Kwietnia 25, 2024, 09:09:07 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Qlig

Strony: [1]
1
Wymiana/kupno/sprzedaż / Ujawnienia
« dnia: Października 26, 2023, 04:37:28 pm »
Chętnie kupię trochę ujawnień jeśli ktoś ma na zbyciu

2
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Warszawa 2016 (Zjava)
« dnia: Lutego 07, 2016, 04:17:12 pm »
Talia z miejsca pierwszego (chyba) tegorocznej Zjavy.

TALIA:

Wojownicy:

Saper x5
Pułkownik Maxwell x3

Relikty:
Pancerz Legendarnego Zabójcy x1

Umocnienia:
Urządzenie Naprowadzające x2
Sala Obrad x1
Archiwa Bractwa x1

Strefy Walki:
Linia McCraiga x3

Ekwipunek:
Tyran Bauhausu x2
Przenośna Mina x1
Niewinna Sztuczka x1
Siewca Zagłady x1

Karty Specjalne:
Inspiracja x5
Ukryte Siły x5
Szczęście x5
Zakłócenia Łączności x5
Ujawnienie Przeznaczenia x3
Na Czarną Godzinę x3
Skradzione Papiery x3
Wykrycie Agentów x3
Łaska Paladine’ów x2
Inicjatywa x1
Przeniesienie (INQ) x1
Grabież x1
Płomień Oczyszczenia x1
Joker! x1
Czwarty Zakon x1
Play It Again x1
Podaj Dalej x1
Zamówienie x1
Przykra Niespodzianka x1
Dar Losy x1
Secret x1
Boskie Natchnienie x1
Po Namyśle x1
Druga Szansa x1
Fala Prawości x1
Oszustwo! X1
Hasty Getaway x1
Ucieczka x1
Ostateczne Natarcie x1
Shore Leave x1

SIDEBAR:

Wojownicy:

Marszałek Polny Johnstone x1
Czołg Bojowy Grizzly x1
Biogigant x1
Władca Cieni x1
Niszczyciel x1

Relikty:
Pancerz Legendarnego Zabójcy x1

Misje:
Zabójstwo x1

Ekwipunek:
Urządzenie Przechwytujące x1
SWR „Krzyżowiec” x1
Lekki Transportowiec „Lancelot x1

Karty Specjalne:
Odporność Psychiczna x2
Desperackie Środki x2
Skrucha x2
Nieudany Czar x2
Zawodna Harmonia x1
Odwiedziny Ciemności x1
Skrytobójca x1
Listen Up x1
Niespodziewana Inwazja! X1
Sabotaż! X1
Przeciwczołgowe Pole Minowe x1

3
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Warszawa 2015 (Avangarda)
« dnia: Sierpnia 09, 2015, 11:58:40 am »
Został mi jeszcze jeden mecz do zagrania, więc jest to talia z 1 lub 2 miejsca :)

Moja talia:

Wojownicy:
Kardynał Durand x3
Kardynał Dominik x1
Crenshaw Mortificator x1
Znawca Sztuki x5
Mortificator x5

Umocnienia:
Mur Obronny x2
Obóz Szkoleniowy x2
Archiwa Bractwa x1
Bank Kardynała x1

Relikty:
Pancerz Legendarnego Zabójcy x1

Sojusze:
Bractwo x1

Ekwipunek:
Przenośna Mina x1
Niewinna Sztuczka x1
Księga Praw x1
Cybermech TA6500 x1

Sztuka:
Przywołanie Zaklęcia x5
Pacyfizm x5
Samodoskonalenie x2
Equlibrium x2
Telepatia x1
Uleczenie Obrażeń x1
Eliminacja x1
Anihilacja x1
Latanie x1
Potężny Wpływ x1
Sposobność Nathaniela x1

