Maj 21, 2019, 05:27:49 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Kapitan Shinobi

Strony: [1] 2 3 ... 19
1
Turnieje/rozgrywki / Odp: Kiedy jakis turniej?
« dnia: Maj 14, 2019, 10:13:54 pm »
Tak szczerze mówiąc to myślałem, że będzie większy odzew w związku z tymi Kielcami.
Temat zapodał Cthulhu (za diabła nie wiem jak się to wymawia, coś jak KTULU?), z pytaniem czy gramy, znaczy że może grać.
Pretora liczę pół na pół czyli na 50%
+ Skoq
+ ja
wychodzi jak na razie 3 i pół faceta.
No i tylko Marcino zgłosił że odpada.
A co z resztą?

Chyba że to na tyle odległy termin, że chłopy czekają na rozwój wydarzeń ;)

2
Grupy regionalne / Odp: Warszawa
« dnia: Maj 13, 2019, 10:47:02 pm »
W piwnicach?
Czyli DoomTrooper zszedł do podziemia ;)

3
Grupy regionalne / Odp: Warszawa
« dnia: Maj 12, 2019, 09:37:46 pm »
Czy mam rozumieć że na konwentach alkohol jest zbanowany jak Maska Westalek? ;)

4
Klub Arkadin / Odp: Doomtrooper online
« dnia: Maj 06, 2019, 11:24:12 pm »
OK
zastosuję wariant kompromisowy - zaczekam na opinie innych forumowiczów - jak będą pozytywne to się zobaczy ;)

5
Turnieje/rozgrywki / Odp: Kiedy jakis turniej?
« dnia: Maj 05, 2019, 10:35:31 pm »
Że tak zapytam technicznie - Sabat to konwent fantasy czy coś w tym stylu? I zawsze w Kielcach?

PS.
Kielce to zawsze bliżej niż Wawa ;), szło by się "karnąć".
Jako świeżak niczego nie obiecuję, ale wstępnie zgłaszam chęć na szpil.
Jak znajdzie się jeszcze kilku (może nastu?) chętnych, to zintensyfikuję działania i (przy pozytywnym przebiegu wydarzeń) dam potwierdzenie na 99%. 1% - wypadki losowe.   

Edit - pytanie zignorujcie - wyczaiłem linka  ;)

6
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Anarchista (k. specjalna)
« dnia: Maj 03, 2019, 09:57:55 pm »
ANARCHISTA

k. specjalna  ogólna

Możesz ją dołączyć do swego Żołnierza Zagłady w dowolnym momencie. Pozostaje w grze. ANARCHISTA zmniejsza WW, S i P wszystkich pozostałych wojowników na tym samym obszarze o 2, ale może atakować ignorując przynależność przeciwnika. Kiedy to on jest atakowany, brane są pod uwagę wszystkie ograniczenia. Wojownik może posiadać tylko jedną taką kartę na raz, ale obecność kilku ANARCHISTÓW na jednym obszarze kumuluje negatywny modyfikator.

UWAGI:
1) rozważałem użycie za akcję, ale tak A. jest wrażliwy na Skradzione/Podajkę

7
Klub Arkadin / Odp: Doomtrooper online
« dnia: Maj 03, 2019, 09:50:29 pm »
Jeśli to jest ten Doom Trooper second edition, z dostępem do kart z "homemejdów" typu Ragnarok i itd., to nikt (ani nic) mnie przekona do grania w to. Pal sześć nowe zasady, do których mógłbym się nawet przyzwyczaić, ale poziom prezentowany przez wyżej  wymienione dodatki (a jest ich tam w sumie chyba z 5 lub 6) jest żałosny. Wręcz nikczemny. Że tak powiem - z czym do ludzi? ;)

8
Grupy regionalne / Odp: Warszawa
« dnia: Maj 03, 2019, 04:54:35 pm »
Z tym, że Total War (o ile się nie mylę) jest bronią obosieczną - wszyscy mogą walić bez ograniczeń.

9
Marcino, on nie ma autokilla ;)
Po "first strike'u" jest tylko usuwanie zabitych z gry, ale zabić musi "ręcznie", że tak to nazwę,
Argumenty Twoje rozumiem, ale Grizzli ma podobnie (czyli fest wysokie staty, a W zupełnie od czapy).
First strike dałem mu bo Synowie R. cierpią na niedobór "first strike'owych" wojów.

