Lipiec 18, 2019, 02:58:07 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Kapitan Shinobi

Strony: [1] 2 3 ... 7
1
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Pokaż Ileś Wart! (k. specjalna)
« dnia: Czerwiec 30, 2019, 05:33:12 pm »
POKAŻ ILEŚ WART!

k. specjalna  Capitol

Dołącz do swojego wojownika Capitolu w każdej chwili. Pozostaje w grze. Jego WW i S zwiększa się o 3, a w walce uderza pierwszy. Może mieć kilka kopii tej karty na raz (modyfikator kumulowany), przy czym dostaje dodatkowo: przy 2 szt.: zabijanie automatyczne, przy 3 szt.: 5 dodatkowych pkt. za zabicie oponenta. Dokładanie kolejnych kart POKAŻ ILEŚ WART! nie daje nowych zdolności wojownikowi (poza modyfikatorem), ale za każdą kopię powyżej 3 szt. zarabiasz 10A.

Uwagi.
Nie całkiem jest to mój autoski pomysł, w Ragnaroku była misja "Prove Yourself" czy coś takiego, co dawała (chyba) +5/+5 i first strike (chyba Impreialsom, ale mniejsza o przynależność).
Po pierwsze to nie jest misja, a po drugie nieco rozwinąłem koncepcję.

Macie pomysł jak (sensownie) przetłumaczyć to Prove Yourself? Ewentualnie zaproponujcie jakąś nazwę oddającą "ducha" karty.

Zdaję sobie sprawę że karta nie ma potencjału turniejowego, ale podoba mi się sam pomysł i te "kumulaki". No i wiem, że 10A to sporo, ale ile razy w grze można spotkać wojaka dopakowanego 4 kartami? Jedno Wykrycie Agentów/Przekleństwo Algerotha/Equilibrium i pozamiatane  ;)

Czekam na Wasze uwagi/pomysły/koncepcje itp.

2
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / WIELKI CZARNY MÓZGOWIEC (relikt)
« dnia: Czerwiec 20, 2019, 10:24:55 pm »
WIELKI CZARNY MÓZGOWIEC

relikt  Legion Ciemności

WIELKI CZARNY MÓZGOWIEC jest umieszczany bezpośrednio w twej Kohorcie. Pozwala ci zamienić dowolną ilość akcji, nie będących atakami, na akcje ataku. Muszą być one wykonane przez twoich Legionistów Ciemności (każdy atak to samodzielne działanie). WIELKI CZARNY MÓZGOWIEC może zostać odrzucony/anihilowany przy pomocy kart odrzucających/anihilujących wojowników, choć sam nie jest uznawany za wojownika, nie może zostać zraniony ani zabity, nie zdobywa się też za niego punktów.

Uwagi:
1) wiem że dubluje Korpo przywódców, ale LC nie ma nic takiego, a może powinien?
2) z racji że relikt trudniej usunąć (zwłaszcza taki, który leży w Kohorcie, a nie jest noszony przez woja), dodałem furtkę, żeby można się było przed nim bronić nie mając Fałszerstw (chyb atak się nazywała ta specjalka z INQ na relikty).
3) rysunku nie mam, ale wyobrażam sobie to "coś" jako przeróbkę XIX Radnego z War Zone, na tej zasadzie, jak jest
T-32 Wilczy Pazur => Nekroczołg Ogar Piekieł.
4) nie wiem, czy mimo wszystko nie byłoby to za silne. Korpy bardziej ryzykują idąc w Przywódców (booby trap + śmiertelna i 20 "zeta" wpada za (prawie) nic).

3
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Protegowany Dominika (misja)
« dnia: Czerwiec 18, 2019, 11:36:54 pm »
PROTEGOWANY DOMINIKA

misja  Bractwo

Możesz ją zlecić swemu ŚWIĘTEMU WOJOWNIKOWI (nie BOHATEROWI). Musi on zabić dowolnego Legionistę Ciemności o bazowej W minimum 6. Jeżeli to się uda (a brat żyje), to możesz zastąpić go BOHATEREM ŚWIĘTYCH WOJOWNIKÓW, wybranym z kolekcji (nie płacisz P). Dołączenia, znaczniki oraz ewentualna rana przechodzi na nowego wojownika (jeśli jest to możliwe). Zastępowany jest usuwany z gry. Punkty za zabicie zarabia się normalnie, oraz dodatkowe 5Z.

