Kwietnia 28, 2024, 06:26:01 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Father

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 8
31
Warzone / Odp: A jaka Armia?
« dnia: Września 10, 2007, 06:06:30 am »
już pomalutku pisze sprostowanie ;)
co do ożywienców i nekromutantow - można stworzyć drużyn ki samych nekromutantów ;]

w ed 1 były wyróżnione modele o wielkości dużej i normalnej ;) to wg zasad :) a w rzeczywistości modele były normalne( ludzka wielkość) trochę większe - np jak Valdek ( o pól tora głowy) i modele tzw bycze :] np biogigant / czy inne pojazdy. co ma duże odniesienie do gry :) [ łatwiej zauważyć model większy na polu bitwy i do niego strzelić] wiec do gry for fun polecam modele wiekowości normalnej :) - bo ich jest dużo więcej i co za tym idzie można grać wszystkim
w ed 2 już podzielili to na wielkość modeli od 2 do 9 
 
Co do ANIOŁA MIŁOSIERDZIA napisałem na pewno . i nie powiedziałem źle bo to jest dodatek :) -> a ja tą opcje wykluczyłem z mojej odpowiedzi  "(może dodatek ale wątpię )" -> herezji nie napisałem :]

Co Do grania turniejowego! -> ksz... jak to nie ma sensu grac w 1 czy 2? to tak samo jakbym powiedział że nie ma sensu grać w DT. wszystko ma sens jeśli ludzie chcą grać :] [ a granie turniejowe jest do kitu ] [ bo musisz grac tym jakie masz figurki ] co za tym idzie masz alakhaja np z 1 ed to już sobie nim nie zagrasz na 3 :)  [był taki wał z szaserami cybersów ;/ - zgrozo ( wydali aż 3 rożne ich edycje, ]

a i jak coś złożysz :) to zapraszam do lublina :) [12 listopad] to możemy coś zagrać :} tylko ze ja 3 ed nie uznaje ;p <dogadamy kiedyś szczegóły]

32
Warzone / Odp: A jaka Armia?
« dnia: Września 09, 2007, 09:52:31 pm »
na mój gust :) to sie kupy nie trzyma co napisałeś , ani składu :) ozywiency wg(ed1) mogą tylko latać z nekromutantem lub centurionem :), idąc tym tokiem myślenia, nekromutantow musi być przynajmniej 3 a centurion nie jest modelem pojedynczym, no nawet jeśli byś skompletował pełne dwa odziały; to furie sa modelami pojedynczymi :) jak również Alakhaj i Valdek, czyli 4 modele pojedyncze ( zgrozo ) na dwie drużynki ( error zasadowy)... czyli
Przeczytaj zasady nim zaczniesz coś kupować :) ( jeśli chcesz grać semi-pro).. lub amatorsko ... to inwestuj w modele o wielkości normalnej :) żeby można było by zagrać np ożywień cami ( jako krwawe berety)... i tak dalej i tak dalej :)
PS a ten anioł to nawet nie wiec co to k*** jest ;) i to na pewno nie jest model z 1 i 2 ed :) ( może dodatki ale wątpię)


Zakładając ten topic myślałem o tym aby ludzie podawali armie idealne :) a nie co kolwiek

MOJA MISHIMA NA ZASADY 2 ED!
bushido x8 + spec z MO = 196
Głowice bojowe x 4 = 108
Siewca śmieci  =93
Smoczy motor 136
Samurajowie Ronin x 8 + Dowódca = 200
 suma 748
 modele 24

Wydaje mi się że jest to jedna z bardziej uniwersalnych armii jaką można w grze zbudować.
Bushido - są odpowiedzialni za walkę w ręcz, ( są do tego stworzeni ) tania i dobra jednostka, gratis dochodzi Specjalista z miotaczem ognia- co na bliski zasięg miecie jednostki jak chce.
Głowice Bojowe jednostki wyposażone w CKM, odpowiedzialne za niszczenie celi o wysokim pancerzu :)
Siewca śmierci mój idol, odpowiedzialny za niszczenie wybranych kluczowych modeli wroga ( pojawia się gdzie chce i kiedy chce) a najczęściej za plecami przeciwnika :) i katana tnie głowę :) ups
smoczy motor- uzbrojony w CKM i  Podwójna Wyrzutnie rakiet, bardzo dobrze radzi sobie z dużymi modelami jak i małymi. a przy tym jest bardzo szybki i zwinny, trzeba uważać tylko na jego życie i pancerz :) bo jest mało odporny.
Samurajowie Ronin robią tu za uniwersalną jednostkę, nadają sie do walki na dystans jak i do walki w ręcz, choć są troszeczkę drogie jak na swoje parametry... ale zdolności i ekwipunek mają całkiem fajny.
Wady MISHIMY * tej armii ) hmm mishima ma z reguły gorsze bronie od innych.. choć tu nie ma to takiego znaczenia :)
ZALETY-> jesli lubi ktoś otwartą walkę i ma nadzieje na łud szczęścia. to ta armia jest dla niego. 

