Kwietnia 20, 2024, 02:55:11 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Skoq

Strony: 1 2 [3]
31
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Harrycon 2009 (Częstochowa)
« dnia: Stycznia 14, 2009, 06:00:50 pm »
Wrzućmy tu spisy swoich talii turniejowych wg zajmowanych miejsc - przynajmniej miejsca 1-4, reszta - jak kto chce ;).

Miejsca w turnieju:
1. Qlig
2. Skoq
3. Nekro
4. Lapson

Qlig - jedziesz pierwszy... :)

32
Turnieje/rozgrywki / RANKING 2009 i RANKING TOTAL
« dnia: Stycznia 14, 2009, 05:49:03 pm »
Wyniki rankingowe po Harryconie 10-11.01.2009:

RANKING 2009
1. Qlig - 16 pkt.
2. Skoq - 15 pkt.
3. Nekro - 14 pkt.
4. Lapson - 13 pkt.
5. Młody - 12 pkt.
6. Diablerist - 11 pkt.
7. TrStarter - 10 pkt.
8. Harry - 9 pkt.
9. Pretorianstalker - 8 pkt.
10. Lechu - 7 pkt.
11. Dylu - 6 pkt.
12. Dominik - 5 pkt.
13. Roboraczek - 4 pkt.
14. Zimoli - 3 pkt.
15. Muleq - 2 pkt.
16. Wąski - 1 pkt.

RANKING TOTAL
1. Diablerist - 70 pkt.
2. Skoq - 69 pkt.
3. Nekro - 65 pkt.
4. Lapson - 57 pkt.
5. Qlig - 46 pkt.
6. Młody - 33 pkt.
7. Pretorianstalker - 28 pkt.
8. Muleq; Dylu - 27 pkt.
9. Wybraniec - 24 pkt.
10. Roboraczek; Troublestarter - 22 pkt.
11. Lechu - 20 pkt.
12. Harry - 16 pkt.
13. Marqwitch - 14 pkt.
14. Fungus - 13 pkt.
15. Puki - 10 pkt.
16. Wąski - 9 pkt.
17. Kati - 8 pkt.
18. Nicodemus; Cyberedd - 7 pkt.
19. Atticus; Zimoli - 6 pkt.
20. Dominik - 5 pkt.
21. Gothik; Bulielmo; Cthulhu - 4 pkt.
22. Kwaker - 3 pkt.
23. Gimiak - 2 pkt.
24. Wojtek; Snake PL_issken (Adam); Melon; Jerry - 1 pkt.

Oczywiście wyniki Rankingu 2009 pokazują równiez miejsca w turnieju na Harryconie ;)

33
Turnieje/rozgrywki / Niucon - Wrocław, 11-12 X 2008
« dnia: Września 25, 2008, 02:36:44 pm »
Skoro turniej pewnie wypali to zakładam nowy temat. A więc mamy turniej "korytarzowy" na Niuconie 11-12.10.2008. Do tej pory zgłosili się:
1.Skoq
2.Roboraczek (Robert)
3.Troublestarter
4.Pretorianstalker
5.Lapson
6. Młody
7. Qulig
8. Dylu
9. Wąski
10. Harry
11. Zimoli
12. Nekro
13. Wybraniec22
14. Fungus
15. Diablerist (95%)
16. Muleq
Proszę o deklaracje dalsze ;) (Górny Śląsk, BB, Wawa, reszta świata...)
Jeśli nikt nie ma nic przeciwko to ja będę autorem modyfikacji zasad - postaram się je podać jak najszybciej - może już jutro.
Ze spraw organizacyjnych - dojazd - http://niucon.ifan.pl/home/dojazd
                                    - cena -    http://niucon.ifan.pl/home/cena
Będzie standardowy turniej (format zależny od ilości osób - ale wygląda na to, że grupy i finały  ;D ). Możliwy jest draft - ale to jeszcze niepewne info.

Zasady obowiązujące na turnieju:

1) STR - http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.0  oczywiście z ograniczonym Pojmanym i Błędem Nawigacyjnym + erraty.
2) Zmiany w ograniczeniach ilości kart:
- Karty Promo  -
Dopuszczone (5 szt):
Luna
Michaelis Apostata
Nicholai
Przywódca Nefarytów
Ragathol

Częściowo zakazane:
Idealne Trafienie
Uduszenie

Całkowicie Zakazane:
Wszystkie pozostałe ;D


- Dodatkowe karty częściowo zakazane:
Owca na Rzeź
Trening
Całkowite Zaćmienie
Częściowe Przejęcie Kontroli

- Dodatkowe karty zakazane całkowicie:
Throwing It All Away
Wyspiarz Grinder

3) Dodatkowe zasady / wyjaśnienia:

