Kwietnia 25, 2024, 07:48:24 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Nekro

Strony: 1 [2] 3 4
16
Karty / Master of disguise
« dnia: Maja 20, 2011, 10:28:03 pm »
Tak się zastanawiam czy przy podmianie jednego wojownika na drugiego trzeba za tego nowego dodatkowo zapłacić. A może jedynym warunkiem jest tu poświęcenie dwóch akcji na tego nowego i to wszystko?

17
Karty / Zniszczenie szwadronu/ kohorty
« dnia: Kwietnia 27, 2011, 03:26:58 pm »
Niby karta prosta ale podczas ostatniej rozgrywki pojawiły się dwie różne wersje zagrania tej karty :D
1. Można ja zagrać tylko wtedy gdy przeciwnik posiada jednego wojownika w SZ/K
2. Można ją zagrać gdy przeciwnik posiada 1 lub więcej wojów w danym SZ/K na który ta karta działa.

Oczywiście po zagraniu tej karty gracz na którego działa ta karta nie może dodawać wojowników do tego SZ/K czy tez może?

18
Karty / Ogień ciągły
« dnia: Kwietnia 18, 2011, 12:32:21 am »
Czy ogień ciągły zadziała na nimroda I?

19
Karty / Powiększenie
« dnia: Grudnia 06, 2010, 08:01:08 pm »
Dużo pkt. akcji, atak w puste, powiększenie i wygrana? Nie wiem co ale coś podejrzanie mi to wygląda (tylko co?).

20
Wymiana/kupno/sprzedaż / Przed zamieszczeniem ogłoszenia - PRZECZYTAJ
« dnia: Października 14, 2010, 12:23:00 pm »
Jeśli chcesz zostawić ogłoszenie to:
1. Sprawdz czy dodałeś tu kiedyś swój wątek - zdarzają się osoby które kilkakrotnie podają swoje ogłoszenia w różnych wątkach w tym dziale. Dzięki temu unikniemy bałaganu.
2. Po sprzedaży kart czy zebraniu wszystkich jakie chciałeś nie zaśmiecaj działu i usuń swój wątek lub jeśli nie możesz poproś moda o usunięcie.
3. Staraj się aby twoje ogłoszenie było zawsze jak najbardziej aktualne (aktualizuj swoje want-y/ sell) po czym dodaj nowego posta np. aktualizacja w 1 poście.


21
Klub Arkadin / Mutantpedia
« dnia: Sierpnia 20, 2010, 09:23:08 am »
Znalezione na mutantpedi. Czy ktos z was widzi cos niezwyklego? ;)