33
Warzone / A jaka Armia?
« dnia: Września 09, 2007, 08:53:09 pm »
Ja mam taki malusieńki pomysł :) może w takim razie ktoś będzie publikował jak najbardziej optymalne armie dla korporacji czy bractwa oraz legionu? do 750 kosztu na zasady 1 , 2 lub 3 ed :) ? ja w wolnejchwil wstawię swoje pomysły :)

34
Ziemia Niczyja / Odp: Allegro :)
« dnia: Września 08, 2007, 07:25:23 am »
werwolf-78 cytuje""""""Witam wygralem pare  aukcji
nr229384935
nr229379805
nr229377399
pytanie czy istnieje mozliwosc wyslania przesylki do irlandii
a przeslanie pieniedzy przez westernunion""""
??????????????????????????????????????????

35
Ziemia Niczyja / Odp: Allegro :)
« dnia: Września 07, 2007, 07:25:41 am »
a u mnie upływa 5 dzień :) ni widu ni słychu od tej samej osoby ilo_wro, chyba lubi sie bawić :) w podbijanie ;p ( hazardzista) , choć poczekam jeszcze tydzień :)...
no ale u niej mam tylko na 30 zł :)

36
Warzone / Odp: Gracze na forum
« dnia: Września 06, 2007, 07:26:47 pm »
No tak . ale ty chcesz grac profesjonalnie, a na to niestety nie każdego stać :] niedługo i 3ed wypadnie z obiegu [ bo jest przepakowana ] i zrobi sie to samo co z DT ( unikat) ja nadal obstaje za  hmmm 2 ed jako jedna z lepszych jak nie najlepsza część...
jeśli ma ktoś ochotę siepnąć w Warzona zapraszam serdecznie ;) < ostrzegam ze u nas z makietami też ciężko ( są już stare i zniszczone ) xD   

37
Warzone / Odp: Gracze na forum
« dnia: Września 06, 2007, 05:39:24 pm »
Ja grałem gram i będę grać :). mam ( mamy) ponad 120 figurek do tej gry i nie tylko :)
[ fakt ze duża część jest nie pomalowana lub liźnięta podkładem ;) ale ujdzie]
a grać można dowolnymi figurkami , oby tylko odpowiadały rozmiarom, mając np 4 marines można zawsze udawać ze to są np 4 akolici :) i tak dalej :)
dal początkujących polecam WARZONA ed 2 bo chyba ma najprostszą nie skomplikowaną mechanikę, choć bardzo szybko się nudzi :] . Nieśmiertelna jest edycja 1 ( największy klimat gry, choć co do mechaniki to zawsze się ktoś doczepi ) Pamiętne broker kombu w ed 1 ( algeroth)
x2 Pretorjański + kosa semai
x 2 Pretorjański i kosa semai
x1 Razyda Nazgaroth
x1 Razyda Nazgaroth

Pretorjańscy -> dwu osobowa drużyna o.O zalety - pancerna, dużo akcji, wysokie obrażenia, niezły zasięg, wysokie statystyki :)
Razyda z N . - jest to mieszanka Snjapera ( choć R lepszy) z Operatorem CKM i czołgiem
Wysoki Pancerz, b,dobre parametry, zajebista bron ( bez ogranicznika zasiegu)
tooo kombo było coś :) tylko doominiki ( z dodatku ) mógł namieszać im a tak to ..hmmm

AACH PS [ nie zapomnę figurki BIOGIGANTA :D tj, Puszka po piwie :) ]

