Maj 22, 2018, 12:38:09 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Muleq

Strony: [1] 2 3 ... 5
1
Turnieje/rozgrywki / Mulkom - Kraków, 19. XII. 2015
« dnia: Listopad 17, 2015, 07:02:23 pm »
Witam i zapraszam na kolejny Mulkom.

Lista chętnych:
1. Muleq
2. Wojtek
3. Pretor
4. Cyberred
5. Madrav
6. Kruk
7. Qlig
8. Qba
9. Jasieq
10. Izzi
11. Lux torpeda
12. Nemo
13. Bulielmo
14. Skoq
15. Marcino
16. Żeleś
17. Lapson 50%


Zasady:

Limity kart:
1) Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:

   a) Można posiadać tylko jedną kopię tej samej karty
 

   b) karty całkowicie zakazane:
    - Throwing it all away
    - Owca na rzeź
    - Wielka Wróżba
    - Trening
    - Przejęcie kontroli
    - Częściowe przejęcie kontroli
    - Burza chaosu
    - Powiew wątpliwości
    - Wybieg
    - Pound of flesh
    - Przerwanie Linii Dostawczej
    - Podwójna powinność
    - Shore leave
    - Wrobienie
    - Wymiana
    - Zużycie
    - Wyspiarz Grinder
    - Forseeing Talisman 

   c) karty dodatkowo anihilowane po użyciu:
   - Eliminacja
   - Cios dla Kardynała
   - Przenośna Mina   
   
2) Karty promocyjne dopuszczone do gry:
   - By The Throat
   - Hunter - Special Forces Badass
   - Luna   
   - Michaelis Apostata   
   - Nicholai   
   - Przywódca Nefarytów   
   - Ragathol   
   - Wodna Bestia
   - Wolfe In The Heat
   - Kamizelka Kuloodporna
   - Ofiarny Sztylet
   - Pocisk Samonaprowadzający
   - Spisek Heretyków
   - Idealne trafienie
   - Uduszenie
   - Moc Postrzegania
   
Zasady:
Zasady zgodne, z STR:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.30 - wersja w oryginale eng
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.msg1167#msg1167 - wersja pl
Wyjątki poniżej:
- Zakaz palenia kart,
- Gracz może posiadać jedne Archiwa Bractwa w szwadronie,
- Herold/Untouchable chroni przed Repudiate
- Bez “dziwnych” zasad ws. pojazdów
- Gramy na przenoszenie się zdolności - Heretycka Diana może leczyć Legionistów, Legioniści mogą korzystać z Uleczenia Obrażeń i Przywołań itp.
- Dług w Banku Bauhausu jest automatycznie spłacany w pierwszej kolejności jeśli gracz przekroczył 40 PZ.
- Zasady forumowe: http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=858.0

Mechanika turnieju:
- Dowolna ilość ataków za PZ w turze.
- Gra toczy się do 40 PZ.
- W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały  dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę.
- Zwycięstwo w rozgrywce - 3 pkt
- Remis ze wskazaniem na gracza, który wypracował przewagę punktową - 2pkt, gracz z mniejszą ilością małych punktów w rozgrywce remisowej otrzymuje 1 pkt
- Nie można zdobyć więcej niż 100 PZ w jednej rozgrywce. Kolejne zdobyte PZ są zamieniane na PA.
- Podczas ustalania końcowej kolejności w przypadku remisu „dużych punktów”, podlicza się małe punkty.


Wejściówka 10zł ale zwycięzca dostaje 50% kwoty do wydania w sklepie, II miejsce 30%, III miejsce 20%. Czyli przy założeniu że będzie nas np 10 osób wygrany ma 50zł do wydania, gracz z II miejsca 30zł a z III miejsca 20zł. 


2
Turnieje/rozgrywki / Mulkom - Kraków, 26. IX. 2015
« dnia: Sierpień 27, 2015, 06:48:12 pm »
Jestem po rozmowie z Wojtkiem i wstępnie mogę zaproponować termin turnieju w Krakowie na 26 września.
Deklarujcie się kto może w tym terminie.
Zasady postaram się podać niebawem :)

Lista:
1. Muleq
2. Wojtek
3. Kruk
4. Madrav
5. Kati
6. Qba
7. Jasieq
8. Izzi
9. Buliemo
10. Skoq
11. Nemo


Zasady:

Limity kart:
1) Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:

   a) karty ograniczone do jednej sztuki:
      - Przywołanie zaklęcia,
      - Pacyfizm,
      - Obóz szkoleniowy,
      - Urządzenie naprowadzające,
      - Aura mistycznej odpornosci,
      - Przeszywające spojrzenie kruka,
      - Nietoperz zwiadowca
      - Jadowity nietoperz

   b) karty całkowicie zakazane:
    - Throwing it all away
    - Owca na rzeź
    - Wielka Wróżba
    - Trening
    - Pound of flesh
    - Przejęcie kontroli
    - Częściowe przejęcie kontroli
    - Burza chaosu
    - Powiew wątpliwości
    - Wybieg
    - Przerwanie Linii Dostawczej
    - Podwójna powinność
    - Shore leave
    - Wrobienie
    - Wymiana

   c) karty dodatkowo anihilowane po użyciu:
   - Eliminacja
   - Cios dla Kardynała
   - Przenośna Mina

  d) Zakaz Nadwyżek w talii przy wyborze Zużycia. W innym wypadku zgodnie z zasadami x5.   
   
2) Karty promocyjne dopuszczone do gry:
   a) dopuszczone W standardowym limicie szt na kolekcję:
   - By The Throat
   - Hunter - Special Forces Badass
   - Luna   
   - Michaelis Apostata   
   - Nicholai   
   - Przywódca Nefarytów   
   - Ragathol   
   - Wodna Bestia
   - Wolfe In The Heat
   - Kamizelka Kuloodporna
   - Ofiarny Sztylet
   - Pocisk Samonaprowadzający
   - Spisek Heretyków

   e) dopuszczone jako ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
   - Uduszenie
   - Moc Postrzegania
   
Zasady:
Zasady zgodne, z STR:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.30 - wersja w oryginale eng
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.msg1167#msg1167 - wersja pl
Wyjątki poniżej:
- Zakaz palenia kart,
- Gracz może posiadać jedne Archiwa Bractwa w szwadronie,
- Herold/Untouchable chroni przed Repudiate
- Bez “dziwnych” zasad ws. pojazdów
- Gramy na przenoszenie się zdolności - Heretycka Diana może leczyć Legionistów, Legioniści mogą korzystać z Uleczenia Obrażeń i Przywołań itp.
- Dług w Banku Bauhausu jest automatycznie spłacany w pierwszej kolejności jeśli gracz przekroczył 40 PZ.
- Zasady forumowe: http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=858.0

Mechanika turnieju:
- JEDEN ATAK W GRACZA ZA PZ W TURZE - można atakować więcej razy, ale pozostałe punkty są zamieniane na PA.
- Gra toczy się do 40 PZ.
- W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały  dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę.
- Zwycięstwo w rozgrywce - 3 pkt
- Remis ze wskazaniem na gracza, który wypracował przewagę punktową - 2pkt, gracz z mniejszą ilością małych punktów w rozgrywce remisowej otrzymuje 1 pkt
- Nie można zdobyć więcej niż 100 PZ w jednej rozgrywce. Kolejne zdobyte PZ są zamieniane na PA.
- Podczas ustalania końcowej kolejności w przypadku remisu „dużych punktów”, podlicza się małe punkty.