Karty Specjalne:
Szczęście x5
Ukryte Siły x5
Ujawnienie Przeznaczenia x5
Na Czarną Godzinę x5
Skradzione papiery x5
Inspiracja x5
Zakłócenia Łączności x5
Ucieczka x4
Odporność Psychiczna x3
Secret x3
Chaos Na Polu Bitwy x2
Podział Obowiązków x2
Wykrycie Agentów x2
Niespodziewana Inwazja x2
Grabież x1
Oszustwo x1
Czwarty Zakon x1
Płomień Oczyszczenia x1
Przeniesienie (INQ) x1
Ostateczne Natarcie x1
Don't Call Again x1
Joker x1
Nieudany Czar x1
Po Namyśle x1
Terrorist Attack  x1
Uduszenie x1
Dar Losu x1
Druga Szansa x1
Play It Again x1
Podaj Dalej x1
Boskie Nienatchnienie x1
Zamówienie x1
Zwrot Podatku x1
Hasty Getaway x1
Skrytobójca x1
Fala Prawości x1
Przykra Niespodzianka x1
And Stay Dead x1

SIDEBAR:

Wojownicy:
Biogigant x1
Niszczyciel x1
Mistyk x1

Umocnienie:
Bank Kardynała x2

Relikty:
Liber Hereticus x1

Sztuka:
Sposobność Nathaniela x1

Karty Specjalne:
Nieudany Czar  x3
Zawodna Harmonia x2
Fałszerstwo x2
Odporność Psychiczna x1
Zmienny Los x1
Zwrot Podatku x1
Skrucha x1
Szpieg W Szeregach x1
Desperackie Środki x1
Przeciwczołgowe Pole Minowe x1
Niespodziewana Inwazja x1
Listen Up x1
Gniew Algerotha x1
Sabotaż x1


Zamysł był taki:
jak przeciwnik atakuje dostaje pacyfizm zza muru (od znawcy lub kogokolwiek z sojuszem), lub od kogokolwiek z odpornością psychiczną. Odporność przeciwnika zdejmuje schowany za murem Durand. Jak nie atakuje to jest telepatia i potężny wpływ i też pacyfizm :) Jak gracz wolny to Durnad wychodzi zza muru bije i wraca (chaos na polu bitwy) - to mi się nigdy nie udało :(

4
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Lublin 2014 (Falkon)
« dnia: Listopada 15, 2014, 03:00:56 pm »
Talia z pierwszego miejsca podium:

TALIA:

Wojownicy:
Toshiro x3
Luterański Wierny x2
Biogigant x1
Atylla III x1
Wyspiarz Crenshaw x1

Umocnienia:
Archiwa Bractwa x1
Kompleks Przemysłowy x1
Bank Kardynała x1

Moce Ki:
Aura Mistycznej Odporności x1
Przeszywające Spojrzenie Kruka x1

Karty Specjalne:
Ukryte Siły x5
Tchórzostwo x5
Przerażające Znaki x5
Szczęście x5
Przymusowy Marsz x5
Skradzione Papiery x5
Zakłócenia Łączności x5
Ujawnienie Przeznaczenia x3
Na Czarną Godzinę x2
Pech x2
Inicjatywa x2
Wykrycie Agentów x2
Play It Again x2
Fala Prawości x1
Przykra Niespodzianka x1
Zamówienie x1
Druga Szansa x1
Dar Losu x1
Podaj Dalej x1
Gniew Algerotha x1
Joker! x1
Żądza Krwi x1
Niespodziewana Inwazja x1
Ciężkie Czasy x1
Czwarty Zakon x1
Nieudany Czar x1
Przeniesienie (INQ) x1
Don't Call Again x1
Przegrupowanie x1
Ostateczne Natarcie x1

SIDE BAR:

Wojownicy:
Niszczyciel x1
Nefaryta Ilian x1
Władca Cieni x1
Luterański Wierny x1

Ekwipunek:
Przenośna Mina x1
Urządzenie Przechwytujące x1
Działko Automatyczne "Myśliwy" x1

