Kwietnia 19, 2024, 07:47:35 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Engineer

Strony: [1]
1
Karty / Zabójstwo
« dnia: Grudnia 07, 2010, 04:35:21 pm »
Czy mogę zdecydować, kiedy i na którym wojowniku wypełniam ta misję?
Przeciwnik ma 2 wojowników. Chciałbym wykonać misję na tym o większym W, podczas gdy najpierw zabije tego o mniejszym W?
Można tak zrobić?

2
Kombinacje kart / Wiek Katastrof a Ufortyfikowany Okop
« dnia: Listopada 18, 2010, 09:15:18 pm »
Czy kiedy w grze znajduje się Wiek Katastrof, to czy można dokładać karty ekwipunku do Ufortyfikowanego Okopu zyskując za każdą +2 do P?

4
Karty / Nietykalność
« dnia: Października 22, 2010, 02:27:51 pm »
A jesli juz jestesmy przy nietykalnosci, to czy ten czar chroni GRACZA przed atakiem?

5
Kombinacje kart / Rozkaz Ataku + Inicjatywa
« dnia: Października 15, 2010, 02:04:35 pm »
Czy z rozkazem ataku i Inicjatywa moge wykonac 4 ataki moim wojownikiem Capitolu lub 8 jesli wyposaze go w Grzechotnika?

6
Kombinacje kart / Technomanta + Koordynator Walki
« dnia: Października 14, 2010, 12:20:35 pm »
Technomanta moze korzystac z ekwipunku bez wzgledu na ogranicznia wynikajace z PRZYNALEZNOSCI.

Czy moze zatem korzystac z Koordynatora Walki? A jesli tak, to czy otrzymuje zdolnosc specjalna z Koordynatora, mianowicie zabija kazdego wojownika, ktorego rani?

7
Karty / Samodoskonalenie
« dnia: Września 30, 2010, 01:57:48 pm »
Po długiej przerwie w graniu przeglądam talie turniejowe i widzę, że sporadycznie pojawia się tam samodoskonalenie po jednej sztuce, niekiedy dwie sztuki... Zastanawia mnie przyczyna tego, że gracze nie chcą tej karty stosować.

W czasach, kiedy grałem podstawą każdej talii Bractwa był samodoskonalący się Durand (niekiedy po 2-3 razy na turę) razem z nietykalnością i Działkiem Automatycznym lub Księgą Praw, dzięki czemu kończył grę w jednej turze (no i był nietykalny, ale można było go odrzucić).

Początkowo myślałem, że samodoskonalenie działa tylko na bazowe statystyki, ale na karcie jest napisane "SZTUKA PRZEMIAN. UŻYJ W DOWOLNYM MOMENCIE. Wojownik, który rzucił ten czar, ma podwojone WW, S, P i W do końca twojej następnej rundy." - czyli nic o bazowych.

Trochę to dla mnie dziwne, no ale taka taktyka była daaaawno temu, kiedy zasady były nie ujednolicone, a internet to miał może 1 na 100 w moim mieście.

8
Talie/taktyki / Przypakowani Saperzy
« dnia: Sierpnia 25, 2010, 12:56:09 pm »
Hej. Napiszcie, co sądzicie o poniższej talii:

Kart Specjalne:
4x Zakłócenia Łączności
5x Ukryte Siły
5x Skradzione Papiery
4x Szczęście
5x Inspiracja
3x Przymusowy Marsz
3x Łaska Paladine'ów
2x Oszustwo
2x Zagubione Dokumenty
1x Dar Losu
1x Zamówienie
1x Przerwanie Linii Dostawczej)
1x Fala Prawości
1x Boskie Natchnienie
1x Wybieg
1x Zaginiony w Akcji


Wojownicy:
5x Saper
2x Nicola Brannaghan
3x Płk Maxwell
3x Wódz
1x Marszałek Polny Johnstone

Umocnienia:
4x Mur Obronny
1x Komplex Przemysłowy
2x Obóz Szkoleniowy
1x Sala Obrad
1x Linia McCraiga

Ekwipunek:
2x Siewca Zagłady
2x Tyran Bauhausu
1x Niewinna Sztuczka
3x Granat Neuralny
1x Shillelagh

Misje:
1x Samobójcza Misja
3x Dowód Odwagi


Celem gry będzie wystawienie Płk. Maxwella, Nicoli oraz Wodza za Murem Obronnym. Następnie wprowadzenie do gry saperów (linia McCraiga, Obóz Szkoleniowy) z Dowodem Odwagi lub Granatem Neuralnym. Maxwell i Nicola daja +10 do WW,S i P a Wódz autokila.
Zaletą tej talii jest oczywiście gra przypakowanym saperem (13,12,13,3). W razie zabicia sapera przeciwnik otrzymuje jedynie 3PZ.
Wadą tej talii jest niestety czas potrzebny do zbudowania "stołu" ale od tego jest Przymusowy Marsz.

Jakieś sugestie?

9
Obóz szkoleniowy / Protektory
« dnia: Sierpnia 17, 2010, 09:03:38 am »
Witam.
Poszukuję dobrych protektorów na karty. W necie jest tego cała masa. Możecie się wypowiedzieć na temat tego, czego sami używacie, co polecacie? Moje kryterium: protektory muszą być sztywne i trwałe, bez żadnych grafik z tyłu.

Strony: [1]