauwaza ze ma cos w brzuchu i ze strachu umiera ;p
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Atticus w Kwiecień 27, 2008, 04:21:32 pm
Przemyślałem pewne uwagi względem kart MOBILIZACJI i zmieniłem pare rzeczy. Aktualizowałem poprzednie moje posty z kartami.
Co teraz o nich myślicie?
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Diablerist w Czerwiec 25, 2008, 01:42:34 pm
A może ktoś by zrobił Sojusze dla Plemiennych?

Ja mam pomysł działania, ale nie bardzo mam czas na robienie całej karty:

Hordy: mogą używać wszystkich Stworów, a Męczennicy Półksiężyca i Błogosławione Łzy zawsze uderzają pierwsze w walce.

Synowie Rasputina: mogą korzystać ze wszystkich Pojazdów bez względu na Przynależność a przenoszenie Synów wyposażonych w Pojazdy Latające za pomocą karty Emisariusze nie wymaga akcji.

Templariusze - jeszcze nie wiem, ale może coś z odpornością na Sztukę i MH

Triada - coś, co by im pozwalało lepiej wjeżdżać w Gracza - np. przy pustym polu mogą atakować wszystkimi Kawalerzystami naraz, sumując V, a po takim ataku należy odrzucić jednego z Agresorów.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Czerwiec 26, 2008, 01:40:00 am
MOBILIZACJE to kompletna porażka... Atti - jeśli chcesz wspomóc niegrywalne karty (to akurat się chwali - powinniśmy dążyć do równowagi w grze), stwórz jakichś Bohaterów itd., którzy będą je wspomagać!

Karta Nicodemusa całkiem fajna (tylko czemu działa wyłącznie na korporacje?!)... pewnie bym ją trochę zmienił, ale ogólny pomysł mi się podoba.

Sojusze plemienne oparłbym na jednej zdolności - tak jak oryginalne (dajcie spokój z 2ndE!).

Synowie -First Strike dla wszystkich (Blitzkrieg) lub podwajanie modyfikatorów, wynikających z Ekwipunków.

Templariusze - jako mutanci, "nadludzie" i najwięksi placówkowi twardziele mogliby mieć zdolność: jeśli nie są ranni, nie mogą zostać automatycznie zabici (zostają tylko zranieni).
 
Hordy - pomysł ze Stworami jest OK (do first strike'a, którego im brakuje możnaby zrobić Proroctwo).

Triada - Może coś takiego?! - Za każdego członka LT w twojej Placówce, koszt zagrania każdego następnego należy obniżyć o 1. Możesz obniżyć w ten sposób koszt wojownika poniżej 0 (otrzymujesz wówczas odpowiedni zwrot w A)... Aha - trzeba też zrobić jakieś nowe Rytuały i karty je wspomagające.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Cyryl Dent w Czerwiec 26, 2008, 02:06:23 am
Te mobilizacje moim zdaniem z deka przekombinowane są ale co kto lubi. Natomiast ta karta Ostatnie tchnienie to fajowy pomysł. Tylko ja bym dał: "może go użyć każdy wojownik". Bo na ten przykład taki ożywiony legionista z włócznią w brzuchu nie mógłby w (kolejnej) "agonii" ostatkiem sił wypalić do jakiegoś przeciwnika. Nom, tylko tutaj pojawia się problem śmierci ze strachu przed czymś w brzuchu. Nieumarli raczej go nie odczuwają ;p
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Nicodemus w Czerwiec 26, 2008, 10:33:42 pm
Ktoś w końcu docenił moją kartę ;) Nie chciałem jej tak uogólniać ekstremalnie - może po prostu stworze jeszcze jedną podobną (ale nie taką samą) dla legionu z inną nazwą
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Ghostshrimp w Czerwiec 27, 2008, 04:15:36 am
Ostatnie Tchnienie to moim zdaiem dobry pomysł. Oby więcej takich urozmaiceń (im więcej tym ciekawiej  ;)).
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Diablerist w Czerwiec 27, 2008, 03:20:06 pm
Ostatnie Tchnienie może być - fajnie dobrany obrazek. Mobilizacje mi się w ogóle nie podobają. "Sklapel" mnie rozbawił :P

Marqwitch, FS dla Synów wg mnie byłby za mocny, to samo z twoją propozycją dla Triady - chyba, że miała działać na kopie Wojowników, a nie na Wojowników w ogóle.
Zwróciłeś uwagę na na Proroctwa i Rytuały. Faktycznie, przydały by się jakieś nowe, bo te, które mamy, są bezużyteczne. No może dla jednego Rytuału i Proroctwa znalazłbym zastosowanie, ale to za mało, żeby z tego powodu pakować do talii Proroków i Patriarchów :-\
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Lapson w Lipiec 02, 2008, 01:18:57 pm
Witam,
chciałem wam pokazać moje propozycje. Nie wystawiam tego na konkurs ponieważ jest to combo... a tam wystawiamy tylko po jednej karcie :P Grafika nie zawsze musi zadziwiać ;/ ale mam nadzieję że pomysły się spodobają i nikt nie będzie twierdził że to jest za silne... /ewentualnie można coś pozmieniać :)

(http://images34.fotosik.pl/306/334b2c69739671d9.jpg) (http://www.fotosik.pl)

Jedna z ważniejszych siedzib Triady w której są odprawiane rytuały. Jak widać ciężko się ją atakuje - obrazek + 1 atak na turę :P

(http://images27.fotosik.pl/239/10adb9971ed5808c.jpg) (http://www.fotosik.pl)

Pierwszy relikt do triady, sztylet ofiarny potęgujący efekt rytuałów.

