Październik 16, 2019, 12:22:18 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Kapitan Shinobi

Strony: [1] 2 3 ... 24
1
Grupy regionalne / Odp: Warszawa
« dnia: Październik 12, 2019, 10:31:35 pm »
No, wiedziałem że Miśki coś potrafią  ;)

Moje akurat (a były to Tośki z Białymi Mistykami i Kastorem) dostali baty zarówno od Synowców w czołgach (Jasieq), jak i Legionu (w sumie, czy talię (Nietoperków z Prorokami na Wołach) Pretora można liczyć za Legion?) jak i typowych Żołnierzy Zagłady (Wilki z Nicolą Cthulhu i Cybery Eradicatory Izzi'eg.o), ale to jak to mówią, wypadek przy pracy ;)

2
Wymiana/kupno/sprzedaż / Odp: Sprzedam kolekcje
« dnia: Październik 09, 2019, 10:25:55 pm »
Sorry ten priv poszedł do Pretora, zamiast do Ciebie Żeleś ;)
Chyba byłem już trochę zaspany.
Wysłałem ponownie (tym razem powinien dojść)

3
Wymiana/kupno/sprzedaż / Odp: Sprzedam kolekcje
« dnia: Październik 09, 2019, 12:06:17 am »
Mógłbyś zapodać ile mniej więcej kart liczy kolekcja PL i czy to kompletny set czy są braki?
PS
wysłałem priva z listą na co bym wstępnie reflektował, mógłbyś też określić cenę całego zestawu PL?
Dzięki.

PS
Pretor, zagrałem na aż jednym turnieju, można mnie liczyć jako aktywnego gracza?  ;)

4
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Odp: Koło Fortuny (specjalna)
« dnia: Wrzesień 30, 2019, 10:13:31 pm »
Dwie karty by miało sens. Bo tak to trochę jak blank działa.

Nie łapię - możesz jaśniej (co to blank)? Pomysł na dwie karty mi się podoba - zawsze to +50% na coś fajnego.

5
Turnieje/rozgrywki / Odp: Kiedy jakis turniej?
« dnia: Wrzesień 29, 2019, 10:18:27 pm »
Aha, to w zasadzie u mnie też tak jest, tylko myślałem, że "tak ma być" - stąd mój poprzedni post, gdzie napisałem że u mnie wszystko ok ;)

6
Turnieje/rozgrywki / Odp: Kiedy jakis turniej?
« dnia: Wrzesień 28, 2019, 12:29:52 am »
Cześć
Niestety ja odpadam (tzn nie wiem czy dobrze rozszyfrowałem datę, jeśli chodzi o 8-10 Listopada - to nie ma opcji :()

PS.
U mnie wszystko działa (i wygląda) normalnie

7
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Koło Fortuny (specjalna)
« dnia: Wrzesień 27, 2019, 12:47:19 am »
Panowie, pomysł sprzed chwili.

Koło Fortuny

k. specjalna  Ogólna

Zagraj w dowolnej chwili (żeby była wrażliwa na Skradzione i Podajkę).
Po użyciu usuń ją z gry (żeby za często nie latały).
Weź jedną losową kartę ze swej talii i dołącz do ręki (podkreślam losową, Zamówienie już jest ;))

Co myślicie?

PS. nazwa mi się nie podoba, ale na szybko nic innego nie wymyślę, zresztą nazwa jest drugorzędna, czy pomysł jest fajny/sensowny/ma zastosowanie (nie koniecznie turniejowe, bardziej rekreacyjne).

Aha i jeszcze jedno - ja w zasadzie "z automatu" ograniczam u siebie (tzn w swoim DT) karty zdarzeń które "mieszają" w talii/stosie odrzuconym/kolekcji-rezerwie. Pyt czy to nie powinno mieć ogranicznika do 1 w zapisie?

No i drugie Aha ;)

też sprzed chili (nie będę mnożył wątków) - karta analogiczna, tylko oponent wybiera ci kartę (w sensie nie losową, tylko dajesz mu talię, on przegląda, wybiera jedną kartę wg swego uznania, którą bierzesz, reszta potasowana i na miejsce) - czy ktoś by na to poszedł (przeciwnik nie dość że za free ogląda twoją talię, to jeszcze wybierze kartę, która jego zdaniem zapcha Ci rękę)? W grach wieloosobowych (a zwłaszcza drużynowych) byłoby ciekawie, dajesz talię koledze z drużyny, i liczysz na to, że da ci coś co (aktulanie) potrzebujesz. Tu przynajmniej nie martwisz się o ujawnienie talii, kumpel z drużyny to nawet lepiej jak wie dokładnie co masz ;)

Piszcie co myślicie.

