Sierpień 16, 2018, 08:18:31 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Izzi

Strony: [1]
1
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Bielsko-Biała 2017 (BeBekon świąteczny)
« dnia: Grudzień 19, 2017, 06:06:38 pm »
Talia z miejsca pierwszego:

"Nie jest Ci wstyd grać czymś takim?"


TALIA (60 kart):
Wojownicy (5):
Toshiro x 1
Bauhaus security guard x 2
Luterański wierny x 1
Herold dnia sądu x 1

Umocnienia (5):
Archiwa bractwa x 1
Katedry (różne) x 4

Misje (4):
Infiltracja x 4

Sztuka (1):
Repudiate x 1

Karty Specjalne (45):

Zakłócenia łączności x 5
Inspiracja x 5
Ukryte siły x 5
Niespodziewana inwazja x 4
Play it again x 3
Skradzione papiery x 3
Szczęście x 3
Ujawnienie przeznaczenia x 2
Na czarną godzinę x 2
Secret x 2
Czwarty zakon x 1
Ciężkie czasy x 1
Wybieg x 1
Boskie natchnienie x 1
Zamówienie x 1
Dar losu x 1
Druga szansa x 1
Przykra niespodzinka x 1
Fala prawości x 1
Wykrycie agnetów x 1
Joker x 1

SIDEBAR (25):
Wojownicy (1):
Mercenery x 1

Ekwipunek (2):

Przenośna mina x 1
Niewinna sztuczka x 1

Relikty (1):
Kryształ wizji x 1

Mroczna harmonia (1):
Sen x 1

Sztuka (1):
Samodoskonalenie x 1

Karty Specjalne (19):
Fill'em up x 5
Szczęście x 2
Zwrot podatku x 2
Sztuka pokoju x 2
Wymiana x 1
Na czarną godzinę x 1
Secret x 1
Trening x 1
Nieudany czar x 1
Wykrycie agnetów x 1
Carnage x 1
Nadwyżki x 1

Talia pomimo tego, że miała 60 kart, to po wymianie 16 kart pozwalała na zmianę taktyki (ze złej na jeszcze gorszą ;) ). Podstawową podmianę kart oznaczyłem kolorami.

Początkowo chciałem grać szybką talią na wymianę, której testy wypadły całkiem nieźle, ale już po drugiej grze  wróciłem do moich ukochanych misji i tak dograłem turniej. Dlatego jako podstawowy wariant przedstawiam powyżej wersje na infiltrację którą na turnieju wygrałem 4/4 gry, natomiast wymianą 1/2.

Zamysł taktyczny obu talii prosty:
1) Katedra --> infiltracja -- > niespodziewana inwazja, play it again i tak już do końca.
2) Zagrywać karty w turze przeciwnika (dzięki 5 x fill'em up), obracać talię, jak uzbiera się dość punktów to mercenery (opcjonalnie z samodoskonaleniem) --> zwrot podatku --> wymiana

Talie mało obronne, ale działały dostatecznie szybko by wygrać grę.

2
Turnieje/rozgrywki / BeBekon 2016 - Bielsko-Biała, 03 XII 2016
« dnia: Listopad 07, 2016, 07:06:04 pm »
Witam wszystkich,
za namową graczy na Falkonie Bielsko postanowiło wziąć się w garść i zorganizować w końcu turniej u siebie.

Proponowana data: 03.12.2016r. (start koło 12:00, koniec zabawy najpóźniej koło 3:00 w nocy)

Lokalizacja: Kawiarnia Bar Tulipan, adres: ul. Srebrna 9, 43-309 Bielsko-Biała
Lokal bez dodatkowych kosztów, warunkiem korzystania jest to, że będziemy kupować jedzenie i napoje tylko w barze (ceny normalne i można zjeść całkiem nieźle).

Proszę o deklarację wzięcia udziału w turnieju, uczestnictwo w dyskusji o zasadach i zgłaszanie innych sugestii.