(http://images29.fotosik.pl/239/8bfd17d4ca0377d6.jpg) (http://www.fotosik.pl)

Jeden z potężniejszych rytuałów triady!! Ale wymaga też wiele wysiłku by go odprawić :)

(http://images27.fotosik.pl/239/945268a73a8474d4.jpg) (http://www.fotosik.pl)

I wreszcie bohater patriarcha... potężna postać prowadząca rytuały w Archillionie :)

Czekam na opinie i pozdrawiam :)
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Lechu w Lipiec 02, 2008, 03:36:16 pm
wskrzeszenie mi sie podoba, nawet bardzo. pozostale zupelnie nie. kilka bledow ort. Ci sie wkradlo.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Diablerist w Lipiec 02, 2008, 05:32:38 pm
Mi podobnie. Wskrzeszenie bym zrobił koszt dwie akcje (i tak można obniżyć Pojazdem).

Pozostałe nie pasują klimatem do DT - kojarzą mi się jakoś za bardzo z mitologią grecką. Bohater niepotrzebnie powtarza zdolność Pojazdu. Mógłby np. przedłużać rytuał za PA. Umocnienie dość ciekawe, ale nie pasuje jakoś do Triady, a to z wystawianiem bez akcji za mocne. Do Wskrzeszenia znalazłby się lepszy obrazek - jest taki szkieletorek z Martyr's Hill, gdzieś na gE.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Nicodemus w Lipiec 03, 2008, 11:21:27 am
Zgadzam się z poprzednikami (dodam że na początku przeczytałem karty, pomyslałem co o nich myslę, a później swoje myśli przeczytałem w postach Lecha i Diablerista) Dodam że kojarzy mi sie to wszystko bardziej z mitologią nordycką. Ogólnie pomysł myślę że dobry - wystarczy poprawic trochę szczegółów, zmienić co poniektóre ilustracje i nazwy, tak aby oddać bardziej klimat doom troopera, który jak wiadomo jest bardzo istotną rzeczą w naszej karciance. Może zmniejszając potęgę niektórych kart, wprowadził bym opłatę w PZ.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Diablerist w Sierpień 15, 2008, 12:25:37 am

A może następny konkurs zrobić na najbardziej jajcarską kartę? Co wy na to? Taka mała odskocznia od rzeczywistości? ;D

Marqwitch prosił mnie, żebym zCzaszkował Mikołów, ale z tymi Czaszkami żadna podróż nie będzie mu już straszna!

(http://images23.fotosik.pl/264/87a1b5e6f9018c30.jpg) (http://www.fotosik.pl) (http://images32.fotosik.pl/345/75daee8899e2fa10.jpg) (http://www.fotosik.pl)
(http://images27.fotosik.pl/264/76eb6b1b921082e4.jpg) (http://www.fotosik.pl) (http://images29.fotosik.pl/265/cabe8b9cfadb8183.jpg) (http://www.fotosik.pl)
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Sierpień 15, 2008, 11:51:29 pm
Cytuj
A może następny konkurs zrobić na najbardziej jajcarską kartę? Co wy na to? Taka mała odskocznia od rzeczywistości?
Ależ proszę bardzo - nic nie stoi na przeszkodzie, żeby robić takie konkurs :) Kwestia zachęcenia ludzi do udziału (najlepiej jakieś symboliczne chociaż nagrody ;) ) i założenia odpowiedniego tematu z opisem jakichś zasad - mogą być mniej więcej takie lub takie jak w konkursie na homemade'y.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Sierpień 18, 2008, 11:46:01 pm
Cytuj
Zwróciłeś uwagę na na Proroctwa i Rytuały. Faktycznie, przydały by się jakieś nowe, bo te, które mamy, są bezużyteczne. No może dla jednego Rytuału i Proroctwa znalazłbym zastosowanie, ale to za mało, żeby z tego powodu pakować do talii Proroków i Patriarchów
Moim zdaniem, nie są takie złe - wszystkie są dość ciekawe, ale rzeczywiście trudno byłoby wykorzystać je na jakimś turnieju... Mimo to, uważam, że dla chcącego nie ma nic trudnego i złożona talia na Przepowiednie/Rytuały mogłaby wiele namieszać i przede wszystkim bardzo zaskoczyć!

Dobra - a teraz coś o kartach Lapsona:

ARCHILLON - śmieszna nazwa i śmieszny rysunek... Koszt i ograniczenie zagrywania zupełnie śmieszne... Zdolność z mytnictwem dość ciekawa - ta druga też znośna, ale mało oryginalna (połączenie sojuszu Capitolu z upośledzonym pomysłem na mój sojusz dla Triady).

SZTYLET THARSIOSA (powinien być chyba SZTYLET THARASIOSA) - nie tędy droga... Zupełnie mi nie podchodzi.

WSKRZESZENIE - bardzo fajne, ale udziwnione przez to ograniczenie z dwoma PATRIARCHAMI - wystarczyłby jeden.