UWAGI
nie podoba mi się ostatnie zdanie, ale nie wiem jak to inaczej sformułować, sens jest taki: zabijesz jakiegoś pachołka, dajmy na to Tekrona, zarabiasz jego W+5 PZ. Oprócz tego możesz wyłożyć Brata Sterna za free.


4
Ziemia Niczyja / Przygoda Szachowa
« dnia: Czerwiec 14, 2019, 10:34:47 pm »
Od pewnego czasu gram sobie przez neta w szachy, na lichess.org. Mam powiedzmy kilka tys. partii (mój poziom to ok średni - 1400-1500). Tyle tytułem wstępu.

Wczoraj zagrałem 3 partie z graczem "x". Koleś w rankingu (te są widoczne więc wiadomo z kim się gra) - ponad 1900.
czyli mniej więcej Górnik Zabrze - Valencia. Ale co tam, zawsze robię gry i czekam kto się podłączy. Jak nawet jest gościu sporo mocniejszy, to najwyżej przegram.
Ale kolo zamiast grać normalnie, jak tylko uzyskał przewagę, zaczął spamować czat: "looser" i takie tam. Nawet coś wrzucił z tłumacza po polsku (nie ukrywam pochodzenia, na lichessie). I tak przez 3 gry.
Żeby była jasność - gościu świadomie podłączył się do mojej gry, czyli wiedział z jakim graczem (w sensie poziomu będzie grał) - tylko po to, żeby "sklepać mi miche" i sobie pobluzgać na czacie. 

Normalnie bym go olał, ale coś mnie tchnęło, i myślę sobie - a sprawdzę czy można gościa zaraportować. No i można, jest zakładka, wszystko ładnie opisane - No więc skrobnąłem łamaną angielszczyzną co mi leży na wątrobie, załączyłem partie (tego wymagali jako dowodu) i - poszło w świat.

Dziś włączam lichess, a tam wisi powiadomienie. Coś takiego typu "someone you reported is banned" czy w tym stylu, czyli że koleś dostał bana (a na pewno to ten, bo nikogo innego nie zgłaszałem).

Puenta - jestem w szoku, szybkością reakcji i rezultatem (o ile faktycznie gość dostał bana), oczywiście w pozytywnym szoku.
Pytanko - czy spotkaliście się z czymś takim tutaj, w sensie czy zdarzyło się na forum DT, żeby kogoś trzeba było zbanować bo sobie wziął za cel obrażanie ludzi? Chociaż pewnie nie, bo różnica skali. DT - grupa zapaleńców pasjonatów, szachy - dziesiątki tysięcy ludzi z całego świata (w tym pewnie i paru frustratów, którzy leczą swoje kompleksy szachami, bo akurat tu im "bozia" obrodziła talentem). 

 

5
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Max Rozwścieczony (k. Specjalna)
« dnia: Maj 21, 2019, 10:43:02 pm »
MAX ROZWŚCIECZONY

k. specjalna  Bauhaus

Możesz zagrać tę kartę kosztem jednej akcji ataku, jeśli kontrolujesz MAXA STEINERA. Po użyciu usuń ją z gry. MAX może natychmiast zaatakować, ignorując przynależność oponenta. Na czas walki jego WW i S zwiększa się o 4 i jeśli zrani przeciwnika, ginie on automatycznie.

Uwagi
w zasadzie brak, po prostu Maksiu cierpi na niedobór fajnych zdolności, a w War Zonie bitewniaku mógł na przykład walić do swoich równie dobrze, jak do przeciwnika ;)

6
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Golem Zagłady (k. specjalna)
« dnia: Maj 21, 2019, 10:30:33 pm »
GOLEM ZAGŁADY

k. specjalna  Legion Ciemności

Możesz dołączyć tę kartę do swojego GOLEMA CIEMNOŚCI, kosztem dwóch akcji. Pozostaje w grze. WW, S i P wojownika zwiększa się o 2, a zranieni przez niego wojownicy są usuwani z gry. Wojownik może posiadać tylko jedną taką kartę na raz. Jeżeli w grze znajduje się dowolny APOSTOŁ, zagranie jej kosztuje jedną akcję, a nie dwie.