38
Klub Arkadin / Odp: Wymyślamy karty
« dnia: Września 02, 2007, 05:49:32 pm »
Podniecenie sięgnęło zenitu !!
specjalna/ogólna
Może zostać użyta jedynie w rozgrywce turniejowej (turniejowej - drużynowej), raz podczas całego turnieju przez każdego z graczy. Nie działa na nią karty sztuki, "luterański wierny" oraz karty ekwipunku.
Można ją zagrać w dowolnym momencie gdy twój przeciwnik ma min. dwa razy więcej punktów zwycięstwa od ciebie przy czym wykazuje się odruchami takimi jak: buraczkowy kolor na twarzy, przyśpieszony oddech, pocące się ręce, nie pozwala ci cofnąć akcji, zaczyna się jąkać, wjeżdża na czysto Dzindzersem tobie w klatę - no po prostu prawie wygrał !
Zagranie tej karty powoduje zamianę twoich PZ z jego PZ, anihilację wszystkich kart będących w grze, anihilację twoich kart na ręku, anihilację jego górnych trzech kart z drawpile oraz sidebar oraz anihilacje twojego stosu kart odrzuconych. Ponadto przez 2 następne tury nie można się atakować ani zmuszać kogokolwiek do ataku, za pośrednictwem żadnych kart zmniejszać ani dodawać akcji sobie i przeciwnikowi oraz zagrywać karty "Przerwanie linii dostawczej".
Karta "Podniecenie sięgnęło zenitu" nie może zostać zagrana jeśli chociaż jednym z grających jest istota płci odmiennej gdyż grozi to ruchawką zniszczenia i poźogi.
a próbowałeś upchnąć ten cały zapis na kartonik?

39
Ziemia Niczyja / Odp: Allegro :)
« dnia: Września 02, 2007, 05:25:23 pm »
ee płaci za  starter 35 zł , a zaoferował się kupić ich 3sztuki co nam daje 105 zł + przesyłka ;)
może teraz ktoś kupić jeden z trzech starterów za np 35,50 co idzie za tym on kupi dwa :]. i sytuacja sie powtarza

40
Ziemia Niczyja / Odp: Allegro :)
« dnia: Września 02, 2007, 02:51:34 pm »
chyba koluniO się zagalopował ;p i ustawił max na 35 zł :D
http://www.allegro.pl/item230999826_doomtrooper_startery_unikalne_w_folii_.html

( wychodzi na to ze DT to najdroższa karcianka )

41
Turnieje/rozgrywki / Odp: Kiedy jakis turniej?
« dnia: Sierpnia 18, 2007, 07:10:29 am »
Po co się pytasz :D jak dobrze wież ;p mam nadzieje ze będziesz i zagramy sobie poza turniejem z twoim czaszkowa-niem ;p <bo mi ta tali nawet imponowała > nie była taka sama jak inne ;] i tu jest szacuneczek ;D

42
Turnieje/rozgrywki / Odp: Kiedy jakis turniej?
« dnia: Sierpnia 17, 2007, 11:08:11 pm »
łooo aż się pale na ten turniej :D... mam ochotę diablerowi skopać tyłek ;p
za " 14 in row ! "



PS szukam PRZENOŚNEJ MINY !!! - stan oby grywalny
i dowód odwagi
i wykrycie agentów !

43
Obóz szkoleniowy / Odp: Blokowanie Kart Sztuki
« dnia: Sierpnia 07, 2007, 05:10:17 pm »
Toż to w takim razie nie zapominajmy o Nefarytach. Także są odporni na sztuke... Choć nie dają nam odporności....

44
Ziemia Niczyja / Odp: Allegro :)
« dnia: Lipca 30, 2007, 05:48:59 am »
niedawno slyszałem ze gdziś są jeszcze boxy PODSTAWKI PL, na jakiś magazynach
nie wiecie kto je trzyma? ']

45
Ziemia Niczyja / Odp: Allegro :)
« dnia: Lipca 01, 2007, 04:45:36 pm »
http://www.allegro.pl/item210640355_butelki_zywiec_lech_tyskie_0_5_l_okolo_500_sztuk.html


a może ktoś wspomorze "alkoholika" i odkupi od niego butelki? ciekawe gdzie on je trzyma ;) i jaki byłby koszt transportu.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 8