Umocnienia:
Bank Kardynała x1

Moce Ki:
Aura Mistycznej Odporności x1
Przeszywające Spojrzenie Kruka x1

Szuka:
Repudiation x1
Equilibrium x1
Sposobność Nathaniela x1

Misje:
Zabójstwo x1

Karty Specjalne:
Desperackie Środki x2
Listen Up! x1
Odporność Psychiczna x1
Skrucha x1
Zawodna Harmonia x1
Pech x1
Akcja Ratunkowa x1
Prawie Ci Sie Udało, Ale... x1
Skrytobójca x1
Szpieg W Szeregach x1

Już kiedyś grałem bardzo podobną talią. Wprowadziłem trochę zmian: dodałem kompleks i lutków, zmieniłem Crenshawa na wyspiarza itd itp. O dziwo jedyna przegrana gra z Muleqiem, który grał .... znakami :P Talie odkładam na półkę głęboko, gra bez inspiracji, grabieży czy boskiego jest słowem trudna :P

5
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Racibórz 2014 (Goblikon)
« dnia: Sierpnia 25, 2014, 08:06:19 pm »
Moja talia:

Wojownicy:
Kardynał Durand x3
Kardynał Dominik x1
Crenshaw Mortificator x1
Znawca Sztuki x5
Mortificator x5

Umocnienia:
Mur Obronny x2
Obóz Szkoleniowy x2
Archiwa Bractwa x1
Bank Kardynała x1

Relikty:
Pancerz Legendarnego Zabójcy x1

Sojusze:
Bractwo x1

Ekwipunek:
Przenośna Mina x1
Niewinna Sztuczka x1
Księga Praw x1
Cybermech TA6500 x1

Sztuka:
Przywołanie Zaklęcia x5
Pacyfizm x5
Samodoskonalenie x2
Equlibrium x2
Telepatia x1
Uleczenie Obrażeń x1
Eliminacja x1
Anihilacja x1
Latanie x1
Potężny Wpływ x1

Karty Specjalne:
Szczęście x5
Ukryte Siły x5
Ujawnienie Przeznaczenia x5
Na Czarną Godzinę x5
Skradzione papiery x5
Inspiracja x5
Zakłócenia Łączności x5
And Stay Dead x5
Ucieczka x4
Odporność Psychiczna x3
Secret x3
Chaos Na Polu Bitwy x2
Podział Obowiązków x2
Wykrycie Agentów x2
Niespodziewana Inwazja x2
Grabież x1
Oszustwo x1
Czwarty Zakon x1
Płomień Oczyszczenia x1
Przeniesienie (INQ) x1
Ostateczne Natarcie x1
Don't Call Again x1
Joker x1
Nieudany Czar x1
Po Namyśle x1
Terrorist Attack  x1
Uduszenie x1
Dar Losu x1
Druga Szansa x1
Play It Again x1
Podaj Dalej x1
Boskie Nienatchnienie x1
Zamówienie x1
Zwrot Podatku x1
Hasty Getaway x1
Skrytobójca x1
Fala Prawości x1
Przykra Niespodzianka x1


SIDEBAR:

Wojownicy:
Biogigant x1
Niszczyciel x1
Mistyk x1

Umocnienie:
Bank Kardynała x2

Relikty:
Liber Hereticus x1

Sztuka:
Sposobność Nathaniela x1

Karty Specjalne:
Nieudany Czar  x3
Zawodna Harmonia x2
Fałszerstwo x2
Odporność Psychiczna x1
Zmienny Los x1
Zwrot Podatku x1
Skrucha x1
Szpieg W Szeregach x1
Desperackie Środki x1
Przeciwczołgowe Pole Minowe x1
Niespodziewana Inwazja x1
Listen Up x1
Gniew Algerotha x1
Sabotaż x1


Zamysł był taki:
jak przeciwnik atakuje dostaje pacyfizm zza muru (od znawcy lub kogokolwiek z sojuszem), lub od kogokolwiek z odpornością psychiczną. Odporność przeciwnika zdejmuje schowany za murem Durand. Jak nie atakuje to jest telepatia i potężny wpływ i też pacyfizm :) Jak wojownicy spadną to leci and stay dead. Jak gracz wolny to Durnad wychodzi zza muru bije i wraca (chaos na polu bitwy). W miarę proste i skuteczne.