Plus dodatkowo  ;) :

1 wojownik do wyboru z: Toshiro x1, Cyryl x1, Mortyficator Crenshow x1 ( i wszystkie jego odmiany ), Dominik x1, Durand x1, Niszczyciel x1, Alakhai x1, Valpurgius x1 ( i wszystkie jego odmiany ), Mercenary x1

2 karty do wyboru z: Całkowite zaćmienie x1, Fala prawości x1, Śmiertelna rana x1, Błąd nawigacyjny x1, Pojmany x1, Eat this x1, Zaginiony w akcji x1, Po namyśle x1, Hasty Gateway x1, Eliminacja x1, Idealne trafienie x1, Telepatia x1, Sen x1, Przenośna Mina x1

Do wyboru: Pech x1, lub Przerażające znaki x1, lub Zużycie x1, lub Falling market x1, lub Living on the edge x1,

Do wyboru: Infiltracja x5, lub Zrównać to z ziemią x5, lub Zabójstwo x5, lub Dowód odwagi x5, lub Chwała cesarzowi x5, lub Solidarity x5, lub Cios dla kardynała x1

Do wyboru: Dowolne 5 kart zakłócających z listy: Zakłócenie łączności, Luterański wierny, Repudiate, Talizman przewidywania ( czyli np 3x Zakłócenie + 1x Repudiate + 1x Lutek )

Do wyboru: Play it again x5, lub Sposobność Nathaniela x5, lub Ujawnienie przeznaczenia x5



Wejściówka 10zł ale zwycięzca dostaje 50% kwoty do wydania w sklepie, II miejsce 30%, III miejsce 20%. Czyli przy założeniu że będzie nas np 10 osób wygrany ma 50zł do wydania, gracz z II miejsca 30zł a z III miejsca 20zł. 

3
Turnieje/rozgrywki / Turniej Draftowy - Kraków, 21.III.2015
« dnia: Marzec 01, 2015, 09:45:29 pm »
Witam i zapraszam wszystkich na turniej draftowy.

Termin: 21.03.2015
Miejsce: Fankomiks ul. Batorego 2

Uczestnicy:

1. Muleq
2. Wojtek
3. Madrav
4. Kruk
5. Cthulhu
6. Marcino
7. Dominik
8. Nemo


Zasady:

Każdy gracz tworzy własną talię z kart wyciągniętych z boosterów. Obowiązują standardowe zasady z instrukcji. Dowolna ilość ataków w Gracza.

W drafcie używane będą karty z następujących dodatków:

1x Starter Base set
4 x Booster Inkwizycji
2 x Booster Warzone

Chyba że ktoś ma inną propozycję?? 

4
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Kraków 2014 (MulKom)
« dnia: Październik 22, 2014, 09:53:52 pm »
Talia z miejsca drugiego: Zużycie to ZŁO!! :D

Wojownicy:

Phische x4
Zhurgon x2
Cairath x1

Mroczna harmonia:

Zdolnosc przemiany x3
Zamrożenie czasu x1
Zmylenie x1
Iluzja x1
Wywołanie bólu x1

Sojusz:
Legion x2

Misja:
Zabójstwo x1

Relikt:
Pergamin przeklętej inkantacji x1

Umocnienie:
Archiwa bractwa

Specjałki:
Zakłócenie x5
Skradzione papiery x5
Ukryte siły x5
Inspiracja x5
Szczęscie x4
Na czarną godzinę x3
Ujawnienie x2
Inicjatywa x1
Ostateczne natarcie x1
Przewaga taktyczna x1
Osłona tłumu x1
Ucieczka x1
Fala x1
Przeniesienie x1
Oszustwo x1
Przyparcie do muru x1
Niespodziewana inwazja x1
Wiek Katastrof x1
Podatek x1
Wanna play x1
Złoto dla naiwnych x1
Economic breakdown x1
Zużycie x1
Zmienny los x1
Snajperzy x1
Wykrycie agentów x1
Przekleństwo algerotha x1
Joker x1
Grabież x1
Play it again x1
Druga szansa x1
Podaj dalej x1
Zamówienie x1
Dar losu x1
Przykra niespodzianka x1
Boski natchnienie x1

Side bar
Mercenary x1
Czołg Grizzly x1
Muhawijhe x1
Ilian x1
Władca cieni x1
Biogigant x1
Brak paliwa x1
Przejęcie przez wroga x1
Secret x1
Nieudany czar x1
Odpornisc psychiczna x1
Zawodna harmonia x1
Sen x1
Mina x1
Czaszka Krynstona x1
kamien harmonii x1
Brak wiary x1
Desperackie srodki x1
Skrucha x1
Listen up x1
Zrównanie z ziemią x1
Ilumination x1
Przeciwczołgowe pole minowe x1
Oszustwo x1
Szpieg w szeregach x1


Nikt mi nie chciał uwierzyć że najpierw powstały zasady ( głównie z myslą o zastopowaniu zapędów Qliga ;) ) a dopiero później pomyslałem nad talią a skoro odbanowałem Zużycie to postanowiłem to wykorzystać ;). Sama karta to jeszcze za mało żeby robić na niej talię więc musiałem pomysleć co jeszcze dołożyc żeby talia była bardziej efektywna. Stąd w talii znalazły się takie perełki jak Wanna play, Podatek, Economic Breakdown czy Snajperzy. Razem te karty zrobiły rzeczywiscie spore zamieszanie i nie było talii której nie napsuły by krwi.

Pierwszy mecz zagrałem z Lapsonem, z którym nie udało mi się do tej pory wygrać na turnieju. Zużycie przyszło dosyć szybko i spowolniło talię Lapsona do tego Wiek katastrof i Kuratorzy zostali bez swoich strzykawek ;). Mimo to musiałem sie jeszcze długo namęczyć żeby ostatecznie osiągnąć swoje pierwsze zwycięstwo.

Pojedynku z Madravem obawiałem sie bo po sparingu przed turniejem widziełem do czego jest zdolna jego talia ( jedna z Twoich najfajniejszych z jakimi grałem ). Okazało się jednak że nawet sojusz Bauhasu nie pomógł Madravowi i grę skończyłem zwycięstwem znacznie szybszym niż się tego spodziewałem.

