Luty 23, 2018, 11:21:05 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Atticus

Strony: [1] 2
1
Kombinacje kart / Wiek Katastrof vs Owoce Wojny
« dnia: Czerwiec 05, 2008, 05:26:53 pm »
Na wieku katastrof jest napisane, że gdy go zagrywamy to odrzucany jest każdy ekwipunek w grze i że nie można zagrać nowego.
I moje pytanie: Czy moge wziąść sobie Owocami Wojny właśnie odrzuconą ( przez wiek katastrof ) mine?

2
Klub Arkadin / Konkurs - maj [TU WSTAWIAMY KARTY]
« dnia: Kwiecień 12, 2008, 01:38:54 pm »
Ponieważ nie zdążyłem na poprzeni miesiąc, to zamieszczam swoją prace już na następny. Karta jest z GE, przerobiłem tylko statystyki i tekst.




3
Karty / Element legendarnego chipa
« dnia: Lipiec 31, 2007, 10:44:59 pm »
Jak działa element legendarnego czipa? Działa tylko na niemodyfikowane statsy?

4
Turnieje/rozgrywki / Corporate Wars
« dnia: Lipiec 27, 2007, 02:30:39 pm »
Chlopaki , a nie chielibyscie zrobic jeszcze jednego takiego zjazdu jak u Preta tylko ze we Wrzesniu ? ? ? ? ?

Ja sie zjawie, gdziekolwiiek to bedzie .  Pomysl na wojne Korporacji bardzo mi sie spodobal .


Co wy na to ??

5
Karty / Najemnik Mishima
« dnia: Lipiec 27, 2007, 10:15:55 am »
Czy  najemnik mishimy broniący się w tej strefie zdobywa dodatkowe 3 PZ?

6
Karty / Atak z Zaskoczenia
« dnia: Luty 20, 2007, 08:05:37 pm »
Mam pewne wątpliwości odnośnie tej karty .
1)Czy daje ona tylko chwilowe First Strike ?
2)A co jeżeli przeciwnik też ma First Strike ?

Bo jeśli zranimy łosia jakiegoś to walka się kończy . ktoś wie na 100 % ?? Bo mnie to zastanawia.

7
Turnieje/rozgrywki / Zasady Turniejowe - drużynowe
« dnia: Grudzień 23, 2006, 01:56:43 pm »
1)Można zaatakować wojownika sojusznika?
2)Czy za zabicie woja sojusznika dostaje się PP??
3)Czy sojusznik traci DP jak zagram karte "TAXATION"?

Mógłby mnie ktoś oświecić ?

8
Kombinacje kart / Bunt + Potężny wpływ
« dnia: Listopad 26, 2006, 11:57:13 pm »
Czy można za pomocą akcji taktycznej z Potężnego wpływu użyć karty "Bunt" ?

9
Karty / Algeroth
« dnia: Wrzesień 14, 2006, 06:27:36 pm »
Czy  Algieroth może takiemu Undead Legionare Łazik B52?

10
Karty / Granat Neuralny
« dnia: Wrzesień 10, 2006, 01:48:00 pm »
Czy wojownik po samo anihilacji i zabiciu przeciwnika granatem dostaje dodatkowe 3 PZ z samobójczej misji?

11
Karty / Chorąży
« dnia: Czerwiec 29, 2006, 05:40:29 pm »
Mam takie pytanko . A mianowicie Czy Chorąży też zalicza się do dowódców? Nie jest na mim napisane ,że to dowódca . Ale z drugiej strony sierżant jest dowódcą , a w naszym kochanym WP chorąży to wyższy stopień niż sierżant .Jak dobrze mniemam  to  znowu coś z tłumaczeniem  komuś nie wyszło ...

Right ?

12
Karty / Shore Leave
« dnia: Czerwiec 26, 2006, 09:19:26 am »
Czy wojownik posiadający tą karte może używać swoich zdolności ?

13
Talie/taktyki / Paparazzo
« dnia: Czerwiec 25, 2006, 08:21:15 pm »
A o to troche mojej własnej twórczości . Deck sprawdził się na wielu frontach (mówię tu o Enginie ) . Grałem nim na zasady nasze polskie jak i na te Enginowe (chociaż Talia zawsze była ułożona mniej więcej w tym samym składzie [Oczywiście troszkę ją modyfikowałem szukając nowych rozwiązań] ). Nie chwaląc się i z czystym sumieniem mogę powiedzieć , że dosyć często zdarzało mi się ukończyć rozgrywkę zwycięsko .

   Ekwipunek:
3x Granat Neuralny

Umocnienia :
1x Bank Kardynała
 3x Obóz szkoleniowy
1x Sala Obrad

Misje :
2x Samobójcza Misja
1x Chytra Zagrywka

Relikty :
1x Okruch Czasu
2x Pancerz legendarnego Zabójcy

Karty Specialne :
1x Boskie Natchnienie
 1x Ciężkie czasy
1x Czwarty Zakon
1x Bribery
1x Dar Losu
1x Druga szansa
1x Fala Prawości
1x Grabież
5x Inspiracja
1x Na Czarną Godzinę
1x Oszustwo  
1x Po Namyśle  
1x Play it Again
1x Przykra Niespodzianka
2x Ucieczka
1x Ujawnienie Przeznaczenia
5x Ukryte Siły
1x Untouchable
2x Szczęście
3x Shore Leave
1x Wykrycie Agentów
1x Zamówienie  
3x Zakłócenie Łączności

Wojownicy:
5x Paparazzo
2x Eva Valmonte
5x Dragoon
1x Czołg Bojowy “Grizzli”

Razem 64 karty

W Sidebarze koniecznie musi się znaleźć :
1x Czołg Bojowy “Grizzli”
1x Szef sztabu Konstanty Romanov
1x Herold dnia sądu
1x Urządzenie Naprowadzające (na oporne sztuki) :D

Proporcje są dyktowane stanem mojej kolekcji . Po prostu ma ona pewne braki .