8
Ziemia Niczyja / Odp: "I had a Dream" <miałem sen>
« dnia: Wrzesień 22, 2019, 10:28:16 pm »
A robot zabójca? W środku też nikt nie siedzi, a jednak załapał się na "Pojazdowanie". Swoją drogą najbardziej zabrakło mi Braku Paliwa w grze z Izzim. Młóckę te roboty robiły straszną ;)

PS na obrazku mamy typowy sterowiec, z podwieszaną kabiną dla pilota/załogi.
Jak dla mnie jest to "czysty" pojazd, który jednak nie załapał się na to miano, żeby trudniej go było zdjąć.
Mimo iż jestem fanem Miśków, uważam, że burzy to "porządek gry". To mniej więcej tak, jakby zrobić typową katanę, a nie dać jej miana BROŃ (choć akurat w tym wypadku byłoby więcej wad niż zalet takiego rozwiązania).
Zalety:
odporna na Tępe Ostrze ;) i Dłonie Yoramy
Wady:
brak kombo z Więź z Bronią i Yuichiro
itd.
Swoją drogą to Sachs GL też chyba nie "pojazduje", co jest nonsensem. W opisie sami twórcy zawarli coś typu "this bullet-proof car" co samo z siebie definiuje pojazd. Mort wygląda, jakby był pisany bez wglądu na to co powstało wcześniej, a przecież kategoria/miano POJAZD występowało od samej podstawki.

Wiem, czepiam się szczegółów, ale drażnią mnie one niemiłosiernie, gdyż dotyczą mojej (naszej) ukochanej karcianki.
Tak samo kłuje mnie w oczy miano DOWÓDCA bez dopisku sierżant/kapitan.   

9
Ziemia Niczyja / Odp: "I had a Dream" <miałem sen>
« dnia: Wrzesień 18, 2019, 10:29:19 pm »
Ale są okropnie brzydkie obrazki, wszystko (niemal) wycięte z komiksu "Golgotha", no strasznie mnie to kłuje w oczy ;)
 
PS
a co konkretnie masz na myśli - ten statek co discarduje (czytaj psuje grę) i w dodatku nie jest pojazdem (a powinien być), czy Gung Ho - karta w sumie zbędna bo co drugi "misiek" wali z first strike'iem, a poza tym są MKi z takim działaniem. W dodatku na obrazku jest koleś zbierający elegancką bombę, co kojarzy mi się ze schyłkowym Gołotą.

10
Ziemia Niczyja / Odp: "I had a Dream" <miałem sen>
« dnia: Wrzesień 16, 2019, 10:54:30 pm »
Snake, znak żebym się przeprosił z Mortem dostałem na turnieju, gdzie w każdej grze oberwałem czymś z Morta w ten czy inny sposób ;) i zaliczyłem klasyczny oklep, niczym nasi piłko-kopacze na turniejach typu Mistrzostwa Świata bądź eliminacjach LE/LM. Także wszystko przede mną.

11
Klub Arkadin / Zasada o otwieraniu Placówki
« dnia: Wrzesień 15, 2019, 11:23:11 pm »
Panowie, rzucam w eter taki temat i chcę poznać wasze zdanie.

Co byście powiedzieli na likwidację zasady otwierania Placówki?

Czyli mówiąc prosto - grający Żołnierzami Zagłady/Legionem nie plemiennym ma prawo normalnie przenosić na Ziemię swoich ludzi, bez względu na to, czy w grze pojawił się jakiś woj. Plemienny czy nie.

Moja argumentacja jest taka:
grając na czystych ŻZ/LC masz pod górkę, ponieważ możesz trafić na taką samą talię, czyli bez Plemiennych i zalegają ci karty typu Błąd Nawigacyjny, Pojmany!, Przegrupowanie - a ktoś grający plemiennymi (lub dowolnym połączeniem plemiennych, wyspiarzy, LC plemiennego) może z tego zawsze skorzystać.

Co myślicie?
PS. Fajnie, gdyby wypowiedział się nie tylko Pretor (który prawie zawsze się udziela), ale też np. <szeroko pojęta> Warszawa, która regularnie gra (albo przynajmniej grała), zwłaszcza Skoq (wiem, trochę naginam zasięg terytorialny W-wy ;)).

Pretor - nie bierz tego do siebie, żebyś nie pomyślał że Cię olewam. Cenię sobie Twoje zdanie i zawsze z chęcią czytam Twoje posty. Mało tego, w większości spornych sytuacji (typu zasady gry/karty i kombinacje) moja "doom trooperowa" logika stawia mnie w jednym szeregu z Tobą. Po prostu Ty (niemal) zawsze piszesz, a niektórzy (bardzo) rzadko.
 

12
Ziemia Niczyja / "I had a Dream" <miałem sen>
« dnia: Wrzesień 15, 2019, 10:55:52 pm »
Panowie, wchodzę w ostatnie stadium, DT śni mi się po nocach!

Taka akcja:
gramy (u mnie, nie wiedzieć czemu) we trzech (też brak wyjaśnień) w składzie Cthulhu, ja i ktoś trzeci którego pamiętam jak przez mgłę (chyba Jasieq, ale nie dam se ręki uciąć).

Ja oczywiście moją ukochaną Mishimą (jak na ostatnim turnieju), Cthulhu Imperialem typu Nicola + leszcze (czyli też jak na turnieju ;)), no a Jasieq to nie wiem czym (nie pamiętam ani jednej jego karty ze stołu).