Później chyba przyszedł w końcu czas na Qliga. Bardzo szybko udało mu się odrzucić kryształem wizji moje Play again ( nawet dwa razy ) co było kluczowym zagraniem w tej grze. Mimo to w pewnym momencie po ataku Gryzzlim mialem już 39 pkt ( równie dobrze mogło być 40 bo oboje nie liczylismy wczesniej moich PZ ). Niestety to wszystko na co było stać moja talie a gdy sie skończyła a Qlig sie przetasował uznałem przegraną do 0. Mimo wszystko gra naprawdę przyjemna i trzymająca w napięciu.

Obie talie placówkowe Marcino i Kruka pokonałem bez większych problemów mimo że to własnie placówka i jej stwory były chyba najbardziej odporne na moją taktykę. Moze dlatego że Kruk za każdym razem gdy zagrywał kartę wyglądał na mocno zaskoczonego jej dzialaniem ;D a Marcino po raz kolejny w pojedynku ze mną nie mógł doczekać się na dojscie wojownika.

Wojtek nie bacząc na zasady zrobił talię zgodnie z zawołaniem Hegemona "A jednak naprzód!!" ;D. Ograniczenia sztuki nie zniechęciły go do zrobienia talii na Znawcach i Archaniołach. Jak po raz kolejny się okazało taktyka Hegemona kończy się mokrą wizytą w fosie ;D.

Na koniec miałem pojedynek z Nekro. Do momentu zagrania Anihilacji przez Nekro wydawało mi się że kontroluję grę. Później zrobiło się bardzo gorąco i zeby przyspieszyć gre musiałem wystawić Mercenary za 25 pkt. 13 PZ co turę i brak woja u Nekro zadecydował o mojej wygranej. 

5
Turnieje/rozgrywki / Mulkom - Kraków, 18.X. 2014
« dnia: Wrzesień 20, 2014, 01:08:43 pm »
Zapraszam wszystkich na turniej Dooma.
Miejsce tradycyjnie już sklep Wojtka "Fankomiks" ul. Batorego 2
Termin 18.10.

Proszę o deklaracje:

1. Wojtek
2. Muleq
3. Madrav
4. Kruk
5. Qlig
6. Nemo 50%
7. Niua 50%
8. Marcino
9. Nekro
10. Lapson ??
11. Młody ??


Zasady:

Limity kart:
1) Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:

   a) karty ograniczone do jednej sztuki:
      - Przywołanie zaklęcia
      - Obóz szkoleniowy,
      - Urządzenie naprowadzające,
      - Aura mistycznej odpornosci,
      - Przeszywające spojrzenie kruka,
      - Przyspieszenie Nomury,
      - Shore leave
      - Death Maze
     
   b) karty całkowicie zakazane:
    - Throwing it all away
    - Owca na rzeź
    - Wielka Wróżba
    - Trening
    - Pound of flesh
    - Przejęcie kontroli
    - Częściowe przejęcie kontroli
    - Burza chaosu
    - Powiew wątpliwości
    - Wybieg
    - Przerwanie Linii Dostawczej
    - Nadwyżki
    - Wymiana
    - Podwójna powinność
     
   c) karty dodatkowo anihilowane po użyciu:
   - Eliminacja
   - Cios dla Kardynała
   - Przenosna Mina
   
2) Karty promocyjne dopuszczone do gry:
   a) dopuszczone W standardowym limicie szt na kolekcję:
   - By The Throat
   - Hunter - Special Forces Badass
   - Luna   
   - Michaelis Apostata   
   - Nicholai   
   - Przywódca Nefarytów   
   - Ragathol   
   - Wodna Bestia
   - Wolfe In The Heat
   - Kamizelka Kuloodporna
   - Ofiarny Sztylet
   - Pocisk Samonaprowadzający
   - Spisek Heretyków

   e) dopuszczone jako ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
   - Uduszenie
   - Moc Postrzegania
   
Zasady:
Zasady zgodne, z STR:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.30 - wersja w oryginale eng
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.msg1167#msg1167 - wersja pl
Wyjątki poniżej:
- Zakaz palenia kart,
- Gracz może posiadać jedne Archiwa Bractwa w szwadronie,
- Herold/Untouchable chroni przed Repudiate
- Bez “dziwnych” zasad ws. pojazdów
- Gramy na przenoszenie się zdolności - Heretycka Diana może leczyć Legionistów, Legioniści mogą korzystać z Uleczenia Obrażeń i Przywołań itp.
- Dług w Banku Bauhausu jest automatycznie spłacany w pierwszej kolejności jeśli gracz przekroczył 40 PZ.
- Zasady forumowe: http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=858.0

Mechanika turnieju:
- JEDEN ATAK W GRACZA ZA PZ W TURZE - można atakować więcej razy, ale pozostałe punkty są zamieniane na PA.
- Gra toczy się do 40 PZ.
- W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały  dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę.
- Zwycięstwo w rozgrywce - 3 pkt
- Remis ze wskazaniem na gracza, który wypracował przewagę punktową - 2pkt, gracz z mniejszą ilością małych punktów w rozgrywce remisowej otrzymuje 1 pkt
- Nie można zdobyć więcej niż 100 PZ w jednej rozgrywce. Kolejne zdobyte PZ są zamieniane na PA.
- Podczas ustalania końcowej kolejności w przypadku remisu „dużych punktów”, podlicza się małe punkty.

Plus dodatkowo  ;) :

1 wojownik do wyboru z: Toshiro x1, Cyryl x1, Mortyficator Crenshow x1, Dominik x1, Durand x1, Niszczyciel x1, Alakhai x1, Valpurgius x1, Mercenary x1

2 karty do wyboru z: Całkowite zaćmienie x1, Fala prawosci x1, Smiertelna rana x1, Błąd nawigacyjny x1, Pojmany x1, Eat this x1, Zaginiony w akcji x1, Po namysle x1, Hasty Gateway x1, Eliminacja x1, Idealne trafienie x1, Telepatia x1, Sen x1, Przenosna Mina x1

Do wyboru: Pech x1, lub Przerażające znaki x1, lub Zużycie x1, lub Falling market x1, lub Wrobienie x1, lub Living on the edge x1

Do wyboru: Infiltracja x5, lub Zrównać to z ziemią x5, lub Zabójstwo x5, lub Dowód odwagi x5, lub Chwała cesarzowi x5, lub Solidarity x5, lub Cios dla kardynała x1

Do wyboru: Dowolne 5 kart zakłócających z listy: Zakłócenie łącznosci, Luterański wierny, Repudiate, Talizman przewidywania ( czyli np 3x Zakłócenie + 1x Repudiate + 1x Lutek )

Do wyboru: Play it again x1, lub Sposobnosc Nathaniela x1



Wejsciówka 10zł ale zwycięzca dostaje 50% kwoty do wydania w sklepie, II miejsce 30%, III miejsce 20%. Czyli przy założeniu że bedzie nas np 10 osób wygrany ma 50zł do wydania, gracz z II miejsca 30zł a z III miejsca 20zł.

