Grudzień 14, 2018, 07:51:31 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Snake PL_issken

Strony: [1] 2
1
Zasady ogólne / Odrzucanie kart w Kroku 3
« dnia: Lipiec 04, 2013, 02:14:50 pm »
Jeśli pod koniec tury mam więcej niż siedem kart, to muszę odrzucić do siedmiu i na tym koniec, czy muszę odrzucić do siedmiu i mogę jeszcze jedną??

2
Kombinacje kart / Więź z bronią + Działko Automatyczne "Myśliwy"
« dnia: Październik 03, 2012, 01:11:52 pm »
Czy wojownik wyposażony w Myśliwego i Więź z bronią może zaatakować cztery razy?

3
Karty / Podwojenie czasu
« dnia: Wrzesień 06, 2012, 01:17:36 am »
Czy jeśli mam dwa lub więcej Ujawnień, to po zagraniu Podwojenia usuwam wszystkie? Jeśli tak, to dlaczego?

4
Karty / Sugestia
« dnia: Sierpień 23, 2012, 05:39:15 pm »
Przeciwnik ma legionistę i jakiegoś żołnierza, ja mam tylko wojownika Bractwa. Co się dzieje, jeśli rzucę Sugestię
i powiem, że napastnikiem musi być żołnierz? Walka się kończy, zanim się zaczęła?

5
Karty / Rozkaz
« dnia: Sierpień 19, 2012, 10:50:23 pm »
Czy Rozkazem mogę zmusić wojownika drugiego gracza, żeby zaatakował innego wojownika tego gracza?
Oczywiście jeśli ataku nie blokują przynależności.

6
Karty / Anioł Sprawiedliwości Algerotha
« dnia: Sierpień 13, 2012, 10:50:53 am »
Czy Anioł może uwięzić kogoś zranionego Granatem przeciwpiechotnym?

7
Karty / Odszczepieniec
« dnia: Sierpień 10, 2012, 03:42:14 pm »
Czy zdanie: The Apostate may cast all spells of the Art, but only to the benefit of the Dark Legion oznacza, że Odszczepieniec nie może rzucić np. Equilibrium, czy tylko tyle, że nie może wspomagać czarami Bractwa/korporacji?

8
Kombinacje kart / Przekleństwo vs Snajperzy!
« dnia: Sierpień 05, 2012, 09:31:25 pm »
A jak wypadnie Przekleństwo w konfrontacji ze Snajperami!? Co będzie pierwsze: "loses 3D at the beginning of his or her Draw step"
czy "must spend 4D before his or her draw step"?

9
Karty / Okiełznany
« dnia: Lipiec 20, 2012, 12:32:27 pm »
Czy Okiełznany może zdobywać PZ za wjazdy w puchę?

10
Klub Arkadin / Zagadka
« dnia: Wrzesień 29, 2011, 03:28:57 pm »
Która karta z podstawki w wersji limitowanej angielskiej i włoskiej (o tych wiem) różni się od wersji nielimitowanej zarówno rodzajem, jak i działaniem?

11
Karty / Skazaniec
« dnia: Lipiec 14, 2011, 10:46:01 pm »
Jeśli ta karta nie zostanie skontrowana, to działa, ale nie zostaje na stole i nie będzie jej można zdjąć na przykład Urządzeniem Przechwytującym?

12
Zasady ogólne / Dwie takie same misje w grze
« dnia: Lipiec 06, 2011, 12:07:32 am »
Wydaje mi się, że w grze nie mogą znajdować się dwie identyczne misje. To prawda?

W instrukcji ani na forum nie mogę znaleźć odpowiedzi, ale jestem prawie pewien, że tak jest. Jest?
I skąd wzięła się ta zasada?

13
Karty / Bite the Dust
« dnia: Maj 16, 2011, 12:56:58 pm »
Czy w drugim ataku agresorem musi być ten sam wojownik?

14
Karty / Ograbienie zwłok
« dnia: Luty 19, 2011, 01:31:48 pm »
Czy ta karta pozwala wyposażyć takiego na przykład Lwa Morskiego w, powiedzmy, Ogara Piekieł?
Napisane jest: The affiliation of the new owner is irrelevant.

15
Karty / Wybraniec
« dnia: Luty 14, 2011, 12:49:12 pm »
Chcę się upewnić: Wybraniec nie staje się wyznawcą wszystkich apostołów?

Strony: [1] 2