Sierpień 09, 2020, 02:27:55 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Kapitan Shinobi

Strony: [1] 2 3 ... 29
1
Grupy regionalne / Odp: Warszawa
« dnia: Sierpień 07, 2020, 10:01:09 pm »
Straszna posucha u was, Covid wykończył wszystkich?

2
Według mnie należy zadeklarować na co ma działać dana karta, a potem przeciwnik decyduje, czy blokuje czy nie.

3
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Odp: Diamentowa Lutnia (relikt)
« dnia: Czerwiec 23, 2020, 12:02:39 am »
I mówi to gość, który na ostatnim turnieju wojował Nietoperzami i Prorokami na wołach, omijając zupełnie walkę ;).
A tak na serio, widzisz jakieś opcje na osłabienie tej karty czy po prostu pomysł chybiony?

4
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Diamentowa Lutnia (relikt)
« dnia: Czerwiec 14, 2020, 10:48:34 pm »
Diamentowa Lutnia

 Relikt  Luterańska Triada

Może ją otrzymać każdy członek Triady. Raz na pełną turę, kosztem trzech akcji, może on odrzucić dowolnego wojownika Plemiennego, za co nie otrzymuje się punktów. Nie można jednak przy pomocy tej karty odrzucić któregoś ze swoich własnych wojowników.

Krótkie pytanie - nie za mocne? Z moich doświadczeń turniejowych (;)) wynika, że relikty dość trudno zdjąć. Jeśli dostanie to jakiś tam Patriarcha, dobrze zabezpieczony, może nieźle namieszać. No i porównać by to wypadało z Shillelagh'iem, gdzie dopłacać 5A trzeba, a bohaterowie i tak są na niego niewrażliwi.

5
Klub Arkadin / Odp: Polskie karty fanowskie
« dnia: Czerwiec 04, 2020, 09:48:30 pm »
Brakuje miana, które mają tego typu specjalki : WIRUS. Wiem, czepiam się ;).
Gdyby zrobić wszystko małymi literkami, zamiast początek z kapitalek, może by coś jeszcze wlazło.

6
Klub Arkadin / Odp: Polskie karty fanowskie
« dnia: Maj 23, 2020, 11:22:24 pm »
Ja to nazywam "fajerwerki" ;).
Mam jednakowoż pytanie - czy masz jakieś uzasadnienie, czemu Mishima, tworząc kolejnego (po Mekach) Mechawarriora, większego i silnieszego, miałaby go używać tylko w obronie, niczym stacjonarnej twierdzy typu bunkier? Przecież mobilność i uzbrojenie tego typu konstruktu aż prosi się o wykorzystanie ofensywne.

7
Klub Arkadin / Odp: Polskie karty fanowskie
« dnia: Maj 20, 2020, 12:13:24 am »
Cóż mogę powiedzieć, karta "zrobiona" pode mnie, mało która karta (mojej ulubionej) Mishimy z oryginalnego DT tak mi podchodzi.
10/10 w każdej kategorii.
PS.
Przydałby się jeszcze jakiś bohater do pompowania statów Samurajom, bo zdaje się, że ta szacowna i elitarna formacja nie dochrapała się takiego. Coś w stylu bohaterów z Golgothy, jak np. Jackson, McGuire, mój imiennik itp.
Staty ok. 20-22, od +3 do +5 dla Samurajów nie Bohaterów. 

8
Klub Arkadin / Odp: Polskie karty fanowskie
« dnia: Maj 13, 2020, 11:49:31 pm »
Marcino, w gimpie robiłem.

Kapitan Shinobi -  jestem zainteresowany

Może przedstawię całościową ocenę karty.
Od strony technicznej i wizualnej - bez zarzutu (inaczej mówiąc 10/10).
Wady jakie dostrzegam, to jedynie od strony <nazwijmy to> "gamingowej".
1) wojownik z tytułem "Kapitan" powinien być Dowódcą - Kapitanem. Ładnie to by wyglądało w takiej kolejności:
BOHATER. Uważany za Samuraja. DOWÓDCA (KAPITAN).
2) za wysokie cechy (zwłaszcza S). 11+11+8=30, a tyle (bądź w tych okolicach) mają legendarne postaci Mutant Chronicles,np. Cyryl Dent, Michael Kell, Dominik, itp. Byle Kapitan nie powinien mieć cech wyższych niż "tuzy"Doom Troopera. Ponieważ mówimy o wojaku Mishimy, spokojnie obniżyłbym mu S o jakieś 4-5 punktów.
Walczak i jednocześnie snajper wśród Samurajów to raczej mało prawdopodobny wariant. Oczywiście ktoś powie, że niski pancerz obniża żywotność postaci, więc "sucha" suma cech o niczym nie świadczy, i w pewnym sensie będzie miał rację, jednakowoż uważam, że suma WW+S+P pozwala na pewną klasyfikację postaci, i stawia daną personę w tym, a nie innym szeregu.
Kapitan Samurajów, jako taki, spokojnie powinien zadowolić się sumą rzędu 25-22, rozdysponowaną albo na WW i P, albo na S i P, albo i w miarę po równo (ale mamy już Samurajów z równym mniej więcej rozkładem - Tatsu i Yuichiro), a brakuje typowego walczaka pod miecze (np. 11 4 8) lub snajpera pod KS Strzelec (np 4 11 8).
3) Jeśli już upierać się przy statach typu 30, to wojak ma za niską W. 10 wychodzi z samych cech, a przecież jeszcze mamy umiejętność specjalną. Gdyby Twój kapitan nic nie potrafił (dosłownie, byłby sobie dowódcą i tyle), to 10 byłaby ok. Za posiadanie umiejętności, należy mu się uczciwa podwyżka reputacji, "first strike for all M" wyceniam na 1.
W=11 byłoby w sam raz. 

