Sierpień 09, 2022, 06:58:25 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - bogus

Strony: [1]
1
Obóz szkoleniowy / Ile czego w starterze?
« dnia: Czerwiec 25, 2006, 07:29:27 pm »
Czy w starterze było określone ile jest kart R?

2
Karty / przeprogramowanie
« dnia: Czerwiec 09, 2006, 12:52:18 am »
jak mam wojaka ktory byl przeprogramowany to - jak nim zaatakuje i ktos zagra "ponamysle" i wraca moj przprogramowany wojak na reke , i tu pytanie jak go wystawie to czy nadal jest przeprogramowany czy nie ??

3
Karty / Panic button
« dnia: Maj 22, 2006, 12:13:32 am »
Skąd przywołuję tego wojownika?

4
Kombinacje kart / Oszustwo! vs Skradzione papiery
« dnia: Maj 22, 2006, 12:10:44 am »
Jeszcze co do "oszustwa", mogę użyć go na siebie (na punkty, które właśnie zdobyłem)? Po co? :) Przeciwnik rzuca oszustwo na moje punkty a ja rzucam skradzione i zamiast PZ biorę 2x tyle PA 8)

5
Zasady ogólne / Faza modyfikacji współczyników walki
« dnia: Maj 22, 2006, 12:08:21 am »
Rozumiem że w tej fazie korzysta się sztuki takiej jak "samodoskonalenie" i MH takiej jak "zdolność przemiany". I tu moje pytanie: za pomocą "zdolności przemiany" mogę zmieniać współczynniki aż do końca tej fazy czy tylko raz?

6
Karty / Golgotha Unleashed
« dnia: Maj 16, 2006, 11:56:41 am »
Jest na niej tekst  "Może zostać zraniona tylko przez Żołnierza Zagłady wyposażonego w relikt" to znaczy ze przez legioniste ciemnosci nie moze zostac zraniona?

7
Zasady ogólne / Pierwszeństwo w zagrywaniu kart
« dnia: Maj 15, 2006, 12:30:57 am »
Jest taka sytuacja, że ktoś czai sie z Powiewem Wątpliwości albo czymś w tym rodzaju aż dobiorę do 7 kart, a ja wiem, że się czai  8) i po dobraniu kart chcę rzucic np. Zaginionego w Akcji. Ktoś ma pierwszeństwo? Czy kto pierwszy, ten lepszy?  :mrgreen:

bogus, bądź łaskaw stosować chociaż podstawowe zasady ortografii i interpunkcji. Nieprzyjemnie się coś takiego czyta - Moderator Diablerist

8
Karty / Granat przeciwpiechotny
« dnia: Maj 13, 2006, 12:35:40 am »
Jak rzucę granat przeciwpiechotny w wojownika z mina to czy on może użyć miny? Ja uważam że nie 8)

9
Karty / Podwójna powinność
« dnia: Maj 11, 2006, 06:26:17 pm »
Jak zagram podwójną powinność i zginie wojownik którego mam kopie to mój tez ginie a punkty ktoś dostaje za mojego?

10
Karty / Valpurgius
« dnia: Maj 08, 2006, 12:04:12 am »
No to zaczne  :)  Jak mam wojownika np. Valpurgius (czy jakos tak) i rzuca on sztuke to czy ograniczaja go osobiste czary bojowe, a jezeli nie to czy jak rzuci pacyfizm gdzie jednym z wojownikow jest Behemot  i walczy z kims tam :) to ten ktos tam (nieodporny na sztuke) jest odrzucany i walka sie konczy a Behemot zostaje?

Strony: [1]