No i akcja idzie tak. Ubijam Nicolę czym cieszę się jak dziecko (raz że za grube pz, a dwa że Imperialsi tracą wsparcie), a Cthulhu rzuca mi kartę (i to jest najciekawsze) z Morta (pamiętam że specjalnie ją oglądałem i utkwił mi głowie znaczek tegoż dodatku), która działa podobnie do Vendetty z TP. W opisie jej jest coś takiego, że jak ci zabiją Nicolę Brannaghan to nic nie dostają, za to ty zarabiasz PZ za nią. Czyli Cthulhu dostał 10Z (chyba tyle ona ma), a ja nic. No i przez to przegrałem grę. Nie podobało mi się to strasznie, ale cóż, życie.
 
Gdzie haczyk?

Otóż koledzy sobie poszli, a ja siedzę i rozkminiam, jak to możliwe, że dostałem kartą z morta, działającą na Nikole (która, jak wiemy, pochodzi z Apokalipsy - dużo późniejszego jakby nie patrzeć dodatku). W kościach czuję jakiś wałek, oszustwo, po czym się budzę ;)

W sumie taki sen mógłbym podciągnąć pod kategorię "koszmar".

PS.
Jak myślicie, czy karta którą wyśniłem miałaby jakiś sens, a jeśli to jak mogłaby się nazywać? A może jest za mocna, i należałoby ją osłabić (ale tu znów zahaczymy o dublowanie Oszustwa)?

13
Karty / Odp: Wytropienie
« dnia: Wrzesień 13, 2019, 10:53:35 pm »
Moim zdaniem nie może - nie przeprowadza akcji exit cover, bo zostaje zmuszony wbrew swej woli do wyjścia z ukrycia (zwykle w momencie, w którym nie ma akcji do dyspozycji, więc nawet choćby chciał, to nie ma jak wyjść legalnie, za akcję), a efekt ten sam - wojak wychodzi z ukrycia.

PS.
Snake, Wytropienie i Mortisy w talii? Gracie jakiegoś drafta czy coś takiego ;)?

14
Karty / Odp: Miecz Śmierci
« dnia: Wrzesień 13, 2019, 10:47:08 pm »
Polski opis jest nie jasny - bo wskazywałby że tak - każdy (dowolny) czar, nawet jeśli ten miecz byłby w posiadaniu np kogoś kto nie może rzucać Sztuki.
Ale sprawdziłem eng. unlimited, i pisze tam wyraźnie (tzn jest napisane ;)), że tylko czary, które właściciel (miecza) potrafi rzucać.
Czyli Mort potrzebowałby czegoś jeszcze (np. Kodeksu lub Duranda), żeby zagrać Wyklinanie na broń (o ile dobrze pamiętam to Mort z podstawki ma w standardzie Telekinezę i Oddziaływania)

PS.
Jako świeżak mogę się mylić, także (jeśli tak jest) poprawcie :)

15
Ziemia Niczyja / Imiona w Doom Trooperze
« dnia: Wrzesień 01, 2019, 12:03:46 am »
Taka refleksja mnie naszła:
skąd się biorą imiona w DT (poza tym, że B Winter je wymyślił, zaporzyczył etc.)
W korporacjach jest (stosunkowo) prosto:
Mishima - imiona japońskie (czasem Źle przetłłumaczone, np. zdaje się, że Yojimbo to nie imię a funkcja, Shinobi to inaczej banita (zresztą w War Zone to był rodzaj wojowników nie Bohater) itp)
Capitol - amerykańce (Bob, Mitch, Michael, Chris itd)
Imperial - angole (Sean, Andrew, Tim) - choć tu mogła by być duża zamienność z CA
BA - niemiaszki (choć trącą nieco romańszczyzną - w którymś War Zonie występowała Julia Saglieli - adiutantka Duvall) - Max, Henrik "Wolfe", Valerie, Eva
CY - trochę Ameryki (Vince, Diana, Fay), trochę egzotyki (Cyril, Attyla)

Braciszkowie już mają spektrum bardzo szerokie, Dominik, Klaudiusz, Simon, Kastor - brak reguły.

Legion - Nefaryci - skąd biorą imiona? - Ja to sobie wyobrażam tak:
Powstaje nowy Nefaryta - dostaje coś typu "wileka księga przeklętych imion" i sobie wybiera. Jeśli za długo myśli,  lub ma problem z wyborem, to imię wybiera mu najbliższy Tekron lub ktoś inny, kto go storzył.

U plemion też jest ciekawie:

SR - trącą niemczyzną
HP - czyste araby
LT - imiona bilblijne w wersji anglojęzycznej (Elijah - Eliasz, Jonah - Jonasz, Cain - Kain)
T - tu wchodzą jakieś imiona trącące francuszczyzną, Verage, Montagne, itd. W War Zonie Dark Eden było jeszcze opowiadanie, którego bohaterem był niejaki Cavour.

Strony: [1] 2 3 ... 24