A na wrogą Minę vs moje wysokie W jest opcja Bribery (co zresztą wyczytałem gdzieś na tym forum - ktoś tak kiedyś zrobił, żeby zgarnąć kase za swojego Grizzliego, jeszcze z Dowodem Odwagi u przeciwnika :D).  Poza tym chyba  ograniczyliście Minę do 1 w talii, w zasadach warszawskich (mogę się mylić, ale coś mi tak świta). Z tym ograniczeniem to zgadzam się w pełni. Przy jednej minie to wysokie W aż tak nie boli.

Staty 3x12 to fest, ale czołg to czołg, a grizzli i tak ma więcej S i P. Taki Robot Zabójca (cóż za pretensjonalna nazwa) ma słabe staty (stosunkowo) i jest leszczem, którego nikt nie używa.
Ta zdolność dotycząca utrudnienia ataków jest natomiast żywcem wyjęta z Dark Edenu (podobnież jak te 12) - no i chciałbym żeby zostały, bo są fajne i unikatowe.
Mogę się zgodzić na zabranie mu first strike'a, odporności, a także podwyższenie W. Durand ma o 3 pkt. więcej niż wynika z jego statów, więc mojemu Bliztankowi po face liftingu dałbym 15 W (12+3).

10
Grupy regionalne / Odp: Warszawa
« dnia: Maj 02, 2019, 09:17:48 pm »
Aha. Z tym, że Nieof. Doktryna nadaje się tylko do gry Bractwo vs Cyber. Czyli trzeba by wiedzieć wcześniej kto czym gra, żeby sobie nie zapychać talii. Tak czy inaczej dzięki za podpowiedzi.

11
Grupy regionalne / Odp: Warszawa
« dnia: Maj 01, 2019, 08:54:38 pm »
W takim razie pozostaje mi nieśmiało zapytać o Twój rekord kart w grywalnej talii ;)

Edit
<sorki, twój powinno być z dużej litery ;)>

12
Klub Arkadin / Odp: Najtrudniejsza do zdobycia karta.
« dnia: Maj 01, 2019, 12:33:16 am »
W sumie to odeszliśmy od tematu.
Jak sięgam pamięcią, to najtrudniejszy był dla mnie Yojimbo. I to jest ciekawostka techniczna, bo wcale nie alek czy Pretorian, czy tam inny Kardynał.
I oczywiście to jest złośliwość losu, bo jako fan Mishimy od zawsze najbardziej liczyłem na niego właśnie.
Na drugim miejscu (choć tu mogło by być kilka kart) Inq Majoris. I to też mnie zaskoczyło - anonimowy leszczu jest
(był) trudniejszy do zdobycia niż bohaterzy - koksy Bractwa typu Nikoś, Sebek czy Dom.   

Podejrzewam, że częstość występowania Kardynałów (w stosunku do innych ultra rarów) wynika z prostego faktu: na pewnym etapie swojego "doomtrooperowego" życia każdy gracz orientował się, że rządzą nie ci z ładnymi obrazkami (jak np bohaterowie korpo z podstawki), ale ci właśnie pro koksiarze jak Durand i Dominik.
I każdy dążył do zdobycia tychże. Szanujący się kolekcjonerzy też robili co mogli, by mieć takowych (najlepiej po kilku).
Stąd - jak się kupowało od kogoś (solidną) kolekcję - to te Dominiki/DURANDY tam były, a taka Val czy inny Tatsu - już nie koniecznie.
Ze znawcą Sztuki jest podobnie. Kiedyś nie do pomyślenia było grać Bractwem bez Znawców, więc (choć nigdy żadnego nie trafiłem w talii/boosterze) mam ich 5 - jest to karta niby super rzadka, ale mam mniej Saladinów (!) w kolekcji :). Dlaczego - Ponieważ (prawie) każdy od kogo kupowałem kolekcję miał przynajmniej jednego Znawcę.

13
Klub Arkadin / Odp: Poprawianie "Nie grywalniaków"
« dnia: Kwiecień 30, 2019, 11:49:50 pm »
Ostrzałka Wibracyjna
Zamiast bezsensownej karty, którą dołącza się do Miecza (z których większość i tak daje ok +1/+2), żeby dostać kolejne +1, robimy coś takiego:
<oczywiście konieczna jest zmiana obrazka>

Dołącz do swojego szwadronu bądź kohorty, kosztem jednej akcji.
Modyfikatory wszystkich Bron do walki wręcz, których używają twoi wojownicy z tego obszaru, są powiększane o dodatkowe +2 (stosowane na samym początku). Modyfikatory wynikające z obecności kilku OSTRZAŁEK nie kumulują się.

