Kwietnia 20, 2024, 12:44:08 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Kapitan Shinobi

Strony: [1] 2 3 ... 8
1
W skrócie.
Zagraj przed dobraniem kart, na początku swego kroku 1., po czym usuń z gry/anihiluj.
Masz +1 miejsce na ręku (nie licząc tego, że już uzyskałeś +1, bo zagrałeś tą kartę)
+ x akcji w tej turze (od 1 do 3, do ustalenia)
każda medytacja daje 2 dodatkowe PA.

Pytanie. Czy tą kartę można przejąć Skradzionymi Papierami, i jak by się miała do Podaj Dalej.

2
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Wielki Czarny Mózgowiec
« dnia: Listopada 09, 2020, 11:05:49 pm »
Wielki Czarny Mózgowiec

Relikt  Legion Ciemności

WIELKI CZARNY MÓZGOWIEC jest umieszczany bezpośrednio w twej Kohorcie. Pozwala ci zamienić dowolną ilość akcji, nie będących atakami, na akcje ataku. Muszą być one wykonane przez twoich Legionistów Ciemności (każdy atak to samodzielne działanie). WIELKI CZARNY MÓZGOWIEC może zostać odrzucony/anihilowany przy pomocy kart odrzucających/anihilujących wojowników, choć sam nie jest uznawany za wojownika, nie może zostać zraniony ani zabity, nie zdobywa się też za niego punktów.

Wariacja na temat XIX Radnego z War Zone, coś w stylu przeróbki T-32 na Nekroczołg Ogar Piekieł; Relikt zamiast wojownika, ponieważ ja nie uznaję nonkombatantów ;)

3
Kombinacje kart / Durand vs Nietoperze
« dnia: Września 04, 2020, 09:31:39 pm »
Pytanie:
czy zdolność Duranda (dot. ignorowania odporności na Sztukę) przełamie tudzież obejdzie odporność Nietoperza?
Czy zdolność typu "niedziałają na niego żadne karty..." można rozłożyć na "czynniki pierwsze":
- odporny na specjalki
- odporny na ekwipunki
- odporny na Sztukę
etc., a wówczas wyłączyć jeden z elementów składowych (w tym przypadku odporność na Sztukę)?
 

4
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Diamentowa Lutnia (relikt)
« dnia: Czerwca 14, 2020, 10:48:34 pm »
Diamentowa Lutnia

 Relikt  Luterańska Triada

Może ją otrzymać każdy członek Triady. Raz na pełną turę, kosztem trzech akcji, może on odrzucić dowolnego wojownika Plemiennego, za co nie otrzymuje się punktów. Nie można jednak przy pomocy tej karty odrzucić któregoś ze swoich własnych wojowników.

Krótkie pytanie - nie za mocne? Z moich doświadczeń turniejowych (;)) wynika, że relikty dość trudno zdjąć. Jeśli dostanie to jakiś tam Patriarcha, dobrze zabezpieczony, może nieźle namieszać. No i porównać by to wypadało z Shillelagh'iem, gdzie dopłacać 5A trzeba, a bohaterowie i tak są na niego niewrażliwi.

5
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Archiwista (specjalka Bracwo)
« dnia: Marca 25, 2020, 11:14:55 pm »
Taki krótki pomysł na kartę.
W skrócie - dołącz do braciszka, pozostaje w grze, jak masz Archiwa, to masz +x miejsc w Archiwach.
Sens or nonsens? Aha, w razie sensu, do ustalenia wartość X. Myślę o przedziale roboczym 2-4. W standardzie są 4, więc podwojenie to takie logiczne maksimum, z kolei +1 to bez sensu się marasić moim zdaniem.

6
Ziemia Niczyja / Czerwone obwódki kart promo
« dnia: Lutego 15, 2020, 09:47:56 pm »
Krótka piłka:
czy wszystkie karty promo PL mają czerwone obwódki (w szczególności te bez znaczka dodatku, co sugerowałoby pochodzenie z "podstawki")?

7
Kombinacje kart / Saladin vs Alakhai
« dnia: Stycznia 02, 2020, 11:21:12 pm »
Czy Saladin może się znaleźć na jednej Placówce z Alkiem?
Czy mogą przebywać u jednego gracza, ale jeden w Kohorcie a drugi na Placówce?

8
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Piryt (k. specjalna)
« dnia: Grudnia 28, 2019, 12:27:13 am »
PIRYT

k. specjalna  Ogólna

Możesz dołączyć tę kartę do innego gracza w dowolnej chwili. Pozostaje w grze. Ofiara nie może odtąd wystawić żadnego wojownika, ani medytować. Aby pozbyć się PIRYTU, gracz będący pod jego wpływem musi zapłacić (podczas swego kroku 2.) 10P. Można być ofiarą tylko jednej takiej karty na raz. W talii ograniczona jest do jednej sztuki.

Pytanie krótkie - nie za mocne?

