Luty 16, 2019, 10:24:58 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Snake PL_issken

Strony: [1] 2 3 ... 35
1
Karty / Odp: Luna
« dnia: Luty 14, 2019, 01:46:30 am »
Co do Zaćmienia to wg mnie jest prosto:
odwrócona Luna ma "wyłączony" modyfikator, po odwróceniu karty sytuacja wraca do normy.
Ale jeśli mielibyśmy grać, że efekt trwa do końca gry, nawet po odrzuceniu Luny, to zaćmiona też powinna działać.

2
Karty / Odp: Luna
« dnia: Luty 14, 2019, 01:19:11 am »
Umocnień można mieć akurat ile się chce takich samych, chyba, że karta umocnienia stanowi inaczej - miasta. ;)

Racja! Ostatnio częściej gram według zasad z 2. edycji.

3
Grupy regionalne / Odp: Warszawa
« dnia: Luty 13, 2019, 10:28:33 am »
Zapisałem w kalendarzu.

4
Karty / Odp: Luna
« dnia: Luty 13, 2019, 12:44:28 am »
Na Lunie musiałby być zapis o kumulowaniu się efektów, jak. np. na Triangulatorze, ale takiego zapisu nie ma. I być nie może, bo nie można mieć w grze dwóch takich samych kart umocnień.
"For the remainder of the game" = "Przez resztę gry", więc Luna powinna działać nawet po jej odrzuceniu, ale to by było dziwne. A co z jej efektem po zagraniu Całkowitego zaćmienia? Odwrócone karty nie mają żadnego wpływu na grę, ale przecież miała działać do końca gry, więc jak? Niefortunne jest to pierwsze zdanie. Nie wiem, czy poza Luną i kartami z podstawki jeszcze gdzieś się pojawiło. "While in play" nie pozostawia wątpliwości, i tak bym grał Luną.

5
Grupy regionalne / Odp: Warszawa
« dnia: Luty 12, 2019, 10:26:37 pm »
Skoro siła wyższa, to luz. Mnie nie pasują dwie pierwsze soboty marca, bo będę na desce.

6
Propozycje, sugestie, błędy / Odp: Problem z rejestracją.
« dnia: Luty 09, 2019, 10:21:29 am »
Sprawdziłem przed chwilą i też miałem problem: po kliknięciu w Rejestrację wyskoczył błąd i zniknął ptaszek przy "Nie jestem robotem". Zaznaczyłem to pole jeszcze raz, znowu wcisnąłem Rejestrację i obrazek się pojawił. Zrobiłem to dwa razy, za drugim razem bylo tak samo, obrazek wyskoczył dopiero po błędzie.

7
Grupy regionalne / Odp: Warszawa
« dnia: Luty 08, 2019, 09:00:31 pm »
Tak, starsi panowie mieli niezłą kondycję. W ogóle przyjemny był klimat w Paradoksie: wszystkie stoliki zajęte, przy większości gracze, przy jednym nawet zagraniczni - taka mini Zjava. Chętnie znowu się spotkam w sobotę 23.02, następna (2.03) mi nie pasuje, bo wyjeżdżam. Kto chętny 23.02?

8
Grupy regionalne / Odp: Warszawa
« dnia: Luty 07, 2019, 11:35:16 pm »
Niszczyciele chyba tylko raz oberwały Skruchą (a może to był jeden, za to nieźle wyposażony). Wydaje mi się, że Skoq wziął Skruchę z Rezerwy przed drugą grą. Częściej dostawały Falą i Przegrupowaniem. Talię złożyłem na szybko w nocy z piątku na sobotę, bez pomysłu: Wezmę trochę tego, to też może się przydać, o, tu jest fajny obrazek, to koniecznie, albo lepiej dwa. Zabrakło w niej Po namyśle, Oszustwa!, Hasty getaway i paru innych kart. Nie wiem, jak talie chłopaków, moja liczyła 109 kart.

Ale to już historia. Kiedy gramy?  :)

9
Obóz szkoleniowy / Odp: Odwrócenie talii
« dnia: Styczeń 08, 2019, 11:49:38 am »
W chudych, szybkich taliach Play it again jest niezbędny, jeśli nie grasz sztuką. Jeśli grasz, przyda się kilka Repudiate. Poza tym Joker!, Fill 'em up czy Hasty getaway. I Pounf of Flesh, jeśli w danej grze dozwolony jest discard (odrzucanie komuś kart z ręki/talii). Oraz kilka innych kart, o czym pewnie zdążyłeś się zorientować, przeglądając forum. Jeśli nie chcesz zbierać kart z Morta, luz, po turnieju możesz je rozdać, na pewno znajdą się chętni :)

10
Obóz szkoleniowy / Odp: Odwrócenie talii
« dnia: Styczeń 07, 2019, 11:36:29 pm »
Play it again z Morta działa tak samo, ale kosztuje więcej, bo akcję i 10 PA.

11
Karty / Odp: Kontrybucja wojenna
« dnia: Październik 11, 2018, 04:04:11 pm »
Jeśli przeciwnik wybierze PZ, a ja zagram KW, to nie może już zmienić zdania i wziąć trochę tego, trochę tego?

12
Karty / Odp: Wielki Szarak
« dnia: Październik 10, 2018, 06:17:56 pm »
EDIT: wszystkie karty, które , mają gdzieś tam zapis ANY WARRIOR w kontekście akcji ataku zawsze mają zapis o przynależności czy innych ograniczeniach jakie pozwalają obchodzić. Najbardziej zbliżoną kartą do Szaraka jest Granat i zapis na tej karcie różni się zasadniczo ;) Co więcej można powiedzieć w tym temacie?

Nie wszystkie. Subversive Agent:
PLAY ON ANY DOOMTROOPER AS ONE ACTION. THIS CARD REMAINS IN PLAY.
The affected Doomtrooper is now allowed to attack any warrior in play.
When attacked, normal affiliation restrictions apply.

13
Karty / Odp: Sojusz cybertronic
« dnia: Maj 27, 2018, 08:56:07 pm »
Chyba że tak, myślałem o Przekleństwa.

14
Karty / Odp: Sojusz cybertronic
« dnia: Maj 24, 2018, 10:33:07 am »
czy durand po odwiedzinach moze USE pancerz? moze. use znaczy tyle co korzystac.
czy durandowi po odwiedzinach mozna GIVE pancerz? nie.

Dlaczego nie??

15
Karty / Odp: Club Arkadin
« dnia: Maj 19, 2018, 12:42:31 pm »
Powyższy link nie działa, więc nie wiem, czy była tam odpowiedź na pytanie:
Czy żołnierz z Niesubordynacją dostaje klubowe bonusy?

Strony: [1] 2 3 ... 35