Jako wielki sukces uważam, że na nikogo się nie sidowałem. Z side baru jedynie dwa razy podczas gier wyjąłem bioga raz i sposobność raz. Wielki plus tej tali, to to że jest spora i gdyby się uprzeć i sidować, to bez problemu można wymienić do 10 kart.

Minusy:
Morty bez sojuszu nie mogą rzucać pacyfizmów :(

6
Talie/taktyki / Racibórz 2013 (Goblikon)
« dnia: Sierpnia 17, 2013, 05:14:26 pm »
nic szczególnego, ale dla zasady wrzucam, miejsce pierwsze (z czterech :P):

DRAWPILE:
ukryte siły x5
Inspiracja x5
szczęście x5
zakłócenia łączności x5
na czarną godzinę x5
skradzione papiery x5
ujawnienie przeznaczenia x5
wykrycie agentów x3
play it again x2
secret x2
reflection x2
hidden x2
odporność psychiczna x2
przejęcie  x1
fala prawności  x1
przykra niespodzianka  x1
podaj dalej  x1
zamówienie  x1
hasty getaway  x1
dar losu  x1
po namyśle  x1
druga szansa  x1
czwarty zakon  x1
oszustwo!  x1
boskie natchnienie  x1
joker!  x1
wrobienie  x1
podział obowiązków  x1
przeniesienie (inquisition)  x1
shore leave  x1
grabież  x1

kompleks przemysłowy x5
obóz szkoleniowy x2
archiwa bractwa x1

repudiate x1

zabójstwo x1
dowód odwagi x1

mortificator x5
paparazzo x5
eva valmonte x2
brat klaudiusz x1
nicholai x1
mortificator crenshaw x1

mina przeciwpiechotna x5
księga praw x2
auto wtryskiwacz x1 :D
foreseeing talisman x1
niewinna sztuczka x1
cybermech TA6500 x1
lekki transportowiec lancelot x1


SIDEBAR:
zawodna harmonia x2
listen up! x2
odporność psychiczna x2
desperackie środki x2
reflection x1
skrucha x1
ciężkie czasy x1
szpieg w szeregach x1
płomień oczyszczenia x1
skrytobójca x1

granat neralny x1

bank kardynała x1

sposobność nathaniela x1
eliminacja x1
przywołanie przedmiotu x1
potężny wpływ x1
anihilacja x1
equilibrium x1


liber hereticus x1

biogigant x1
niszczyciel x1

7
Zasady ogólne / Karty "przeszukujące"
« dnia: Lipca 29, 2012, 03:00:44 pm »
Chciałem zwrócić uwagę na jedną rzecz, która rzuciła mi się w oczy, mianowicie:

Gracz zagrywa np. Boskie Natchnienie i z ochotą przegląda draw pile, następnie go tasuje i bierze kartę z discaru.

Tak nie powinno być !

Uważam, że jeśli przeglądamy draw pile to mamy obowiązek wyciągnąć z niego kartę! Bo gdy robimy jak wcześniej napisałem to mamy gratisowe, nieuzasadnione przetasowanie draw pile, a wcześniej mogło być zagrane np. Na Czarną Godzinę!

Tak więc, jeśli ktoś nie jest pewien gdzie jest karta, której szuka powinien najpierw przejrzeć discard i kolekcję, a dopiero ostatecznie draw pile! Jeśli zaczyna od draw pile to obowiązkowo wyciąga z niego kartę.

Co sądzicie ?

8
Karty / Pancerz Legendarnego Zabójcy
« dnia: Czerwca 17, 2010, 07:04:46 am »
Zastanawiam się na głupia sprawą, ale sam nie widzę dlaczego miało by tak nie być:
czy wojownik z pancerzem legendarnego zabójcy może rzucać sztukę (odpowiednią dla mortów)?