GLOBAL CARD AND EFFECT QUESTIONS
Here’s a list of Jump Points to make your searching easier: Apostles Art of Summoning Corporate Leaders Cultists Freelancers Imprisoned Warriors Relics
Cards That Are Considered Other Cards or Card Types A Few Important Distinctions
APOSTLES
Since an Apostle is considered a warrior, and I have no other warriors out, does that mean that I can’t be attacked until I get another warrior out?
Sorry, not any more. The new rules state that a player may be attacked unless there is a warrior WHO MAY BE IN COMBAT in play. Because Apostles
cannot be in combat, you MAY be attacked!
Are Apostles considered FOLLOWERS of themselves?
Unfortunately, no. While in "literal" terms they would obviously have effects on themselves, in "GAME" terms they are not designated FOLLOWERS of
themselves. In other words, ALGEROTH is NOT a FOLLOWER OF ALGEROTH. They would just be too grim!! The only �Followers of Algeroth� in the
game are those cards that specifically state FOLLOWER OF ALGEROTH in their card texts. We do it that way on purpose!
On CARDINAL DOMINIC it says "May only attack the Dark Legion warrior with the highest D". Since an Apostle is a warrior, Dominic must attack it. But
he can’t. So does that mean he’s worthless until you get rid of the Apostle?
A good question. In this case, DOMINIC (and the ETOILES MORTANT) may attack the Dark Legion warrior in play with the highest V that may BE
attacked.
ART OF SUMMONING
If I use an APOSTATE, or other Brotherhood warrior completely turned to the Dark side, to cast a SUMMON TROOPER, he may only pull out a Dark Legion
warrior?
Yes.
What happens if the Brotherhood warrior is only "tainted" (and is therefore a Dark Legion warrior but still has his Doomtrooper status - like with a TAINTED
card). May the Brotherhood warrior Summon either Doomtroopers or Dark Legion warriors?
Yes. In this case, the Brotherhood warrior is a Dark Legion spy, and may cast spells for either group. Just make sure the Inquisitors don’t find out about it...
What if I use VALPURGIUS to cast this, since he can cast any spell on any warrior, does that mean he may bring either a Doomtrooper or a Dark Legion
warrior out?
Yes. Who knows what his schemes are, but if he wants to put CARDINAL DOMINIC in play, he can do it with a SUMMON HERO!
On CRENSHAW THE MORTIFICATOR’S card, it says he can cast all aspects of the Art. Does this, now include the Art of Summoning?
Yes. Any warrior that may cast "all" Art spells may also cast the Art of Summoning spells, and any other aspect we may come up with in the future.
CORPORATE LEADERS
Since a CORPORATE LEADER is considered a warrior, and I have no other warriors out, does that mean that I can’t be attacked until I get another warrior
out?
Sorry, not any more. The new rules state that a player may be attacked unless there is a warrior WHO MAY BE IN COMBAT in play. Because Corp Leaders
cannot be in combat, you MAY be attacked!
CULTISTS
Regarding the CULTISTS, the case by case thing, how long does this effect last? So even during the same turn, or depending upon the cards being played "at
the same time", this warrior may be either Dark Legion or a Doomtrooper?
Basically, this has to do with when you play cards (mostly Special cards). For instance, you could say "it’s a Doomtrooper" and slap on a JOY OF VICTORY
and then right afterwards say "it’s a Dark Legion warrior" and play CHOSEN. The affects are basically "instantaneous". But the best way to think of it is that
the current affiliation remains until it is changed. However, this ability is essentially a constant "interrupt", which means you can change it at will at any time
(like for combat purposes). OK, I�m sorry I used the word �interrupt� right after I slammed the whole concept in the TIMING section above. The CULTISTS
will become very grim very fast. Kill them quickly!
Also can CULTISTS choose to be neither or both affiliations?
No, they must be one or the other.
Can CULTISTS receive corporate affiliations?
Yes, they are Doomtroopers.
Since CULTISTS are put in your Squad, they may not benefit from HIDEOUT or SEWERS, correct?
Correct.
If a player plays ESSENCE OF RECTITUDE (which forces a Heretic to discard all of it�s Dark Symmetry cards) can I switch a CULTIST to Doomtrooper
status and avoid the RECTITUDE?
No! Notice that CULTISTS are have either Doomtrooper affiliation or Dark Legion affiliation, but they are ALWAYS considered Heretics!!! They are
ALWAYS affected by cards that target Heretics. Hey, we write them that way on purpose! : )
FREELANCERS
Are Freelancers considered Doomtroopers?
Yes. But they are Doomtroopers who may attack ANY warrior (even Brotherhood) and may only earn Destiny Points - not Promotion Points.
Do Freelancers have affiliation? Are they subject to the limitations and bonuses of a given corporate affiliation or not?
Freelancers do not have any affiliation, per se, but hey do have something like a �half-affiliation�. They have ties to their ex- employers, and can gain the
bonuses from cards limited to that employer�s warriors, but for a cost. I�ll answer by example: The EX-BAUHAUS FREELANCER may have Bauhaus-only
effects at the cost of 3 Destiny Points WHEN THE CARD IS PLAYED. This means that the Freelancer can have a VIOLATOR SWORD by spending 3D. He
can also gain the +2 bonus to A from HEIMBURG if 3D is spent WHEN THE CARD IS PLAYED, so the Freelancer can gain the +2 to A from HEIMBURG
if you spend 3D when you add HEIMBURG to your squad. You do not have to spend the 3D each time you want to use the effects; the effects always work if
the 3D is spent when the card is played. However, another EX-BAUHAUS FREELANCER added after HEIMBURG is played may not get the bonus, as he
wasn�t around WHEN THE CARD WAS PLAYED. Remember, the Freelancer must already be there when the affiliated card is played!
IMPRISONED WARRIORS
Some cards allow you to IMPRISON opposing player�s warriors. When a warrior is IMPRISONED, it is considered �out of play�, but is still on the table. The
prisoner may not attack, be attacked, perform actions, or receive card effects. It just sits there, unable to do anything. Also, it does not count as being �in� the
Squad/Kohort, so cannot prevent warriors from attacking the player. For example, suppose you attack my Bauhaus warrior, and I in turn IMPRISON that
warrior with my BAUHAUS COP. I take your IMPRISONED warrior and place it under my COP, who holds the card prisoner. The warrior just sits there,
effectively out of play, until such a period where he returns to your Squad/Kohort (usually through card play, or in this case, by killing my BAUHAUS COP).
RELICS
Because Relics are not considered Equipment, may I give ARMOR and WEAPON Relics to a warrior in a VEHICLE, or one who is considered a VEHICLE,
or affected by another card that doesn’t allow Equipment to be used?
Tricky! Actually, yes, you may! Because Relics are NOT Equipment, and since most VEHICLES restrict Equipment cards, the Relic may use used. However,
ARMOR Relics may not be used with VEHICLES and such that specifically restrict ARMOR, since this card is designated as ARMOR. Enjoy that one! I
common scheme is to give a GRIZZLY BATTLE TANK the ARMOR OF THE TRUE ASSASSIN. Ugly!

