Styczeń 19, 2020, 03:21:08 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Kapitan Shinobi

Strony: [1] 2 3 ... 27
1
Ogłoszenia / Odp: Utrzymanie serwera
« dnia: Styczeń 10, 2020, 10:23:32 pm »
Poszło ode mnie 20 ZŁ.

2
Ogłoszenia / Odp: Utrzymanie serwera
« dnia: Styczeń 09, 2020, 12:37:47 am »
Nico, dam 20 zł, ale przelew nastąpi za kilka dni, z racji pustek na koncie.

3
Ogłoszenia / Odp: Utrzymanie serwera
« dnia: Styczeń 05, 2020, 10:17:53 pm »
Ok. A tytuł przelewu i adresat? Czy wystarczy wpisać "Nico" ;)?

4
Ogłoszenia / Odp: Utrzymanie serwera
« dnia: Styczeń 04, 2020, 10:33:50 pm »
Pytanie natury technicznej - płacimy na konto Skoq'a, tak jak ostatnio?

5
Kombinacje kart / Saladin vs Alakhai
« dnia: Styczeń 02, 2020, 11:21:12 pm »
Czy Saladin może się znaleźć na jednej Placówce z Alkiem?
Czy mogą przebywać u jednego gracza, ale jeden w Kohorcie a drugi na Placówce?

6
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Odp: Trzynaście Zaklęć (specjalka)
« dnia: Grudzień 28, 2019, 12:33:03 am »
Ograniczenia o których wspominasz wprowadzane są "ad hoc" na poszczególne turnieje. Twórca karty (na etapie tworzenia) nie może przewidywać, że ktoś kiedyś gdzieś tam w jakimś kraju na jakiś turniej wprowadzi sobie ograniczenie typu: "każda karta sztuki/misji/reliktu ograniczona do 1 kopii".

Ale generalnie rozumiem argumentację, więc nie będę ciągnąć tego wątku (tzn. tej karty). Za dużo komplikacji. 

7
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Piryt (k. specjalna)
« dnia: Grudzień 28, 2019, 12:27:13 am »
PIRYT

k. specjalna  Ogólna

Możesz dołączyć tę kartę do innego gracza w dowolnej chwili. Pozostaje w grze. Ofiara nie może odtąd wystawić żadnego wojownika, ani medytować. Aby pozbyć się PIRYTU, gracz będący pod jego wpływem musi zapłacić (podczas swego kroku 2.) 10P. Można być ofiarą tylko jednej takiej karty na raz. W talii ograniczona jest do jednej sztuki.

Pytanie krótkie - nie za mocne?

8
Ziemia Niczyja / 4x4/off road
« dnia: Grudzień 25, 2019, 10:51:30 pm »
Hej panowie, czy czasem ktoś z was ma coś "po drodze" z tego typu hobby? A w zasadzie off-road to nie hobby, to styl życia ;)

9
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Odp: Trzynaście Zaklęć (specjalka)
« dnia: Grudzień 19, 2019, 10:37:44 pm »
Akurat w Sztuce ograniczenia raczej są standardem - Anihilacja + discardy. Nikt , a przynajmniej nie przypominam sobie, nie zakazuje Eksplozji czy Hipnozy. Choć i te karty uważam za za silne na wejście ot tak.

10
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Odp: Trzynaście Zaklęć (specjalka)
« dnia: Grudzień 18, 2019, 10:37:10 pm »
No właśnie, podobnież jest problem z samą rzadkością kart, np. takie Częściowe Przejęcie Kontroli to całkiem całkiem karta, i nie powinna z tego wchodzić. Z drugiej strony wymienić wszystkie karty czarów które tu mogą wejść to absurd.

PS
właśnie coś mi zaświtało. Dozwolone są tylko czary, które nie mają ograniczenia częstości w talii. Z miejsca odpadają wszystkie "discardy", anihilacje i tp.