Deklaracje:
1. Moja mało skromna osoba
2. Jasieq
3. Qba
4. Pretor (rozważa  ;) )
5. Qlig
6. Cthulu (będzie wiedział na tydzień przed turniejem, czy da radę)
7. Troublestarter (95%)
8. Muleq (jeszcze nie wiadomo, bo mecz)
9. Bulielmo
10. Madrav (64%)
11. Skoq (70%)
12. Luxintenebris

Zasady:

1) Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:

   a) karty ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
   - wszystkie misje
   - wszystkie karty sztuki, mrocznej harmonii i mocy ki
   - Błąd Nawigacyjny
   - Pojmany
   - Całkowite Zaćmienie
   - Śmiertelna Rana
   - Booby trap
   - Przenośna Mina   
   - And stay dead
   - Przerażające znaki
   - Shore leave
   - Falling Market
   - Zmienny Los
   - Pech
   - Zużycie
   - Lutek


   b) karty całkowicie zakazane:

   - Throwing It All Away
   - Wielka Wróżba
   - Pound of flesh
   - Przejęcie kontroli
   - Częściowe przejęcie kontroli
   - Burza chaosu
   - Powiew wątpliwości
   - Wybieg
   - Foreseeing Talisman
   - Mercenary
   - Wrobienie
   - Podwójna Powinność
   - Trening
   - Wymiana
   - Przerwanie linii dostawczej

   c) karty dodatkowo anihilowane po użyciu:
   - Eliminacja
   - Cios dla Kardynała

2) Karty promocyjne dopuszczone do gry:
   a) dopuszczone jako ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję
   - By The Throat
   - Hunter - Special Forces Badass
   - Luna   
   - Michaelis Apostata   
   - Nicholai   
   - Przywódca Nefarytów   
   - Ragathol   
   - Wodna Bestia
   - Wolfe In The Heat
   - Kamizelka Kuloodporna
   - Ofiarny Sztylet
   - Pocisk Samonaprowadzający
   - Spisek Heretyków
   - Idealne Trafienie
   - Uduszenie

Zasady:
Zasady zgodne, z STR:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.30 - wersja w oryginale eng
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.msg1167#msg1167 - wersja pl
   Wyjątki poniżej:
- Zakaz palenia kart,
- Gracz może posiadać jedne Archiwa Bractwa w szwadronie,
- Herold/Untouchable chroni przed Repudiate
- Bez “dziwnych” zasad ws. pojazdów
- Dług w Banku Bauhausu jest automatycznie spłacany w pierwszej kolejności jeśli gracz przekroczył 40 PZ.
- Zasady forumowe: http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=858.0
- W trakcie walki zakazane jest przenoszenie biorących w niej udział wojowników pomiędzy Szwadronem/Kohortą a Placówką
- Gramy bez sidebaru

  Mechanika turnieju:
- dwa ataki w gracza między swoimi krokami pierwszymi za PZ reszta za PA.
- Gra toczy się do 40 PZ.
- W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę.
- Zwycięstwo w rozgrywce - 3 pkt
- Remis ze wskazaniem na gracza, który wypracował przewagę punktową - 2pkt, gracz z mniejszą ilością małych punktów w rozgrywce remisowej otrzymuje 1 pkt
- Nie można zdobyć więcej niż 100 PZ w jednej rozgrywce. Kolejne zdobyte PZ są zamieniane na PA.
- Podczas ustalania końcowej kolejności w przypadku remisu „dużych punktów”, podlicza się małe punkty.

Ostateczne zatwierdzenie zasad proponuje na 25.11.2016r.

Zapraszam jeszcze raz na turniej i do dyskusji.

3
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Racibórz 2007 (Goblikon)
« dnia: Sierpień 12, 2007, 04:41:34 am »
Nie miałem, co robic po powrocie z konwentu, dlatego zalozylem ten temat, wiec jako, ze juz temat ten istnieje, prosze finalowa czworke o przedstawienie tu swoich talii turniejowych :D


4
Kombinacje kart / Toshiro vs Amnesia
« dnia: Listopad 29, 2006, 10:08:19 am »
Czy po rzuceniu Amnezji na Toshiro może się on ukrywać??

Czy niemożność ukrywania się traktujemy jako ograniczenie, czy też jako bonus??

5
Kombinacje kart / Cursed Artifact vs Kula Pomniejszych Sług
« dnia: Listopad 27, 2006, 06:01:16 pm »
Jak ta karta (Cursed Artifact) działa na kulkę? Czy wystarczy, że raz zapłacę i mam spokój, czy też trzeba płacić jakoś częściej, a jak tak to kiedy? Co turę? Co atak? Czy też wtedy kiedy chcemy mieć współczynniki x3 i wtedy jak długo to ma niby trwać?