9
Kombinacje kart / pod kontrolą vs niewinna sztuczka
« dnia: Maja 14, 2010, 01:09:44 pm »
ja mam pod kontrola na stole,
moj wojownik ma jakis ekwipunek, powiedzmy mine przeciwpiechotna,
przeciwnik zagrywa na niego niewinna sztuczke,
ja placę 3 PA (zalozmy ze mam), co sie dzieje ?

wg mnie, moj wojownik ma pod soba i sztuczke i mine, i mine moze normalnie w walce wykorzystać,
jedyne co sie dzieje to ze nie moge dac mu nowych kart ekwipunktu, co sadzicie?

10
Karty / Kryształ Wizji
« dnia: Marca 07, 2010, 09:22:59 pm »
tak mnie teraz naszło:

czy gdy usunę kryształem przeciwnikowi kartę z talii, on może ją przetasować?

Na Krysztale ani pl ani eng nie ma o tym ani słowa, a dla przykładu na Deja Vu jest "All affected piles are suffled". Hmm ???

11
Karty / Przekleństwo Algerotha
« dnia: Lipca 28, 2009, 01:32:50 pm »
Czy mogę je zagrać nie posiadając w kohorcie żadnego wyznawcy Algerotha, ale mając samego Apostoła Algerotha?

Niby nie, bo jest napisane "...zagraj, gdy w twojej kohorcie znajduje się wyznawca Algerotha"
Z drugiej strony tak, bo głupotą byłoby gdyby nie :P

12
Karty / Czarna brama
« dnia: Maja 13, 2009, 12:16:42 pm »
Wynikła dziwna sytuacja:

Gracz A atakuje wojownika gracza B swoim Legionistą Ciemności wyposażonym w Czarną Bramę i wzywa posiłki.
W swojej kohorcie gracz A posiada drugiego LC, atakują więc razem wojownika gracza B.
Wojownik ten ma "niestety" Autokill'a i First Strike'a. Zgodnie z zapisem na CB gracz B może wybrać któremu z agresorów chce oddać. Gracz B decyduje, że jego wojownik odda Legioniście bez Czernej Bramy.

I teraz sedno:

Wojownik gracza B ma Autokill'a i First Strike'a, więc rach ciach zabija LC (tego bez BC) gracza A. Dopiero teraz odbywa się atak LC (tego z CB) gracza A na wojownika gracza B.

Pytanie:

Czy uwikłany w walkę Legionista gracza A dostaje korzyści z CB czy nie? (załóżmy, że bez nich nie robi krzywdy wojownikowi gracza B). Z jednej strony walka już się toczy i PA na CB zostały wydane, więc agresor powinien otrzymać korzyści z CB, ale z drugiej strony jak może dodać sobie cechy wojownika, który już nie żyje? 



13
Karty / Wielki Szarak
« dnia: Marca 04, 2009, 12:44:39 pm »
Mam parę nurtujących pytań:

1) Czy, gdy ostrzeliwuję przeciwnika ograniczają mnie przynależności?
tzn, czy mogę ostrzelać członkiem Bauhausu Mortyfikatora? (bez pancerza leg... ani wojny totalnej) ?
2) Czy ostrzeliwując Ewe (tę gwiazdę filmową) muszę zapłacić 1 PZ?
3) Czy, gdy przeciwnik ma w grze Pałac Stahler'a/Semai, a ja chcę ostrzelać jego heretyka/LC to płacę 10A?

14
Karty / Legionista czerwonej gwardii
« dnia: Listopada 08, 2008, 01:33:36 pm »
Czy działanie kilku Legionistów Czerwonej Gwardii się kumuluje w stosunku do Ożywionych Legionistów (np. gdy w grze jest  2 LCG to Ożywiony ma wtedy +10 czy nadal +5)?

15
Karty / Untouchable
« dnia: Października 18, 2008, 08:07:38 pm »
hej!

sprawa wyglada nastepujaco:

Gracz A ma na stole untouchable, gracz B nas kompletnie nie obchodzi...
Pytanie, czy Gracz A moze zagrac (z pozadanym skutkiem):
1) Sposobnosc Nathaniela ??
2) summon spell (item, hero, ...) ??

Strony: [1]