Nadal słabizna, ale już lepiej to wygląda.
Natomiast sam obrazek, który przedstawia sprzęt Valerie Duval, można wykorzystać zgodnie z tym, co przedstawia.

ELEKRYCZNE PAŁKI

ekwipunek  Bauhaus.

BROŃ DO WALKI WRĘCZ. Może jej używać dowolny wojownik Bauhausu. Jego WW zwiększa się o +2, a w walce uderza jako pierwszy. Właściciel ma możliwość rażenia prądem oponenta. Jeżeli na początku walki zapłaci 2P, P przeciwnika zmniejsza się o 3 (na czas starcia). ETOILES MORTANT płacą połowę tego kosztu.

Broń słaba, ale jeśli chodzi o oryginalnego DT to i tak trzyma poziom. No a poza tym, nie wszystko musi być Ceremonialnym Mieczem Mishimy. ;)   

14
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Blitztank II Generacji (wojownik)
« dnia: Kwiecień 30, 2019, 11:32:08 pm »
BLITZTANK II GENERACJI

Wojownik  Synowie Rasputina

12/12/12/13

Uznawany za POJAZD (CZOŁG). Odporny na działanie kart Mroczniej Harmonii oraz Sztuki.
W walce uderza pierwszy. Zabici przez niego wojownicy są usuwani z gry.
Blitztank II Generacji może być atakowany tylko przez wojowników w POJAZDACH (lub uznawanych za takowe) lub przez grupę minimum 2 wojowników.

UWAGI:

1) pomysł pochodzi z czasów, gdy jeszcze wierzyłem w sens wojowników-pojazdów.  ;) Później zmieniłem na ekwipunek (typowy Czołg, x2 - szkoda pisania bo i tak powiecie że wtórny, więc przedstawiam pierwszy projekt)
2) w "source" (czyli Dark Edenie) jest to wojownik o WB (wartości bojowej, cesze używanej do walki) =12.
Czyli po rozbiciu na poszczególne cechy mamy same 12. Ładnie to wygląda, nie ma takich w DT, no i nie przebijamy Grizzliego, zarazem mamy solidny "czołguś" - więc same zalety.
Wartość mu podciągnąłem na 13, bo jednak coś potrafi.
3) obrazek - tu jest problem, można poszukać jakiegoś futurystycznego czołgu, ale stylu Matsona Johna nie podrobimy

15
Grupy regionalne / Odp: Warszawa
« dnia: Kwiecień 30, 2019, 11:14:27 pm »
Dzięki. Fajnie się czyta takie rzeczy (w sensie opisy talii czy bitew) jak się jest na "głodzie" ;)
Skoq z Legionem - ciekawostka dla mnie.
Pierwszy raz widzę żeby ktoś z sensem wykorzystał kartę typu Pierwsza Poprawka. ;)
Dla mnie to był zawsze "krap" typu Prawo Kartelu itp.

PS
Co do Cyberów. Chciałbym kiedyś obejrzeć walkę Cyber (typu silne walczaki jak u Crane'a) vs Mishima.
Ale Mishima też do walki, bez żadnych tanich kruczków typu Surveillane Ship itp.
Uczciwa walka, facet przeciwko facetowi/maszynie, że tak to górnolotnie nazwę.
Bez booby trapów, Eat Thisów i takich tam. Bez samogwałtów opartych na Misjach typu infiltracja czy wymian za xxx punktów A.
Z innej beczki:
Zawsze uważałem, że karty typu Haubica (w skrócie: za 3 akcje leci jedno umocnienie) są słabe (bo za drogie w użyciu - 3 akcje to cała tura). Jak widać byłem w błędzie  ;).

Pytanie do Skoqa
jak rozumieć słowa, że "talię trzeba odchudzić do zasad warszawskich 100 kart" - znaczy się zbudowałeś bertę na 150 kart?

I jescze do Crane'a:
Jak (grając Cyberem) rozwiązujesz problem atakowania braciszków?
Morty to Morty - wiadomo - biją kogo chcą. Legion też.

W sumie o to samo można by zapytać Marcino, który oprócz Crenshawa miał samych Braciszków atakujących tylko LC.

Strony: [1] 2 3 ... 19