Thomas O'Laughton - w tego typu bohaterach, zwykle jest dopisek "z wyjątkiem jego samego", żeby uniknąć pompowania sobie samemu cech.
Tormentor - pytanie, czy kilku Tormentorów kumuluje bonus dla Legionistów.
Transportowiec Hrothgar - zdecydowanie za słabe. Coś powinien dodawać do P. I koniecznie zlikwidować zasadę o ranieniu załogi (swoją drogą czy każde odrzucenie to zniszczenie?) - taka zasada czyni kartę zbyt ryzykowną i w zasadzie nie grywalną. Pytanie co z ekwipunkiem i innymi Pojazdami. Czy Grizzli może być tym transportowany? Albo Wenusjanski Szeryf w T-32? Dużo wątpliwości jak na jedną kartę. Obrazek z kolei trąci mi Gwiezdnymi Wojnami, a nie Doom Trooperem.
Trencz - nie podoba mi się nazwa (zdaje się, że Trench to okop, swoją drogą Trencher to chyba nasz poczciwy saper)
Jako rozwinięcie Złotych Lwów nie potrzebne. Prędzej jako bohater Złotych Lwów, z np. autokillem, albo first strike.
Trenton Morgan - taki trochę miękki leszcz. W sumie nic nie potrafi, a cechy nie robią wrażenia. Przydałby się jako bohater wspierający swoich, bo Krwawe mają tylko Drougana. Ze dwa punkty WW bym mu dodał (ewentualnie +1/+1), coś do innych Krwawych także.
Tron Książęcy Bauhausu - nie za bardzo tron może być pancerzem (kłóci się to nieco z logiką). Z resztą nawet na obrazku posiadacz Tronu siedzi na nim w dumnej zbroi sił specjalnych Bauhausu. Działanie nieco za słabe na relikt. Ja Bym zrobił z tego umocnienie, ewentualnie dodałbym "unikat" - że jedno w grze na raz.
Trupy Sprzedaję! - nie bardzo widzę korelację między stosem odrzuconym a liczbą zabitych. Wojacy trafiają na stos z co najmniej kilku różnych przyczyn (choćby tak prozaicznej, jak odrzucenie przez właściciela w kroku 3.). A co jak w grze jest Cmentarz i leży tam kilku bohaterów? W sumie problematyczna karta, która w gruncie rzeczy służyłaby do oglądania kto tam co ma w stosie. W grze multiplayer też mogłoby być wesoło - "Ej, a to nie ja zabiłem tego Skorpiona 4 rundy temu?" Krótko mówiąc uprościłbym - "obejrzyj stos odrzucony jednego gracza, ale nie swój własny. otrzymujesz tyle PA, ile jest tam wojowników.
Karabin TSW4000 - to jest akurat LKM. Dodałbym (jak już koniecznie ma być dla wszystkich) ograniczenie dla Braciszków. Gdzieś tam wyżej poruszałem już temat stosunku tychże do sprzętu cyberów.
Tycjan - fajny, jednakowoż mam dwie uwagi. Na obrazku jest jak dla mnie Inkwizytor w typie Simona, a nie Krzyżowiec. Dwa - imię Tycjan brzmi zbyt ubogo. Brakuje dopisku "brat".
Tygrysi Smok - to już jest gruby błąd - a dla mnie, "Mishimowca" z dziada pradziada - tym bardziej nie do przyjęcia.
Tygrysie Smoki, to osobna formacja, w żadnym wypadku nie Hatamoto. I o ile jak dokładasz nową zupełnie jednostkę (np. poruszanego wyżej Trenczera), robiąc z niej rozwinięcie już istniejącej, to jest to pół biedy, o tyle formacje istniejące w szeroko pojętym świecie Mutant Chronicles powinny mieć zachowany tak zwany "origin".
