Wrzesień 18, 2019, 06:21:44 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - valpurgius

Strony: [1]
1
Ogłoszenia / Odp: Utrzymanie serwera
« dnia: Kwiecień 15, 2007, 12:57:41 pm »
pomino tego ze zagladam tu rzadko to pieniazki przeleje  :P, jednak nie predzej niz pod koniec miesiaca (jakos juz mi w tym miesiacu wywialo wyplate hehe)

2
Klub Arkadin / Doomtrooper online
« dnia: Marzec 17, 2007, 11:51:18 am »
Witam, czy ktos moglby mnie poinstuowac co nalezy zrobic, aby posiadac na swoim kompie dzialajacego DT online; sciagnolem sobie exe'ka ze stronki workshopa z dzialu dałnlołd :P, zarejestrowalem sie, ale teraz co dalej?? ni chu chu ..., jak widzialem screany to DT Online wyglada calkiem calkiem :), tylko jak go odpalic  :-[ help help

3
Karty / Snajperzy Piechoty
« dnia: Sierpień 06, 2006, 02:50:56 pm »
hmmmm,  moim zdaniem wynika tu sprzeczność, poniewaz w moim mniemaniu agresorem moze byc tylko wtedy, kiedy jest moja akcja ataku, a tak podczas akcji ataku PRZECIWNIKA jest nadal w ekipie broniacych się, byc moze się jednak mylę...
Pozostaje jeszcze kwestia tego, czy sniper ostrzeliwujac agresora chcacego zaatakowac innego wojownika moze skorzystac z modyfikatorow strefy walki np. wlk. rdzawej pustyni, poniewaz jest to akcja ataku przeciwnika, wiec tym samym Ja jako gracz jestem broniacym sie (poczas trwania tej akcji) , wiec jak to wyglada w tej sytuacji? Czy Sniper jest i agresorem i broniacym sie jednoczesnie?

4
Karty / Snajper Piechoty
« dnia: Sierpień 05, 2006, 04:31:17 am »
Witam posiadam pytanko (a w sumie kilka)

Otóż kiedy gram tymi panami to czy podczas ataku przeciwnika (mowa tu tylko o ataku w jakiegokolwiek woja capitolu), sniper ostrzeliwuje wroga. I teraz mam dylemat:
- czy sniper moze korzystac ze strefy walki? - w sumie jest moja faza obrony...
- czy sniper uzywajac dzialka automatycznego myśliwy może wystrzelić dwa razy?
- czy sniper moze w tym momencie korzystać z triangulatorów? - w sumie atakuje...
I teraz pytanie główne, czy w tym przypadku sniper uważany jest za atakującego i broniącego się jednocześnie? - mowa tu kiedy sam staje się celem ataku.

Pytania może błahe, ale te wszystkie zasady są tak luźno opisane, że sam się już gubię.

5
Ziemia Niczyja / Film fabularny
« dnia: Maj 19, 2006, 11:10:28 pm »
a mnie najbardziej rozwalilo ze w tym  23 wieku zyje sobie Mitch Hunter, co on jest Chukiem Norrisem czy jaki ch... - z tego co zauwazylem to Hunter jest dlugowieczny :lol:

Strony: [1]