Grudzień 06, 2019, 08:18:58 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - koszal

Strony: [1]
1
Klub Arkadin / Ulubiony nefaryta/neferyta.
« dnia: Sierpień 28, 2006, 10:00:34 pm »
Moim idolem jest sam nie wiem dlaczego nefaryta Demnogonisa, na drugim miejscu stawiam Nefisia Ilian. Zabawne, że łatwiej jest mi wyjaśnić, czemu nefiś Ilian z podstawki tak mi się podoba- rysunek jest niezły i jednocześnie był dla mnie najtrudniejszy do zdobycia ze wszystkich nefów, poza tym uważałem go za najlepszego neferytę spośród pięciu nie- bohaterów z podstawki. Czekam na Waszych faworytów, a przy okazji...
jak to w końcu jest- to są nefAryci, czy nefEryci, czy może jeszcze inaczej (neptyczni emeryci: ne-p/f- eryci???)

2
Ziemia Niczyja / Inne hobby...
« dnia: Sierpień 05, 2006, 02:18:32 pm »
Ciekawi mnie co poza DT Was interesuje, czym pasjonowaliście się w przeszłości.
Ja np. nadal lubię RPGi, z karcianek lubię też KULT. Sporo zbierałem kiedyś komiksów i trochę tego jeszcze ugina półki. Dużym sentymentem darzę też niezłą kolekcję żołnierzyków (w skali 1/72), która miażdży szafę w sypialni, a którą zbierałem wraz z braćmi jakieś 15 lat temu. Sporo filmów też się przez lata naskładało.
A jak z Waszymi zaniteresowaniami?

3
Klub Arkadin / Najtrudniejsza do zdobycia karta.
« dnia: Sierpień 03, 2006, 03:49:05 pm »
Chciałbym zapytać, jaka Waszym zdaniem karta POLSKOJĘZYCZNA jest najtrudniejsza do zdobycia? Jednocześnie z czego to wynika? Mojego atutu na razie z pewnych względów nie będę podawał. Nie robię też ankiety, aby każdy mógł swobodnie wybrać swojego "białego kruka". Zatem piszcie.

4
Karty / Kultysta / Kultyści
« dnia: Lipiec 15, 2006, 01:22:09 am »
Dwie sprawy dotyczące kultystów:
1. Jaką mają przynależność w momencie wyłożenia kart typu skrucha, Liber Hereticus? Chodzi mi o to, aby karty w.w. nie działały wstecz. Dokładniej: Jeśli mam na stole kultystó, a mój przeciwnik chce wyłożyć skruchę to pewnie zapyta mnie: "czy Twoi kultyści są teraz heretykami, czy też ŻZ?" tym samym oczywiście odpowiem ŻZ, bo zdradził się z zamiarami. Zakładam, że mam ich kilku na stole więc nie obawiam się utraty jednego z powodu kart typu "Zaginiony...".
2. Czy powinni zachowywać swoje karty po zmianie przynależności, czy też nie? O odrzucaniu MH nic na nich nie stoi, ale o zachowywaniu też nie. Mógłby więc teoretycznie taki kultysta w Pancerzu legendarnego łosia z shillelaghiem ganiać przy dobrych wiatrach.

5
Karty / bunt
« dnia: Czerwiec 13, 2006, 10:06:28 pm »
1. Czy atak wykonany przez "zbuntowanego" wojownika legionu ciemności jest traktowany jak walka?
2. Jeśli jest walką (choć wydaje mi się, że to tylko kwestia nieprecyzyjnego sformułowania na karcie- znowu) to czy Grinder (odwiedziny ciemności) zaatakuje czterorkotnie (w sumie nawet gdyby był to atak, to karta buntu nie mówi o akcji ataku, więc wydaje mi się, że z Grinderem tak by nie przeszło)?

6
Kombinacje kart / Mroczny myśliwy vs Toshiro
« dnia: Czerwiec 03, 2006, 10:38:57 pm »
Czy Toshiro może zaatakowac mrocznego mysliwego? Wydaje mi się, że może, bo niby może każdego, bez względu na przynależność wroga i swoją.... tylko, czy przynależnością jest bycie żołnierzem zagłady, czy bycie wojownikiem określonej korporacji/organizacji?

7
Zasady ogólne / Karty pozostawiane przy wojowniku po zmianie przynależności
« dnia: Czerwiec 03, 2006, 10:13:02 pm »
Apeluję o ustalenie pewnych rzeczy. Temat był dawniej poruszany przy okazji niesubordynacji właśnie. Myślę, że należałoby problem rozwiązać ostatecznie i zostawić w dziale zasad. A pytanie jest proste: Czy powinniśmy zostawiać karty w rodzaju niesubordynacji w grze, co za tym idzie uznawać je za karty, które pozostają przy wojowniku i można je odrzucić jak każdą kartę dołączoną? Czy może powinny być odrzucane i tym samym zajmować miejsce w decku po jego ponownym przetasowaniu, co też ma pewne znaczenie? Osobiście opcja pozostawienia karty "dla pamiętania" o jej efekcie najmniej mi odpowiada, bo niejako karta jest i nie ma jej w grze/ w decku.