Inkwizytor Tytus - kojarzę, że to obrazek Antykwariusza z Inkwizycji, ale mogę się mylić. Wojak (jakby to powiedzieć) "zdrowy" i w moim stylu, ale ta W=7 mu zupełnie nie pasuje. 8/6/8 to 22. Z samych tylko cech wychodzi mu wartość 7 (z lekkim naddatkiem, jednakowoż pomijalnym). Dokładasz mu pełną Sztukę (samo z siebie to już jest warte co najmniej jeden punkt) i +3 do reszty (tu brak dopisku, że nie pompuje sam siebie). Za to też powinien dostać +1 do wartości. Biorąc pod uwagę, że Stern ma takie same cechy, daje swoim +3 i zab aut, mogę się zgodzić na W=8, ale bardziej widziałbym 9.
Tzoteth - w War Zonie to jest taki typowy (może nie do końca typowy, bo Legion itd) miotacz ognia, żadna tam wyrzutnia. Z kolei jak już wyrzutnia, to powinna być rakiet, a nie kolejny rodzaj sprzętu. Te robactwo, to zupełnie nie potrzebne, nie zależnie od tego, czym tak na prawdę ta broń strzela. Ja bym obstawiał przy miotaczu ognia, tak jak w oryginale.
Udana Ucieczka - rozumiem, że uważasz Ucieczkę z TP za nie udaną
. Karta dubluje się z istniejącą, nic nie wnosząc do świata gry.
Ukryty Okop - nie leży mi ta karta. Raz - jak można ukryć okop? O ile Tajna Kwatera bądź Twoja Ukryta Kohorta ma jakiś sens, o tyle okop nie bardzo. Dwa - jak sobie wyobrażasz jednocześnie pod okopem Żołnierzy Zagłady i Legionistów - kłóci się to zupełnie ze światem DT. No i brak dopisku co się dzieje z wojakami po utracie okopu (idą na swoje obszary "macierzyste", czy też zostają poza Kohortą/Szwadronem). Dodatkowe problemy stwarza Placówka i plemiona. Myślę - karta zbędna, bądź - do zmiany.
Ulf Werner - z tym wojownikiem miałem niejaki problem. W fanowskim dodatku o nazwie Corp Wars (który wprowadza po dwie formacje plemienne dla każdej korpo) jest to po prostu wojownik Bauhausu na Pogranicze (jak np. Konkwistador z Imperialu bądź Nefrytowy Duch Mishimy). W dodatku, w tytule karty piszą go łącznie, jako jeden wyraz. Ponieważ jednak Ulfwerner brzmi jak typowe imię i nazwisko, to wymyśliłem inną nazwę dla tegoż wojownika, a "Ulf" użyłem dla imienia innej postaci. Wracając do twojej interpretacji tematu - jako Bohater Huzarów mógłby być, aczkolwiek Bauhaus cierpi na generalny brak formacji (od dodatku Golgotha włącznie nie dostali żadnego wojownika, nawet choćby bohatera, a i Mortyfikator nie wnosi nic szczególnego - jeden wtórny Bohater bez właściwości i jeden wojak zrobiony z Wenusjańskiego Zwiadowcy). Tylko, że Ulf jakiś taki słaby mnie się wydaje. W typie bohatera z talii podstawowej, cechy takie sobie i sama Mroczna Harmonia to zbyt mało by opierać na nim talię na Huzarów. Cechy minimum +2 (np. 7/5/9) i autokill na przykład.
Uzdrawiający Mrok - fajne, ale za drogie. Za 3 akcje nikt się nie będzie "marasił" z leczeniem. Góra dwie akcje.
Vanessa Dante - bohaterka powinna być, nie Bohater. Jak ze wszystkich, to kart Mrocznej Harmonii. Bo chyba to miałeś na myśli. No i dary dla Nefów powinny zostać dla nich, także powinna mieć taki ogranicznik. Ja bym z niej zrobił Kultystę Ilian, idealnie pasuje.
Brat Vitus - brak dopisku o Sztuce, jako Mort zasłużył na co najmniej 2. No i jak na Morta z autokillem i pompą dla reszty (swoją drogą powinno się wykluczyć Bohaterów) ma za niską W. Daję mu 9 - 7 ma z samych cech (7/7/7 to 21; 21/3=7), +1 za autokilla, +1 za pompę.