Kwietnia 18, 2024, 11:43:49 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Pako

Strony: [1]
1
Kombinacje kart / Samobójcza misja a chytra zagrywka
« dnia: Czerwca 25, 2012, 04:46:01 pm »
Nasz wojownik z Samobójczą misją ginie z ręki wojownika przeciwnika z Chytrą zagrywką.
Dostajemy też PZ za Samobójczą misję?

2
Karty / Surveillance Ship
« dnia: Czerwca 06, 2012, 02:39:26 pm »
Czy Surveillance Ship jest uważany za pojazd. W opisie karty nic na ten temat nie ma, ale tytuł jednak niejako go kwalifikuje.

3
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Huh?
« dnia: Czerwca 03, 2012, 10:56:20 pm »


DOŁĄCZ DO SIEBIE ZA JEDNĄ AKCJĘ I 7PA.
Odrzuć tą kartę, aby otrzymać jedną, nie związaną z walką akcję. Wykonaj tą akcję natychmiast. Ta karta może być użyta do zagrania skradzionej karty.

4
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Hidden Shelter/Underground Bunker
« dnia: Maja 01, 2012, 10:09:12 pm »
A propos tej karty - http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=1996.0

Bardziej pasuje mi tutaj rozdzielenie na 2 karty, np.:

     

Co myślicie?

5
Klub Arkadin / Co w boosterku piszczy
« dnia: Lipca 19, 2010, 10:58:31 pm »
Taka ciekawostka.
Otworzyłem ostatnio dwa boostery WZ:
W jednym było: 2x Przednia Straż, 4x Nieoficjalna doktryna, Powołanie i Technomanta.
W drugim bajeczny zestaw: 6x Przednia Straż, Cybermech i Generał Keel.

 :-\

6
Turnieje/rozgrywki / Avangarda 6 - Warszawa, 24 VII 2010
« dnia: Czerwca 02, 2010, 04:13:59 pm »
http://www.ava.waw.pl/

Start turnieju o 13:00 w sali "Karcianki 3". Między 13:00 - 19:00 będziemy dzielić salę z Dark Eden'owcami. Sala jest duża, także na pewno się pomieścimy.

Lista uczestników:
1. Qulig
2. Młody
3. date
4. Skoq
5. Lechu
6. Jerry
7. Lapson
8. Gothik
9. Muleq
10. Nekro
11. Cowboy
12. Czysiaczek
13. necrobutcher
14. Troublestarter
15. Dylu
16. Snake PL_issken
17. Oan
18. Roboraczek

Jako, że jesteśmy świeżo po dyskusji na temat zasad odnośnie turnieju, który w końcu się nie odbył (i jako "ukłon" w stronę Nekro ;)), na Avangardzie będą obowiązywały takie same zasady, jakie miały być we Wrocławiu na Dniach Fantastyki.

Karty:
Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:

a) karty ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
- Błąd Nawigacyjny
- Booby Trap
- Całkowite Zaćmienie
- Luterański Wierny
- Owca Na Rzeź
- Pojmany
- Przenośna Mina
- Śmiertelna Rana

b) karty całkowicie zakazane:
- Burza Chaosu (Sztorm Chaosu)
- Częściowe Przejęcie Kontroli
- Pound Of Flesh
- Powiew Wątpliwości
- Przejęcie Kontroli
- Throwing It All Away
- Wielka Wróżba
- Wrobienie
- Wymiana
- Zużycie

c) karty dodatkowo anihilowane po użyciu:
- Eliminacja

d) karty promo którymi będzie można grac to:
- By The Throat
- Hunter - Special Forces Badass
- Luna   
- Michaelis Apostata   
- Nicholai   
- Przywódca Nefarytów   
- Ragathol   
- Wodna Bestia
- Wolfe In The Heat

e) karty promocyjne ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
- Idealne Trafienie
- Uduszenie

Zasady:
Zasady zgodne, z STR:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.30 - wersja w oryginale eng
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.msg1167#msg1167 - wersja pl
Wyjątki poniżej:
- Zakaz palenia kart,
- Gracz może posiadać jedne archiwa bractwa w szwadronie,
- Herold/Untouchable chroni przed Repudiate
- Bez “dziwnych” zasad ws. pojazdów
- Gramy na przenoszenie się zdolności - Heretycka Diana może leczyć Legionistów, Legioniści mogą korzystać z Uleczenia Obrażeń i Przywołań itp.
- Dług w Banku Bauhausu jest automatycznie spłacany w pierwszej kolejności jeśli gracz przekroczył 40 PZ.
- Zasady forumowe: http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=858.0