9
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Trzynaście Zaklęć (specjalka)
« dnia: Grudnia 17, 2019, 11:03:29 pm »
TRZYNAŚCIE ZAKLĘĆ

k. specjalna  Bractwo

To w zasadzie dopiero pomysł raczkujący w mojej głowie, więc nakreślę szkic, a Wy ocenicie czy ma to sens i ewentualnie jak to (sensownie i zwięźle sformułować).
Idea jest taka, żeby ta karta wprowadzała do gry czary Sztuki, które normalnie w talii nie mają racji bytu.
Piorun, Obecność, Biegłość, Kula Żywiołów, Odtworzenie Ciała itp.
Wykładamy w dowolnej (lub za akcję) i wkładamy pod nią do 13 czarów typu common, których nasi ŻZ mogą używać tak jakby były zagrywane z ręki. Czary bierzemy z kolekcji/rezerwy, ewentualnie stosu odrzuconego, ale nie z talii.
Ponieważ jest ich aż 13, dopuściłbym powiedzmy do trzech kopii jednego czaru ale nie więcej.
Ponieważ Przywołania są specyficzne i nawet ich commony są grywalne, wykluczyłbym tę dyscyplinę w całości.
Pytanie jak wykluczyć U/R spod działania tej karty.

10
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Zespół Inżynieryjny (specjalka)
« dnia: Listopada 28, 2019, 11:36:58 pm »
ZESPÓŁ INŻYNIERYJNY

k. specjalna  Ogólna

Możesz przydzielić tę kartę DOWÓDCY ŻŻ w randze minimum KAPITANA, poświęcając jedną akcję. Pozostaje w grze. Gdy kontrolujesz ZESPÓŁ INŻYNIERYJNY, możesz zablokować każdą kartę specjalną, użytą w walce przeciw twojemu ŻZ (nawet taką o globalnym działaniu). Musisz w tym celu uiścić opłatę 5P (każdorazowo). W talii możesz mieć najwyżej dwa egzemplarze tej karty.

Panowie, krótkie pytanie. Czy tak sformułowana karta pozwoli się rzeczonemu dowódcy obronić przed wrogą specjalką czy nie?
Widzę tu analogię do Urządzenia Przechwytującego, a wojak z tym sam siebie nie obroni, stąd moje wątpliwości.
Od razu dodam, że intencją tej karty była także ochrona posiadacza, no i powstaje pytanie, czy trzeba to jakoś zawrzeć w tekście karty, czy wystarczy tak jak jest?

11
Ziemia Niczyja / Tłumaczenie nazwy karty.
« dnia: Listopada 22, 2019, 10:14:04 pm »
W dodatku fanowskim - "DEMENTIA" jest karta specjalna o nazwie "SNAFU".
Tłumacz zwykły się poddał, ten googlowski zapodał coś takiego:
"a confused or chaotic state; a mess"
z tym, że nie podał polskiego odpowiednika. Czy ktoś z was mógłby to słowo przetłumaczyć?
Chodzi o coś w stylu "bałagan" albo "bajzel"?

Karta w sumie jakiś tam pomysł ma, ale mniejsza o to. Nie wiem czy to dobry dział, może to zapytanie powinno trafić do Arlekina?

12
Karty / Etoiles Mortant
« dnia: Listopada 21, 2019, 10:24:48 pm »
Jak należy intepretować jej zdolność "przeciwnikiem atakującego ET musi być, jeśli to możliwe Legionista Ciemności"?

Przypuśćmy, że mam ET, a oponent ma dowolnego Żołnierza Zagłady w Szwadronie i dowolnego LC za Murem Obronnym. Oczywiście nie nonkombatanta. Czy moja gwiazda może legalnie atakować ŻZ?

Ewentualnie, Legionista może być pod wpływem np. Uduszenia, co też wyłącza go z prowadzenia walki. Czy wówczas Etka może bić wrogich ŻZ legalnie?

13
Zasady ogólne / Usuwanie kart z gry
« dnia: Listopada 20, 2019, 10:00:38 pm »
Czy jeśli karta bazowa jest usuwana z gry, to dołączenia też są usuwane wraz z nią?
2 krótkie przykłady:
a)
Walczę (czymkolwiek) z Niszczycielem i przegrywam. Mój wojak jest "usuw", ale ma np. Broń z Celownikiem, jakąś specjalkę typu Przednia Straż, Honorowa Służba czy cokolwiek i 2 Mki na dokładkę. Co z tym całym "majdanem"?
b)
mam Longshore z Zaawansowanym Sys. ochronnym i ktoś miota Bombardowanie Planetarne. Miasto ma usuw ale co ze specjalką?

14
Klub Arkadin / Nazwy dodatków
« dnia: Listopada 16, 2019, 12:05:14 am »
Krótki wstęp.
Stworzyłem własną wersję DT, no i rozrosła się do niebotycznych rozmiarów ;)
27 dodatków. Z tym, że te co były w oryginale są nadal u mnie. Czyli swoich mam 21.

