Lutego 01, 2023, 04:31:04 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Fungus

Strony: [1]
1
Karty / Przywołanie żołnierza
« dnia: Listopada 01, 2007, 07:38:44 pm »
Takie pytanko:

Przywołuję Znawcą Sztuki Biogiganta z talii i Owcą na Rzeź wrzucam go do kohorty przeciwnika. Jest takie coś wykonalne czy nie da rady tego zrobić w ramach nie pomagania sobie wzajemnego Bractwa i Legionu?

2
Karty / Triangulator
« dnia: Lutego 25, 2007, 07:55:01 pm »
Mam takie pytanko bo zaistniała sytuacja sporna.

Wystawiam Triangulator w szwadronie. Przenoszę swojego woja ze szwadronu na Placówkę. I tu jest pytanie: czy Triangulator nadal dodaje temu wojownikowi +3 do S?

Chyba jasno się wysłowiłem :)

3
Zasady ogólne / Przerywanie walki po fazie przerywania walki
« dnia: Grudnia 27, 2006, 11:32:37 am »
Wczoraj na gE wynikła sporna sprawa. A oto jak to wyglądało:

Father miał w grze Chrisa Jacksona z granatem neuralnym.
Ja miałem Kawaleryjskiego Zwiadowcę z przenośną miną.

Father wykonał na mnie atak walką wręcz.
Użyłem miny i Chris poszedł do grobu.
W fazie usuwania wojownika z gry jeszcze przed momentem użycia granatu neuralnego rzuciłem Do rzeźnika.

I tu właśnie jest sporna kwestia. Czy w tym momencie mogę rzucić tą kartę. Na granacie neuralnym jest zapis: jeżeli wojownik zostanie zabity w trakcie walki, MUSISZ wykorzystać granat, po rozstrzygnięciu walki.

Dla mnie walka jeszcze się nie rozstrzygnęła bo przed momentem odrzucania wojownika użyłem Do rzeźnika i odrzuciłem swojego woja.

Czy ktoś może nam powiedzieć czy dobrze to rozegraliśmy?

Strony: [1]