6
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Kraków 2014 (MulKom)
« dnia: Czerwiec 10, 2014, 03:59:27 pm »
Talia z drugiego miejsca "Kryształy Eurowizji" czyli polskie słowianki kontra dziewczyny z brodą ;D

Wojownicy:
Etolies Mortant x4
Eva "Wurst" Valmonte ;)  x1
Bauhaus security guard x1
Wolf in the Heat x1

Relikty
Kryształ Wizji x5
Pancerz Legendarnego zabójcy x1
Okruch czasu x1

Strefa walki:
Diamentowe jaskinie x1

Ekwipunek:
T-32 Wilczy pazur x1
Klein helitek Ważka x1
Przenosna mina x1
Przeklęta haubica x1

Umocnienia:
Archiwa bractwa x1
Urządzenie naprowadzające x1
Sala obrad x1

Specjałki:
Zakłócenie x5
Szczęscie x4
Skradzione papiery x5
Inspiracja x5
Ukryte siły x5
Ujawnienie przeznaczenia x2
Na czarną godzinę x3
Ucieczka x2
Pech x1
Zmienny los x1
Złoto dla naiwnych x1
Snajperzy x1
Dar losu x1
Zamówienie x1
Druga szansa x1
Play it again x1
Czwarty zakon x1
Przykra niespodzianka x1
Oszustwo x1
Fala prawosci x1
Joker x1
Wykrycie agentów x1
Grabież x1
Przeniesienie x1
Boskie natchnienie x1
Podaj dalej x1

Side bar:
Czołg gryzli x1
Szefa sztabu Konstanty Romanow x1
Valerie Duval x1
Biogigant x1
Mercenary x1
Pancerz legendarnego zabójcy x1
Niewinna sztuczka x1
Skrucha x1
Odpornosć psychiczna x1
Brak wiary x1
Sceptycyzm x1
Desperackie srodki x1
Zabójstwo x1
Fałszerstwo x1
Szpieg w szeregach x1
Wykrycie agentów x1
Brak paliwa x1
Listen up x1
Zrównanie z ziemią x1
Amnesia x1
Nieudany czar x1
Zawodna harmonia x1
Gniew Algerotha x1
T-32 wilczy pazur x1

Zainspirowany pojedynkiem z Cthulhu na poprzednim Mulkomie obiecałem że zrobię własną wersję talii na Etolkach, a że nie lubię rzucać słów na wiatr oto i ona ;). Ze wszystkich moich talii opartych na Kryształach wizji ta wersja wydawała mi się najsłabsza ale o dziwo odniosłem nią najlepszy wynik, ustępując tylko Lechowi małymi punktami. 

Zaczęło się fatalnie od pojedynku z Wojtkiem. I jemu i mnie karta nie podeszła. Na początku zablokował mnie swoim Wolfem, którego wsadził jako zapchaj dziurę do talii ;). Kolejnym kluczowym momentem było sciągnięcie mi Gryzliego pacyfizmem a na koniec "skradnięcie" Drugiej szansy przez co zostałem już bez Playa i szans na zwycięstwo.

Po Wojtku przyszedł czas na Kruka, który rozpoczął turniej fenomenalnie od dwóch zwycięstw. Nic dziwnego skoro wreszcie posłuchał naszych rad i odchudził swoją klasyczną talię na Pretoriańskich łowcach ;). Początek też miał mocny bo zaczął od 12:0. Być może nawet byłoby lepiej gdyby nie zbagatelizował współczynników Etolki, która w Ważce i Jaskiniach wyciągała 16 pancerza!! i nawet Łowca z Kosą był jej nie straszny ;). To mi dało czas na to żeby Kryształami odrzucić inne kluczowe karty z talii Kruka i zakończyć jego zwycięską passę.

Z Troublerem było o tyle smiesznie że nie wiedzieć czemu specjalnie na mnie przesajdował talię z heretyków na Bauhaus przez co nie mógł mnie atakować a ja mogłem spokojnie odrzucać Kryształami wszystkie jego przeszkadzajki i stąd wynik 60:0.

Madrav chyba jako jedyny mógł się spodziewać czym mogę zagrać ale mimo to nie pomogło mu to w pojedynku ze mną. Co prawda końcówka była nerwowa i ponoć przy trochę innych zagraniach Madrav miał nawet szanse na zwycięstwo ale po tym jak obu nam skończyły sie talie Madrav zagrał Deja vu ( skąds już znam to zagranie :D ) dzięki czemu ja też sie przetasowałem i zakończłem grę zwycięstwem.

Gry z Marcino obawiałem się bo zupełnie nie byłem przygotowany na talię "czarującego" Bractwa. Po raz kolejny jednak Marcinowi nie podeszła karta w pojedynku ze mną dzięki czemu odniosłem gładkie zwycięstwo.

Na pojedynek z Lechem szedłem jak na scięcie. Do tej pory nie udało mi się z nim nigdy wygrać i nie sądziłem że uda mi się tym razem. Wyjatkowo karta mi podeszła i w pierwszych dwóch turach usunąłem mu z talii Play it again i Fale przez co poczułem sie pewniej ;). W trakcie gry okazało się że Qlig doszedł do momentu w którym ilosc alkoholu we krwi z promili przeszła w procenty ;D co zmusiło go do rezygnacji z ostatniej gry ze mną, przez co pojedynek z Lechem nabrał jeszcze wiekszego dramatyzmu i stał się walką o pierwsze miejsce. Moim błędem było nie przygotowane zagranie Play it again przez co szanse się zrównały i znowu o zwycięstwie miały zadecydować ostatnie karty, które zostały nam na ręce. Mając Ucieczkę zaryzykowałem i wystawiłem Biogiganta nawet przez chwilę nie zdając sobie sprawy z tego że byłem jako to mawiał woj Wit "trzy ćwierci od niechybnej śmierci" :D. Zupełnie zapomniałem o tym że Lechu ma wystawione na stole Urządzenie naprowadzające. Na szczęscie Lechu też o tym zapomniał gdy zaatakował Bioga z Miną ( jakżeby inaczej ;) ). Tylko dzięki temu moja Ucieczka zadziałała a Biog dokończył sprawę. W ten sposób udało mi się wreszcie pokonać Lecha ale niestety nie dało mi to zwycięstwa w turnieju gdyż w małych punktach byłem nieznacznie gorszy i zająłem drugie miejsce.

7
Turnieje/rozgrywki / MulKom - Kraków, 7-8 VI 2014
« dnia: Maj 06, 2014, 04:31:17 pm »
Termin: 7-8 czerwca.  Miejsce: Fankomiks ul. Batorego 2

Lista obecności:

1. Muleq
2. Wojtek
3. Niua

5. Lechu 90%
6. Madrav
7. Troubler 80%
8. Kruk
9. Marcino
10. Qlig


Proszę o dalsze deklaracje.