THARASIOS - śmieszna nazwa (nie za bardzo pasuje do Triady - prędzej do Legionu) i cienkie cechy... Za to jego zdolności specjalne są bardzo fajne... W Dark Edenie ten gość nazywa się JONAH SAND.
Cytuj
Marqwitch prosił mnie, żebym zCzaszkował Mikołów, ale z tymi Czaszkami żadna podróż nie będzie mu już straszna!
Mikołów to takie zadupie, że wystarczyłaby jedna KLĘSKA ŻYWIOŁOWA, choć weselej by mi było, gdyby ktoś się spuścił tam BOMBARDOWANIEM PLANETARNYM.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Pako w Marzec 23, 2009, 01:40:01 pm
Czy są gdzieś dostępne szablony karty - tzn. takie bez nazwy i opisu karty ?

Zawsze to trochę przyśpieszyłoby zrobienie nowej karty, niź źłobienie w photoshopie na jakiejś innej karcie.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Lapson w Marzec 23, 2009, 02:17:24 pm
Jak najbardziej znajdziesz je na oficjalnej stronie:
http://www.thewinternet.com/doomtrooper/constructionkit.html
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Pako w Marzec 23, 2009, 02:20:08 pm
Dzięki :)!
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Listopad 01, 2009, 09:03:42 pm
Znalazłem w swoim archiwum DT 2 karty które miały startować w konkursie ale że jako konkurs nie wypalił to wystąpią pozakonkursowo  :)

(http://images33.fotosik.pl/381/adb71ba21b4a90demed.jpg) (http://www.fotosik.pl)

(http://images37.fotosik.pl/4/33dfe140f1a5dd3cmed.jpg) (http://www.fotosik.pl)
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Listopad 03, 2009, 05:15:30 pm
Zapomniałem dopisać - PROSZĘ O KOMENTARZE ;) Mogą być nawet negatywne - to zawsze mobilizuje ;)
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Listopad 03, 2009, 07:33:42 pm
Relikt - relikt w dowolny to coś nowego, ale nie wiem czy na plus :) Ogólnie nie przepadam za kartami, które mieszają z wjazdami w gracza, bo jak wiadomo nie o to chodzi w tej grze, więc jeśli karta dotyczy tego zagadnienia to specjalnie mnie nie porusza :)

Specjalna - ... :) patrz wyżej :D
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Lechu w Luty 02, 2012, 09:45:25 pm
mialem chwilke czasu wiec zrobilem kilka kart. oto one:

(http://img3.imageshack.us/img3/5240/chancej.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/3/chancej.jpg/)
(http://img28.imageshack.us/img28/5773/commandm.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/28/commandm.jpg/)
(http://img809.imageshack.us/img809/3377/empirev.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/809/empirev.jpg/)
(http://img834.imageshack.us/img834/355/equipmnt.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/834/equipmnt.jpg/)
(http://img7.imageshack.us/img7/5776/flyingfishe.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/7/flyingfishe.jpg/)
(http://img69.imageshack.us/img69/8074/stewartt.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/69/stewartt.jpg/)

bede wdzieczny za uwagi.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Luty 03, 2012, 01:24:48 am
NO VICTOR BELIEVES IN CHANCE
Fajna karta (dodatkowy +, za Nietzschego), choć nie lubię atutów, których jedyną zdolnością jest wpływanie na wyznaczone karty (to takie mało przewidujące). Przypomina mi jedną kartę z mojego dodatku.

(http://img856.imageshack.us/img856/1858/interwencjonizm.png)

COMMAND CENTER
Cholernie mocna karta - aż za mocna... ochrona INŻYNIERÓW PRÓŻNI, DIANY, SYKESA czy innych power-upperów przez wypakowanego DENTA, to pełna kontrola gry (jeśli ktoś chce nas atakować)... a gdy ktoś mu zagraża, napuszczamy na niego jakiegoś pionka, któremu INŻYNIER wręcza GRANAT NEURALNY.

SUN NEVER SETS ON THE EMPIRE
Bardzo fajna misja... możnaby zwiększyć wymagania jej spełnienia i zamiast 10Z, dawałaby wtedy automatyczne zwycięstwo (brakuje takich misji), choć trzebaby wtedy dobrze ją sformułować, aby nie robiła problemów z PRAWIE CI SIĘ UDAŁO, ALE...

BRAIN IMPLANTS
Karta o wiele za mocna - po pierwsze powinna być wyłącznie dla Cybertronicu, a po drugie modyfikatory są za wysokie (+5 dają pojazdy). Za to rysunek fajny.

EXOCOETIDAE
Takie coś powinno być dla Algerotha (lub innego Apostoła), a nie dla Najemników. Do tego - za mocne.

ALEXANDER STEWART
Nie kojarzę postaci, ale może już po prostu nie pamiętam... wiem, że wielu Imperialistów (i nie tylko) podejrzewało pewnego Arthura Morgana o herezję (gdyż 'znalazł' kiedyś sposób na ochronę elektroniki przed wpływem Mrocznej Harmonii, którym się oczywiście z nikim nie podzielił, jako szef firmy Morgan Electronics :D ). Zresztą nawet jeśli imię jest wymyślone, to nic złego - wręcz lepiej, gdy ma się wolne pole do popisu (nie każdy bohater z DT pojawiał się również w WZ czy MC). Chyba moja ulubiona karta z 6 wyżej przedstawionych. Bohater analogiczny do ERVINA STAHLERA, ale jakiś taki ciekawszy w cechach - czekam jeszcze na bohaterów Mishima-Demnogonis, Cybertronic-Muawijhe i Capitol-Ilian. W STEWARCIE jak i w STAHLERZE denerwuje mnie jednak to, że nie są pełnymi WYZNAWCAMI (zbierają Dary, ale do Cytadeli wejść i na tacę rzucić już nie łaska).