11
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Trzynaście Zaklęć (specjalka)
« dnia: Grudzień 17, 2019, 11:03:29 pm »
TRZYNAŚCIE ZAKLĘĆ

k. specjalna  Bractwo

To w zasadzie dopiero pomysł raczkujący w mojej głowie, więc nakreślę szkic, a Wy ocenicie czy ma to sens i ewentualnie jak to (sensownie i zwięźle sformułować).
Idea jest taka, żeby ta karta wprowadzała do gry czary Sztuki, które normalnie w talii nie mają racji bytu.
Piorun, Obecność, Biegłość, Kula Żywiołów, Odtworzenie Ciała itp.
Wykładamy w dowolnej (lub za akcję) i wkładamy pod nią do 13 czarów typu common, których nasi ŻZ mogą używać tak jakby były zagrywane z ręki. Czary bierzemy z kolekcji/rezerwy, ewentualnie stosu odrzuconego, ale nie z talii.
Ponieważ jest ich aż 13, dopuściłbym powiedzmy do trzech kopii jednego czaru ale nie więcej.
Ponieważ Przywołania są specyficzne i nawet ich commony są grywalne, wykluczyłbym tę dyscyplinę w całości.
Pytanie jak wykluczyć U/R spod działania tej karty.

12
Karty / Odp: Karnofag
« dnia: Grudzień 11, 2019, 10:22:11 pm »
Dzięki, w sumie nie doczytałem karty - mój błąd, faktycznie stoi jak byk że nie ma za punktów.
Ze swej strony dodam, że osobiście to zlikwidowałbym (głównie to, co stoi w największej sprzeczności z moją "doomtrooperową" logiką):
Karno nie powiniem móc zjadać Apostołów (a w sumie żadnych nonkombatantów)
Karno nie powinien być niezależny od obszaru (czyli z Kohorty ma dostęp do szwadronów/kohort, a z Placówki zjada placówkarzy)
Karno nie powinien zjadać Uwięzionych/Zaginionych w Akcji, za Murem schowanych itp. - bo nie ma do nich dostępu.
Ale to tylko takie moje przemyślenia, bo ja to w ogóle przeprojektowałbym Karnofaga na coś bliżej orginału (za takowy uznaję War Zone bitewniaka - chyba Bestie Wojny go wprowadzały).

13
Karty / Odp: Karnofag
« dnia: Grudzień 10, 2019, 11:01:05 pm »
Mam delikatną prośbę - panowie "rzućcie okiem" na moje wątpliwości w sprawie Karnofaga (post powyżej).
Z góry dzięki  :)

PS sorry za post pod postem, ale chyba przeszedł nie zauważony, a bez sensu zakładać drugi wątek na temat Karno (nie zasłużył ;)).

14
Karty / Odp: Niewinna sztuczka
« dnia: Grudzień 10, 2019, 10:52:19 pm »
Chciałbym nawiązać do postu Skoqa
Cytuj
Żaden czar sztuki nie jest do niczego dołączany z wyjątkiem promocyjnego Oczarowania. Samodoskonalenie i Nietykalność działają przez jakis czas, ale nie sa uważane za karty dołączone, więc Sztuczka nie ma z nimi żadnego związku.

Zawsze grałem w ten sposób, że czary typu Samodoskonalenie dokładałem do wojownika, a odrzucałem w momencie gdy kończyło się jego działanie. Z punktu widzenia mechaniki nie wiele to zmienia, choć w przypadku takich kart jak Niewinna robią się schody. Rozumiem, że tego typu czary lądują od razu na stosie odrzuconym, a gracze są zobowiązani pamiętać co kto i kiedy rzucił.

Co do tematu Niewinna vs Zbrojownia, to ja to widzę tak - mój wojak nie może wyjąć Niewinnej z tegoż przybytku (bo nie jest wojownikiem przeiwnika), natomiast logika podpowiada, że włożyć może, podobnież z ręki. W tej sytuacji Zbrojownia w jakimś stopniu chroniłaby przed Niewinną, ale nie mam na to żadnego argumentu.
O ileż życie Żołnierza Zagłady było by prostsze, gdyby ta cała Sztuczka była specjalką ;)

15
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Odp: Zespół Inżynieryjny (specjalka)
« dnia: Grudzień 06, 2019, 11:17:28 pm »
Cytuj
Dołącz do KAPITANA (na razie nie ma wyższych stopni, więc wystarczy) poświęcając jedną akcję
Przepraszam, to z rozpędu, u mnie są ;)
Zresztą, nie zastanawialiście się jaki stopień wojskowy mają np. Pułkownik Maxwell czy Generał Michael Kell? Keitoku Asano też wygląda na trochę wyżej niż Kapitan.

U siebie mam 4 poziomy (dotyczy tylko sił korpo i braciszków, w Plemionach zostałem przy 1 poziomie - dowódca i tyle): sierżant - kapitan - pułkownik - generał. Dawniej chciałem jeszcze majora (bo fajnie brzmi) ale koniec końców uznałem, że to zbędna komplikacja.

Strony: [1] 2 3 ... 27