Kwietnia 23, 2024, 07:07:49 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Jasieq

Strony: [1] 2
1
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Fankomiks Kraków - 18 XI 2023
« dnia: Listopada 19, 2023, 11:42:47 am »
Talia z pierwszego miejsca - "Dywizjon 306"

Wojownicy:

Mercenary x2
Luterański wierny x1
Jadowity nietoperz x1
Nietoperz zwiadowca x1

Ekwipunek:

Niewinna sztuczka x1

Umocnienia:

Bank kardynała x1
Archiwa Bractwa x2

Karty specjalne:
Play it again x1
Wybieg x1
Zamówienie x1
Boskie natchnienie x1
Dar losu x1
Podaj dalej x1
Wykrycie agentów x1
Druga szansa x1
Wymiana x1
Cięzkie czasy x1
Untouchable x1
Joker x1
Zwrot podatku x2
Secret x2
Ujawnienie przeznaczenia x2
Fill'em up x3
Skradzione papiery x5
Ukryte siły x5
Szczęście x5
Inspiracja x5
Na czarną godzinę x5
Zakłócenia łączności x5

Łącznie: 60 kart


Sidebar:
Przerwanie linii dostawczej x1
Wiek katastrof x1
Fala prawości x1
Bank kardynała x1
Grabież x1
Równe prawa x1
Pech x1
Ropiejące rany x1
Secret x1
Zwrot podatku x1
Archiwa bractwa x1
Czwarty zakon x1
Wykrycie agentów x1
Przykra niespodzianka x1
Mercenary x1
Nadwyżki x1
Prawie ci się udało, ale... x1
Biogigant x1
And stay dead! x1
Przenośna mina x1
Oszustwo! x1
Eat this! x1
Reflection x1
Play it again x2

Jak widać niewiele tu jest, talia jednej sztuczki na jak najszybszą wymianę po zwrotach podatku za mercenary. Założeniem jest skończenie w 2, maks 3 turze, albo przegrywasz, bo nawet niezbyt jest tu czym się bronić :D. Side bar daje możliwości dostosowania się do przeciwnika w minimalnym zakresie poprzez podmianę 1-2 kart.
Na początku grało mi się tą talią koszmarnie, bo jest dość specyficzna i ma niewielki margines błędu, po dwóch okropnych grach moje morale nie było za wysokie, ale z każdą kolejną czułem się pewniej i lepiej wiedziałem co robić.
Udało mi się nią jednocześnie wygrać turniej i ponieść chyba największą punktowo porażkę w historii, więc sukces podwójny :D.

PS. Dzięki dla Bulielma za nazwę talii :D
PS2. Pozdrawiam Nekro  ;)

2
Turnieje/rozgrywki / BeBekon świąteczny 2017 - Bielsko-Biała, 16.12.2017
« dnia: Listopada 19, 2017, 01:37:55 pm »
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, zapraszamy do Bielska, by w miłej atmosferze spotkać się przy kartach jeszcze raz w tym roku ;)



Gramy 16.12.2017 (start koło 12:00, koniec zabawy najpóźniej koło 3:00 w nocy)

Lokalizacja: Kawiarnia Bar Tulipan, adres: ul. Srebrna 9, 43-309 Bielsko-Biała
Lokal bez dodatkowych kosztów, warunkiem korzystania jest to, że będziemy kupować jedzenie i napoje tylko w barze (ceny normalne i można zjeść całkiem nieźle).



Proszę o deklarację wzięcia udziału w turnieju, uczestnictwo w dyskusji o zasadach i zgłaszanie innych sugestii.

Uczestnicy:
1. Jasieq
2. Bulielmo
3. Izzi
4. Qba
5. pretorianstalker
6. cyberedd
7. NEMO

Zasady:


1) Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:

   a) karty ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
   - Trening
   - Przenośna mina
   - Błąd Nawigacyjny
   - Pojmany
   - Całkowite Zaćmienie
   - Śmiertelna Rana
   - Booby trap
   - And stay dead
   - Przerażające znaki
   - Shore leave
   - Falling Market
   - Zmienny Los
   - Luterański Wierny
   - Repudiate
   - Foreseeing Talisman
   - Dopuszczony 1x wybieg LUB 1x przerwanie linii dostawczej w talii (nie można mieć obu)
   - Dopuszczony 1x Mercenary LUB 1x Owca na rzeź w talii (nie można mieć obu)

   b) karty całkowicie zakazane:
   - Throwing It All Away
   - Wrobienie
   - Wielka Wróżba
   - Pound of flesh
   - Przejęcie kontroli
   - Częściowe przejęcie kontroli
   - Burza chaosu
   - Powiew wątpliwości
   - Podwójna Powinność

   c) karty dodatkowo anihilowane po użyciu:
   - Eliminacja
   - Cios dla Kardynała
   - Przenośna mina
   - Trening
   - Pech