6
Zasady ogólne / Moment przed dobraniem kart
« dnia: Sierpień 07, 2006, 11:28:35 pm »
Czy istnieje moment po tym jak ktoś skończy turę odrzucając karty, a czasem gdy samemu dobiera się karty? Czy można w tym miejscu zagrać jakieś inne karty do zagrania w dowolnym momencie, oprócz Ujawnienia przeznaczenia?

7
Czy walczący kurator wyposażonym w Koordynator walki z przeciwnikiem np. Cyryl Dent jestem w stanie odrzucić Koordynator walki by uniknąć rany (Zapis na karcie mówi o autokill'u, a nie o ranie, która powoduje śmierć, czy tez może jest errata to poprawiająca, a którą ze względu na swoje lenistwo nie raczyłem przeczytać :D)?

Jeżeli odpowiedz jest twierdząca na pierwsze pytanie, to czy odrzucając Koordynator walki w fazie: 10. Kontrowanie ran/śmierci (z MOACB by Pretorianstalker)  dalej mój przeciwnik jest raniony, w wyniku czego ginie i jest usuwany z gry?

To chyba wszystko, jak coś mi się przypomni to najwyżej tutaj coś jeszcze dopisze  ;)

8
Kombinacje kart / Niezamierzony efekt vs Zdolność przemiany
« dnia: Sierpień 01, 2006, 08:55:27 pm »
Czy poprzekladane cechy za pomoca "Zdolnosci przemiany" traktuje sie jako bonusy i po rzuceniu "Niezamierzonego efektu" to co dolozylismy jest odejmowane :?:

Moim zdaniem nie, poniewaz to nie jest typowy bonus lecz tylko manipulacja statystykami podstawowymi, ale spotkalem sie z inna interpretacja, wiec pytam rowniez was  ;)

9
Karty / Archiwa bractwa
« dnia: Lipiec 31, 2006, 10:13:13 pm »
Czy można mieć na stole wystawione na raz dwa Archiwa bractwa? Rozumiem, że nie można korzystać z dwóch naraz, ale czy można mieć jedne leżące pasywnie, póki drugie działają?

10
Karty / Wirusy
« dnia: Czerwiec 23, 2006, 10:04:05 pm »
1. Co się dzieje właściwie po zagraniu wirusa wobec określonej placówki? Pozostaje w grze, czy też od razu się anihiluje i nie można już zanegować jej efektu, no chyba, że zarażeni wszyscy padną.

2. Czy jest jakiś błąd w tłumaczeniu wirusów? Czy też można zagrać je tylko na żołnierzy zagłady? Znów pytam, bo jak grałem dzisiaj legionem, to dostałem wirusami, ponieważ wspomniany w innym temacie kolega, upierał się również w tej sprawie.

11
Karty / Primal bitch
« dnia: Maj 18, 2006, 07:23:24 pm »
Mam pytanie, czy po tym jak już się z powodzeniem zagrało Primal bitch na szwadron/kohorte przeciwnika, to czy wtedy można jej dawać tak jak normalnemu wojownikowi karty ekwipunku, relikty, specjalne?

Czy może ona używać Mrocznej harmoni? A jeżeli normalnie by nie mogła (nie jest napisane, by była czyjąś wyznawczynią) to czy może zacząc używać MH jak mam wystawioną Ilian?

12
Karty / Biogigant
« dnia: Maj 12, 2006, 06:41:57 pm »
Czy Biogigant może użyć samobójczego ataku? Na Biogigancie jest napisane, że nie może otrzymywać kart specjalnych chyba, że są one rzucane przez innych graczy, a na Samobójczym ataku, że może jej użyć jeden z twoich wojowników. Czy biogigant może użyć tej karty specjalnej? Nie jestem pewien, więc pytam.

13
Zasady ogólne / Noncombat-ant/anci
« dnia: Maj 10, 2006, 10:04:20 pm »
Zastanawiałem się nad tym, co właściwie daje wojownikowi niemożnośc brania udziału w walce wręcz i/lub sztrzeleckiej. Czy dają to te kreski zamiast określonej wartości WW i/lub US, czy może opis na karcie. Nie zastanawiałbym się nad tym, gdyby nie to że chciałbym użyć Plagiatu na Aniele Sprawiedliwości Algerotha. Po zastosowaniu takiej metody, jak nie robie błędu logicznego, mechanicznego używając tych kart, to Anioł ma dalej kreski zamiast WW, US i P, a jedynie posiada określoną Wartość, a po zastosowaniu Plagiatu ma teraz inne zdolności...

Co o tym sądzicie??

Strony: [1]