CARDS THAT ARE CONSIDERED OTHER CARDS OR CARD TYPES
Some cards will state CONSIDERED A [THING] on them. This indicates that the card is also assumed to be the thing it mentions, in addition to what it truly
is. The purpose of these additional �considerations� will come out through card play.
Whenever a warrior is considered a different kind of warrior, it is in NAME ONLY. Special abilities and such do not transfer over. For example, the
CALLISTONIAN CONQUEROR is �considered a CALLISTONIAN INTRUDER.� This means that the Conqueror is affected by cards that affect Intruders,
but it does NOT mean that the Conqueror gains any special abilities listed on the Intruder card. Those abilities do not magically �transfer� to the other card! In
other words, a card ONLY has the abilities written on its card, plus any abilities SPECIFICALLY provided by other cards.
A FEW IMPORTANT DISTINCTIONS:
The wordings on DOOMTROOPER cards are carefully thought out to ensure that there is as little confusion as possible. Sometimes a single word will speak
volumes! Here are some words to look out for!
YOUR vs. ANY
Many cards are played on or attached to other cards. Sometimes what they are played on is very specific, like �Attach to an opponent�s warrior�. Other times it
can be more generic. Two words that are often used are �your� and �any�. �Your� is pretty obvious. If a card may be played on �your warrior� then it may
only be played on a warrior card in your Squad or Kohort.
Some cards use the word �any.� When a card may be played on or attached to �any� of a certain thing, that mean any one of that thing in play. So if a card
states that you may �Attach to any warrior� then you may attach that card on any warrior in the game. You may attach it to your warrior or even an opponent�s
warrior.
NOT vs. NEVER
When a card may �not� have or do something, that means it many not �normally� have or do the thing, but it may be �forced� to do that thing through other
means. For example, a warrior that �may not Attack Brotherhood warriors� may not make a normal Attack action against a Brotherhood warrior. But if the
warrior was �forced� to Attack a Brotherhood warrior through Special card play, that is allowed.
When a card may �never� have or do something, that means NEVER. In the example above, a warrior who �may never Attack Brotherhood Warriors� may
NEVER do it, and may not be �forced� to do it through Special card play, either.
Here�s another example. The card CHOSEN may be attached to a Dark Legion warrior and allows that warrior to be Bestowed with Dark Symmetry cards.
That card may NOT be played on a warrior who �may never be bestowed with Dark Symmetry cards� because it wouldn�t do any good. The word NEVER
always takes precedence!
NEVER vs. ALWAYS
In a related concept, some cards may �always� do something. For example, SHADOW WALKERS �always� attack their opponents first in combat. But what
happens if that opponent has an ability that says �its opponents may NEVER strike first�? Which takes precedence? The NEVER does. NEVER is more
powerful than ALWAYS.
MAY vs. MUST
This one is pretty obvious, but I�m including it her to drive it home. If a card tells you that you MAY do something, it is only optional. You do not have to do
it. However, if a card tells you that you MUSt do something, you don�t have a choice, you must do it.
BASE vs. MODIFIED
Many cards affect the ratings of warriors and other cards. Whenever a card affects a rating, it affects the MODIFIED rating of the card, UNLESS the affecting
card states that it affects the BASE rating. In this case, it affects the initial rating printed right on the card FIRST, and then other modifiers are applied. The
same is true when making �comparisons�. For example, if a card tells you to spend Destiny Points equal to the Value of a warrior, it means the MODIFIED V
rating, unless is specifically states BASE V.
FORTIFICATION vs. FORTIFICATION CARD
Fortifications are only an example, but here is the whole thing. I�ll start with an example. The ESTABLISH DEFENSIVE PERIMETER Mission card states
that �For every different Fortification card you bring into play you earn one Promotion Point.� The PORTABLE FORCE SHIELD is an Equipment card that is
�Considered a Fortification.� The BODYGUARD is a Warrior card that is �Considered a Fortification.� Will these cards work for the ESTABLISH
DEFENSIVE PERIMETER mission?
The answer is no. The difference is that the Mission specifically states Fortification CARD. The PORTABLE FORCE SHIELD is not a Fortification CARD, it
is an Equipment CARD that is also affected by things that affect Fortifications. The BODYGUARD is not a Fortification CARD, it is a warrior CARD. See
the difference?
Be sure to look for the designation CARD. It can have a major impact on your game. For example, if a card affects Fortifications, then it will effect any card
that is designated as a Fortification, even the BODYGUARD. But if the card effect states that it affects Fortification CARDS, then it will only work on actual
fortification cards (those with brown backgrounds and with a Pillar as the Card Type icon).
The biggest thing to remember here is with VEHICLES. Vehicle CARDS refer to Equipment CARDS that are designated as Vehicles. So a card affects
VEHICLES, then it will effect any card that is designated as a Vehicle, even the GRIZZLY BATTLE TANK. But if the card effect states that it affects
VEHICLE CARDS, then it will only work on actual Equipment cards that are designated as VEHICLES.