2) Karty promocyjne dopuszczone do gry:
   a) dopuszczone jako ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję
   - By The Throat
   - Hunter - Special Forces Badass
   - Luna   
   - Michaelis Apostata   
   - Nicholai   
   - Przywódca Nefarytów   
   - Ragathol   
   - Wodna Bestia
   - Wolfe In The Heat
   - Kamizelka Kuloodporna
   - Ofiarny Sztylet
   - Pocisk Samonaprowadzający
   - Spisek Heretyków
   - Idealne Trafienie
   - Uduszenie

Zasady:
Zasady zgodne, z STR:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.30 - wersja w oryginale eng
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.msg1167#msg1167 - wersja pl
   Wyjątki poniżej:
- Zakaz palenia kart,
- Gracz może posiadać jedne Archiwa Bractwa w szwadronie,
- Herold/Untouchable chroni przed Repudiate
- Bez “dziwnych” zasad ws. pojazdów
- Dług w Banku Bauhausu jest automatycznie spłacany w pierwszej kolejności jeśli gracz przekroczył 40 PZ.
- Zasady forumowe: http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=858.0
- W trakcie walki zakazane jest przenoszenie biorących w niej udział wojowników pomiędzy Szwadronem/Kohortą a Placówką

  Mechanika turnieju:
- dwa ataki w gracza między swoimi krokami pierwszymi za PZ reszta za PA.
- Gra toczy się do 40 PZ.
- W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę.
- Zwycięstwo w rozgrywce - 3 pkt
- Remis ze wskazaniem na gracza, który wypracował przewagę punktową - 2pkt, gracz z mniejszą ilością małych punktów w rozgrywce remisowej otrzymuje 1 pkt
- Nie można zdobyć więcej niż 100 PZ w jednej rozgrywce. Kolejne zdobyte PZ są zamieniane na PA.
- Podczas ustalania końcowej kolejności w przypadku remisu „dużych punktów”, podlicza się małe punkty.


Zapraszam do dyskusji i propozycji zmian, na tę chwilę najbardziej zastanawia mnie co robimy z sidebarem - standardowy, pomniejszony, czy bez? I czy dopuszczamy czary wszelkiego rodzaju w 5 egzemplarzach, czy też ograniczamy do 1?

3
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Kielce 2017 (Sabat Fiction Fest)
« dnia: Października 01, 2017, 10:41:02 am »
Przedstawiam talię z pierwszego miejsca  8)

"Plugawa Abominacja" vel "Can you feel the pain?"


Wojownicy:

- Mentor x5
- Luterański wierny x1
- Wyspiarz Grinder x1

Umocnienia:


- Obóz szkoleniowy x1
- Archiwa Bractwa x1
- Kompleks Przemysłowy x3

Ekwipunek:


- Statek inwigilacyjny x2

Relikty:


- Kryształ wizji x5

Specjalki:


- Na czarną godzinę x5
- Ukryte siły x5
- Inspiracja x5
- Zakłócenia łączności x5
- Skradzione papiery x5
- Pech x2
- Play it again x2
- Wykrycie agentów x2
- Równe prawa x2
- Ujawnienie przeznaczenia x2
- Przerwanie linii dostawczej x1
- Druga szansa x1
- Po namyśle x1
- Podaj dalej x1
- Zamówienie x1
- Dar losu x1
- Boskie natchnienie x1
- Secret x1
- And stay dead! x1
- Joker! x1
- Living on the edge x1
- Hasty getaway x1
- Skrytobójca x1
- Fala prawości x1
- Złoto dla naiwnych x1
- Błąd nawigacyjny x1
- Przeniesienie x1
- Grabież x1
- Ropiejące rany x1
- Oszustwo! x1
- Eat this! x1
- Śmiertelna rana x1
- Niespodziewana inwazja x1
- Zaginiony w akcji x1
- Booby trap x1
- Falling market x1
- Czwarty zakon x1
- Nadwyżki x1
- Krach ekonomiczny x1


Łącznie 83 karty.


