Lutego 01, 2023, 03:54:20 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - settokaiba

Strony: [1]
1
Obóz szkoleniowy / Z MtG do Doom troopera
« dnia: Września 06, 2011, 12:33:56 pm »
Witajcie, od niedawna zacząłem grać w DT.  gra jest świetna, ale natknąłem się na parę szczegółów, które utrudniają mi rozgrywkę. Karty mam w języku polskim, instrukcję już opanowałem, ale nadal mam parę pytań, odnośnie działania konkretnych kart.
postaram się wrzucić zdj. do każdej z tych kart.
Tak na początek to chciałem dodać że jako nowy gracz - grający do tej pory tylko w MtG zmieniłem trochę nazewnictwo pkt akcji i pkt wartości:

PKT AKCJI (maź 3 akcje) - nazwałem DOZWOLONE RUCHY
PKT AKCJI(początkowe 5, znaczniki potrzebne do wartości) - nazwałem MANĄ

1. zacznę od karty Szczęście 
Otrzymuję 10A - ale jakich A? Manę, czy ruchy? czy to i to naraz?
(czy wówczas mam 13 ruchów i np. 15 many? )

2. i alter ego Pech

no tak, ale które pkt? Mana, ruchy, czy to i to?

3. Złe oko
"DAR MROCZNEJ HARMONII. MOGĄ GO OTRZYMAĆ JEDYNIE HERETYCY. Wrogowie Heretyka zostają na chwilę oślepieni. Jeżeli przeciwnik zapłaci 3 A, walka odbywa się normalnie. W przeciwnym razie starcie kończy się po ataku Heretyka - jego przeciwnik nie może się zrewanżować."
ale które 3 A? Manę ? czy po prostu ruchy?

4. Najemnik (bauhaus)
zdobywać pkt A? ale w jaki sposób, i tak ogółem o co chodzi?

5. Saper
chodzi o 3 ruchy tak?

6. Radość zwycięstwa
otrzymuję 5A, i jak zwykle - chodzi o ruchy czy manę, czy to i to?

7. Intruz z Callisto
uleczony za 6 A - no tutaj raczej chodzi o manę prawda ;)

8. Najemnik (cybertronic)
Podobna sprawa jak z najemnikiem bauhausu - jak najemnik zdobywa te pkt A i po co?
Może korzystać z kart cybertronicu za 3 A - mana, czy ruch ? ;)

9. Wymiana
ok, które pkt A wówczas dostanę?

10. Żołnierz Dżihad
ale  o co chodzi? jakich stworów? jak używać?

Z kart to byłoby na tyle, pozostało mi jednak takie pytanie odnośnie walki:
Czy P wojowników (ogółem) odradza się po skończeniu walki?
np.  Żołnierz Dżihad   P 7 , jak go uderzę np. WW 4 zostanie mu P 3 - wówczas nie jest zraniony prawda? no tak, ale czy później odrodzi mu się P z powrotem do początkowej liczby 7 ?

I jeszcze jedno, atakować można tylko raz na turę z tego co wiem, ale na jakiejś karcie postaci (nie pamiętam na której) znalazłem opis "nie może być celem ataku więcej niż jednego wojownika"
no więc jak to jest?

Bardzo proszę o jasną odpowiedź na moje pytania, gdyż trochę gubię się przez takie oto karty w trakcie rozgrywki...
Z góry thnx wielkie:)



Strony: [1]