Kwiecień 25, 2018, 03:08:58 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - pretorianstalker

Strony: [1] 2 3 ... 41
1
Wymiana/kupno/sprzedaż / Kupię - Demon Hunter ENG
« dnia: Styczeń 27, 2018, 02:56:48 pm »
Jak w temacie. Poszukuję Demon Huntera w wersji ENG w stanie około nMint. Przy okazji mogę wziąć jeszcze jakieś drobiazgi typu Legionaire of Semai i może parę innych commonów. :) Jak ktoś ma na sprzedać to dajcie znać.

2
Klub Arkadin / Nowa edycja DT
« dnia: Sierpień 20, 2017, 12:37:51 am »
Jakiś czas temu pojawiły się pogłoski o tym, że ktoś, gdzieś tworzy jakąś nową wersję Doomtroopera. Do dziś nie jestem pewny jaki był tego zamysł, czy miała to być edycja do gry online, czy planowali to wydać. Tak czy inaczej, To co do mnie dotarło nijak nie przypadło mi do gustu i wydawało mi się mocno nijakie. Od pewnego czasu sam nosiłem się z własnym pomysłem na kolecją edycję DT i zupełnie niedawno ot tak wpadło mi do głowy kilka (moim zdaniem) ciekawych pomysłów. Postanowiłem się za to wziąć i stworzyć własną wersję gry, skupiającą się na walce, a nie jak obecnie wygląda to na turniejach - usuniecie wojowników wszelkimi możliwymi sposobami poza walką i wjazd w gracza. Będzie tam trochę z Dark Edenu, trochę z Doom Troopera jakiego znamy najlepiej, trochę z MtG, trochę z Monty Python & Holy Grail i pewnie z innych karcianek jakie kiedykolwiek miałem w ręce, a dodatkowo trochę z Warzone. Mam nadzieję, że po połączeniu najlepszych rozwiązań z różnych gier i oczywiście swoich pomysłów (chociaż czasem ciężko stwierdzić co jest twoje, a co wpadło do głowy bo gdzieś to już widziałeś) powstanie ciekawa gra logiczno-karciana, w którą gdzieś tam przy okazji turnieju będzie można przetestować. Zaczynam od stworzenia dwóch talii, wtedy spróbuję to "ograć" z kimś na miejscu, poprawić i kto wie - może coś grywalnego powstanie. W momencie kiedy gra wyjdzie poza pierwsze testy i wprowadzę jakieś poprawki, będę się chciał podzielić z kimś na forum tą radosną twórczością, żeby ktoś rzucił na to okiem, rozegrał ze znajomymi kilka partyjek i pokusił się o komentarz - co jest ok, co jest do bani, gdzie zabrakło balansu i tak dalej... :) Do szerszej publiczności gra trafi po kilku seriach poprawek i wtedy zobaczymy jak to wyjdzie i czy będą chętni rozegrać jakiś turniej. ;)


3
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Racibórz 2016 (NERD)
« dnia: Luty 21, 2016, 04:11:37 pm »
Pierwsze miejsce - Mishimia i 'statki na niebie'.

Wojownicy:
5x Biały mistyk
1x Luterański wierny

Umocnienia:
1x Archiwa Bractwa

Sztuka:
2x Przywołanie Zaklęcia
1x Repudiate
1x Powiew wątpliwości

Ekwipunek:
2x Surveillance ship

Specjalne:
Po jednej sztuce:
-Przeniesienie
-Boskie natchnienie
-Dar losu
-Zamówienie
-Wkrycie agentów
-Druga szansa
-Przykra niespodzianka
-Fala prawości

Dwie sztuki:
-Ujawnienie przeznaczenia
-Throwing it all away

Pięć sztuk:
-Na czarną godzinę
-Szczęście
-Fillem up
-Zakłócenia łączności
-Ukryte siły
-Inspiracja
-Skradzione papiery

Side bar:
-Całkowite zaćmienie
-Zagioniony w akcji
-Throwing it all away
-PLay it again
-Living on the edge
-Joker
-Eat this
-Amnesia
-Przeprogramowanie
-Gniew Algerotha
-Ciężkie czasy
-Niewinna sztuczka
-Urządzenie przechwytujące
-Surveillance ship
-Przenośna mina
-Anihilacja
-Eliminacja
-Equilibrium
-Sposobność Nataniela
-Repudiate
-Demnogonis Plugawiec
-Biogigant
-Luterański wierny
-Kryształ wizji
-Aura Mistycznej odporności

4
SELEKCJA KART / Sect temple
« dnia: Grudzień 01, 2015, 04:19:12 pm »


Dodaj do szwadronu. Wszyscy twoi kultyści dostają +2 do WW, S i P. Jeśli masz w grze kultystę możesz za jedną akcję zabrać 3 PA z puli twojego przeciwnika i dodać je do własnej puli PA.