Zasady:

Limity kart:
1) Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:

   a) karty całkowicie zakazane:
    - Throwing it all away
    - Owca na rzeź
    - Wielka Wróżba
    - Trening
    - Pound of flesh
    - Przejęcie kontroli
    - Częściowe przejęcie kontroli
    - Burza chaosu
    - Powiew wątpliwości
    - Wybieg
    - Przerwanie Linii Dostawczej
    - Nadwyżki
    - Wymiana
    - Podwójna powinność
     
   b) karty dodatkowo anihilowane po użyciu:
   - Eliminacja
   - Cios dla Kardynała
   - Przenosna Mina
   
2) Karty promocyjne dopuszczone do gry:
   a) dopuszczone W standardowym limicie szt na kolekcję:
   - By The Throat
   - Hunter - Special Forces Badass
   - Luna   
   - Michaelis Apostata   
   - Nicholai   
   - Przywódca Nefarytów   
   - Ragathol   
   - Wodna Bestia
   - Wolfe In The Heat
   - Kamizelka Kuloodporna
   - Ofiarny Sztylet
   - Pocisk Samonaprowadzający
   - Spisek Heretyków

   e) dopuszczone jako ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
   - Uduszenie
   - Moc Postrzegania
   
Zasady:
Zasady zgodne, z STR:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.30 - wersja w oryginale eng
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.msg1167#msg1167 - wersja pl
Wyjątki poniżej:
- Zakaz palenia kart,
- Gracz może posiadać jedne Archiwa Bractwa w szwadronie,
- Herold/Untouchable chroni przed Repudiate
- Bez “dziwnych” zasad ws. pojazdów
- Gramy na przenoszenie się zdolności - Heretycka Diana może leczyć Legionistów, Legioniści mogą korzystać z Uleczenia Obrażeń i Przywołań itp.
- Dług w Banku Bauhausu jest automatycznie spłacany w pierwszej kolejności jeśli gracz przekroczył 40 PZ.
- Zasady forumowe: http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=858.0

Mechanika turnieju:
- JEDEN ATAK W GRACZA ZA PZ W TURZE - można atakować więcej razy, ale pozostałe punkty są zamieniane na PA.
- Gra toczy się do 40 PZ.
- W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały  dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę.
- Zwycięstwo w rozgrywce - 3 pkt
- Remis ze wskazaniem na gracza, który wypracował przewagę punktową - 2pkt, gracz z mniejszą ilością małych punktów w rozgrywce remisowej otrzymuje 1 pkt
- Nie można zdobyć więcej niż 100 PZ w jednej rozgrywce. Kolejne zdobyte PZ są zamieniane na PA.
- Podczas ustalania końcowej kolejności w przypadku remisu „dużych punktów”, podlicza się małe punkty.

Plus dodatkowo  ;) :

1 wojownik do wyboru z: Toshiro x1, Cyryl x1, Atylla x1, Mortyficator Crenshow x1, Dominik x1, Niszczyciel x1, Mercenary x1

1 kopia karty Sztuki, MH, Mocy Ki ( wyjątkiem od tej zasady jest Repudiate )

2 karty do wyboru z: Całkowite zaćmienie x1, Fala prawosci x1, Smiertelna rana x1, Błąd nawigacyjny x1, Pojmany x1, Eat this x1, Zaginiony w akcji x1, Po namysle x1, Hasty Gateway x1, Eliminacja x1, Idealne trafienie x1, Telepatia x1, Sen x1, Przenosna Mina x1

Do wyboru: Pech x1, lub Przerażające znaki x1, lub Zużycie x1, lub Falling market x1, lub Death Maze x5, lub Granat Neuralny x5

Do wyboru: Infiltracja x5, lub Zrównać to z ziemią x5, lub Zabójstwo x5, lub Dowód odwagi x5, lub Chwała cesarzowi x5, lub Solidarity x5, lub Cios dla kardynała x1

Do wyboru: Dowolne 5 kart zakłócających z listy: Zakłócenie łącznosci, Luterański wierny, Repudiate, Talizman przewidywania ( czyli np 3x Zakłócenie + 1x Repudiate + 1x Lutek )

Do wyboru: Kryształ wizji x5, lub And stay dead x5, lub Living on the edge x5, lub Survielance ship x5, lub Wrobienie x1

Do wyboru: Play it again x1, lub Sposobnosc Nathaniela x1


Wejsciówka 10zł ale zwycięzca dostaje 50% kwoty do wydania w sklepie, II miejsce 30%, III miejsce 20%. Czyli przy założeniu że bedzie nas np 10 osób wygrany ma 50zł do wydania, gracz z II miejsca 30zł a z III miejsca 20zł.

8
Talie/taktyki / Talie Turniejowe - Kraków 2014 (Mulkom)
« dnia: Kwiecień 09, 2014, 04:41:35 pm »
Korzystając z okazji że mam wolne popołudnie a ostatnio nie często mi się to zdarza zamieszczę swoją talię z miejsca III.

Talia:  Roboty Żabójcy - oczywiscie w języku angielskim a nie jakims żabojadzim  ;)

Wojownicy:
Robot Zabójca x5
Charles Sykes x1
Cyryl Dent x1

Relikty:
Pancerz Legendarnego Zabójcy x2

Umocnienia:
Archiwa bractwa x1
Kompleks x1
Urządzenie naprowadzające x1
Sala obrad x1

Strefa Walki
Cyberopolis x1

Karty Specjalne:
Zakłócenie x5
Szczęscie x5
Skradzione papiery x5
Inspiracja x5
Ukryte siły x5
Ujawnienie przeznaczenia x3
Na czarną godzinę x3
Tchórzostwo x2
Ucieczka x2
Niespodziewana inwazja x1
Dar losu x1
Zamówienie x1
Druga szansa x1
Play it again x1
Czwarty zakon x1
Przykra niespodzianka x1
Oszustwo x1
Fala prawosci x1
Joker x1
Wykrycie agentów x1
Grabież x1
Przeniesienie x1
Boskie natchnienie x1
Podaj dalej x1
Przyparcie do muru x1
Ostateczne Natarcie x1
Ciężkie czasy x1
Wiek katastrof x1
Całkowite zaćmienie x1
Przerażające znaki x1
Don't call again x1
Zrównanie z ziemią x1
Amnesia x1
Przeprogramowanie x1

Side bar:
XIX radny x1
Czołg Gryzzli x1
Biogigant x1
Przeklęta Haubica x1
Niewinna sztuczka x1
Cap x1
Zabójstwo x1
Pancerz Zabójcy x1
Wielka rdzawa pustynia x1
Replicant lab x1
Secret x1
Nieudany czar x1
Zawodna harmonia x1
Wykrycie agentów x1
Wiek katastrof x1
Oszustwo x1
Sceptycyzm x1
Brak wiary x1
Uszkodzenie x1
Pole przeciwczołgowe x1
Gniew Algerotha x1
Odpornosc psychiczna x1
Desperackie srodki x1
Listen up x1
Szpieg w szeregach x1

