Sierpień 18, 2018, 03:20:30 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Nekro

Strony: [1] 2 3 4
1
Ziemia Niczyja / CopprplGoth Bd L2 (polskie znaki)
« dnia: Październik 25, 2016, 10:02:49 am »
Cześć.
Ma ktoś czcionkę CopprplGoth Bd L2?

2
Klub Arkadin / Power creep
« dnia: Kwiecień 25, 2016, 02:15:58 pm »
Znalazłem coś w odmetach neta w co DT wpisuje sie w 100%:

Definicja:
Power creep – stopniowa utrata balansu gry w rezultacie dodawania nowej zawartości. Zjawisko to może być spowodowane przez wiele czynników, a w skrajnych przypadkach może zaszkodzić żywotności danej gry w obszarach w których występuje. Tyczy się to wprowadzania nowych rozszerzeń, aktualizacji, mechanik gry, jednostek, wyposażenia i efektów, które zazwyczaj są mocniejsze od tych zawartych już w grze. Im dłużej gracz gra w dany tytuł, tym elementy danej gry stają się coraz potężniejsze – w przypadku rozgrywki singleplayer nie ma to większego znaczenia i wynika z naturalnego rozwoju bohatera, tak w grach multiplayer doprowadza do wypaczeń rozgrywki. Twórcy gier wykorzystują to przede wszystkim do wprowadzania nowej zawartości dając tym samym motywację do zakupu w ramach współzawodnictwa z innymi graczami. Podczas gdy do gry wprowadzana jest nowa (z reguły mocniejsza, a poprzez to atrakcyjniejsza) zawartość, stare elementy z trudem są w stanie zachować swój balans względem nowych elementów. Mówiąc wprost, stary elementy rozgrywki stają się „underpowered” – pozostając bezużytecznymi w obszarze konkurencyjności, czy też z punktu widzenia wyzwań. W skrajnych przypadkach stara zawartość będzie omijana przez graczy przyćmiona przez nowo wprowadzane elementy „overpowered”.

https://www.youtube.com/watch?v=Bxszx60ZwGw&feature=youtu.be

3
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Turniej Draftowy - Kraków, 18-19.IV.2015
« dnia: Kwiecień 20, 2015, 08:21:33 pm »
Pierwsze miejsce:
TRZECH WSPANIAŁYCH
Draw Pile:
Wojownicy:
Luterański Wierny x1
Mistyk x1
Kawaleria Powiertzna x1
Żołnierz Piechoty x1
Robot Zabójca x1
Huzar x1
Najemnik Mishima x1
Karnofag x2
Jadowity Nietoperz x1
Coral Beach x1
Pustynny Skorpion x1
Dziecko Ilian x1
Antykwariusz x1
Mortyfikator x1
Agent Nick Michaels x1
Rewizor x1
Wyspiarz Crenshaw x1
Legionista Semai x1
Etoiles Mortant x1
Pułkownik Maxwell x1
Brat Stern x1
Żołnierz Wolności x1
Herold Dnia Sądu x1

Sojusze:
Bractwo x1

Sztuka:
Zmiana Pogody x1
Sugestia x1
Transmutacja x1
Piorun x1
Błyskawica x1
Przywołanie zaklęcia x1
Ściana Żywiołów x1

Mroczna Harmonia:
Oślepienie x1

Strefy Walki:
Wenusjańska Dżungla x2
Baza W Pasie x1

Umocnienia:
Urządzenie Naprowadzające x1
Zbrojownia x1
Zasieki x1

Ekwipunek:
Triangulator x1
Karząca Włócznia x1
Inwigilator x1
Transportowiec Grabieżca x1
Wielki Szarak x1
Zestaw Pierwszej Pomocy x1
Bojowy Strój Inkwizytora x1
Pancerz Bojowy x1
B&G XIV & SPA 7200 x2
Utwardzona Skóra x1

Karty Specjalne:
Gęsta Mgła x1
Zaskakujący Manewr x1
Cień x1
Podstępny Agent x1
Ulubiony Czar x1
Moc Żywiołów x1
Sabotaż x1
Okrucieństwo x1
Inspiracja x1
Przepaść x1
Awans x1
Zaginiony W Akcji x1
Żądza Krwi x1
Inicjatywa x1
Zakłócenia Łączności x1
Niezbędne Przywołanie x1
Zagubione Dokumenty x1
Wstyd x1
Dziesięcina x1
Prawie Ci Się Udało, Ale... x1
Przejęcie Przez Wroga x1
Kontrybucja Wojenna x1
Wymiana x1
Pasowanie Na Rycerza x1
Honorowa Służba x1
Precz Z Tej Palnety x1
Druga Szansa x1
Bombardowanie Planetarne x1
Zamówienie x1

Na żółto zaznaczyłem karty które zapewniały Mi wygraną w turnieju i były one Strategicznie podporą tej talii. Wybraniec jako że porozdawał już swoją talię przedstawi jedynie to co Pamięta więc starter jak najbardziej możesz wrzucać swoja talię.