Sidebar


- Carnage x1
- Czołg bojowy "Grizzli" x1
- Płomień oczyszczenia x1
- Aura mistycznej odporności x1
- Sabotaż! x1


Talia trochę kombinacyjna, polega na niszczeniu przeciwnikowi punktów, stołu i talii :P. Na początku jak najbardziej spowolnić rozwój oponenta, wystawić się, wyczyścić stół i czesać mu talię. Sprawdza się to bardzo dobrze, pod warunkiem że przeciwnik nie ma talii 100+ kart, wtedy trzeba próbować go przetrzymać albo skończyć samemu grę jak najszybciej. Jak już nawystawiałem się na stole to cholernie trudno było cokolwiek zrobić. Ogólnie grało się bardzo przyjemnie, na 7 gier wygrała 6, poległa z bertą Skoqa, ale kto grę widział wie, że tanio skóry nie sprzedałem ;)

4
Turnieje/rozgrywki / BeBekon 2017 - Bielsko-Biała, 01.IV.2017
« dnia: Marca 12, 2017, 10:23:04 am »
Siemanko, ponownie zapraszamy was do Bielska, polskiej stolicy Doom Troopera, na kolejny turniej w najlepszym barze na Podbeskidziu  8)


Gramy 01.04.2017 (start koło 12:00, koniec zabawy najpóźniej koło 3:00 w nocy)

Lokalizacja: Kawiarnia Bar Tulipan, adres: ul. Srebrna 9, 43-309 Bielsko-Biała
Lokal bez dodatkowych kosztów, warunkiem korzystania jest to, że będziemy kupować jedzenie i napoje tylko w barze (ceny normalne i można zjeść całkiem nieźle).


Proszę o deklarację wzięcia udziału w turnieju, uczestnictwo w dyskusji o zasadach i zgłaszanie innych sugestii.

Uczestnicy:
1. Jasieq
2. Izzi (Champion)
3. Qba
4. pretorianstalker (jak da radę)
5. NEMO
6. Qlig
7. Skoq
8. Bulielmo
9. cyberedd
10. Luxintenebris

Zasady:

1) Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:

   a) karty ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
   - Trening
   - Błąd Nawigacyjny
   - Pojmany
   - Całkowite Zaćmienie
   - Śmiertelna Rana
   - Booby trap
   - Przenośna Mina   
   - And stay dead
   - Przerażające znaki
   - Shore leave
   - Falling Market
   - Zmienny Los
   - Pech
   - Luterański Wierny
   - Repudiate
   - Wrobienie
   - Nietoperz zwiadowca
   - Jadowity nietoperz


   b) karty całkowicie zakazane:
   - Throwing It All Away
   - Wrobienie
   - Wielka Wróżba
   - Pound of flesh
   - Przejęcie kontroli
   - Częściowe przejęcie kontroli
   - Burza chaosu
   - Powiew wątpliwości
   - Wybieg
   - Foreseeing Talisman
   - Mercenary
   - Podwójna Powinność
   - Przerwanie linii dostawczej

   c) karty dodatkowo anihilowane po użyciu:
   - Eliminacja
   - Cios dla Kardynała
   - Przenośna mina
   - Trening

2) Karty promocyjne dopuszczone do gry:
   a) dopuszczone jako ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję
   - By The Throat
   - Hunter - Special Forces Badass
   - Luna   
   - Michaelis Apostata   
   - Nicholai   
   - Przywódca Nefarytów   
   - Ragathol   
   - Wodna Bestia
   - Wolfe In The Heat
   - Kamizelka Kuloodporna
   - Ofiarny Sztylet
   - Pocisk Samonaprowadzający
   - Spisek Heretyków
   - Idealne Trafienie
   - Uduszenie

Zasady:
Zasady zgodne, z STR:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.30 - wersja w oryginale eng
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.msg1167#msg1167 - wersja pl
   Wyjątki poniżej:
- Zakaz palenia kart,
- Gracz może posiadać jedne Archiwa Bractwa w szwadronie,
- Herold/Untouchable chroni przed Repudiate
- Bez “dziwnych” zasad ws. pojazdów
- Dług w Banku Bauhausu jest automatycznie spłacany w pierwszej kolejności jeśli gracz przekroczył 40 PZ.
- Zasady forumowe: http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=858.0
- W trakcie walki zakazane jest przenoszenie biorących w niej udział wojowników pomiędzy Szwadronem/Kohortą a Placówką
- Gramy bez sidebaru
- 3 zamiast 5 kopii karty maksymalnie!


  Mechanika turnieju:
- dwa ataki w gracza między swoimi krokami pierwszymi za PZ reszta za PA.
- Gra toczy się do 40 PZ.
- W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę.
- Zwycięstwo w rozgrywce - 3 pkt
- Remis ze wskazaniem na gracza, który wypracował przewagę punktową - 2pkt, gracz z mniejszą ilością małych punktów w rozgrywce remisowej otrzymuje 1 pkt
- Nie można zdobyć więcej niż 100 PZ w jednej rozgrywce. Kolejne zdobyte PZ są zamieniane na PA.
- Podczas ustalania końcowej kolejności w przypadku remisu „dużych punktów”, podlicza się małe punkty.

