Kwietnia 26, 2024, 07:57:07 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Lapson

Strony: [1] 2 3 ... 31
1
Turnieje/rozgrywki / Odp: Harrycon vol.II - Częstochowa, 21 I 2012
« dnia: Stycznia 03, 2012, 10:42:19 am »
Mam wieści że Zimoli także będzie.

2
Turnieje/rozgrywki / Odp: Harrycon vol.II - Częstochowa, 21 I 2012
« dnia: Stycznia 02, 2012, 09:25:58 pm »
Na 90% będę.

3
Klub Arkadin / Odp: Konkurs - listopad 2011
« dnia: Listopada 14, 2011, 07:53:32 pm »
Zacznę od najlepszej karty czyli:
Caliqabaal - karta dopracowana graficznie i logicznie. Nie jest za mocna. Ciekawa umiejętność która skłania do przemyśleń jak można ją wykorzystać :)

Na boga! - karta fajnie dobrana graficznie oraz grywalna. Jednak jest po prostu lepszą kopią Odkrycia prawdziwego wroga. Więc nie wprowadza nic ciekawego do gry. Kolejną rzeczą jest to że moim zdaniem powinna mieć ograniczenie do jednej na stole lub brak kumulowania się. Mogła by być również dołączana do wojownika plemiennego.

Pułapka - fajnie dobrany rysunek i przejrzysty zapis. Jednak według mnie jest mało grywalna co prowadzi że jest dopiero na 3 miejscu.

Trup bohatera - realizacyjnie wszystko jest ok. Jednak zastanawia mnie po co ta karta :P Szału nie robi a jej zapis jest nie jasny. Czy karta ma na celu by nieżywy Durand wciąż zabierał odporność na sztukę? :P

Armagedon - przyznam że jest to kosmicznie poroniony pomysł. Już sam koszt karty odstrasza, nie wspominając o długości tekstu. Zapisy typu odporna na wszystkie" zakłóca-cze" przynosi mi na myśl karty pokroju zagraj w dowolnym momencie i wygraj grę :P Do kolekcji jeszcze powinno wyjść po kopi na każdą inną planetę by nie można było wystawiać poszczególnych korporacji, bractwa i legionu :P

4
Turnieje/rozgrywki / Odp: Goblikon - Racibórz, 12-14 VIII 2011
« dnia: Lipca 27, 2011, 09:31:21 am »
Lutki mogą być x5. Ale co do combo booby + mortal to zawsze jestem za ograniczaniem w pierwszej kolejności mortal wound. Więc na pewno 1x mortal, 5x booby.

5
Turnieje/rozgrywki / Odp: Goblikon - Racibórz, 12-14 VIII 2011
« dnia: Lipca 26, 2011, 09:15:29 am »
Jestem za tym co proponuje Skoq.

6
Karty / Luna memorial hospital
« dnia: Lipca 24, 2011, 01:09:43 pm »
Mam pytanko - czy tą kartą można leczyć wojowników w dowolnym szwadronie ? Tzn nawet u przeciwnika czy sojusznika? Na karcie chyba nie ma wyszczególnionego tego że ogranicza się jedynie do własnego szwadronu.

7
Turnieje/rozgrywki / Odp: Avangarda - Warszawa 23-24 VII 2011
« dnia: Lipca 23, 2011, 08:11:00 am »
Mi natomiast znalazło się kilka U z angielskiego morta...

8
Karty / Odp: Skazaniec
« dnia: Lipca 14, 2011, 11:53:53 pm »
Nie. Dodatkowo o ile mi wiadomo to ta karta nawet nie zostaje w grze.

9
Zasady ogólne / Odp: Kumulowanie się efektów kart
« dnia: Lipca 10, 2011, 05:46:56 pm »
No tyle że po jakiejś walce to równie dobrze czas do końca gry. Czyli radość zwycięstwa mogę zagrać w dowolnym momencie jak już odbędzie się jedna walka w której mój wojownik jest agresorem?

10
Zasady ogólne / Odp: Kumulowanie się efektów kart
« dnia: Lipca 10, 2011, 03:30:18 pm »
Czyli rozumiem że można ją zagrać nawet 5 tur później?

Bo chyba kierujecie się tym że na karcie nie ma zapisu natychmiast po walce? Ale tak jak większość przypadków tak i tutaj powinien być tylko jeden moment "po".

Chyba że jest jakaś specjalna faza do zagrywania tego typu kart "po walce" mimo iż wciąż obowiązują zasady walki MAOCB?

11
Zasady ogólne / Odp: Czary bojowe
« dnia: Lipca 10, 2011, 03:25:45 pm »
Dla mnie nie ma problemu by robić tak jak opisuje Skoq. Chodzi mi tylko o to że w przypadku jednych zasad robimy wyjątki mimo iż wszystko jest wyraźnie napisane, a w przypadku innych nie.

12
Zasady ogólne / Odp: Czary bojowe
« dnia: Lipca 10, 2011, 11:36:03 am »
 Z tego co sprawdziłem to jest mały problem z waszą interpretacją. Otóż Pacyfizm nie podchodzi pod nią - z jego zapisu wynika że zamiana PCS na CS ma sens i działa normalnie. Podobnie ma się sytuacja z Presją - jednak tam nie jestem pewny.

13
Zasady ogólne / Odp: Kumulowanie się efektów kart
« dnia: Lipca 10, 2011, 10:47:47 am »
Z jakiego powodu można zagrać więcej Radości zwycięstwa po walce?

14
Zasady ogólne / Odp: Remove form the game
« dnia: Lipca 10, 2011, 10:43:54 am »
A więc na czym stanęło? Władca cieni wraca na rękę czy nie?

15
Turnieje/rozgrywki / Odp: Avangarda - Warszawa 23-24 VII 2011
« dnia: Lipca 06, 2011, 04:19:42 pm »
Lutek x1, co do zapachu... najprędzej to częściowo go ograniczyć czyli 1 szt w tali. Pech natomiast powinien być anihilowany.

Strony: [1] 2 3 ... 31