Mechanika turnieju:
- Jeden atak na gracza między swoimi krokami pierwszymi za PZ reszta za PA.
- Gra toczy się do 40 PZ.
- Jeżeli obydwu graczy zdobywa jednocześnie powyżej 40 PZ, gra się do 3 PZ przewagi, chyba że różnica punktowa od razu wyniesie 3 pkt - wtedy punkt przyznaje się jak w przypadku remisu ze wskazaniem.
- W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały  dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę.
- Zwycięstwo w rozgrywce - 3 pkt
- Remis ze wskazaniem na gracza, który wypracował przewagę punktową - 2pkt, gracz z mniejszą ilością małych punktów w rozgrywce remisowej otrzymuje 1 pkt
- Nie można zdobyć więcej niż 99 PZ w jednej rozgrywce. Kolejne zdobyte PZ są zamieniane na PA.
- Po zakończonym meczu gracze są zobowiązani do zapisania czasu trwania rozgrywki.
- Podczas ustalania końcowej kolejności w przypadku remisu „dużych punktów”, podlicza się małe punkty.


CORPORATE WARS (drużynowe):
- Obowiązują STR + zasady Avangardy (w grach wieloosobowych dozwolone są po 1 szt. kart BEZLITOSNA EFEKTYWNOŚĆ, ZAGUBIENIE - obie te karty są ANIHILOWANE po użyciu; oraz 1 szt. OGRANICZONYCH ZASOBÓW w talii.)
- ZAKAZANE jest używanie kart z SYMBOLEM Bractwa i Legionu
- PLACÓWKA nigdy nie może zostać "powołana do funkcjonowania" - zakazane są wszystkie karty, których używanie związane jest z tym obszarem
- W talii gracza mogą znajdować się tylko i wyłącznie wojownicy należący do jednej wybranej korporacji oraz karty ekwipunku tylko danej korporacji (np. Działko Automatyczne "Myśliwy" - Capitol, Granat Neuralny - Cybertonic, itd.) i ze znaczkiem przynależności ogólnej.

Podział Drużyn:
1. Cowboy & Czysiaczek - Bauhaus
2. Qulig & Młody - Mishima
3. Lechu & date - Bauhaus
4. Skoq & Roboraczek - Imperial
5. Nekro & Oan - Capitol
6. Lapson & Dylu - Cybertronic (ew. Capitol)
7. Snake PL_issken & Troublestarter - ?

DRAFT:
1. Skoq
2. Nekro

7
Kombinacje kart / Heretyk + Przeklęte oko vs. Pomiot Ilian + Zamrożenie czasu
« dnia: Września 06, 2009, 10:11:55 pm »
Kolejny problemik odnośnie tego tematu.
Z grania wzięte:
Heretyk + Przeklęte oko vs. Pomiot Ilian + Zamrożenie czasu

Jak to będzie z atakowaniem w takiej sytuacji?  8)

8
W drodze na Confuzję, Skoq opowiadał o turnieju Dark Edenu (?), w jakim miał okazje grać ostatnio.
Jedna z zasad, które tam obowiązywała wydała się nam interesująca i może warto by było się zastanowić na wprowadzenie takiej zasady na naszych turniejach...

Mianowicie, gracze przed rozpoczęciem gry (siedzą już przy stoliku) mają możliwość przejrzenia talii przeciwnika i dokonania zmian w swojej korzystając z side baru.

Zwiększyłoby to rolę side baru - to po pierwsze, a po drugie - uniknęłoby się podpytywania za plecami kto czym gra, nie zawsze każdy może mieć czas na oglądanie gier przeciwników, a tak każdy miałby równe szanse na wprowadzenie zmian.

Co myślicie?

9
Karty / The Stahler Palace
« dnia: Lutego 24, 2009, 01:40:14 pm »
Myślę, że znam odpowiedź na to pytanie, ale chcę się upewnić u bardziej doświadczonych graczy...

Czy The Stahler Palace działa również na wojowników uznawanych za heretyków?

10
Obóz szkoleniowy / Odrzucenie/negacja moci Ki
« dnia: Lutego 17, 2009, 08:56:14 pm »
Jak w temacie... czy istnieją karty do negacji, tudzież odrzucenia mocy Ki?
Jeśli tak to jakie?

Strony: [1]