22
Klub Arkadin / Karty z autografami
« dnia: Czerwca 29, 2010, 08:14:27 pm »
Podziwiajcie i zamieszczajcie swoje. Można komentować autentyczność ;)


Źródło: Skoq


Źródło: Qulig


Źródło: pretorianstalker


Źródło: eBay


Źródło: pretorianstalker

23
Karty / T-32 "Wilczy pazur"
« dnia: Maja 13, 2010, 10:18:31 pm »
Czy wojownik może korzystać z takich pancerzy, przenośnych min, dopalaczy i wszystkiego co nie jest bronią podczas walki używając T-32?

24
Karty / Death maze
« dnia: Kwietnia 18, 2010, 07:14:53 pm »
Czy zabijając wojownika z death maze zdobywam PZ za misję jak zabójstwo, dowód odwagi?

25
Karty / Idealne trafienie
« dnia: Kwietnia 14, 2010, 10:22:53 pm »
Nie jestem do końca pewien wiec pytam. ŻZ ma misje (załóżmy zabójstwo), zabija legionistę przy pomocy IT. Dostaje punkty za misję?

26
Klub Arkadin / TOP FIVE 9-ED
« dnia: Kwietnia 11, 2010, 09:56:30 pm »
Witam Panów bo z Paniami u nas krucho (żenujący żart prowadzącego). :D

Jako iż dawno na nic nie głosowaliście sądzę iż należałoby podjąć rękawicę i zagłosować na top five 9-ed. Czeka na na was moc nagród w postaci 3 magicznych boosterków inq jakie mi zostały gdzieś tam w szufladzie (jak dobrze pogmeram to może znajdę jakieś boostery morta ;D).

Głosujecie od teraz do soboty 15.05.2010 włącznie - w niedzielę 16.05.2010 wyniki.

W tej edycji nie głosujemy na następujące karty:

UJAWNIENIE PRZEZNACZENIA, INSPIRACJA, SZCZĘŚCIE, ZNAWCA SZTUKI, WIELKA WRÓŻBA, PRZENOŚNA MINA, GRABIEŻ, KARDYNAŁ DOMINIK, UKRYTE SIŁY, ZAKŁÓCENIA ŁĄCZNOŚCI, NA CZARNĄ GODZINĘ, SKRADZIONE PAPIERY, LUTERAŃSKI WIERNY

które zwyciężyły w poprzednich trzech edycjach (hehe kombinujcie teraz). Wszystkie głosy nadsyłajcie na moje PW (można znaleźć pod avatarem) z dopiskiem w tytule wiadomości 9-ed.

Tradycyjnie pierwsze miejsce otrzymuje 5 pkt., drugie 4 pkt itd.
Osoby które wytypują najwięcej trafnych zwyciężają. Jeśli będzie kilka osób o tej samej ilości trafnych to premiować będę głosy od pozycji 1 - 5.
Jeden uczestnik może oddać głos tylko raz na swoje TOP FIVE bez możliwości poprawki głosu. Można głosować na karty promo oraz karty zakazane, banowe czy ograniczane na turniejach. Homemade-y odpadają z głosowania.
Osoby które wygrają boostery mam nadzieję iż podzielą się z nami tym co znalazły w ich środku.