PS - proszę o ilustratorów...

I skoro tak Cię męczy wena, to widzimy się w lutowym konkursie - to wyzwanie! ^^
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Lechu w Luty 03, 2012, 07:38:48 am
NO VICTOR BELIEVES IN CHANCE
Fajna karta (dodatkowy +, za Nietzschego), choć nie lubię atutów, których jedyną zdolnością jest wpływanie na wyznaczone karty (to takie mało przewidujące). Przypomina mi jedną kartę z mojego dodatku.
Rozumiem zarzut, ale chodzilo o to zeby nie dzialaly karty, ktore maja cos wspolnego ze szczesciem (wlasciwie powinienem dodac jeszcze TWIST OF FATE, ale uznalem, ze to troche za duzo wymieniania kart). Niemoznosc zagrania np. karty WPŁYW klocilaby sie z idea tej karty - stad nie napisalem o specjalach w ogole tak jak jest w Twojej karcie.

COMMAND CENTER
Cholernie mocna karta - aż za mocna... ochrona INŻYNIERÓW PRÓŻNI, DIANY, SYKESA czy innych power-upperów przez wypakowanego DENTA, to pełna kontrola gry (jeśli ktoś chce nas atakować)... a gdy ktoś mu zagraża, napuszczamy na niego jakiegoś pionka, któremu INŻYNIER wręcza GRANAT NEURALNY.

ta karta jest rzeczywiscie mocna i taka miala byc. czy za mocna? mysle, ze jest to karta docelowo ograniczona. mysle, ze z ta pelna kontrola gry przesadzasz. rzadko sie zdarza, ze na stole lezy wojownik, ktorego nie da sie zabic i trzeba atakowac innych. zreszta zawsze jest mina.

SUN NEVER SETS ON THE EMPIRE
Bardzo fajna misja... możnaby zwiększyć wymagania jej spełnienia i zamiast 10Z, dawałaby wtedy automatyczne zwycięstwo (brakuje takich misji), choć trzebaby wtedy dobrze ją sformułować, aby nie robiła problemów z PRAWIE CI SIĘ UDAŁO, ALE...

BRAIN IMPLANTS
Karta o wiele za mocna - po pierwsze powinna być wyłącznie dla Cybertronicu, a po drugie modyfikatory są za wysokie (+5 dają pojazdy). Za to rysunek fajny.


teraz tak mysle, ze troche zle napisalem te karte. powinna byc dla ZZ ale nie z Bractwa i NIE z Cybertronicu. jaki jest sens wszczepiania jakichstam mechanicznych implantow robotowi zabojcy, przeciez od tego cyborgiem sie nie stanie. ewentualnie karta moglaby dawac dodatkowo przynaleznosc do cybertronicu.


EXOCOETIDAE
Takie coś powinno być dla Algerotha (lub innego Apostoła), a nie dla Najemników. Do tego - za mocne.

idea: piraci! lataja miedzy planetami i albo okup albo ostrzelaja. piratami oczywiscie sa najemnicy. u legionistow bys sie raczej za kase nie wykupil. cel: wzmocnic najemnikow i placowke. tak, najlepszym sposobem na te karte jest po prostu grac placowka. inna sprawa - jest to ekwipunek i pojazd, sa karty dobrze dzialajace na ekwpiunek i na pojazdy.

ALEXANDER STEWART
Nie kojarzę postaci, ale może już po prostu nie pamiętam... wiem, że wielu Imperialistów (i nie tylko) podejrzewało pewnego Arthura Morgana o herezję (gdyż 'znalazł' kiedyś sposób na ochronę elektroniki przed wpływem Mrocznej Harmonii, którym się oczywiście z nikim nie podzielił, jako szef firmy Morgan Electronics :D ). Zresztą nawet jeśli imię jest wymyślone, to nic złego - wręcz lepiej, gdy ma się wolne pole do popisu (nie każdy bohater z DT pojawiał się również w WZ czy MC). Chyba moja ulubiona karta z 6 wyżej przedstawionych. Bohater analogiczny do ERVINA STAHLERA, ale jakiś taki ciekawszy w cechach - czekam jeszcze na bohaterów Mishima-Demnogonis, Cybertronic-Muawijhe i Capitol-Ilian. W STEWARCIE jak i w STAHLERZE denerwuje mnie jednak to, że nie są pełnymi WYZNAWCAMI (zbierają Dary, ale do Cytadeli wejść i na tacę rzucić już nie łaska).

PS - proszę o ilustratorów...

I skoro tak Cię męczy wena, to widzimy się w lutowym konkursie - to wyzwanie! ^^

znalazlem go w sourcebooku Capitolu. karte do konkursu wyslalem, ale wena mnie natchnela juz po wyslaniu ;)

aha, no i dzieki za uwagi!

PS - o illustratorow w kilku przypadkach ciezko. w wiekszosc jest to chyba 3d digital studios czy jakos tak, do konca nie bylem pewny kto jest autorem, wiec wolalem nie pisac.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Luty 03, 2012, 03:33:42 pm
Cytuj
Niemoznosc zagrania np. karty WPŁYW klocilaby sie z idea tej karty - stad nie napisalem o specjalach w ogole tak jak jest w Twojej karcie.
Nad wzmocnieniem WPŁYWU można pomyśleć w inny sposób (na przykład robiąc kartę, która bezpośrednio go wspomaga) - mam nawet pewien pomysł, ale nie wiem, czy nie będzie on za bardzo wspomagał inne karty...