Uwagi
1) obrazka oczywiście nie mam, bo i skąd, ale wyobrażam sobie jak Parente rysuje Golema z azogarem i blutarchem nacierającego na pozycje dolnych korpo żołnierzy ;)
2) w War Zonie bitewnym to był solidny "zakapior", w DT jest co najwyżej średniakiem, postanowiłem coś mu więc zadedykować. Z braku laku poszedłem na łatwiznę - plusy dodatnie do walki ;)

7
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Skorpion (wojownik)
« dnia: Maj 21, 2019, 10:18:44 pm »
SKORPION

wojownik  Cybertronic

7/7/6/8

Odporny na działanie wszystkich kart Mrocznej Harmonii. Nie może używać POJAZDÓW. Wchodzi do gry wyposażony w CSA-404 i DEATHLOCKDRUM (dobierz sprzęt z kolekcji). Karabin ten jest mocowany jako żądło, na czubku ogona wojownika. SKORPION może posiadać dodatkową BROŃ STRZELECKĄ (w ręce) - i walczyć obiema na raz. Jeżeli straci "żądło", może ono zostać zastąpione tylko innym DEATHLOCKDRUMEM.   

Uwagi:
1) wojak z War Zone Ofiary Wojny (obrazek, a właściwie szkic w stylu Bergtinga, niestety czarno-biały)
2) CSA-404 nie występuje w org. DT, jednakowoż stworzyłem taki miecz (też z War Zona, chyba głównego, obrazek kolorowy)
3) ani CSA, ani org. Deathlockdrum nie są jakimiś wymiataczami, więc uznałem, że może dostawać to na wejściu jako sprzęt bazowy, gratis.

PS
W War Zonie łaził jeszcze z Tarczą Antybalistyczną (fajna nazwa ;)) czy czymś takim, i też ją zaprojektowałem. Bez fajerwerków jednak. 

8
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Anarchista (k. specjalna)
« dnia: Maj 03, 2019, 09:57:55 pm »
ANARCHISTA

k. specjalna  ogólna

Możesz ją dołączyć do swego Żołnierza Zagłady w dowolnym momencie. Pozostaje w grze. ANARCHISTA zmniejsza WW, S i P wszystkich pozostałych wojowników na tym samym obszarze o 2, ale może atakować ignorując przynależność przeciwnika. Kiedy to on jest atakowany, brane są pod uwagę wszystkie ograniczenia. Wojownik może posiadać tylko jedną taką kartę na raz, ale obecność kilku ANARCHISTÓW na jednym obszarze kumuluje negatywny modyfikator.

UWAGI:
1) rozważałem użycie za akcję, ale tak A. jest wrażliwy na Skradzione/Podajkę

9
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Blitztank II Generacji (wojownik)
« dnia: Kwiecień 30, 2019, 11:32:08 pm »
BLITZTANK II GENERACJI

Wojownik  Synowie Rasputina

12/12/12/13

Uznawany za POJAZD (CZOŁG). Odporny na działanie kart Mroczniej Harmonii oraz Sztuki.
W walce uderza pierwszy. Zabici przez niego wojownicy są usuwani z gry.
Blitztank II Generacji może być atakowany tylko przez wojowników w POJAZDACH (lub uznawanych za takowe) lub przez grupę minimum 2 wojowników.

UWAGI:

1) pomysł pochodzi z czasów, gdy jeszcze wierzyłem w sens wojowników-pojazdów.  ;) Później zmieniłem na ekwipunek (typowy Czołg, x2 - szkoda pisania bo i tak powiecie że wtórny, więc przedstawiam pierwszy projekt)
2) w "source" (czyli Dark Edenie) jest to wojownik o WB (wartości bojowej, cesze używanej do walki) =12.
Czyli po rozbiciu na poszczególne cechy mamy same 12. Ładnie to wygląda, nie ma takich w DT, no i nie przebijamy Grizzliego, zarazem mamy solidny "czołguś" - więc same zalety.
Wartość mu podciągnąłem na 13, bo jednak coś potrafi.
3) obrazek - tu jest problem, można poszukać jakiegoś futurystycznego czołgu, ale stylu Matsona Johna nie podrobimy

10
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Pilot (wojownik)
« dnia: Kwiecień 18, 2019, 11:40:23 pm »
PILOT

wojownik  Capitol

1/3/3/3

Może być wyposażany w POJAZDY POWIETRZNE w dowolnej chwili, nie poświęcając na to akcji. Może używać takich POJAZDÓW dowolnej korporacji oraz Bractwa. Gdy używa POJAZDU LATAJĄCEGO, otrzymuje dodatkowe +5 do S i P (niezależnie od normalnego działania tej karty). Możesz poświęcić trzy akcje na wystawienie PILOTA - w takim wypadku automatycznie wyposażasz go w dowolny POJAZD POWIETRZNY Capitolu z kolekcji, lub stosu odrzuconego.