Puenta - brakuje mi inspiracji do nazw kolejnych dodatków. Wypiszę te co już mam, co by się nie dublować.

Earthbound (nazwa jednego ze statków kosmicznych z gry AvP - ale tej pierwszej, to były chyba początki lat 2000)
Valhalla (tu sobie wprowadziłem nowe plemię, Celtów, inspirowanych nordycką mitologią i ogólnie Wikingami)
Banzai (dodatkek dedykowany Mishimie, oczywiście starałem się zachować jakiś tam balans, reszta też coś dostaje)
Space Impact (jw, Capitol)
Clans Revenge (jw, Imperial - chyba jasne ;))
Kampfgruppe (coś dla Skoqa)
Cyberdex (Cybery na deser)
Casualties Of War (to oczywiście żywcem wyjęte z War Zone Bitewniaka)
Cardinal's Wrath (braciszkowie rządzą)
Dark Age (Dark Legion strikes back)
Skull Seekers (wracamy na Ziemię)
Evangelion (w języku esperanto "dobra nowina", brak związków z Neon Genesis Evangelion)
Beasts Of Lost Paradise
Veteran Warriors
Evangelion II (brak pomysłów ;))
Heresy (jeden z dodatków fanowskich, które sobie gdzieś tam kiedyś ściągnąłem)
Lost Kingdoms
The Sword
Powerslave (tytuł piątej płyty Iron Maiden, oraz jeden z utworów z tejże)
Solaris (Lem, a jakże, mam nadzieję, że się nie obrazi)
Veteran Warriors II (kolejny brak pomysłów, a dużo wojaków ;))


Rzucajcie pomysłami :).

Aha, jeszcze napiszę o dodatkach fanowskich (właściwie to czemu mi się nie podobają).

Heresy - ten akurat się załapał
Ragnarok - czyli zmierzch bogów, w DT bogowie nie występują, żadnych Odynów i Thorów, więc bez sensu.
CorpWars - wojny korporacyjne. Moi drodzy, wojny korporacyjne trwają i będą trwać wiecznie, bo nigdy w 100% nie będzie zgody między tak różnymi zbiorowiskami jak megakorporacje. Potyczki, bitwy, kampanie. W War Zone bitewnym dokładnie tak samo to wygląda. Czyli ta nazwa jest dla mnie bez sensu, bo to tak mniej więcej, jakby nadać dodatkowi nazwę "Żołnierz Zagłady". 
Skull Seekers - ten się załapał, jeden z nielicznych z sensem (stanowi jakby rozwinięcie Paradise Losta).
Dementia - nie wiem czy dobrze myślę, ale jeśli chodzi o demencję, no to sorry. Nie dam dodatkowi nazwy typu "grypa" lub "przewlekła obturacyjna choroba płuc"
Revival -  znaczy niby odrodzenie, w sumie nie brzmi najgorzej, tylko co w DT miałoby się odradzać? Może smoki. Albo Atlantyda. Z braku laku mógłbym to zaimplementować, ale nie podoba mi się.

A, i jeszcze jedno, mam w planach (na razie bardzo odległych):
- dodatek z Atlantydami (ale tu jest kupa roboty, bo ci co są to lipa straszna) o nazwie Atlantis (5th Tribe nie podoba mi się, a taką ma nazwę ten fanowski dodatek);
- dodatek wprowadzający nowego, szóstego Apostoła (ale tu jest jeszcze więcej katorżniczej pracy ;)) o nazwie
(a jakże) "The Sixth Apostle". O ile jednak Atlantydzi mają jakiś zarys/stelaż, coś na czym mogę się opierać, tu muszę zaprojektować wszystko do nowa, uwzględniając rozwój na przestrzeni xx dodatków. Czyli całą armie trzeba stworzyć od zera - piechotę, specjalnych, nefów, sprzęt, jakieś M. Harmonie, jakieś specjalki pod nich, budynki/strefy im dedykowane itd. Na razie nie mam na to siły. Ale plan jest, więc te dwie nazwy dodatków są niejako zarezerwowane.

15
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Promocja! (k. specjalna)
« dnia: Listopada 12, 2019, 12:39:35 am »
  PROMOCJA!

k. specjalna  Ogólna

Możesz zagrać tę kartę gdy wystawiasz wojownika, po czym usuń ją z gry. Za wystawianego wojownika płacisz tylko połowę punktów P (zaokrąglając w górę). Wszelkie inne modyfikacje opłaty są wykonywane po uwzględnieniu promocji. W talii możesz mieć tylko jedną taką kartę.

2 krótkie pytanka - kiedy wymyślałem tę kartę, a było to już jakiś czas temu, wydawała mi się strasznie mocna. Czy tak jest w istocie, i czy potrzebne są
- usuw po użyciu
- ograniczenie do 1.

Wydaje mi się, że oba obostrzenia można wyłączyć, co myślicie?

Strony: [1] 2 3 ... 8