PS. Punkty 1), 2) i 3) to oczywiście tylko i wyłącznie czepianie się szczegółów, także każdy, w tym i autor postaci może się po prostu z tym nie zgadzać, jego prawo (nie ma o co kruszyć kopii :)).   


 

9
Klub Arkadin / Odp: Polskie karty fanowskie
« dnia: Maj 10, 2020, 08:09:09 pm »
Jak ktoś chce i potrafi to można zrobić fajną kartę, proszę bardzo:

Nigdy nie twierdziłem, że jest inaczej. Natomiast karty, do których się odnosiłem, nie trzymają poziomu.
Ani klimatu, ani języka gry, ani tak zwanego ducha gry.

PS. Twoja karta też ma swoje wady, które wymienię jeśli ktoś będzie zainteresowany ;).

10
Karty / Odp: Skradzione papiery
« dnia: Kwiecień 11, 2020, 10:52:41 pm »
Podobno gra się wg zapisu na oryginalnych kartach (w tym przypadku) - angielskich, a więc nie należy się sugerować polskim tłumaczeniem (które w wielu wypadkach, dość łagodnie mówiąc, kulało). Proponuję sprawdzić oryginał i przetłumaczyć samemu.

PS.
Ja osobiście się nie zgadzam z ogólnie przyjętą wykładnią dot. Skradzionych Papierów, natomiast
- ponieważ jestem w mniejszości, nie będę walczył z wiatrakami ;)
- grając na oficjalnym turnieju dostosowuję się do ustalonego na forum porządku ;)
Ku pokrzepieniu serc dodam, że bodajże Skoq napisał gdzieś tam, gdzie poruszyłem wątek Skradzionych, że na początku to każdy tym grał jak Zakłóceniem Łączności. Czyli Skradzione => Zaskłócenie + możliwość przejęcia pewnych kart. 

11
Kombinacje kart / Odp: niewinna sztuczka i pojazd
« dnia: Marzec 28, 2020, 10:39:16 pm »
Zaraz zaraz, przecież chyba już jakieś stanowisko powinniście mieć po tylu turniejach\latach?.

Jeżeli dozwolone będzie dodanie Niewinnej wojakowi z Pojazdem (czy tam czymkolwiek innym, wykluczającym ekwipunek, np. Pancerna Skorupa), to Pojazd/to drugie musi spaść, ponieważ Niewinna działa w ten sposób, że odrzuca inne dołączenia. A Pojazdy z nielicznymi wyjątkami są dołączane do wojowników, tak samo jak inne karty ekwipunku. 


12
Kombinacje kart / Odp: niewinna sztuczka i pojazd
« dnia: Marzec 27, 2020, 10:27:39 pm »
Była już o tym dyskusja i na tym forum. Twórcy DT dość swobodnie podchodzili do słów posiadać/używać/korzystać/otrzymać, swoje dołożyli tłumacze, i tak naprawdę nigdy nie zostało to usystematyzowane.
Podtrzymuję moje stanowisko co do Niewinnej, gdyby była możliwość jej dawania, to POJAZD by spadał, bo jako karta ekwipunku jest dołączany do wojownika. Wyjątkiem są chyba tylko Grabieżca i Ważka, bo niejako u nich jest sytuacja odwrotna. Pojazd jest na obszarze, a do niego dołącza się wojaków (że niby są w środku).
Skoro masz wątpliwości, to może niech wypowiedzą się gracze z doświadczeniem turniejowym.
Ja zawsze grałem w ten sposób, że w sytuacji gdy ktoś ma np pojazd, który wyklucza inne ekwipunki (bądź coś o podobnym działaniu, np. Pancerną Skorupę), to nie można mu dołożyć Niewinnej.
A Inwigilator? Zdaje się że ma podobny opis co niewinna. Można dołożyć czy nie można, a jak można to czy będzie działał z wojakiem w Pojeździe?

13
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Archiwista (secjalka Bracwo)
« dnia: Marzec 25, 2020, 11:14:55 pm »
Taki krótki pomysł na kartę.
W skrócie - dołącz do braciszka, pozostaje w grze, jak masz Archiwa, to masz +x miejsc w Archiwach.
Sens or nonsens? Aha, w razie sensu, do ustalenia wartość X. Myślę o przedziale roboczym 2-4. W standardzie są 4, więc podwojenie to takie logiczne maksimum, z kolei +1 to bez sensu się marasić moim zdaniem.

14
Karty / Odp: Niewinna sztuczka
« dnia: Marzec 25, 2020, 10:40:48 pm »
To może z innej beczki.
Mój wojak walczy. Ma pistolet +2 S. Ma Eksperta i daję mu drugi pistolet +2 S. Ma +4 jak mniemam.
Dlaczego Działa (cecha X)+2+2 a (cecha X)x2x2 już nie?

Zresztą pomińmy powyższy przykład z samodoskonaleniem. Przypuśćmy, że jest czar Przemian typu, nie wiem, Słabe Samodoskonalenie. Wszystko to samo, tylko mod. zamiast x2 równa się +5. Czy taki czar wojownik mógłby legalnie rzucić tak jak w przykładzie wyżej (z Daru Losu i w trakcie działania pierwszego)?

PS. Czy to znaczy, że nie można kumulować pojazdów typu T-32 z czarami/M Ki o podobnym działaniu?
 

15
Karty / Odp: Niewinna sztuczka
« dnia: Marzec 24, 2020, 10:24:21 pm »
Co znaczy "ma to znaczenie"?. Czy rzucając wojem samodoskonalenie, mogę je wziąć Darem Losu i rzucić jeszcze raz (tym samym wojem), by przez chwilę mieć x4?

Strony: [1] 2 3 ... 29