Talia była zainspirowana ilustracją na stronie głównej naszego Forum. Bardzo spodobał mi się klimat tego rysunku, a że jeszcze nigdy nie grałem talią Cybertronicu na turnieju to postanowiłem cos z tym zrobić. W założeniu talia jest prosta w działaniu. Odciąć przeciwnika od ekwipunku i kasować gołych wojowników Robotami wspomaganymi przez Charlesa. Minusem talii jest jej duża wrażliwosć na czary i na Miny ;).
Zacząłem od pojedynku z Wojtkiem. Chyba pierwszy raz w historii naszych gier totalnie nie mielismy pojęcia czym bedzie grał przeciwnik. Nawet nie bardzo pamiętam kiedy ostatni raz grałem z Wojtekiem. Ach gdzie te czasy kiedy po pracy wsiadało się na rower i jechało na Rynek żeby przy piwku i Doomie spędzać miło popołudnie ;).  Tyle w ramach smutku i nostalgii ;)  Sam pojedynek nie był porywający i ostatecznie udało mi się wygrać choć w pewnym momencie Anihilacja już wisiała w powietrzu i mogłoby być różnie gdyby Wojtkowi udał sie ją zagrać. Następną grę mialem chyba z Lechem i tutaj wiele do opowiadania nie mam. Dostałem 3 razy z Miny w tym raz z Zabójstwem i nie było co zbierać. W zasadzie talia Lecha w pojedynku ze mną mogła się składać z Błyskawic Bauhausu a wynik byłby taki sam ;). Kolejny pojedynek z Madravem. Domyslałem się że zrobi talię bez kart specjalnych, która mu po głowie chodziła juz od pewnego czasu. Szczerze powiedziawszy nawet nie wiedziałem za bardzo jak sie na nią przesajdować poza tym żeby wrzucić cos na Bractwo. Okazało się że to wystarczyło do gładkiego zwycięstwa. Pojedynek z Nekro ułożył sie po mojej mysli. Odrzucałem jego Pałace i inne umocnienia a Roboty w pancerzach ubijały bezbronnych heretyków. Nie pomogło nawet Ghost in the Machine. Gra z Krukiem szybka i przyjemna ale jak mogło być inaczej skoro Kruk grał bez wojowników na stole ;). Z drugiej strony kto wie jakby potoczyła się gra gdybym nie zapomniał przyniesć Krukowi tej jednej Cytadeli Algerotha? ;) Z pojedynku z Niua pamiętam że kolega był bardzo spiący ;). Aby go rozbudzić starałem się wprowadzić dynamikę w naszą grę i często go atakowałem niestety Niua był dalej spiący a ja zdobyłem 40 PZ ;). Do dzis nie rozumiem co w tej talii robił Sean Gallagher ;D. Z pojedynku z Marcino utkwiła mi w pamięci jedna kontrowersja związana z zagrywaniem Skradzionych papierów na Wykrycie agentów. Byłem swięcie przekonany że nie ma takiej opcji a okazało sie że jednak jest ;). Na szczęscie nie zaważyło to na wyniku gry, która zakończyła się moim zwycięstwem. Przy okazji moglismy wymienić parę uwag na temat gry w Dooma online. Cieszę się że Marcino zdecydował się na przyjazd na turniej bo mógł zobaczyć jak ogromna jest jednak różnica między grą przed komputerem, a na żywo. Oby więcej takich nowych graczy jak Niua i Marcino jeździło na turnieje!! Sądząc po renesansie Dooma na allegro jest na to szansa. Wracając do gier przed ostatni pojedynek miałem z Cthulhu. Była to jednak z bardziej kretyńskich gier w moim wykonaniu. Ilosc błędów jakie popełniłem w tej grze była niewiarygodna chociażby gdy atakowałem bezbronna Etolkę a potem zagrywałem na nią Tchórzostwo dzięki czemu zwiekszalem jej P o +3 co powodowało że nie byłem jej w stanie zranić ;). Inna sprawa że talia Cthulu tak mnie zainspirowała że już mysle nad swoją wersją Jego pomysłu. Mam nadzieję że nie będziesz miał nic przeciwko łamaniu praw autorskich ;)? No i na koniec został mi pojedynek ze Skoqiem. Jako że grał Placówką to wiedziałem ze będzie to ciężka przeprawa. No i nie myliłem się. Najlepszym na to dowodem jest fakt że po ponad godzinie i jednym przewinięciu wynik był 4:7 ;). W pewnym momencie gdy już po raz drugi skończyły się nam karty w talii Skoq miał już wygraną w garsci ale nie wiedzieć czemu zagrał Dajvu z którego ja też skorzystałem. Było to zagranie z rodzaju Wielbłąd ;). Dało mi szanse na zwycięstwo w totalnie przegranej już grze. Okazało sie jednak że znowu o wszystkim zadecydowała Mina, która przyszła Skoqowi i ubiła Gryzzliego w Pancerzu. W taki sposób z powodu jednej karty ograniczonej do jednej sztuki przegrałem dwie gry ;). Tak czy inaczej talia bardzo mi się spodobała i po małych poprawkach chetnie jeszcze do niej kiedys wrócę.

9
Turnieje/rozgrywki / MulKom - Kraków, 5-6 IV 2014
« dnia: Marzec 08, 2014, 07:09:25 pm »
Widzę że jest spora szansa na organizację turnieju w Krakowie więc zakładam nowy wątek.

Termin: 5-6 Kwietnia. Miejsce: Fankomiks ul Batorego 2 ( bodajże ;), w razie jakby co Wojtek mnie poprawi bo założył wreszcie konto na Forum ;) )

Na początek lista chętnych:
1. Muleq ( 50% - smiesznie by było gdybym jako organizator nie był w stanie przyjsc na turniej ;) )
2. Wojtek

4. Cthulhu
5. Niua
6. Madrav
7. Skoq ( nadzieja umiera ostatnia ;) )
8. Kruk
9. Troubler 80%
10. Qlig
11. Lechu
12. Marcino 
 
14. Nekro


Proszę o dalsze deklaracje.
Zasady:

Limity kart:
1) Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:

   a) karty całkowicie zakazane:
    - Owca na rzeź   
    - Throwing It All Away
   - Wielka Wróżba
   - Trening
   - Pound of flesh
   - Przejęcie kontroli
   - Częściowe przejęcie kontroli
   - Burza chaosu
   - Powiew wątpliwości
   - Wybieg
   - Przerwanie Linii Dostawczej
   - Zużycie,
   - Wymiana
   - Podwójna powinność
     
   b) karty dodatkowo anihilowane po użyciu:
   - Eliminacja
   - Cios dla Kardynała
   
