Czerwiec 23, 2018, 05:48:42 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Snake PL_issken

Strony: [1] 2 3 ... 34
1
Karty / Odp: Sojusz cybertronic
« dnia: Maj 27, 2018, 08:56:07 pm »
Chyba że tak, myślałem o Przekleństwa.

2
Karty / Odp: Sojusz cybertronic
« dnia: Maj 24, 2018, 10:33:07 am »
czy durand po odwiedzinach moze USE pancerz? moze. use znaczy tyle co korzystac.
czy durandowi po odwiedzinach mozna GIVE pancerz? nie.

Dlaczego nie??

3
Karty / Odp: Club Arkadin
« dnia: Maj 19, 2018, 12:42:31 pm »
Powyższy link nie działa, więc nie wiem, czy była tam odpowiedź na pytanie:
Czy żołnierz z Niesubordynacją dostaje klubowe bonusy?

4
Karty / Odp: Luna memorial hospital
« dnia: Maj 14, 2018, 05:25:56 pm »
Czy za dwie akcje można wyleczyć jednego czy wszystkich rannych?
Nie ma "all", nie ma "each", na dwoje babka leczyła.

5
Ogłoszenia / Odp: Utrzymanie serwera
« dnia: Wrzesień 21, 2016, 11:27:31 pm »
Ode mnie 11,77.

6
Karty / Odp: Biogigant
« dnia: Wrzesień 21, 2016, 09:42:37 am »
A wystawianie w ukryciu? :) Najpierw wystawiasz, potem płacisz. Ale nie o tym.

Nie zrozumieliśmy się, więc podam przykład. Wystawiam Niszczyciela, płacę 7 PA. Dodaję Replicant Lab do kohorty. Niszczyciel - ten opłacony, który jest w grze - używa Laba, żeby się skopiować. Do gry wchodzi klon, za którego nie płacę. Wtedy zdanie A warrior may only use a Lab if it is in the same Squad or Kohort ma sens.

7
Karty / Odp: Biogigant
« dnia: Wrzesień 19, 2016, 05:23:15 pm »
Jeśli założymy, że umocnienia używa wojownik to faktycznie wyjdzie jakaś bzdura bo dopóki wojownika w grze nie ma, to niewiele może robić.
A jeśli założymy, że umocnienia używa wojownik, który jest w grze, nie będzie żadnej bzdury. Przemyślałem sprawę i uważam, że z Laba korzysta ten, który jest w grze. To on się kopiuje i dzięki temu gracz nie musi płacić.

Snake - no to mnie przyłapałeś... ;)
Skoq, najlepszym zdarza się zapomnieć to, co napisali. Może Bilobil? ;)

8
Karty / Odp: Biogigant
« dnia: Wrzesień 18, 2016, 03:43:24 pm »
Pytanie, czy wojownik, którego nie ma w grze, może użyć umocnienia. Raczej nie, ale chyba masz rację i Winterowi chodziło o wchodzących.

9
Karty / Odp: Biogigant
« dnia: Wrzesień 18, 2016, 12:06:33 am »
A jak jest z Replicant Lab? To pytanie kieruję głównie do Skoqa, bo:

w kontekście zapisu "may use" na Replicant Labie - wygląda na to, że nie będzie mógł skorzystać z niego.

Replicant Lab to trochę inna sytuacja - zasady z karty Bioga obowiązują dopiero jak Biog wejdzie do gry więc wystawić się go da,

Skłaniam się ku pierwszej wersji. Bo to chyba wojownik, który jest w grze, korzysta z laboratorium, żeby się skopiować: A warrior may only use a Lab if it is in the same Squad or Kohort.

10
Karty / Odp: Nietoperz / Nietoperze
« dnia: Wrzesień 17, 2016, 01:37:40 am »
A czy wojownik, któremu inny daje autokilla, zabije nietoperza od razu?

11
Karty / Odp: Nietoperz / Nietoperze
« dnia: Wrzesień 17, 2016, 12:26:37 am »
Czy mogę z Jokera zrobić nietoperza? Obstawiam, że mogę.

12
Karty / Odp: Biogigant
« dnia: Wrzesień 15, 2016, 10:16:56 am »
Przeciwnik w swojej turze zaatakował Biogigantem, a kiedy zaczęła się moja tura, rzucił Ostateczne i zaatakował ponownie. Na moje protesty odpowiedział tak: Biog może atakować tylko raz w turze (once in a turn), w pełnej turze (full turn) może więcej razy. I zabił mi ćwieka.

13
Karty / Odp: Podwójna powinność
« dnia: Sierpień 29, 2016, 03:36:57 pm »
Jestem tego samego zdania! Ale co z zapisem: Any card that affects one warrior affects "both"??

14
Karty / Odp: Podwójna powinność
« dnia: Sierpień 28, 2016, 12:36:11 am »
Ja mam wojownika w Grabieżcy, przeciwnik ma wojownika z przenośną miną. Przeciwnik, w swojej turze, zagrywa Podwójną Powinność na mojego w Grabieżcy, potem wychodzi z pojazdu i atakuje go wojownikiem z miną. Może tak zrobić?

15
Karty / Odp: Klein Helitek "Ważka"
« dnia: Sierpień 14, 2016, 05:50:51 pm »
Wojownik w Ważce i z dołączoną Tylną Strażą NIE zostanie ranny po walce, zgadza się?

Strony: [1] 2 3 ... 34