Ostateczne zatwierdzenie zasad na tydzień przed turniejem. Zapraszam do dyskusji na ich temat, te należy traktować jako bardzo wstępne. Wyrażaliście chęć zagrania turnieju na 3 kopiach karty zamiast 5, więc proponuję zrobić to teraz, pytanie czy dalej chcemy tak zagrać ;)

5
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Warszawa 2017 (Zjava)
« dnia: Lutego 20, 2017, 12:53:48 pm »
Miejsce pierwsze - "Noc Walpurgi w smogu" // "My, pierwsza brygada"

Wojowie:
- Mistrz Valpurgius x1
- Golgotha - Pani Harmonii x1
- Kawaleryjski zwiadowca x3
- Luterański wierny x1

Relikty:
- Kryształ wizji x3
- Pergamin przeklętej inkantacji x1
- Północno-amerykańska karta kodowa-czaszka x1
- Europejska karta kodowa-czaszka x1
- Azjatycka karta kodowa-czaszka x1
- Południowo-amerykańska karta kodowa-czaszka x1

Sztuka:
- Repudiate x1

Mroczna harmonia:
- Całun x1
- Wywołanie bólu x1

Umocnienia:
- Archiwa bractwa x1

Karty specjalne:
- Błąd nawigacyjny x1
- Wiek katastrof x1
- Czwarty zakon x1
- Ciężkie czasy x1
- Przeniesienie x1
- Grabież x1
- Druga szansa x1
- Złe zaopatrzenie x1
- Fala prawości x1
- Pojmany x1
- Joker x1
- Podaj dalej x1
- Dar losu x1
- Przykra niespodzianka x1
- Boskie natchnienie x1
- And stay dead x1
- Zamówienie x1
- Play it again x2
- Wykrycie agentów x2
- Na czarną godzinę x3
- Ujawnienie przeznaczenia x3
- Inspiracja x5
- Szczęście x5
- Ukryte siły x5
- Skradzione papiery x5
- Zakłócenia łączności x5


Sidebar:
- Ilian-Pani Pustki x1
- Szef sztabu Konstanty Romanov x1
- Czołg bojowi "Grizzli" x3
- Dragon x4
- Eva Valmonte x1
- Pancerz Legendarnego zabójcy x1
- Okruch czasu x1
- Sala obrad x1
- Oszustwo x1
- Amulet Yomury x1
- Sposobnośc Nathaniela x1
- Obóz szkoleniowy x1
- Kamień Harmonii x1
- Niewinna sztuczka x1
- Living on the edge x1
- Zrównanie z ziemią x1
- Płomień oczyszczenia x1
- Na czarną godzinę x1
- Ucieczka x1
- Skrytobójca x1

70 kart.

Decydując się na granie czaszkami od razu założyłem, że będę grał na dwie talie - inaczej uznałem to za zbyt ryzykowne przy możliwości sidebarowania u przeciwnika, zwłaszcza że byłą to talia jednej sztuczki. Poza tym otwierało przede mną możliwości taktyczne siania konfuzji i zaskakiwania. Padło na zagony pancerne bauhausu. Obie talie działają skrajnie odmiennie i przez to ciężko się było moim przeciwnikom na coś nastawić.

Walpurgjusz ma się wygodnie rozsiąść za zasłoną całunu i kawaleryjskich zwiadowców, poczyścić kryształami wizji co groźniejsze karty u przeciwnika, pozbierać czaszki i ogłosić koniec gry, alternatywą jest szybka talia na multiatakach pompowanymi przez Evę czołgami. Zadziałało to bardzo dobrze, takiego Hutnika wziąłem z zaskoczenia, widziałem też u innych wyraźny problem z sajdowaniem się :).

Ogólnie dzięki tej wariantywności grało mi się bardzo ciekawie, czułem też, że zawsze mam coś w zanadrzu i mogłem się dostosować do przeciwnika. 7 gier rozegrałem czaszkami, 2 bauhausem - 6 gier na czaszkach wygrałem, 1 z Qligiem zremisowałem, oba mecze bauhausem wygrane. Jestem więc z tych decków zadowolony i pewnie wrócę do jakichś ich wariacji w przyszłości.

