1
Klub Arkadin / Odp: Konkurs - maj - [Dyskusje]
« dnia: Maja 12, 2008, 07:18:31 pm »
1. (5 punktów) Siewca Śmierci
2. (4 punkty) Krayst "Eoniański Sędzia"
Ponieważ lubię Wyznawców Semai. Prosiłem Tomka, aby wystawił właśnie tą kartę.
3. (3 punkty) Teleportacja
Fajny pomysł i dobre wykonanie. Gdyby tylko była bardziej oryginalna...
4. (2 punkty) Nard-ad-gard
Lubię Luterańską Triadę. Nard ma dziwne zdolności. Jest Korsarzem, a nie zabija? Moim ulubionym plemieniem są jednak Synowie Rasputina. Czekam na następny konkurs, bo może pojawią się w nim wreszcie jacyś Synowie.
5. (1 punkt) Grzech Chciwości
Podoba mi się zdolność z punktami. Ale zasadnicze wady tej karty to zagrywanie za trzy akcje i zbędna wzmianka o odporności.
Cyberhaker Ace Logan
Czarownik, czarownik - pasowałby do Ilian, a nie Cybera.
Forteca
Kiepski pomysł - Nico, zagraj w DE a nie w DT!
Potęga Algerotha
Fajna zdolność z modyfikatorami. Nie podoba mi się zdolność z utrzymywaniem Ekwipunków (za dużo do płacenia). Zbyt trudno ją zagrać i do tego jest jeszcze usuwana, zamiast odrzucana.
Porażenie Mocą
Usuwanie autokilla jest ok, ale modyfikatory mi się nie podobają.
Fazer Molekularny
Zupełnie mi się nie podoba. Szczególnie w porównaniu do Portalu Strachu.
2. (4 punkty) Krayst "Eoniański Sędzia"
Ponieważ lubię Wyznawców Semai. Prosiłem Tomka, aby wystawił właśnie tą kartę.
3. (3 punkty) Teleportacja
Fajny pomysł i dobre wykonanie. Gdyby tylko była bardziej oryginalna...
4. (2 punkty) Nard-ad-gard
Lubię Luterańską Triadę. Nard ma dziwne zdolności. Jest Korsarzem, a nie zabija? Moim ulubionym plemieniem są jednak Synowie Rasputina. Czekam na następny konkurs, bo może pojawią się w nim wreszcie jacyś Synowie.
5. (1 punkt) Grzech Chciwości
Podoba mi się zdolność z punktami. Ale zasadnicze wady tej karty to zagrywanie za trzy akcje i zbędna wzmianka o odporności.
Cyberhaker Ace Logan
Czarownik, czarownik - pasowałby do Ilian, a nie Cybera.
Forteca
Kiepski pomysł - Nico, zagraj w DE a nie w DT!
Potęga Algerotha
Fajna zdolność z modyfikatorami. Nie podoba mi się zdolność z utrzymywaniem Ekwipunków (za dużo do płacenia). Zbyt trudno ją zagrać i do tego jest jeszcze usuwana, zamiast odrzucana.
Porażenie Mocą
Usuwanie autokilla jest ok, ale modyfikatory mi się nie podobają.
Fazer Molekularny
Zupełnie mi się nie podoba. Szczególnie w porównaniu do Portalu Strachu.