P.S.
Zbieram głosy - START

27
Turnieje/rozgrywki / CoolKon 4 - Wrocław, 5-7 III 2010
« dnia: Stycznia 26, 2010, 04:13:39 pm »
Jako iż otrzymałem oficjalną odpowiedź od organizatorów Coolkonu uważam wątek za otwarty. Zapraszam do zgłaszania uczestnictwa, dyskusji na temat zasad itp. itd. W tym poście będę uaktualniał listę uczestników, zasady. Start turnieju sobota, godzina 13.00. System gry: Każdy z każdym.

Strona konwentu (dojazd):
http://www.coolkon.rpg.pl/4ed/konwent/termin-i-miejsce/

Uczestnicy:
1. Nekro                     (D)
2. Pako                      (D)
3. pretorianstalker        (D)
4. Snake PL_issken
5. Qlig                        (D)
6. Diablerist                 (D)
7. WingedHussar      (?)
8. Skoq                      (D)
9. Muleq               
10. bigpaul             (?)
11. Born_stubborN   (?) (D)
12. wybraniec22
13. Harry
14. Troublestarter

(?) - wstępna deklaracja, jeszcze nic pewnego itp ;)

11 - pewnych
3 - niezdecydowanych


Karty:
Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:

a) karty ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
- Błąd Nawigacyjny
- Całkowite Zaćmienie
- Luterański Wierny
- Owca Na Rzeź
- Pojmany
- Tchórzostwo

b) karty całkowicie zakazane:
- Burza Chaosu (Sztorm Chaosu)
- Częściowe Przejęcie Kontroli
- Pound Of Flesh
- Powiew Wątpliwości
- Przejęcie Kontroli
- Throwing It All Away
- Training
- Wielka Wróżba
- Wrobienie
- Wymiana

c) karty dodatkowo anihilowane po użyciu:
- Booby Trap
- Śmiertelna Rana

d) karty promo którymi będzie można grac to:
- By The Throat
- Hunter - Special Forces Badass 
- Luna   
- Michaelis Apostata   
- Nicholai   
- Przywódca Nefarytów   
- Ragathol   
- Wodna Bestia
- Wolfe In The Heat

e) karty promo ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję: 
- Idealne Trafienie
- Uduszenie

Zasady:
Zasady zgodne, z STR:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.0 - wersja w oryginale eng
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.msg1167#msg1167 - wersja pl
Wyjątki poniżej:
- Zakaz palenia kart,
- Gracz może posiadać jedne archiwa bractwa w szwadronie,
- Herold/Untouchable chroni przed Repudiate
- Bez “dziwnych” zasad ws. pojazdów
- Gramy na przenoszenie się zdolności - Heretycka Diana może leczyć Legionistów, Legioniści mogą korzystać z Uleczenia Obrażeń i Przywołań itp.
- Dług w Banku Bauhausu jest automatycznie spłacany w pierwszej kolejności jeśli gracz przekroczył 40 PZ.
- Zasady forumowe: http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=858.0

Mechanika turnieju:

- Jeden atak na gracza między swoimi krokami pierwszymi za PZ reszta za PA.
- Gra toczy się do 40 PZ.
- Jeżeli obydwu graczy zdobywa jednocześnie powyżej 40 PZ, gra się do 3 PZ przewagi, chyba że różnica punktowa od razu wyniesie 3 pkt - wtedy punkt przyznaje się jak w przypadku remisu ze wskazaniem.
- W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały  dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę.
- Zwycięstwo w rozgrywce – 3 pkt
- Remis ze wskazaniem na gracza, który wypracował przewagę punktową - 2pkt, gracz z mniejszą ilością małych punktów w rozgrywce remisowej otrzymuje 1 pkt
- Nie można zdobyć więcej niż 99 PZ w jednej rozgrywce. Kolejne zdobyte PZ są zamieniane na PA.
- Po zakończonym meczu gracze są zobowiązani do zapisania czasu trwania rozgrywki.
- Podczas ustalania końcowej kolejności w przypadku remisu „dużych punktów”, podlicza się małe punkty.