6
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Bielsko-Biała 2016 (BeBekon)
« dnia: Grudnia 04, 2016, 01:19:28 pm »
Miejsce 1 - "Old School Hollywood" vel "całkiem normalna jak na Twoje standardy" Ⓒ Muleq

Wojownicy
- Eva Valmonte x1
- Lord Nozaki x1
- Luterański wierny x1
- Łowca Demonów x2
- Toshiro x2
- Paparazzo x5

Relikty:
- Dai-sho Starożytnych Imperatorów x1

Moce ki:
- Przeszywające spojrzenie kruka x1
- Aura mistycznej odporności x1

Umocnienia:
- Urządzenie naprowadzające x1
- Kompleks przemysłowy x1
- Sala obrad x1
- Obóz szkoleniowy x1
- Archiwa bractwa x1

Specjalki:
- Dar losu x1
- Druga szansa x1
- Po namyśle x1
- Ciężkie czasy x1
- Joker! x1
- Podaj dalej x1
- Czwarty zakon x1
- Zamówienie x1
- Fala prawości x1
- Hasty getaway x1
- Oszustwo x1
- Przeniesienie x1
- Ucieczka x1
- Play it again x2
- Wykrycie agentów x2
- Wiek katastrof x2
- Na czarną godzinę x3
- Ujawnienie przeznaczenia x3
- Ukryte siły x5
- Zakłócenia łączności x5
- Skradzione papiery x5
- Inspiracja x5
- Szczęście x5


łącznie 70 kart

Talia polega na wystawieniu wszystkich wojów na stół i pilnowaniu by paparazzo pstrykali ładne foteczki rzeźni którą urządzają łowcy demonów wsparci Toshiro. Do tego Evka która w miarę możliwości pompuje staty gdyby brakowało i urządzenie naprowadzające by wrogowie ginęli zamiast uciekać, a ponadto zapewniały autokilla łowcom gdyby Toshiro nie było na stole akurat. Starałem się unikać dołączania kart do samego Tośka, który miał być tylko wsparciem, tak by przeciwnik miał ciężki dylemat którego z moich wojów w ogóle próbować się pozbyć.

Tym razem nastawiłem się w 100% na atak - stąd bardzo mało kart defensywnych. Deck składał się z 70 kart tak by można było bardzo szybko się wystawić i nie dać przeciwnikowi czasu na rozbudowę. Sprawdził się lepiej niż sądziłem - wszystkie gry wygrane, w dodatku jedynie w 2 przeciwnik zdobył jakieś pz. Ogólnie bardzo przyjemna talia, pewnie kiedyś do niej wrócę. :)

7
Talie/taktyki / Talie Turniejowe - Lublin 2016 (Falkon)
« dnia: Listopada 07, 2016, 12:27:01 pm »
Talia z 1 miejsca - "Dwugłowa Bestia" vel "Ja mam czas"
90 kart

Wojowie:
- Soldat Kommendant x5
- Soldat Szturmowy x4

Umocnienia:
- Kompleks przemysłowy x5
- Archiwa bractwa x1

Relikty:
- Kryształ wizji x3

Ekwipunek:
- Blitztank x2
- Mina przeciwpiechotna x1
- Niewinna sztuczka x1

Specjalki:
- Ucieczka x5
- Szczęście x5
- Tchórzostwo x5
- Zakłócenia łączności x5
- Inspiracja x5
- Ukryte siły x5
- Skradzione papiery x5
- Ujawnienie przeznaczenia x3
- Na czarną godzinę x3
- Play it again x2
- Sekret x2
- Wykrycie agentów x2
- Przeniesienie x1
- Wymiana x1
- Joker! x1
- Cieżkie czasy x1
- Niespodziewana inwazja! x1
- 4 zakon x1
- Oszustwo x1
- Grabież x1
- Living on the edge x1
- Hasty getaway x1
- Przykra niespodzianka x1
- Podaj dalej x1
- Fala prawości x1
- Dar losu x1
- Boskie natchnienie x1
- Pojmany x1
- Po namyśle x1
- And stay dead! x1
- Druga szansa x1
- Zamówienie x1
- Równe prawa x1

Sidebar:
- Reflection x2
- Amulet Yomury x2
- Przeciwczołgowe pole minowe x2
- Zawodna harmonia x2
- Wiek katastrof x2
- Władca cieni x1
- Niespodziewana inwazja! x1
- Czołg bojowy Grizzly x1
- Pech x1
- Cmentarz x1
- Płomień oczyszczenia x1
- Bank kardynała x1
- Równe prawa x1
- Działko automatyczne myśliwy x1
- Przeklęta hałbica x1
- Desperackie środki x1
- Eat this! x1
- Fałszerstwo x1
- Skrytobójca x1
- Zaginiony w akcji x1


Talia polega na przeczekaniu przeciwnika, zanihilowaniu mu za pomocą kryształów wizji/and stay dead/living on the edge wszystkiego czym mógłby zagrozić, odebraniu mu całej nadziei i chęci gry (:P), rozbudowaniu dzielnej kompanii Synów Rasputina i wykończeniu przeciwnika nimi, bądź wymianą. Do tego bardzo elastyczny sidebar dzięki któremu po podmianie paru kart możemy walczyć z taliami opartymi zarówno o ekwipunek, jak i sztukę, mroczną harmonię czy moce ki.