A INTERWENCJONIZM robiłem co prawda podobnie jak Ty z myślą o popularnych SZCZĘŚCIACH, PECHACH czy ZMIENNYCH LOSACH ale zauważyłem, że świetnie combuje z PRZENIESIENIEM. :)

Cytuj
ta karta jest rzeczywiscie mocna i taka miala byc. czy za mocna?
Oj, jest za mocna. Dlatego dałbym jakiś koszt za przekierowywanie ataków. Rozumiem, że chcesz, aby Cybertronic przerzucił się z CAPów na POTĘŻNE PIĘŚCI itd. To się chwali - będzie więcej alternatych budowania talii.

Cytuj
powinna byc dla ZZ ale nie z Bractwa

moglaby dawac dodatkowo przynaleznosc do cybertronicu.
I to już wyglądałoby lepiej.

Cytuj
jaki jest sens wszczepiania jakichstam mechanicznych implantow robotowi zabojcy, przeciez od tego cyborgiem sie nie stanie.
Tyle że nasze polskie CYBORGI są tak naprawdę KIRASJERAMI (są SZTUCZNYMI INTELIGENCJAMI - może niektóre modele mają wszczepione ludzkie mózgi), a polscy KIRASJERZY naprawdę są SZASERAMI... a ERADICATOR DEATHDROID i tak nie otrzymuje ekwipunków - no chyba że to ERADICATOR w mojej wersji! ;)

(http://img210.imageshack.us/img210/6128/eradicator2.png)

Ups - kartę zrobiłem dawno, a dopiero teraz zauważyłem literówkę... się poprawi.

Cytuj
idea: piraci! lataja miedzy planetami i albo okup albo ostrzelaja.
Nie kupuję tego... a zamiast automatycznego ranienia, wolałbym darmowy atak (takie coś pasowałoby do Capitolu). Rysunek natomiast jak nic kojarzy się z Legionem Ciemności. Nazwa natomiast z Bractwem, Templariuszami lub również z Legionem.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Lechu w Luty 03, 2012, 09:05:43 pm
Tyle że nasze polskie CYBORGI są tak naprawdę KIRASJERAMI (są SZTUCZNYMI INTELIGENCJAMI - może niektóre modele mają wszczepione ludzkie mózgi), a polscy KIRASJERZY naprawdę są SZASERAMI... a ERADICATOR DEATHDROID i tak nie otrzymuje ekwipunków - no chyba że to ERADICATOR w mojej wersji! ;)
chodzilo oczywiscie o prawdziwych CYBORGOW czyli pol czlowiek pol maszyna. z robotem rzeczywiscie sie pomylilem, ale chodzilo o to, zeby robic cyborgi ze zwyklych ludzi, a nie z szaserow czy kirasjerow.

Cytuj
Cytuj
idea: piraci! lataja miedzy planetami i albo okup albo ostrzelaja.
Nie kupuję tego... a zamiast automatycznego ranienia, wolałbym darmowy atak (takie coś pasowałoby do Capitolu). Rysunek natomiast jak nic kojarzy się z Legionem Ciemności. Nazwa natomiast z Bractwem, Templariuszami lub również z Legionem.

nazwa to nazwa tego pojadzu. latajaca ryba.

nowe karty:
(http://img820.imageshack.us/img820/7185/olmos.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/820/olmos.jpg/)
(http://img832.imageshack.us/img832/6676/natureez.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/832/natureez.jpg/)
(http://img821.imageshack.us/img821/858/prophet.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/821/prophet.jpg/)
(http://img195.imageshack.us/img195/1711/raptured.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/195/raptured.jpg/)
(http://img62.imageshack.us/img62/5500/reinforce.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/62/reinforce.jpg/)
(http://img689.imageshack.us/img689/4721/warso.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/689/warso.jpg/)
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Luty 03, 2012, 10:25:20 pm
No Lechu, jestem pod wrażeniem! Najbardziej do gustu przypadła mi zemsta natury.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Diablerist w Luty 03, 2012, 10:41:05 pm
"If they lose the combat..."
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Lechu w Luty 03, 2012, 10:44:58 pm
"If they lose the combat..."

jasne, na tej karcie jest zreszta jeszcze jedna literowka.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Luty 03, 2012, 10:59:11 pm
WANDA OLMOS
Literówki literówkami. Fajne współczynniki i fajna zdolność - sam wymyśliłem Dar Ilian, który działa w ten sposób (BILOKACJA się zwie). Jeden poważny problem - RZUCA SZTUKĘ.

NATURE'S REVENGE
Bardzo magicowa karta. Zastosowanie niezłe, ale klimat jakiś taki nie za bardzo...

FALSE PROPHET
Karta wzorowana na takiej samej karcie z Dark Eden... obie równie nieużyteczne.

RAPTURE IS UPONA US
Jestem na NIE!

REINFORCEMENT
Ciekawe, ale słabe. Byłoby grywalne, gdybyśmy mieli wojowników ze zdolnościami aktywowanymi, podczas wejścia do gry.