28
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Lublin 2009 (Falkon)
« dnia: Listopada 16, 2009, 07:27:59 pm »
Esencja herezji czyli Power of the legion v1.3 !!!

Draw pile (78 karty):

WOJOWNICY:
Destroyer x 4
Supreme Necromagus x 5
Alakhai Przebiegły x 1

KARTY SPECJALNE:
Na czarną godzinę x 3
Negative Karma x 5
Inspired x 5
Mental Constitution x 1
Positive Karma x 5
Skradzione papiery x 5
Hidden Cache x 5
Miscommunication x 5
Manifest Destiny x 3
Smell Of War x 3
Undercover Agents x 1
The Fourth Directorate x 1
Forgery x 1
Expedite Request x 1
Divine Inspiration x 1
Druga szansa x 1
Gift Of Fate x 1
Reflection x 2
Tainted conjurer x 2
Surprise invasion! x 1
Hasty getaway x 1

SZTUKA
Repudiate x 4
Nathaniels opportunity x 1

RELIKTY:
The Black Gate x 1

EKWIPUNEK:
Nimrod Autocannon x 2

UMOCNIENIA:
Archiwa Bractwa x 1
The Stahler Palace x 3
Replicant Lab x 2
Cardinals Bank x 1

Side bar (25 kart):
Niewinna Sztuczka x 1
Wave Of Righteousness x 1
Wstyd x 1
Zawodna Harmonia x 1
Personal Anti-personel Mines x 1
Klęska Żywiołowa x 1
Nadwyżki x 1
Przejęcie Przez Wroga x 1
Strategiczne Bombardowanie x 1
Amulet Yomury x 1
Coagulant Autoinjector x 1
Earthquake x 1
Desperate measures x 1
Play It Again x 1
Ta6500 cybermech x 1
Revrsal of fortune x 1
File transfer x 1
Krwawy cios x 1
Przeciwczołgowe pole minowe x 1
Mistrz Valpurgius x 1
Undercover agents x 1
Retraining x 1
Lisen up! x 1
Robbed Blind x 1

Cóż powiedzieć...The Stahler Palace wymiata ;)

29
Klub Arkadin / TOP FIVE 8-ed
« dnia: Sierpnia 03, 2009, 10:17:56 pm »
Jesteśmy przed kolejnym turniejem zatem czas na 8 edycję głosowania ;D.

Zapraszam do kolejnego głosowania na wasze ulubione karty. Jak co edycję zawsze coś udaje się się poprawić w stosunku do kolejnego w tym i frekwencję. Jako iż mamy sezon urlopów i każdy woli spędzać czas nad wodą to podam przepis jak przetrwać krótką chwilę przed ekranem kompa wypełniając PW od numeru 1-5 - zimny browar :D

Głosujecie od soboty 15.08.2009 do poniedziałku 31.04.2009 czyli od Goblikonu do Polconu.
Przypominam wszystkim, iż w tej edycji nie głosujemy na następujące karty:

UJAWNIENIE PRZEZNACZENIA, INSPIRACJA, SZCZĘŚCIE, ZNAWCA SZTUKI, WIELKA WRÓŻBA


które zwyciężyły w poprzedniej edycji. Wszystkie głosy nadsyłajcie na moje PW (można znaleźć pod avatarem) z dopiskiem w tytule wiadomości 8-ed.

Tradycyjnie pierwsze miejsce otrzymuje 5 pkt., drugie 4 pkt itd.
Osoby które wytypują najwięcej trafnych zwyciężają. Jeśli będzie kilka osób o tej samej ilości trafnych to premiować będę głosy od pozycji 1 - 5. Do zgarnięcia boosterki inq. w kosmicznej liczbie 3 czyli jak za czasów MiM ;D. Osoby które je otrzymają mam nadzieję iż podzielą się z nami tym co znalazły w ich środku.
Jeden uczestnik może oddać głos tylko raz na swoje TOP FIVE bez możliwości poprawki głosu.

P.S.
Zapraszam do głosowania Preta i Diablera którzy boją się chyba posądzenia o jakieś forumowe szachrajstwa :D. Diabler - daj już spokój z tymi czaszkami i typuj ;)

P.S.2
Ja tradycyjnie nie głosuję.

30
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Warszawa 2009 (Avangarda)
« dnia: Lipca 06, 2009, 01:15:35 pm »
Zapraszam do zamieszczania swoich talii.

Strony: 1 [2] 3 4