Szła bardzo dobrze, co pozwoliło wygrać mi wszystkie 8 gier, choć niekiedy trzeba było się mocno nagimnastykować. Ale jak to powtarzałem "im dłużej trwa gra, tym większa szansa że wygram". Więc kiedy robiło się ciężko upewniałem się, że przeciwnik nie jest w stanie obrócić talii/ma ją zanihilowaną i cierpliwie czekałem, stopniowo demontując stół oponenta. Jedynym wyjątkiem była gra z Qbą, gdzie jego talia-wieloryb była na tyle wolna, że nie dało się jej przeczekać, więc w tym jednym wypadku to ja musiałem się pośpieszyć, na szczęście się udało. Ciekawie też wyglądał pojedynek z Katim, w którym miałem w pewnym momencie dwóch niezanihilowanych wojowników na całą talię... na szczęście 90% kart Katiego było na tym samym stosie, dzięki czemu udało się dowieźć wynik. ;)

Grało się bardzo przyjemnie, bo lubię decki oparte na kontroli stołu, niestety mimo planu i zeszłorocznej obietnicy nie udało mi się wyprowadzić Mulqa z równowagi, wyczuł mnie i poddał grę w odpowiednim momencie. :(. Pozdrawiam ;)

8
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Kielce 2016 (Sabat Fiction Fest)
« dnia: Września 25, 2016, 06:22:19 pm »
Miejsce pierwsze - "Grizzly i powiększali"

Wojowie:
- Toshiro x2
- Znawca Sztuki x3
- Luterański Wierny x1

Umocnienia:
- Bank Kardynała x1
- Kompleks przemysłowy x1
- Archiwa Bractwa x1

Sztuka:
- Powiększenie x1
- Repudiate x1

Moc Ki
- Przeszywające spojrzenie kruka x1

Specjalki:
- Joker x1
- Oszustwo x1
- Eat this! x1
- Boskie natchnienie x1
- Zamówienie x1
- Play it again x1
- Wykrycie agentów x1
- Ciężkie czasy x1
- Grabież x1
- Trening x1
- Przykra niespodzianka x1
- Bobby trap x1
- Śmiertelna rana x1
- Ropiejące rany x1
- Druga szansa x1
- Hasty getaway x1
- Fala prawości x1
- Dar losu x1
- Podaj dalej x1
- Ujawnienie przeznaczenia x2
- Tchórzostwo x2
- Na czarną godzinę x2
- Inspiracja x3
- Ukryte siły x5
- Zakłócenia łączności x5
- Skradzione papiery x5
- Szczęście x5

Łącznie 60 kart.

Sidebar:
- Czołg bojowy Grizzly x1
- Przeciwczołgowe pole minowe x2
- Desperackie środki x2
- Zawodna harmonia x2
- Wiek katastrof x1
- Aura mistycznej odporności x1
- Przeszywające spojrzenie kruka x1
- Silna wola x1
- Sposobność Nathaniela x1
- Nieudany czar x2
- Eliminacja x1
- Pacyfizm x1
- Anihilacja x1
- Niewinna sztuczka x1
- Mina przeciwpiechotna x1
- Bank kardynała x1
- Urządzenie przechwytujące x1
- Równe prawa x1
- Ucieczka x1
- Pancerz legendarnego zabójcy x1
- Equilibrium x1

Szybka 60-tka nastawiona na czyszczenie stołu, nie pozwalanie przeciwnikowi dojść do głosu, szybkie przerabianie kart, zbieranie punktów na kombo: powiększenie na przeciwnika+Toshiro z przeszywającym spojrzeniem, nabijanie punktów czołgiem.

Często powiększenie nawet nie było potrzebne, bo grę kończył czołg i śmiertelna rana rzucana do skutku. Grunt to grać na tyle szybko, żeby przeciwnik nie był w stanie się rozbudować i grać swojej gry. Działało bardzo elegancko, przegrałem tylko jedną grę z Qligiem - na wpół wskutek własnego zaćmienia umysłowego (wiedząc mniej więcej jak wygląda jego taktyka zapomniałem wrzucić wiek katastrof do talii - duuuży błąd), a na wpół wskutek świetnego wyczucia Qliga, któremu udało się najpierw obrócić swoją talię, a później utrącić mój obrót. Zostałem bez kart i musiałem się poddać.