5
SELEKCJA KART / Swallower of darkness
« dnia: Grudzień 01, 2015, 04:14:31 pm »


Daj swojemu ŻZ z WW=6 lub wyższym. Broń do walki wręcz. Dodaje +6 do WW. Jeśli WW przeciwnika jest mniejsze niż 6 miecz daje +8 do WW zamiast +6 i automatycznie zabija...

Yyyy...

6
SELEKCJA KART / Survival tactics
« dnia: Grudzień 01, 2015, 04:11:06 pm »


Dodaj do placówki za jedną akcję. Kiedy znajduje się w grze twoi wojownicy używający Stworów lub uważani za Stwory mogą ukrywać się bez poświęcania akcji aby zanegować każdą kartę, którą twój przeciwnik próbuje do nich dołączyć. Zasada ta dotyczy również twojego ostatniego wojownika w grze.

7
SELEKCJA KART / Stronghold
« dnia: Grudzień 01, 2015, 04:06:40 pm »


Dodaj do placówki. Możesz przenieść jednego wojownika (ale nie ostatniego) z placówki do Stronghold za jedną akcję. Ten wojownik nigdy nie może atakować, być zaatakowany, chronić gracza przed atakiem, lub opuścić Stronghold. Jeśli ta karta zostanie odrzucona wojownik również zostaje odrzucony.

8
SELEKCJA KART / Spawn of Demnogonis
« dnia: Grudzień 01, 2015, 04:03:21 pm »


Wyznawca Demnogonisa. Gdy wchodzi do gry możesz zapłacić 4PA aby przeszukać kolekcję, wyjąć kolejnego Spawn'a i dodać go do Kohorty. Dostaje +2 do WW, S i P za każdego innego twojego Spawn'a Demnogonisa w grze.

9
SELEKCJA KART / Cult of Semai
« dnia: Grudzień 01, 2015, 04:00:46 pm »


Kiedy znajduje się w grze wszyscy ŻZ atakujący wyznawców Semai dostają -3  do WW, S i P. Wszystkie Umocnienia i Karty specjalne dołączona do Szwadronu wymagają jednej akcji więcej do zagrania. Możesz dodawać umocnienia i Ekwipunki do Kohorty bez akcji.

10
SELEKCJA KART / Seek and destroy
« dnia: Grudzień 01, 2015, 03:58:09 pm »


Nawet nie tłumaczę... Zakręcona karta, a części z wymienionych na niej kart i tak nie przyjęliśmy. Miałaby sens po jakichś tam zmianach. Jak ktoś się skusi to proszę bardzo. :)

11
SELEKCJA KART / Sgt. Ivana Schmitt
« dnia: Grudzień 01, 2015, 03:54:51 pm »


Bohater. Uważany za Syna północy. Dowódca (Sierżant). Nigdy nie może zostać uwięziony. Kiedy znajduje się w grze wszyscy twoi Synowie północy nie będący bohaterami dostają +3 do WW, S i P i automatycznie zabijają każdego kogo zranią.

12
SELEKCJA KART / Reconnaissance Satellite
« dnia: Grudzień 01, 2015, 03:52:48 pm »


Dodaj do szwadronu za jedną akcję. Za dwie akcje możesz zmusić gracza aby położył swoje karty na stole koszulką do dołu. Gracz może ponownie podnieść karty na początku swojego następnego kroku dobierania.

13
SELEKCJA KART / Separate Peace
« dnia: Grudzień 01, 2015, 03:50:55 pm »


Zagraj na dowolnego przeciwnika w dowolnym momencie i umieść na tej karcie 3 znaczniki. Ty i ten gracz nie możecie w żaden sposób 'krzywdzić' się. Jedyny sposób w jaki ta karta może zostać odrzucona to usunięcie z niej wszystkich znaczników poświęcając jedną akcję ataku na znacznik. Gracz może wziąć udział tylko w jednym Separate Peace podczas gry.

14
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Tribes
« dnia: Listopad 18, 2015, 06:43:14 pm »


Sojusz. Możesz zagrywać wojowników z dwóch przynależności plemiennych na swoją placówkę.

15
SELEKCJA KART / Supply Convoy
« dnia: Listopad 16, 2015, 07:57:54 pm »


Dołącz do szwadronu. Za jedną akcję możesz, raz podczas swojej tury, wziąć jedną kartę z Side Baru i umieścić ją na Supply Convoy (koszulką do góry) lub wziąć kartę z Supply Convoy do ręki. Możesz mieć tylko jeden Supply Convoy w grze.

Strony: [1] 2 3 ... 41