Z gier jakie szczególnie dały Mi się we znaki to rozgrywka z Krukiem (tutaj jako jedyną rozgrywkę w pewnym momencie poddałem już się mentalnie ale karta podeszła i wyszedłem na prostą), starterem (jego podstępne zagrania jednak udało Mi się kontrować i jedynie słyszałem "jak tu grać" ;D ), wybrańcem (moje zwycięstwo rzutem na taśmę 30:29 dało Mi szczególna satysfakcję zwłaszcza że z jego strony poszła sposobność nataniela a od początku leciało zużycie - jak żyć ::) ), Wojtkiem (wygrałem zdobywając 3 ostatnie pkt. wymianą bo już nie chciałem ryzykować). Jeszcze raz dzięki wszystkim za grę. Nekro.  8)

4
Kombinacje kart / Skradzione papiery vs Ucieczka
« dnia: Sierpień 20, 2014, 09:12:48 am »
Wojownicy gracza A i gracza B giną w walce. Gracz A zagrywa Ucieczkę natomiast gracza B zagrywa skradzione Papiery i zagrywa Ucieczkę na swojego wojownika.

Czy jest to prawidłowe zagranie?

Osobiście uważam ze nie ponieważ samo zagranie skradzionych przez gracza B kończy moment kiedy może zagrać ucieczkę.

Oczywiście kwestia do wyjaśnienia.

5
Klub Arkadin / Ustalenie kiedy turniej ma być rankingowy - nowa zasada!
« dnia: Styczeń 09, 2013, 12:36:09 pm »
Ankieta trwa 60 dni. Tylko głosujący moga zobaczyć wyniki.

6
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Kraków 2012 (Mulqon)
« dnia: Listopad 01, 2012, 09:14:32 pm »
I miejsce:
Wszędzie są heretycy!

WOJOWNICY:
Imkwizytor Simon x4
Kardynał Dominik x1
Crenshaw Mortyfikator x1
Brat Stern x1

UMOCNIENIA:
Archiwa Bractwa x1

STREFY WALKI:
Święty Posterunek x2

RELIKTY:
Liber Hereticus x3
Pancerz Legendarnego Zabójcy x1

SZTUKA:
Sposobność Nataniela x2
Equilibrium x1
Repudiate x1
Anihilcja x1

EKWIPUNEK:
Nimrod Mk I x1
Przenośna Mina x1
Działko Automatyczne "Myśliwy" x1
Da-41 "Czyściciel" x2

KARTY SPECJALNE:
Szczęście x5
Skradzione Papiery x5
Inspiracja x5
Ukryte Siły x5
Zakłócenia Łączności x5
Odwiedziny Ciemności x4
Ujawnienie Przeznaczenia x4
Na Czarną Godzinę x3
Reflection x1
Boskie Natchnienie x1
Dar Lpsu x1
Przeniesienie x1
Ucieczka x1
Odporność Psychiczna x1
Hasty Getaway x1
Oszustwo! x1
Wanna Play x1
Czwarty Zakon x1
Druga Szansa x1
Wykrycie Agentów x1
Niespodziewana Inwazja x1

SIDE BAR:
UMOCNIENIA:
Bank Kardynała x1

EKWIPUNEK:
Niewinna Sztuczka x1
Autowtryskiwacz x1
Ta6500 Cybermech x1

KARTY SPECJALNE:
Untouchable x1
Skrucha x1
Bluff x1
Ghost In The Machine x1
Fałszerstwo x1
Strategiczne Bombardowanie x1
Przekazanie Danych x1
Play It Again x1
Robbed Blind x1
Air-To-Ground Missile x1
Przeciwczołgowe Pole Minowe x1
Reflection x1
Zawodna Harmonia x1
Desperackie Środki x1
Bombardo0wanie Planetarne x1
Listen Up! x1
Przejęcie x1
Fala Prawości x1
Klęska Żywiołowa x1
Wstyd x1
Przejęcie Przez Wroga x1