Reszta gier przebiegała dość sprawnie, choć nieraz musiałem się zdrowo nakombinować i niektóre rozgrywki się przedłużały, raczej czułem że kontroluję to co się dzieje na stole, więc cel spełniony. Do tego bardzo dobry bilans punktowy - kilka gier wygranych do 0(w tym zabawna z pretorem :D), co zaowocowało wygranym turniejem, co bardzo mnie cieszy, bo sam byłem zaskoczony tym jak przyjemnie talia hulała.


9
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Kraków 2015 (Mulqon Świąteczny)
« dnia: Grudnia 20, 2015, 03:29:39 pm »
Ok, talia z 1 miejsca, "Kroczący wśród pustki"  8)

Wojowie:
- Keitoku Asano
- Toshiro
- Władca Cieni
- Kroczący wśród cieni
- Łowca Demonów
- Luterański Wierny

Umocnienia:
- Archiwa Bractwa
- Kompleks przemysłowy
- Sala obrad

Moce ki:
- Silna wola
- Przeszywające spojrzenie kruka
- Aura mistycznej odporności
- Przyspieszenie Nomury

Relikty:
- Pancerz legendarnego zabójcy

Specjalki:
- Inicjatywa
- Bobby trap
- Powołanie
- Skrytobójca
- Think again
- Amnezja
- Wiek katastrof
- Złoto dla naiwnych
- Przykra niespodzianka
- Wykrycie agentów
- Fala prawości
- Zmienny los
- Inspiracja
- Na czarną godzinę
- Secret
- Ucieczka
- Druga szansa
- Oszustwo
- Ostateczne natarcie
- Ukryte siły
- And stay dead
- Niespodziewana inwazja
- Play it again
- Skradzione papiery
- Tchórzostwo
- Podaj dalej
- Ropiejące rany
- Przeciwczołgowe pole minowe
- Złe zaopatrzenie
- Przejęcie
- Śmiertelna rana
- Eat this!
- Ciężkie czasy
- Czwarty zakon
- Szczęście
- Grabież
- Don't call again
- Fałszerstwo
- Zaginiony w akcji
- Zakłócenia łączności
- Boskie natchnienie
- Po namyśle
- Zamówienie
- Dar losu
- Hasty getaway
- Ujawnienie przeznaczenia

SIDEBAR:
- Lord Nozaki
- Szósty zmysł kanji
- Pojmany!
- Fukimura nr 12 "kamikaze"
- Transfer danych
- Bank kardynała
- Urządzenie naprowadzające
- Botched orders
- Desperackie środki
- Przewaga taktyczna
- Kryształ wizji
- Zrównanie z ziemią
- Niewinna sztuczka
- Mina przeciwpiechotna
- Deja vu
- Zawodna harmonia
- Dai-sho starożytnych imperatorów
- Blef
- Stopa małpy
- Mishima
- Płomień oczyszczenia
- Idealne trafienie
- Nieudany czar
- Pech
- Urządzenie przechwytujące


Talia na 60 kart - od początku uznałem, że nie ma sensu robić większej na tych zasadach, a wręcz może być to szkodliwe. Główne założenie jest proste jak konstrukcja pólnocnokoreańskiej głowicy nuklearnej - zrzucanie przeciwnikowi ze stołu wszystkiego, czym mógłby nam zagrozić. W miarę możliwości wystawienie asap Lorda Nozakiego i wjazdy w puste, najlepiej jeszcze z przyśpieszeniem Nomury 8) . Zadziałała prawie idealnie - jedynie jedną grę przegrałem, do 38, z talią opartą na podobnym założeniu. Na 9 gier 6 wygrałem do 0, więc udupianie przeciwnika działało elegancko.

Zalety talii:
- Kosi
- Niszczy
- Masakruje
- Szybko idzie
- Nie pozwala przeciwnikowi rozwinąć skrzydeł, więc raczej niezależnie od jego taktyki robimy swoje, ciężko cokolwiek zrobić
- Smutne miny przeciwników (dla sadystów)

Minusy:
- Zawsze istnieje zagrożenie, że nie uda się obrócić talii, co przy 60 kartach bywa mordercze jeśli gra się przeciąga
- Nie wiem kto czym i jak grał za bardzo xD
- Walka? Między 2 wojownikami? A po co to komu? A na co? (dla fanbojów starć między bohatyrami)
- Smutne miny przeciwników (dla normalnych ludzi)



10
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Lublin 2015 (Falkon)
« dnia: Listopada 09, 2015, 07:01:52 pm »
zaczynam wątek wrzucając talie z 3 miejsca ;)

Tajemniczy Uśmiech Walpurgjusza™ \\ Toshiro w Błysku Fleszy™ vel "nie dość że gra taką talią to jeszcze mu to %$^%$ sprawia przyjemność!" (© Muleq 2015)

Main:

Wojowie:
- Mistrz Valpurgius x3
- Kardynał Durand x1
- Golgotha pani harmonii x1
- Luterański wierny x1

relikty:
- 4 czaszki, każda po sztuce
- Pergamin przeklętej inkantacji x1
- Kamień Harmonii x1

Sztuka:
- Przywołanie zaklęcia x1
- Latanie x1
- Przewidzenie ataku x1
- Nietykalność x1
- Repudiate x1
- Przywołanie reliktu x1
- Sposobność Nathaniela x1

Mroczna harmonia:
- Całun x1
- Wywołanie bólu x1

Umocnienia:
- Kompleks przemysłowy x1
- Archiwa bractwa x1

Specjalki:
- Zakłócenia x5
- Szczęście x5
- Ukryte siły x5
- Inspiracja x5
- Fill'em up x4
- Wykrycie agentów x2
- Skradzione papiery x2
- Wiek katastrof x2
- Pojmany x1
- Play it again x1
- Boskie natchnienie x1
- Druga szansa x1
- Ciężkie czasy x1
- Podaj dalej x1
- Ujawnienie przeznaczenia x1
- Niespodziewana inwazja x1
- Złe zaopatrzenie x1
- 4 zakon x1
- Oszustwo x1
- Po namyśle x1
- Zamówienie x1
- Dar losu x1
- Pośpieszna ucieczka x1
- Fala prawości x1
- Przykra niespodzianka x1


SIDEBAR:

- Toshiro x3
- Paparazzo x5
- Ilian x1
- Lord Nozaki x1
- Tchórzostwo x5
- Szaleństwo bitewne x3
- Obóz szkoleniowy x1
- Sala obrad x1
- Urządzenie naprowadzające x1
- Przeszywające spojrzenie kruka x1
- Aura mistycznej odporności x1
- Transfer danych x1
- Desperackie środki x1


Taktyka na czaszki jest prosta - talia to defensywny smok, polegający na wystawieniu lutka, Valpurgiusa, Duranda i ilian, zanegowaniu wszelkich odporności i obronie do chwili nazbierania czaszek, po którym gra się raczej kończy :P. Blokuję tylko karty zdejujące kluczowe karty jak czaszki albo całun i obracanie talii wroga. A później Walpurgjusz się uśmiecha i czaszkuje.

Po podmianie ~20 kart uzyskuję talię Na toshiro mordującym na prawo i lewo używając przeszywającego oraz szaleństw bitewnych. Paparazzo sprawiają że za byle kazka zdobywam po kilkanaście punktów, gra może się skończyć w 1 turze jak przeciwnik się nawystawia. Jak nie idzie, to blokuję przeciwnika tchórzostwami aż się wystrzela i wtedy kończę ;)

Do złożenia talii zainspirowało mnie jakieś głupie ograniczanie czarów do 1 sztuki, oraz zbanowanie mi wymiany i zużycia - postanowiłem wtedy, że będę robił wszystko, tylko nie normalnie walczył :P. Mozliwość sajdowania się na 2 różne talie dawała mi elastyczność wyboru talii efektywnej na danego przeciwnika. Zadziałało to całkiem nieźle, choć widzę teraz kilka rzeczy, które jeszcze by się dało ulepszyć. Kto wie, może za jakiś czas zaskocze wersją v2? ;)

11
Karty / Pojmany!
« dnia: Października 28, 2015, 08:32:00 pm »
Legionista ciemności zostaje pojmany na placówce, następnie wystawiam do szwadronu wojownika bractwa. Brat może/musi przejść na placówkę? A jeśli tak, to co dzieje się w momencie kiedy pojmany spadnie? Z zapisu na karcie wynika, że pojmany wojownik jest w grze, ergo wydaje mi się, iż brat nie może przejśc na placówkę, ale może ktoś wie dokładnie jak to jest?

12
Czy odkrycie słabości przeciwnika niweluje efekt działania kuli pomniejszych sług?

13
Karty / Przykra niespodzianka
« dnia: Stycznia 03, 2007, 07:13:34 pm »
Na przykrej jest zapis, iż nie można jej przeciwdziałać.A czy można rzucić na nią podaj dalej?

14
Kombinacje kart / Wanna play i falling market
« dnia: Grudnia 09, 2006, 09:44:55 am »
Wanna play powoduje odrzucenie wszystkich falling marketów. A gdy jest już w grze to można wprowadzać do gry falling market?

15
Karty / Carnage
« dnia: Listopada 12, 2006, 11:27:42 am »
Czy jeśli podczas zagrania karty Carnage jeden z graczy nie ma żadnego wojownika, to wszyscy muszą zredukować swoich do zera?

Strony: [1] 2