8
Kombinacje kart / Chwała cesarzowi i honorowa służba
« dnia: Czerwiec 03, 2006, 09:46:39 pm »
Niby prosta karta a zgłupiałem.
"Gdy ta misja znajduje się w grze Gracz zdobywa 1 PZ za każdego wystawionego wojownika Mishimy".
A zgłupiałem bo:
Jeśli kilkukrotnie zmienię przynależność to zdobędę punkty za każdym razem, gdy powtórnie zostanę członkiem Mishimy?

9
Kombinacje kart / Golgotha Unleashed + kawaleria powietrzna + plagiat
« dnia: Maj 23, 2006, 01:46:40 pm »
To jak by to było? Nie może w ogóle brać udziału w walce strzeleckiej i może zostać zraniona tylko przez żołnierza zagłady wyposażonego w relikt. Ale dokładniejsze pytanie brzmi inaczej, a wynika z gry:

Na stole:
Ilian
golgotha oswobodzona z plagiatem zagranym na kawalerię powietrzną przeciwnika.

Drugi Gracz wystawia wojownika odpornego na wszystkie karty mrocznej harmonii, daje mu relikcik i atakuje.

Pierwszy Gracz decyduje, że Ilian nie neguje odporności na plagiat. Zatem Golgotha może brać udział w walce wręcz i nie chroni Gracza przed atakiem. Ustalony zostaje obrońca- Golgotha. Taktyka walki- wręcz. W fazie przerywania walki Ilian neguje odporność- atak jest przerwany. Czy tak?

10
Zasady ogólne / Zmiany w zasadach dotyczących sierżant/ów.
« dnia: Maj 17, 2006, 11:25:32 am »
Temat jest inspirowany oficjalnymi- nowymi zasadami Wintera wrzuconymi przez Pretorianstalkera w kamienne archiwa.

Mnie osobiście nie podoba się (mam nadzieję, że dobrze zrozumiałem) opcja mówiąca, że
NIE MOŻNA DOŁĄCZYĆ SIERŻANTA DO WOJOWNIKA O WYŻSZYM W.
Traci na tym taki capitol (snajperzy).
Traci cybertronic (robot zabójca).
Traci bauhaus (grizzly, wenusjański szeryf, albo komendant w T-32).
Traci imperial (gwardzista wilczej kawalerii).
A jak ktoś traci, to zyskuje ktoś inny:
Mishima, Bractwo Plemiona i Legion (ten ostatni akurat mógłby trochę zyskać).

A Wam jak się taka opcja podoba?

11
Karty / Zrównać to z ziemią!
« dnia: Maj 12, 2006, 08:05:18 am »
Czy za tę misję normalnie otrzymuje się punkty, jeśli rąbnie się własną strefę walki? Zasady mówią tylko o wojownikach z własnego szwadronu/kohorty.

12
Talie/taktyki / Talia na przerażające znaki
« dnia: Maj 11, 2006, 09:00:33 am »
Pomysł jest podły. Wybieramy dowolne plemię. Przy czym sugeruję Triadę lub Hordy.

Przerażające znaki x 1
przymusowy marsz x 5
Precz z tej planety x 5
Zużycie x 1
Nadwyżki x 1
pech x 1
przekleństwo x 2
złoto dla naiwnych x 1
wpływ x 1
skradzione papiery x 1
drapieżniak x 3
śmiertelny uwiąd x 2
nieudany czar x 2
równe prawa x 1
gęsta mgła x 5
przepaść x 5
przeniesienie x 1
pojmany x 1
zaginiony w akcji x 1
zakłócenia łączności x 5
szczęście x 1
do rzeźnika x 1
ukryte siły x 5
inspiracja x 5
wojownicy plemienni x 5

Nie atakujemy ręki Gracza tylko pozbawiamy go akcji. Będzie mógł używać tylko kart do zagrania w dowolnym momencie, a cała reszta będzie kisić mu rękę. Jak tylko czymś zjedzie do placówki to rzucamy mu precz z tej planety. Przerażające znaki i przymusowe marsze dają więcej niż się wydaje, bo nawet jak przeciwnik zagrywa inspirację to nie może wykonać ataku. Jeśli już coś wystawi to niedobrze. Ryzykowna. Jednorazowa.

13
Karty / Czołg Bojowy "Grizzli"
« dnia: Maj 10, 2006, 01:49:15 pm »
Chciałbym się zapytać jakie metody wystawiania grizzlego stosujecie...
1. Grabież
2. dragoni
3. przywołanie żołnierza?
4. posterunek i walka w mieście?

14
Kombinacje kart / Całkowite zaćmienie i pojmany
« dnia: Maj 09, 2006, 07:48:25 am »
Gracz zagrywa pojmanego na wojownika przeciwnika. Następnie zagrane zostaje całkowite zaćmienie. Co dalej dzieje się z wojownikiem- czy powraca on do pierwotnego obszaru (placówki) i jest uważany za będącego w ukryciu czy też nie ma wpływu na grę. Drugi pomysł bierze się stąd, że na pojmanym jest napisane, że wojownik powraca do placówki, gdy karta pojmany zostanie odrzucona.

Strony: [1]