UWAGI:
1) kolejny z serii "cielaków" - jeśli uznacie za stosowne, możemy omówić podniesienie cech. Z drugiej strony, 3 akcje, PILOT + Ikar i mamy 1/13/13/3 - można gnębić Tośki i inne takie. Jak jeszcze wpadnie Inspiracja (i akurat nie zostanie bloknięta, to kosimy Archiwa BR przeciwnika).
2) obrazek - panna dosiadająca Pegaza - w DT oryginalnym nie wykorzystana, a mundurek zacny ;)
3) nie wiem czy muszę dodawać, że ze SWEJ kolekcji/stosu odrzuconego - dla mnie to logiczne.
4) widzę problem z Ważką - czy jak wojak siedzi w środku to używa pojazdu, czy też nie?

11
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Truciciel (wojownik)
« dnia: Kwiecień 18, 2019, 11:27:08 pm »
TRUCICIEL

wojownik  Legion Ciemności

1/1/3/2

HERETYK. Może być celem ataku w ostatniej kolejności. Gdy wystawiasz tego wojownika, możesz wyposażyć go w jeden ZESTAW PIERWSZEJ POMOCY i/lub jeden AUTOWTRYSKIWACZ (płacąc po 2P za kartę, weź je z kolekcji lub stosu odrzuconego). TRUCICIEL może leczyć twoich rannych Legionistów przy pomocy tych kart.

1) tak wiem, nazwa nie bardzo pasuje - ten pomysł pamięta czasy mej młodości, a chciałem mieć Lekarza Wojskowego z Herezji ;)
2) słabe cechy, ale nie chciałem robić kolejnego "pro-koksa", Niszczycieli i Rozdzieraczy Dusz mamy wystarczająo
3) zapewne nie jasne będzie pierwsze zdanie - jak ktoś będzie zainteresowany, to napiszę o co mi chodzi i spróbuję to zawrzeć w (w miarę) zwięzłym opisie. Na swoje potrzeby ustaliłem zasadę, której skrótem myślowym jest to właśnie.

12
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Akolita (wojownik)
« dnia: Kwiecień 18, 2019, 11:17:11 pm »
AKOLITA

wojownik  Legion Ciemności

2/2/3/2

HERETYK. Możesz go dołączyć do innego swojego HERETYKA, płacąc 3P (nie w czasie walki). Wojownicy tworzą grupę walczącą razem, sumując WW i S. Obrażenia zadane przez oponenta muszą być ulokowane w AKOLITĘ.
Jeżeli AKOLITA "ochrania" HERETYKA o niemodyfikowanej W większej niż 4, jego bazowe WW, S i P podwaja się.

Uwagi:
1) wiem, że "cielak", ale w War Zonie bitewnym (konkretnie Bestie Wojny chyba) było ich trzech.\
Akolita, Zakrystianin, i Nowicjusz.
2) przydział (za 3P) można zmieniać - nie wiem czy ta informacja powinna być zawarta w tekście karty
3) może pojawić się problem obszarów, choć dla mnie jest logiczne (albo po prostu "u siebie" stosuję taką zasadę), że grupy robi się w obrębie danego obszaru.
4) obrazek woja jest w War Zonie (taki zakapturzony zakapior - w sumie grafa fajna).

13
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Pisklak (stwór)
« dnia: Kwiecień 07, 2019, 11:05:58 pm »
PISKLAK

Stwór  Ogólny

0/0/0/0

Umieść PISKLAKA bezpośrednio na swej Placówce, kosztem jednej akcji. W dowolnej chwili, z wyjątkiem walki, możesz zastąpić jego kartę dowolnym STWOREM (lecz nie wojownikiem uznawanym za STWORA), wybranym ze swej kolekcji.
Musisz natychmiast wyposażyć w niego odpowiedniego (swojego) wojownika. PISKLAK jest usuwany z gry.