WAR NEVER CHANGES
Bardzo, ale to bardzo słabe. Gdyby zbierało wojowników na rękę, byłoby nawet niezłe.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Luty 03, 2012, 11:07:34 pm
Cytuj
Bardzo, ale to bardzo słabe. Gdyby zbierało wojowników na rękę, byłoby nawet niezłe.

Widać, że na turniejach za wiele nie grywasz :) Niejednokrotnie ta karta przesądzałaby o zwycięstwie.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Lechu w Luty 03, 2012, 11:11:51 pm
WANDA OLMOS
Literówki literówkami. Fajne współczynniki i fajna zdolność - sam wymyśliłem Dar Ilian, który działa w ten sposób (BILOKACJA się zwie). Jeden poważny problem - RZUCA SZTUKĘ.

FALSE PROPHET
Karta wzorowana na takiej samej karcie z Dark Eden... obie równie nieużyteczne.

wanda olmos - racja, do poprawki.
false propher - nieswiadomie, nie znam zadnej karty z DE. jest to kontra na RAPTURE IS UPON US oraz na inne proroctwa, ktore jeszcze planuje stworzyc.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Luty 03, 2012, 11:35:03 pm
Nieświadomie, a może podświadomie... ^^

(http://karcianki.pl/pics/games/de/de/falseprophet.jpg)

Mam nadzieję, że kolejne Proroctwa będą ciekawsze. Ja z kolei myślę nad nowymi Rytuałami... na przykład:

(http://img710.imageshack.us/img710/7136/probaw.png)

Cytuj
Bardzo, ale to bardzo słabe. Gdyby zbierało wojowników na rękę, byłoby nawet niezłe.

Widać, że na turniejach za wiele nie grywasz :) Niejednokrotnie ta karta przesądzałaby o zwycięstwie.
Wydaje Ci się - za taką cenę można przywalić PLAY IT AGAIN czy SPOSOBNOŚĆ NATANIELA, które dają większe możliwości.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Luty 03, 2012, 11:44:01 pm
Zarówno Play It, a Sposobność to już zwłaszcza - to zupełnie inne karty. Często własnie wojownika brakuje na koniec ;)
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Luty 03, 2012, 11:46:01 pm
Zależy od talii... ale moim zdaniem specjale są istotniejsze.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Luty 03, 2012, 11:53:21 pm
Jak ktoś ma za chwilę pojechać cię w klatę, a ty nie masz ani talii ani wojownika to uwierz - Play it prawdopodobnie nie pomoże ;)
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Luty 04, 2012, 12:04:44 am
Specjale też ratują w takich sytuacjach (nawet bardziej niż wojownicy)... poza tym, PLAY IT AGAIN również wskrzesi nam wojowników do talii - szansa ich dobrania będzie co prawda mniejsza, ale za to nie przyjdą 'nadzy'.

Oczywiście zaistnieją sytuacje, w których WAR NEVER CHANGES będzie skuteczniejsze od PLAY IT AGAIN - tak samo jak w niektórych sytuacjach TĘPE OSTRZE jest skuteczniejsze niż WIEK KATASTROF czy SABOTAŻ.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Luty 04, 2012, 12:21:15 am
Cytuj
Oczywiście zaistnieją sytuacje, w których WAR NEVER CHANGES będzie skuteczniejsze od PLAY IT AGAIN - tak samo jak w niektórych sytuacjach TĘPE OSTRZE jest skuteczniejsze niż WIEK KATASTROF czy SABOTAŻ.


Kompletnie nietrafione porównanie.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Lechu w Luty 04, 2012, 07:28:20 am
Cytuj
Bardzo, ale to bardzo słabe. Gdyby zbierało wojowników na rękę, byłoby nawet niezłe.

Widać, że na turniejach za wiele nie grywasz :) Niejednokrotnie ta karta przesądzałaby o zwycięstwie.
Wydaje Ci się - za taką cenę można przywalić PLAY IT AGAIN czy SPOSOBNOŚĆ NATANIELA, które dają większe możliwości.

karta WAR NEVER CHANGES ma zasadniczo inne zastosowanie od wyzej wymienionych. po pierwsze wybierasz jakich wojownikow chcesz przeniesc po drugie jezeli koncza ci sie wojownicy w talii to niekoniecznie chcesz wtasowywac do talii kolejne szczescia i inspiracje. glownie jedna chodzi o inny zamysl tworzenia talii. tutaj karta ta wspolgra z karta REINFORCEMENT. od teraz mozemy tworzyc talie (nawet bardzo duze) oparte jedynie na pieciu wojownikach jednego typu (np herold, mortyfikator czy huzar) i martwimy sie tylko o to by jednego wystawic. jak juz wystawimy to gdy zostanie zabity wstawiamy z talii nowego przy uzyciu REINFORCEMENT, a do talii przywracamy zabitych przy uzycie WAR NEVER CHANGES. oczywiscie sa tez inne zastosowania tych kart.

podsumowujac, wprowadze nastepujace zmiany:
COMMAND CENTER - dodam koszt operacji. tutaj prosze o sugestie: 5D, 10D, V?
BRAIN IMPLANTS - dla non-brotherhood, non-cybertronic. daje +4 F,S,A, przynaleznosc cyber, odpornosc na MH, staje sie cyborgiem.
EXOCOETIDAE - zmnieszje koszt do 2D. co inni sadza o idei tej karty? calkowicie do zmiany?
WANDA OLMOS - dodam zapis o niemoznosci rzucania sztuki.
RAPTURE IS UPON US - tu bym nic nie zmienial, ale chetnie wyslucha uwag innych, szczegolnie, ze jesli ktos ma zmienione REINFORCEMENT i WAR NEVER CHANGES to ta karta jest mu niegrozna.
REINFORCEMENT - zmienie "killed" na "killed or discarded".
WAR NEVER CHANGES - obnize koszt do 2D.