1. Herold/Untouchable chroni przed Repudiate.
2. Palenie kart niedozwolone.
3. Gramy na przenoszenie się zdolności - Heretycka Diana może leczyć Legionistów, Legioniści mogą korzystać z Uleczenia Obrażeń i Przywołań itp.
4. Zwarta Formacja  - gramy zgodnie z ostatnimi wyjaśnieniami – czyli – ZF nie daje możliwości zabierania Wojowników przeciwnika bez jego zgody.
5. Dziwnych zasad pojazdów nie stosujemy (o zranieniu wojownika po odrzuceniu jego pojazdu i o możliwości zmuszenia do ukrycia gdy wojownik jest w pojeździe – wojownik w pojeździe nie może się ukrywać i tyle).
6. Zasady o jednym umocnieniu w grze, chyba że karta mówi inaczej nie ma, ale gramy, że gracz może mieć w danym momencie tylko jedne ARCHIWUM BRACTWA w grze.
7. Turniej rankingowy gramy do 40PZ, przy obecnej ilości chętnych  - system grupowy (2 grupy, mecz każdy z każdym w grupie, bez rewanżów) i pucharowo finały.
Punktacja w pojedynkach: 3pkt za zwycięstwo; 1,5pkt za remis (praktycznie niespotykana sytuacja) oraz podział punktów po 2pkt i 1pkt w przypadku, gdy jest pat, żaden z graczy nie osiągnął PZ potrzebnych do wygranej, ale któryś wypracował przewagę punktową (uwzględniam, bo już dwukrotnie zdarzyło się to Diableristowi :))) na turniejach) . Jeśli będą remisy w dużych punktach przy podsumowaniu grup, to w następnej kolejności decydować będzie bilans małych punktów. Z każdej Grupy wyjdą 4 najlepsze talie.

Co do punktów rankingowych – jeśli ktoś wymięknie w trakcie, otrzyma najmniejszą możliwą liczbę punktów czyli jeden, jeśli wymięknie więcej osób to wg kolejności wymiękania (w sensie ilości rozegranych pojedynków). Co oznacza, że jeśli ktoś zrezygnuje przed rozegraniem wszystkich swoich pojedynków w grupie to nawet osoba, która przegrała wszystkie pojedynki dostanie więcej punktów od nich.
Walkowery w ćwierćfinałach i wyżej dają najniższą pozycję z pucharu czyli ósmą w przypadku walkowera w ćwierćfinale, czwartą w półfinale. Przegrani ćwierćfinaliści zajmą miejsca od 5tego do 8ego - ich pozycja względem siebie będzie zależeć tylko od punktów w ćwierfinale; nie będą brane pod uwagę punkty z grup.
Puchar będzie wyglądał tak:
Grupa A:      ćwierćfinały:
A1                  A1 vs 4B
A2
A3                  A3 vs 2B
A4
Grupa B:
B1                 B1 vs 4A
B2
B3                 B3 vs A2
B4
...po to aby A1 z A2 oraz B1 z B2 mogli się spotkać dopiero w finale.

Start około 13.00 w sobotę – kto przybędzie pierwszy, niech zacznie zbierać ławki i krzesła w miarę możliwości, turniej rankingowy zaczniemy jak tylko zbierzemy sprzęt ;) (14.00?).
Oczywiście dozwolone są spóźnienia (wcześniej zgłoszone) w granicach rozsądku tj. 2-3h.
 
Ewentualny draft po standardowym turnieju rankingowym – na ten moment mamy układ starter+2inq - mało ale zawsze się podrafci. Cena zestawu - będzie ich 10 pewnie (może nawet więcej) to 15pln - lajtowo  - chętni do tej pory to:
1.Skoq
2.Pret
3.Trstarter
4.Lapson
5.Robert
6.Nekro
7.Wybraniec22
8.Wąski
9.Zimoli
10.Qlig
11.Młody
12.Harry
  - i reszta uczestników turnieju - podejrzewam, że stuffu starczy dla wszystkich ;)

(Info podstawowe o turnieju będę umieszczał w TYM POŚCIE, modyfikując go)


