Lutego 01, 2023, 04:25:33 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - niua

Strony: [1]
1
Karty / Reactive Armor Plates
« dnia: Grudnia 30, 2014, 04:51:46 am »
A przy okazji skoro udało mi się przejść etap logowania  >:(  chciałem się upewnić co do jednej rzeczy - jakie jest Wasze zdanie w tej kwestii:

czy jeżeli dam tę kartę robotowi zabójcy, kawalerii powietrznej itp...

1 czy chroni przed falą prawości, eliminacją itp ?? (ja myślę że tak)
2 czy uchroni przed kartami w stylu po namyśle ,Hasty Getaway, (tu też myślę że tak , ale czy na pewno discard to to samo co powrót na rękę ??

3 a może uważacie że w ogóle karta nie zadziała na wojowników uznawanych za pojazdy (moim zdaniem powinna bo jest zapis "ATTACH TO ANY VEHICLE" a nie attach to any vehicle card ??

2
Kombinacje kart / Przeklęte Oko vs Alarm! Alarm!
« dnia: Grudnia 07, 2014, 01:41:24 pm »
ok wrzucam ten wątek na forum ponieważ pytałem już kilka osób i nie ma 100% zgodności  ;D
dla ułatwienia przytaczam od razu oryginalne zapisy na kartach:

UNHOLY EYE
DARK SYMMETRY GIFT. MAY ONLY BE BESTOWED ON HERETICS. Opponents of the Heretic are blinded and may not retaliate in combat. The Heretic always strikes first in combat, and the combat ends immediately afterward.

PERIMETER ALARM
ATTACH TO ANY SQUAD OR KOHORT. When warriors in the same Squad/Kohort are attacked, NO warriors may "strike first" AT ALL. Ignore ALL "strike first" abilities of ALL combatants. This takes precedence over all other "strike first" abilities (even those utilizing the words "always" or "never").

3
Karty / Arcyinkwizytor Nikodemus
« dnia: Listopada 29, 2014, 09:32:04 am »
Czy mogę wyleczyć Nikodemusa za pomocą zdolności zapisanej na jego karcie w sytuacji kiedy jest on jedynym moim ŻZ znajdującym się w grze?

4
Karty / Mroczne przywołanie
« dnia: Lipca 18, 2014, 05:03:04 am »
Czy mogę za pomocą tej karty przywołać hellblastera i przyłączyć go do posiadanego pojazdu ?
Niby logika wskazuje że tak i moje zdanie jest takie że mogę ... ale chciałem mieć 100% pewności bo
w sumie hellblastera dołączam do pojazdu a nie do wojownika. Fakt że pojazd jest już własnością wojownika ale
mimo wszystko chciałem zapytać mądrzejszych o zdanie...   ;D

Strony: [1]