Prosze o uwagi takze innych graczy! Nekro, dzieki, jezeli masz jakies sugestie zmian to smialo! Marqwitch, dzieki za wszelkie uwagi!
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Luty 04, 2012, 11:17:48 am
Cytuj
COMMAND CENTER - dodam koszt operacji. tutaj prosze o sugestie: 5D, 10D, V?
Najlepiej 5 lub 4... co prawda opłacanie W też byłoby ciekawą opcją - tyle że trzeba zastanowić się, czyją W należy opłacać - wojownika, który atakuje, który jest atakowany czy który zastępuje zaatakowanego w walce?

Cytuj
BRAIN IMPLANTS - dla non-brotherhood, non-cybertronic. daje +4 F,S,A, przynaleznosc cyber, odpornosc na MH, staje sie cyborgiem.
Usunąłbym non-cybertronic (PANCERZ SAMURAJA daje przynależność do Mishimy, a można go dać wojownikowi Mishimy), a co do modyfikatorów, to proponuję +2 (+3 maksymalnie, choć tyle daje PANCERZ SAMURAJA do wyłącznie jednego współczynnika). Bardzo dawno temu myślałem nad kartami OPROGRAMOWANIA dla CYBORGÓW, które byłyby czymś na wzór MOCY KI, tyle że byłyby kartami specjalnymi.

Ogólnie tą Twoją kartę widzę tak:

ATTACH TO ANY NON-BROTHERHOOD DOOMTROOPER. Provides +2 to F, S and A (opcjonalnie również V). While attached, the warrior is considered a Cybertronic warrior and CUIRASSIER (CYBORG). Affected warrior is also immune to the effects of DARK SYMMETRY GIFT cards, but not from GIFT OF APOSTLE cards and may not cast ART SPELLS.

Cytuj
Marqwitch, dzieki za wszelkie uwagi!
Spoko - też czekam na uwagi dotyczące kart, które podrzucałem w dyskusji. ;)
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Lechu w Luty 04, 2012, 11:43:07 am
Cytuj
Marqwitch, dzieki za wszelkie uwagi!
Spoko - też czekam na uwagi dotyczące kart, które podrzucałem w dyskusji. ;)

co do kart, ktore zamiesciles:
INTERWENCJONIZM - karta dobra. rysunek troche slabej jakosci. ostatnie zdanie zbedne, ale moze zostac.
ERADICATOR DEATHDROID - zapis o ekwipunku ciekawy, z machinatorem tez w porzadku, ale ja bym raczej nie zmienial juz istniejacych kart.
PROŚBA - karta, moim zdaniem, sredniawa. nie wiem czy kogos przekona do wziecia tej karty, a nie wykrycia agentow to ze nie trzeba placic za usuwane karty. wykryciem mozesz zrobic wszystko to co tą kartą (tylko, ze trzeba zaplacic), ale nie odwrotnie - PROŚBĄ nie usuniesz dwóch różnych kart ani żadnej misji. poza tym PROŚBY nie zagrasz np na ujawnienie jeśli sam je masz w grze. 
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Luty 04, 2012, 12:02:04 pm
Jak znajdę chwilę, żeby się lepiej przyjrzeć to też coś napiszę na temat kart. Może zróbmy nowy wątek w stylu selekcji tylko zajmijmy się tam kartami robionymi przez graczy z naszego forum? :)

Parę słów komentarza na temat kart:
NoVictore Believes In Chance - jakoś bym działanie rozszerzył :) O tyle o ile Szczęścia zawsze się pojawiają to pechy już niekoniecznie.

Command Center - faktycznie z inżynierami próżni przegięte. Nie chodzi nawet o podkładanie neurali tylko np ustawiczne podkładanie inżynierów i zabijanie ich poprzez rozdawanie przynależności. Jakieś 4 czy 5 PA by przydało się płacić.

Sun Never Sets On The Empire - pomysł ok, ale ilości pkt/wojowników mi nie podchodzą :) Chociaż do talii na Chwałę niezłe...

Brain Implants - pomysł ok, ale jak wyżej - modyfikatory bym obniżył troszkę.

Exocoetidae - pomysł mi nie podchodzi. Przenoszenie i tak jest bez sensu :) Nie wiem czy jest sens jeszcze je utrudniać.

Alexander Stewart - jeśli jest z książki to jest ok :)


Wanda Olmos - jak na cyber to mało P no i opcja na sztukę - to drugie do poprawy :)

Nature's Revenge - w sumie lepszy tego typu blok niż taki działający na stałe... Dodałbym tego typu karty dla większości typów kart - dla sztuki już są :)

False Prophet - na chwilę obecną z tymi proroctwami co są dosyć zbędne. Czekam na więcej proroctw.

Rapture Is Upon Us - chyba nie tędy droga, chociaż do wykorzystania na talię plemienne. :) Aczkolwiek pomysł jak to mawiają - nie w duchu gry.

Reinforcement - pomysł niezły - w wielu taliach możnaby fajnie wykorzystać. Ale nazwa chyba już zajęta?