UWAGI:

1) nie wiem czy w ogóle ta karta ma jakiś sens, w pierwszej wersji było zastępowanie za akcję, ale to chyba za drogo, no bo co tak naprawdę mamy ze stworów sensownego? Wół Artyleryjski żeby rzutem na taśmę machnąć 3 brakujące PZ do wygranej? Jedyna zaleta, że Pisklak nie zapycha ręki, bo może wejść nawet jak nie mamy na stole woja. 
2) nazwa pewnie wyda wam się infantylna, ale jej geneza jest (mocno) osobista, więc tego nie zmienię ;).

14
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Depozyt Rzeczy Znalezionych (umocnienie)
« dnia: Kwiecień 07, 2019, 10:50:57 pm »
DEPOZYT RZECZY ZNALEZIONYCH

Umocnienie  Ogólne

Możesz umieścić DEPOZYT na dowolnym swoim obszarze. Za każdym razem, gdy odrzucasz kartę (karty) z ręki w trakcie swego kroku 3., możesz dołączyć ją (je) tutaj. Nikt oczywiście nie ma do nich wglądu (poza tobą). W dowolnej chwili, płacąc 3P za sztukę, możesz wziąć kartę spod DEPOZYTU na rękę. Jeżeli umocnienie to zostanie zniszczone, przepadają również przechowywane tu karty. W przypadku, gdy zostajesz zmuszony do odrzucenia kart z ręki, DEPOZYT nie zadziała - karty lądują na stosie jak zwykle.

UWAGI:
1) wyłożenie umocnienia zajmuje jedną akcję według zasad (chyba, nie jestem pewien) - jak coś to można dopisać
2) zapis o wglądzie chyba zbędny - i tak nikt nie ma prawa oglądać moich kart.
3) zapis, a w zasadzie ostatnie zdanie chyba też zbędne - jak ktoś mnie zmusza do odrzucenia kart, to raczej nie w moim kroku 3.
4) zapis o przepadku kart pewnie uznacie za nie jasny, jestem skłonny go uściślić: po odrzuceniu D. => odrzucenie; po anihilacji => anihilacja kart.

Jeśli potwierdzicie moje przypuszczenia (czyli punkty 1, 2, 3 i 4), dokonam edycji "karty" na bardziej odpowiadającą realiom DT.

EDIT
za radą Nekro zmieniłem drugie zdanie, żeby nie było przymusu. Zamieniam też zapis "budynek" na bardziej oficjalną, doomtrooperową wersję.

15
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Emanacja Apostoła (specjalna)
« dnia: Kwiecień 07, 2019, 10:09:54 pm »
EMANACJA APOSTOŁA

k. specjalna  Legion Ciemności

Możesz zagrać tę kartę kosztem trzech akcji. Pozostaje w grze. Wybierz jednego z pięciu APOSTOŁÓW (WIELKA CIEMNOŚĆ nie wchodzi w rachubę). Dopóki ta karta nie zostanie utracona, zyskujesz wszystkie zdolności i moce, jakie zapewnia dany APOSTOŁ (najlepiej miej w rezerwie jego kartę, żeby nie było wątpliwości co konkretnie zyskujesz/możesz zrobić). Jeżeli EMANACJA zostanie odrzucona (lub zablokowana po użyciu), jest automatycznie usuwana z gry. Karta unikatowa, dozwolona do jednej kopii na talię.

UWAGI:
- Wielka Ciemność to dopisek jaki ma Ten, Którego Nie Powinno Się Nazywać. Lepiej brzmi, bo krótsze, a wytrawni gracze Doom Troopera powinni wiedzieć o kogo chodzi. Na swoje potrzeby "ukułem" nazwę Władca Ciemności, no ale nie będę wprowadzał "zamieszania".
Aha właśnie coś do mnie dotarło. TKNPSN nie ma napisu (kapitalkami) apostoł. Czy to znaczy, że pan wszystkich Apostołów nie jest uznawany za Apostoła? No wypada, że nie. Chyba, że angielska wersja się różni (co nie jest wykluczone). 
Jeśli jednak "english version" jest taki jak u nas, to znaczy, że w sensie mechaniki gry ta cała Wielka Ciemność to taki sam zwykły cieć, jak pierwszy lepszy Nekromutant. No powiem wam szczerze, że gdybym był tym TKNPSN'em, to solidnie bym się %$^#@@!. Za to, gdybym bym np. jakimś Nefarytą (nawet niższego szczebla), to parsknął bym śmiechem. 

Strony: [1] 2 3 ... 7