2) Karty promocyjne dopuszczone do gry:
   a) dopuszczone W standardowym limicie szt na kolekcję:
   - By The Throat
   - Hunter - Special Forces Badass
   - Luna   
   - Michaelis Apostata   
   - Nicholai   
   - Przywódca Nefarytów   
   - Ragathol   
   - Wolfe In The Heat
   - Kamizelka Kuloodporna
   - Ofiarny Sztylet
   - Pocisk Samonaprowadzający
   - Spisek Heretyków

   e) dopuszczone jako ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
   - Uduszenie
   - Moc Postrzegania
   
Zasady:
Zasady zgodne, z STR:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.30 - wersja w oryginale eng
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.msg1167#msg1167 - wersja pl
Wyjątki poniżej:
- Zakaz palenia kart,
- Gracz może posiadać jedne Archiwa Bractwa w szwadronie,
- Herold/Untouchable chroni przed Repudiate
- Bez “dziwnych” zasad ws. pojazdów
- Gramy na przenoszenie się zdolności - Heretycka Diana może leczyć Legionistów, Legioniści mogą korzystać z Uleczenia Obrażeń i Przywołań itp.
- Dług w Banku Bauhausu jest automatycznie spłacany w pierwszej kolejności jeśli gracz przekroczył 40 PZ.
- Zasady forumowe: http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=858.0

Mechanika turnieju:
- JEDEN ATAK W GRACZA ZA PZ W TURZE - można atakować więcej razy, ale pozostałe punkty są zamieniane na PA.
- Gra toczy się do 40 PZ.
- W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały  dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę.
- Zwycięstwo w rozgrywce - 3 pkt
- Remis ze wskazaniem na gracza, który wypracował przewagę punktową - 2pkt, gracz z mniejszą ilością małych punktów w rozgrywce remisowej otrzymuje 1 pkt
- Nie można zdobyć więcej niż 100 PZ w jednej rozgrywce. Kolejne zdobyte PZ są zamieniane na PA.
- Podczas ustalania końcowej kolejności w przypadku remisu „dużych punktów”, podlicza się małe punkty.

Plus dodatkowo  ;) :

1 wojownik do wyboru z: Toshiro x1, Cyryl x1, Atylla x1, Mortyficator Crenshow x1, Dominik x1, Niszczyciel x1, Mercenary x1

1 kopia karty Sztuki, MH, Mocy Ki

2 karty do wyboru z: Całkowite zaćmienie x1, Fala prawosci x1, Smiertelna rana x1, Błąd nawigacyjny x1, Pojmany x1, Skrytobójca x1, Płomień Oczyszczenia x1, Eat this x1, Zaginiony w akcji x1, Skrucha x1, Po namysle x1, Hasty Gateway x1, Shore leave x1, Eliminacja x1, Idealne trafienie x1, Telepatia x1, Sen x1

Do wyboru: Pech x1, lub Przenosna mina x1, lub Przerażające znaki x1, lub Death Maze x5, lub Granat Neuralny x5

Do wyboru: Infiltracja x5, lub Zrównać to z ziemią x5, lub Zabójstwo x5, lub Dowód odwagi x5, lub Chwała cesarzowi x5, lub Solidarity x5, lub Cios dla kardynała x1

Do wyboru: Zakłócenie łącznosci x5, lub Luterański wierny x5, lub Repudiate x5, lub Talizman przewidywania x5 

Do wyboru: Kryształ wizji x5, lub And stay dead x5, lub Living on the edge x5, lub Survielance ship x5

Do wyboru: Play it again x1, lub Sposobnosc Nathaniela x1,


Jeszcze w kwestiach organizacyjnych, wejsciówka 10zł ale zwycięzca dostaje 50% kwoty do wydania w sklepie, II miejsce 30%, III miejsce 20%. Czyli przy założeniu że bedzie nas np 10 osób wygrany ma 50zł do wydania, gracz z II miejsca 30zł a z III miejsca 20zł. Więc szykuje się turniej z nagrodami!!  ;D

10
Karty / Ostateczne Natarcie
« dnia: Grudzień 21, 2013, 06:26:55 pm »
Co myslicie o takiej interpretacji tej karty?

"Moje zdanie jest takie że kiedy wykonujemy dodatkowy atak korzystając z tej karty podczas tury przeciwnika nie ma żadnych zbędnych komplikacji, tak samo gdy zrobimy to po naszym ataku w turze też ok, jednakże wydaje mi się że jeżeli uzyjemy tej karty na początku naszej tury to stracimy nasze ewentualne pozostałe akcje jako że akcja ataku musi być ostatnią akcją w turze."

Od razu zaznaczam że to nie jest moje zdanie tylko pytanie od jednej z osób z którą koresponduję i nie bardzo wiedziałem co odpowiedzieć na takie dictum ;). Jakos nie przypominam sobie żeby kiedykolwiek pojawił się nam ten problem.

11
Klub Arkadin / Praca licencjacka
« dnia: Listopad 22, 2013, 11:39:54 pm »
Mam w tym roku do napisania pracę licencjacką z filologii angielskiej. Wpadł mi do głowy pomysł żeby napisać pracę o naszym kochanym Doomtrooperze ;D.  Podstawowy problem jest ze sformułowaniem tematu. Żeby promotor mógł go zaakceptować musi być on jakos związany z historią lub kulturą USA lub Anglii. Pomyslałem o temacie: Motywy historyczne w swiecie Kronik Mutantów ( takie zboczenie zawodowe ;) ). Istotna sprawą będzie również kwestia źródeł na jakich mógłbym oprzeć swoja pracę. Jeżeli ktos z Was miałby jakis inny pomysł lub sugestię byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.

12
Turnieje/rozgrywki / Mulqon Świąteczny :) - Kraków, 15-16 XII 2012
« dnia: Listopad 28, 2012, 11:18:58 am »
Ok Panowie, krótka piłka. Kto się pisze w tym terminie na turniej ? Zaznaczam że nie rozmawiałem jeszcze z dyrekcją i nie gwarantuję że turniej się odbędzie. Chodzi mi na razie o listę chętnych.