A teraz trochę o taktyce . No cóż jak widzicie wojownicy nie prezentują się zbyt okazale , no może poza Grizzlim (ale tego nie wprowadzamy do gry bez uprzedniego przygotowania). Sposobów na wygranie tym deckiem jest kilka .

 Najszybszym i najskuteczniejszym jest wystawienie Grizzliego co jest dosyć ekonomiczne (grabież , dragony), wyposarzenie go w samobójczą misje i wysłanie na spotkanie przeznaczenia używając Chytrej Zagrywki bądź Bribery . Zarabiamy wtedy 40 PP przy  dobrych wiatrach w drugiej ,trzeciej turze .

Atakowanie w gracza z Grizzlim i Szefem Sztabu to też krótka droga do zwycięstwa . Tu pomaga Fala prawości (ale wykoszenie wojów chroniących swojego pana to też dobra myśl )

 A co zrobić jak przeciwnik nie ma przepakowanych PUDZIANÓW lub Min ? Tylko mulltum małowartościowych wkurzaczy ? Do tego są potrzebni  Paparazzi . Większość graczy ich pomija   bo są dla nich bezwartościowi , a ja doceniam ich „umiejętności naświetlania pewnych wydarzeń” Umożliwiają  nam oni skoszenie całkiem niezłych punktów nawet za takich barszczy jak mortyfikator . A więc wystawiamy Grizzliego  :mrgreen:  wyposażamy go w Pancerz Legendarnego Zabójcy (jak się uda to przy okazji wzywamy naszego wszechwładnego Szefa Sztabu) I kto mi teraz powie ,że :
„A wystawie kupe cieniasów i przeciwnik będzie ciułał po 1 – 3 PZ”  ??? \../

Jeżeli Grizzli się nie trafi , albo przeciwnik jest za mocny i nie chcemy ryzykować to wysyłamy do akcji Dragony z Granatami Neuralnymi – rozwiązanie proste i skuteczne .

A po co mi tu Eva ? No właśnie , ale zaopatrzając  się w całkiem pokaźną ilość akcji możemy Szpiegować nasza pięknością  a z Pancerzem Legendarnego Zabójcy wcale nam Grizzli nie jest potrzebny (no chyba ,że rzucamy się na jakiegoś kolosa ). Dla przykładu zdarzyło mi się Paparazzi’m uzbrojonym w milusi Pancerz i kilka akcji szpiegowania wysłać na tamten świat Pana Duranda ( To tak z bardziej widowiskowych przedsięwzięć) Staje się jasne dlaczego amerykanie tyle kasy topią w CIA  :lol:

Shore Leave  , Ucieczki , Samobójcza Misja , Bribery I Oszustwo dają nam pewne zabezpieczenie – przeciwnikowi trudno zdobywa się PZ a mamy też  strefę bezpieczeństwa operując takim gigantem jakim jest Grizzli (20 wartości)

Nigdy nie wiadomo jak potoczy się rozgrywka, dlatego zawsze dobrze mieć kilka wariantów postępowania . Myślę ,że moja talia daje mi dosyć szerokie pole manewru . Piętą achillesa może się wydawać minimalna ilość kart na sztuke , ale tu pole do popisu ma Untouchable i Herold Dnia Sądu  (W którego szybko się zaopatrzamy jak już wiemy co się święci) .Samodosoknalenia nie są wielką przeszkodą dla Evy . Gorzej z Nietykalnością , ale to też można załatwić  :P  --> Urządzeniem Naprowadzającym czekającym sobie w spokoju w moim SideBarze .

Zamieściłem mój ukochany deck na prośbę Diablerist’a. Normalnie bym tego nie zrobił (bo dosyć długo było to jedyne w miarę grywalne dziecko jakie stworzyłem) ;) Ale ostatnio skompletowałem dwie nowe i do tego całkiem sensowne   „kreacje”  i jako gracz mogę  spać spokojnie  8)  

Co o nim sądzicie ?

14
Kombinacje kart / Urządzenie naprowadzające with Lotus Blussom
« dnia: Czerwiec 25, 2006, 07:33:12 am »
Czy Lotus Blussom automatycznie zabije gostka namierzonego przez urządzenie naprowadzające ?

15
Zasady ogólne / natychmiast po
« dnia: Czerwiec 21, 2006, 09:44:05 am »
Karty , które trzeba użyć zaraz po czymś tam , mozna użyć tylko RAZ . Jeżeli ktoś dajmy na to zakłuci działanie takowej karty to NIE MOŻNA po tym użyć takiej samej karty. Spytacie dlaczego ?

Ponieważ (wezme przykład Vendetty ale tak działa to z innymi kartami) kojfnął nam mishmak -- zagrywamy Vendettę , przeciwnik zakłuca  a my musimy sie zgodzić (brak zakłucenia lub Repuitade) . Od kojfnięcia woja wydarzyły się już 2 karty , czyli możemy teraz użyć najwyżej karte , którą można rzuciż natychmiast po zakłuceniu :P .
Straciliśmy ten cenny moment , rozciągający się od zabicia naszego woja  przez przeciwnika do naszego przeciwdziałania .

Nie wiem , czy jasno się wyraziłem :P ale mam nadzieje , że nikomu nie sprawi problemu prześledzenia mojego toku rozumowania. 8)

Strony: [1] 2