Taktyka tej talii polegała na przemiane wrogich żołnierzy zagłady na heretyków na co czekał tylko Inkwizytor Simon z Liberem (Simona nie można przemienić w heretyka więc nie bałem się skradziejstwa i zagrania odwiedzin na niego). Wiedziałem od samego początku że może być problem z taliami opartymi na legionistach stąd włożyłem do tali przenośną minę. Dodatkowo wojownicy jakich włożyłem do tali mieli jako tako dobrze walczyć z legionistami. Mimo to zaliczyłem dwie wtopy z legionem czkolwiek w walce z kuratorami nie było aż tak źle (ile tam tych koorynatorów posiekał Dominik z 5 czy 6?). Żałuje jedynie że nie włożyłem jednak do talii 5 odwiedzin - parę gier zakończył bym szybciej. ;)

7
Zasady ogólne / Bonus
« dnia: Październik 18, 2012, 01:19:23 pm »
Co by od nowa nie zaczynać dyskutować za x lat o tym samym i łatwo znaleźć wątek.


http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=2244.0

8
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Abandoned Squad
« dnia: Czerwiec 12, 2012, 07:54:07 pm »


Dołącz do dowolnego gracza za trzy akcje jeśli posiada on przynajmniej dwóch wojowników w grze.
Musisz odrzucić jednego swojego wojownika który jest w grze podczas swojego kroku odrzucania. Jeśli nie masz wojowników w grze ta karta jest natychmiast odrzucana usuwana z gry . Otrzymujesz 5 PZ za odrzucenie tej karty w dowolny sposób.

9
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Mature Readers Only!
« dnia: Czerwiec 12, 2012, 07:29:31 pm »

Dołącz do heretyka. Od teraz nie może używać ekwipunku do końca tej misji. Jeśli ten heretyk zabije wojownika bractwa o W równej bądź większej ty otrzymujesz przez podczas twojego kroku dobierania pięć dodatkowych kart przez 3 tury.

10
Ziemia Niczyja / "Krzaczki" na kartach.
« dnia: Kwiecień 30, 2012, 09:02:57 pm »
Pewnie każdy z was wie że niektóre karty zostały wpuszczone do druku bardziej świadomie lub mniej z jakimiś "krzaczkami". Chodzi o to aby w tym wątku co bardziej dociekliwi zgłaszali swoje spostrzeżenia i tak:

1. Blood Lust - ang.
Jakieś kółko pod ostatnim słowem.

2. Reaper Of Souls - ang. & pl.
Pomiędzy statystykami 8 i 3 - czerwona kropa.

Czekam na wasze spostrzeżenia.

11
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Zasady selekcji
« dnia: Luty 05, 2012, 02:15:11 pm »
Jeśli ktoś wrzuca kartę w języku obcym to prosiłbym o wrzucenie tłumaczenia pod kartą. Dzięki.

12
Karty / Brak wiary
« dnia: Sierpień 31, 2011, 07:17:54 am »
Do tej pomry myslełem że wiem jak działa ta karta ale po ostatnim turnieju już nie jestem tego taki pewien. Chodzi o ostatnie zdanie w którym jest mowa że mozna go normalnie atakować. Czy też chodzi tu o to że:
1) wszyscy w grze bez wyjątku moga go normalnie atakować kiedy ma dączony brak wiary;
2) obowiązują ogrnicznia wynikące z przynależności (czyli praktycznie żaden z ŻZ nie zaatkauje takiego członka bractwa - w takim to przypadku po co było by to ostatnie zdanie?)

13
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Warszawa 2011 (Avangarda)
« dnia: Lipiec 26, 2011, 07:16:55 pm »
No Puki zaczynasz, czekamy :)

14
Ziemia Niczyja / Bryan Winter
« dnia: Lipiec 12, 2011, 11:39:18 am »
Znalazłem krótką odpowiedź Wintera jako komentarz do opisu parartyjki dooma:

Quote
(bryanwinter)
        
Hey thanks for the great review! Glad you enjoyed the game!

Bit of an Easter Egg: The Doctor Diana card is named after my wife, Diana! After seeing the cover for the Cybertronic sourcebook...
 
Tutaj widać obrazek sojuszu cyberu (wyobraźcie sobie ;D )

I made sure the Target guys used that pic and named a "Personality" card after my wife. 10-ish years later, after I stopped working for Target, I picked up a copy of 3rd(?) edition Warzone and found out they used the same name for a line of medical robots. So, while the Dr. Diana in the CCG is a single human, in the mythos she eventually became a legion of robots.   8)

Also, you can apparently play it online again, although I have not yet tried!

http://www.lackeyccg.com

15
Karty / Mur obronny
« dnia: Maj 28, 2011, 07:13:38 pm »
Rozumiem że wojownicy uznawani za pojazdy z walką w mieście mogą schować się za murem obronnym. Niestety nie będą mogli tego zrobić wojownicy uważani za pojazdy latające. Zgadza się?

Strony: [1] 2 3 4