Lista:
1. Muleq
2. Troubler
3. Skoq
4. Wojtek
5. Madrav
6. Qlig
7. Bucher
8. Kati ( 80% )
9. Kruk
10. Nekro

Zasady:
Limity kart:
1) Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:

   a) karty ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
   - Błąd Nawigacyjny
   - Pojmany
   - Całkowite Zaćmienie
    - Przerażające Znaki
   -  Foreseeing Talisman
   -  Pech
   -  And Stay Dead
   -  Booby trap
   -  Przenosna mina

   b) karty całkowicie zakazane:
   - Throwing It All Away
   - Wielka Wróżba
   - Zużycie
   - Owca na rzeź
   - Trening
   - Wymiana
   - Mercenary
   - Śmiertelna rana
   - Przerwanie Linii Dostawczej
   - Podwójna powinnosć
   - Shore leave
   
   c) karty dodatkowo anihilowane po użyciu:
   - Eliminacja
   - Cios dla Kardynała

2) Karty promocyjne dopuszczone do gry:
   a) dopuszczone W standardowym limicie szt na kolekcję:
   - By The Throat
   - Hunter - Special Forces Badass
   - Luna   
   - Michaelis Apostata   
   - Nicholai   
   - Przywódca Nefarytów   
   - Wodna bestia
   - Ragathol   
   - Wolfe In The Heat
   - Kamizelka Kuloodporna
   - Ofiarny Sztylet
   - Pocisk Samonaprowadzający
   - Spisek Heretyków

   e) dopuszczone jako ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
   - Idealne Trafienie
   - Uduszenie

    f) Jedna taka sama karta Sztuki, Mocy KI i Mrocznej harmonii w talii
 
    g) Do wyboru jedna z kart discardu ( Pound of flesh, Wybieg, Burza chaosu, Przejęcie kontroli, Częsciowe przejęcie kontroli, Powiew wątpliwosci ) Po zagraniu karty są usuwane z gry
 
Zasady:
Zasady zgodne, z STR:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.30 - wersja w oryginale eng
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.msg1167#msg1167 - wersja pl
Wyjątki poniżej:
- Zakaz palenia kart,
- Gracz może posiadać jedne Archiwa Bractwa w szwadronie,
- Herold/Untouchable chroni przed Repudiate
- Bez “dziwnych” zasad ws. pojazdów
- Gramy na przenoszenie się zdolności - Heretycka Diana może leczyć Legionistów, Legioniści mogą korzystać z Uleczenia Obrażeń i Przywołań itp.
- Dług w Banku Bauhausu jest automatycznie spłacany w pierwszej kolejności jeśli gracz przekroczył 40 PZ.
- Zasady forumowe: http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=858.0

Mechanika turnieju:
- Jeden atak w gracza między swoimi krokami pierwszymi za PZ reszta za PA.
- Gra toczy się do 40 PZ.
- W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały  dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę.
- Zwycięstwo w rozgrywce - 3 pkt
- Remis ze wskazaniem na gracza, który wypracował przewagę punktową - 2pkt, gracz z mniejszą ilością małych punktów w rozgrywce remisowej otrzymuje 1 pkt
- Nie można zdobyć więcej niż 100 PZ w jednej rozgrywce. Kolejne zdobyte PZ są zamieniane na PA.
- Podczas ustalania końcowej kolejności w przypadku remisu „dużych punktów”, podlicza się małe punkty.


13
Turnieje/rozgrywki / Mulqon - Kraków 27-28 X 2012
« dnia: Październik 04, 2012, 06:46:47 pm »
Skoro Katiemu nie udało się zorganizować turnieju zabawę przenosimy do Krakowa. Zasady zostają te same ( z kosmetycznymi zmianami ;) )

Lista obecnosci:
1. Muleq
2. Wojtek
3. Qliq
4. Skoq
5. Madrav
6. Necrobucher
7. Nekro
8. pret
9. Paweł

Zasady:
Limity kart:
1) Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:

   a) karty ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
   - Błąd Nawigacyjny
   - Pojmany
   - Całkowite Zaćmienie
   - Śmiertelna Rana
   - Booby trap
   - Przenośna Mina   
   - And stay dead
   - Pech
   - Przerażające znaki
   - Trening
   - Repudiate
   - Luterański Wierny
   - Shore leave

   b) karty całkowicie zakazane:
   - Throwing It All Away
   - Wielka Wróżba
   - Zużycie
   - Owca na rzeź
   - Pound of flesh
   - Przejęcie kontroli
   - Częściowe przejęcie kontroli
   - Burza chaosu
   - Powiew wątpliwości
   - Wybieg
   - Wymiana
   - Toshiro
   - Cios dla kardynała
   - Foreseeing Talisman
   - Przerwanie linii dostawczych
   - Mercenary
   - Podwójna powinność


   c) karty dodatkowo anihilowane po użyciu:
   - Eliminacja
   - Śmiertelna rana

2) Karty promocyjne dopuszczone do gry:
   a) dopuszczone W standardowym limicie szt na kolekcję:
   - By The Throat
   - Hunter - Special Forces Badass
   - Luna   
   - Michaelis Apostata   
   - Nicholai   
   - Przywódca Nefarytów   
   - Ragathol   
   - Wodna Bestia
   - Wolfe In The Heat
   - Kamizelka Kuloodporna
   - Ofiarny Sztylet
   - Pocisk Samonaprowadzający
   - Spisek Heretyków

   e) dopuszczone jako ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
   - Idealne Trafienie
   - Uduszenie

Zasady:
Zasady zgodne, z STR:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.30 - wersja w oryginale eng
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.msg1167#msg1167 - wersja pl
   Wyjątki poniżej:
- Zakaz palenia kart,
- Gracz może posiadać jedne Archiwa Bractwa w szwadronie,
- Herold/Untouchable chroni przed Repudiate
- Bez “dziwnych” zasad ws. pojazdów
- Gramy na przenoszenie się zdolności - Heretycka Diana może leczyć Legionistów, Legioniści mogą korzystać z Uleczenia Obrażeń i Przywołań itp.
- Dług w Banku Bauhausu jest automatycznie spłacany w pierwszej kolejności jeśli gracz przekroczył 40 PZ.
- Zasady forumowe: http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=858.0

   Mechanika turnieju:
- Dwa ataki w gracza między swoimi krokami pierwszymi za PZ reszta za PA.
- Gra toczy się do 40 PZ.
- W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę.
- Zwycięstwo w rozgrywce - 3 pkt
- Remis ze wskazaniem na gracza, który wypracował przewagę punktową - 2pkt, gracz z mniejszą ilością małych punktów w rozgrywce remisowej otrzymuje 1 pkt
- Nie można zdobyć więcej niż 100 PZ w jednej rozgrywce. Kolejne zdobyte PZ są zamieniane na PA.
- Podczas ustalania końcowej kolejności w przypadku remisu „dużych punktów”, podlicza się małe punkty.


Zasady do dyskusji, czekam na wasze sugestie i propozycje

DRAFT ?

1. Kati
2. Puki
3. Qlig
4. Madrav
5. Skoqu
6. Nekro
7. pret
8. Paweł

14
Karty / Chris Jackson
« dnia: Wrzesień 17, 2012, 05:40:52 pm »
Czy Chris Jackson może wsiąsć do Ważki?

15
Karty / Siewca zagłady
« dnia: Maj 11, 2012, 07:48:31 pm »
Jak rozumiecie te słowa: "No other weapons may be used during combat when using the Doomlord."

Czy odnoszą się one tylko do posiadacza Siewcy czy do wszystkich uczestników walki?

Strony: [1] 2 3 ... 5