War Never Changes - tutaj już pisałem.

Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Lechu w Luty 04, 2012, 07:55:49 pm
Jak znajdę chwilę, żeby się lepiej przyjrzeć to też coś napiszę na temat kart. Może zróbmy nowy wątek w stylu selekcji tylko zajmijmy się tam kartami robionymi przez graczy z naszego forum? :)

ja jestem za zrobieniem takiego watku. tylko nie wiem czy beda chetni do robienia karta. ja teraz mam troche wolnego czasu to porobie karty.

co do przenoszenia. strasznie mnie irytuja dwie rzeczy: 1) valpurgius i przenoszenie w dowolnym momencie 2) przenoszenie podczas walki. ta karta miala zasadniczo temu przeciwdzialac, ale chyba zrobie cos innego by powyzsze procedery ukrocic.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Luty 04, 2012, 08:54:00 pm
Zasada z przenoszeniem podczas walki powinna być w instrukcji - znaczy, żeby nie można było przenosić :) Niestety jej nie ma. Możnaby czasem ją dodać na turnieju.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Luty 04, 2012, 10:17:35 pm
Post pod postem ale ważne info - uwaga!!! Wrzucajcie swoje karty pozakonkursowe do działu selekcji przeznaczonego na karty polskich graczy :) Zasady mniej więcej te same co w selekcji kart z dodatków fanowskich, tylko niech jeden użytkownik nie wrzuca 30 sztuk na raz - nie robimy ograniczeń, ale z umiarem proszę :) Podyskutujemy i wybierzemy jakieś grywalne i sensowne propozycje.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Kwiecień 29, 2013, 10:28:21 pm
Jako że chodzi za mną pewien pomysł od dawna a nie mam czasu na jego stworzenie przesyłam wam jedynie szkic z prośbą o komentarz negatywny lub pozytywny. Ewentualne modyfikacje mile widziane.

KONSOLA RADAROWA

rodzaj karty - ekwipunek
przynależność - ogólna

Dołącz do dowolnego pojazdu w który wyposażony jest wojownik za trzy akcje. Konsola może pomieścić do trzech radarów.  W dowolnym momencie możesz dodawać do konsoli radary z ręki bądź odrzucać radary z kosoli. Mając:
1 radar wojownik zawsze atakuje jako pierwszy
2 dwa radary raz w swojej turze możesz przeglądać pięć wierzchnich kart z draw pile każde gracza
3 radary możesz raz w swojej turze zaanihilować 1 kartę z stosu kart odrzuconych każdego gracza
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Styczeń 20, 2019, 11:03:50 pm
Stary temat - trudno, ale pomysł mi się podoba.
Takie mam wątpliwości:
 
Zakładam, że posiadanie 2 Radarów "wyłącza" zdolność dawaną przez jeden (i analogicznie przy przejściu z 2 na 3) - czy dobrze myslę?
Przeglądać swój własny draw pile też można (z 2 Radarami)?
Czy można łączyć w jednej turze działanie - np, mam 2 Radary w konsoli, więc sobie oglądam po 5 kart z każdej talii, po czym dokładam trzeci Radar i zabieram się za discardy?

Co z kartami z talii po obejrzeniu - odkładam w kolejności jak były, w dowolnej, czy może gracz ma prawo do potasowania?

Koszt 3 akcji jest jak dla mnie za wysoki. Potrzeba długiego łańcuszka, żeby zacząć "mieszać" komuś szyki.
Zredukowałbym co najmniej o 1, a może nawet o 2 akcje.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Styczeń 21, 2019, 10:43:31 am
1. Zdolności wynikają z ilości radarów dołączonych do   konsoli.
2. Można przeglądać stosy dowolnego gracza.
3. Można łączyć działanie konsoli w zależności od ilości radarów.
4. Co do przetasowania tutaj warto uściślić. Skłaniał bym się aby decydował posiadacz konsoli.
5. Koszt 3 akcji ma być wysoki bo bonusy idące z konsoli są mocne jak nie potężne. Samo dokładanie radarów jest przecież darmowe.

Pomysł do swobodnej modyfikacji.
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Styczeń 21, 2019, 11:41:07 pm
1. Ok rozumiem
2. jw
3. tak myślałem ;)
4. No w sumie to byłaby silna broń, gdyby decydował "konsolarz" - Np. widzę w 5 kartach przeciwnika groźne kombo, każę mu potasować - a nuż mu źle podejdzie. No i odwrotnie - u mnie w talii zły rozkład - potasować.
5. Zauważmy, że taki Surveillance Ship z Morta bardziej miesza, nie będąc nawet pojazdem. Żeby użyć konsoli, trzeba mieć talię zapchaną Radarami, które, gdy tylko konsolka spadnie, stają się nie użyteczne.
Jednakowoż jako mniej doświadczony "doomtrooperowiec" jestem skłonny przyjąć i taką wersję.

Pomysł do swobodnej modyfikacji.
Jeśli ci to nie przeszkadza, to "swobodnie" wykorzystam i zmodyfikuję pomysł.
PS
nie tworzę kart, piszę tylko szkice - jak to się mówi "do szuflady", na własne potrzeby, więc proszę mnie nie oskarżać o naruszenie praw autorskich  ;)
Tytuł: Odp: Twórczość graczy
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Styczeń 22, 2019, 10:28:54 am
Miłego kombinowania.