34
Kombinacje kart / Powołanie / Przeprogramowanie vs Wyspiarz Crenshaw i podobni
« dnia: Września 19, 2007, 02:18:39 pm »
Chciałbym prosić o udział w takiej oto dyskusji - czy Powołanie/Przeprogramowanie na woja który nie może opuścić placówki  może w ogóle zostać zagrane?
Zetknąłem się z osądem że można i powołany ląduje w placówce Powołującego na zasadzie przedłużenia szwadronu.... - dla mnie dziwne, bo na Pow/Prze wyraźnie pisze że wojownik ląduje w Szwadronie a nie na placówce - sądzę że stosowanie tu zasady o przedłużaniu to już nadinterpretacja, bo równie dobrze można by powiedzieć, że po zagraniu "Precz z tej planety" ktoś mógłby powiedzieć że zostaje na placówce bo to przedłużenie szwadronu do którego powinien wrócić, co wy na to? Czy nie uważacie że ta "odwrotna analogia" nie powinna potwierdzić że wojownicy zawsze znajdują się na konkretnym obszarze - albo placówce albo szwadronie i nie można traktować przesunięcia z obszaru na obszar jako działania w sferze zasady o przedłużeniu? Moim zdaniem takiego Crenshawa nie można innymi słowy powołać, bo nie można go przenieść do szwadronu i tyle, co na to inni?
Oczywiście uważam że karty działające jakoś na Kohortę i szwadron działają na wojowników (DL I DT odpowiednio) przybywających na placówce - jak np trening, ale samo przenoszenie  wojów to już działanie dla którego ww. zasada przedłużenie nie ma znaczenia - bo wojownik nie może znajdować się jednocześnie w szwadronie i Placówce - albo jest na ziemi albo w kosmosie i tak Powołany Crenshaw Wyspiarz musiałby jednocześnie być i Szwadronie i w placówce co jest bezsensowne prawda? Proszę o wypowiedzi w tej sprawie... :-\

35
Kombinacje kart / Czaszki vs Noncombatanci
« dnia: Września 19, 2007, 01:55:46 pm »
Heja,
Chciałem rozwiać moje wątpliwości stąd ten temat - mianowicie - czaszkami nie da się chyba zabić Apostoła prawda? Na czaszkach jest napisane że ich użycie jest uznawane za atak, a Noncombatantów atakować w żaden sposób nie można - ani granatami, ani szarakami ani w żaden inny sposób, mam rację? Proszę o wypowiedzi w tej sprawie, na słuszność tezy przytoczę fragment z dyskusji przed Goblikonem na temat rzucania granatami przez Noncombatantów:

Pret:
"Ja rzekłbym, że skoro nie mogą walczyć to i akcji ataku nie mogą robić - jak dla mnie dość jasne. Inaczej mozna grać tylko szefem korporacji na Granaty i Umocnienie strefy walki :/ To dopiero bzdura...(...)
BTW - co do szefa. Niemożność uczestniczenia w walce powinna być równoznaczna z niemożnością atakowania i bycia atakowanym, a co za tym idzie z niemożnością wykonywania akcji ataku. Czemu? Sytuacja - Biały Mistyk walczy z Crenshawem i Marszłkiem Johnstonem. Nie może zaatakować Crenshawa, ale ma telepatię w ręce... Co robi? Atakuje Marszałka i rzuca Telepatię... litości  "
Z osądem, że nie mogą używać granatów np Apostołowie wszyscy się (chyba) zgodzili, więc raczej "czaszkować" noncombatantów też nie można moim zdaniem, czy tak?

Dodatkowo definicja Noncombatanta z GE (choć nie do końca mozna zasady GE uznać za super-autorytet) potwierdza że Noncombatant nie może atakować i być atakowanym - czyli ofiarą czaszek też się stać nie może jako, że czaszki też są formą ataku (nie walki ale ataku).
Proszę o wypowiedzi...


36
Klub Arkadin / Konkurs na najwyższe statystyki wojów :)
« dnia: Czerwca 21, 2007, 11:34:29 am »
Hej - więc jak w temacie - spróbujmy znaleźć kombinację kart która da któremuś z wojów najwyższe możliwe do osiągnięcia statystyki w DT  - można kombinować nad zwiększeniem jednej cechy lub kilku jednocześnie - ciekaw jestem jakie pomysły ludziom przyjdą do głowy ;D - i jakie kosmosy z tego wyjdą - na dobry początek stary MiMowy przykład:

Durand+koło zębate + t-32 + samodoskonalenie - 44 44 44 56 albo:

znawca udaje stojącego obok bioga (za pomocą złudzenia) i samodoskonalenie - pytanie czy tak można? jeśli tak to ma 44 28 56 40, i dla jaj - obok stoi katedra (base set i tajna kwatera - 59 P  :D )

Oczywiście do konkursu nie można wykorzystywać kart które powiększają staty za PA w nieskończoność - np lewitacja.
No, ludziska zaczynamy - rzucajcie jakieś księżycowe ale śmiechowe pomysły - np z 15-20 kart ;D - będzie taki wesoły temat - dla odmiany psującego atmosferę na forum Bluzgatora...  ;D

37
Karty / Repudiate
« dnia: Maja 05, 2007, 11:18:31 pm »
Upewniam się - jeśli mam w grze np Katedrę w Fukido to mogę każdym moim ŻZ rzucić Repudiate czy tak? Może to banał ale upewnienie nie zaszkodzi... :)

Strony: 1 2 [3]