Kwietnia 28, 2024, 06:39:40 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Skoq

Strony: 1 ... 179 180 [181] 182 183 ... 188
2701
Karty / Odp: Najemnik Mishima
« dnia: Lipca 27, 2007, 11:32:38 am »
Tu chyba też ma zastosowanie zasada o płaceniu 3dp w momencie zagrania karty do wykorzystania przez mishimę - tutaj strefy - Winter:

"Do Freelancers have affiliation? Are they subject to the limitations and bonuses of a given corporate affiliation or not?
Freelancers do not have any affiliation, per se, but hey do have something like a “half-affiliation”. They have ties to their ex-employers, and can gain the bonuses from cards limited to that employer’s warriors, but for a cost. I’ll answer by example: The EX-BAUHAUS FREELANCER may have Bauhaus-only effects at the cost of 3 Destiny Points WHEN THE CARD IS PLAYED. This means that the Freelancer can have a VIOLATOR SWORD by spending 3D. He can also gain the +2 bonus to A from HEIMBURG if 3D is spent WHEN THE CARD IS PLAYED, so the Freelancer can gain the +2 to A from HEIMBURG if you spend 3D when you add HEIMBURG to your squad. You do not have to spend the 3D each time you want to use the effects; the effects always work if the 3D is spent when the card is played. However, another EX-BAUHAUS FREELANCER added after HEIMBURG is played may not get the bonus, as he wasn’t around WHEN THE CARD WAS PLAYED. Remember, the Freelancer must already be there when the affiliated card is played!"




2702
Klub Arkadin / Odp: Konkurs na najwyższe statystyki wojów :)
« dnia: Lipca 24, 2007, 02:35:32 pm »
Atticus - moim zdaniem Demoted działa na bazowe statystyki - nie wiem co na to reszta- jesli tak to po drugim fizylier by spadł... - jeśli nie to jeszcze mamy pierwszeństwo działań matematycznych (tak mi się wydaje) czyli przy kilku żniwiarzach i kilku  demoted najpierw działają żniwiarze - a potem demoted dopiero (mnożenie przed dodawaniem) - czyli po wyposażeniu w 1szt żniwiarza i 1 szt demoted fizylier ma (24 24 24 4) najpierw x2 (Grim reaper) a później -2 do wartości czyli zostaje W=6 więc drugiego żniwiarza nie damy już -  czyż nie tak? ;)

2703
Klub Arkadin / Odp: Zasady alternatywne
« dnia: Lipca 12, 2007, 12:38:05 pm »
Hmm Żeleś - świetny pomysł  - mam na myśli układanie talii graczy wg jakiegoś scenariusza - no,no, no - można by robić różniste cuda - bitwy, wojny korporacyjne (ale nie takie kijowe jak na GE- beznadziejnie psujące grę w DT uważam)  - wiadomo od zawsze że duża wojna to granie kartel vs LC - każdy apostoł osobno - nigdy tak nie grałem jeszcze ale byłoby super, tylko... długo ;) Może spróbujmy tutaj dawać przykłady takich scenariuszy - może ktoś wpadnie na coś, co będzie można wykorzystać? Anyway - kolejny konkurs startuje - na najciekawszy scenariusz dla co najmniej dwóch talii DT ;D ludziska - zachęcam do zabawy 8)

2704
Klub Arkadin / Odp: Konkurs na najwyższe statystyki wojów :)
« dnia: Lipca 06, 2007, 09:15:16 am »
HMM W sumie masz rację Marqwitch  - różnica między momentem dania Grim Reapera, a sposobem liczenia WW S P W - zmiana kolejności liczenia w stosunku do kolejności wyposażania ma sens... A więc 15 15 15 1 + 3x grim reaper + kula = (15 15 15 1) x3 x2 x2 x2 = 360 360 360 24 do tego koło zębate i t32 do tego samodoskonalenie i moce heretyckie po dodaniu tainted i oka algerotha... Mamy razem 1440 1440 1440 96 + moce heretyckie - każda x 5 = 1500 1500 1500 156 - całkiem nieźle - gdyby nie było samodoskonalenia to miałby 360 x 2 + 60 (moce)= 780 780 780 108 i to TRWALE ;D (no dopóki go kolo z miną ubije i z dowodem odwagi za 324pz :P ) Marqwitch  - przelicz fizyliera - jest chyba mocniejszy, z tym że jednorazowy ;) WG mnie jest tak:
fizyl po powrocie na placówkę (i zagraniu skazańca )ma ((25 25 25 4)x3 x2 x2 x2)x2x2 = 2400 2400 2400 384 rewela - tylko na raz - ALE mamy rekord póki co :) - jeszcze jakieś fajne pomysły?  ;D

2705
Kombinacje kart / Odp: Wiek Katastrof vs Pod Kontrola
« dnia: Lipca 04, 2007, 03:27:38 pm »
Każdy moze grać jak mu się podoba ale oficjalnie powinniśmy korzystać z oryginalnej, angielskiej wersji - polska jest po prostu źle przetłumaczona i tyle - nie stanowi "osobnej wersji gry" przecież... :(

2706
Klub Arkadin / Odp: Konkurs na najwyższe statystyki wojów :)
« dnia: Lipca 04, 2007, 08:54:54 am »
Pret - żniwiarz działa wprawdzie na modyfikowane ale kula tylko na niemodyfikowane więc nie włączysz kuli po żniwiarzach - najpierw idzie kula a potem żniwiarz ale tylko jeden bo na kolejne będzie za duża wartość... ;)

2707
Klub Arkadin / Odp: Konkurs na najwyższe statystyki wojów :)
« dnia: Lipca 03, 2007, 11:24:50 pm »
Heh - Clansman - kulek pomniejszych się nie przyda bo działa na bazowe- lepiej użyć samych grim reaper'ów - z kulką masz 15/15/15/1 x3 czyli 45 45 45 3 i możesz tylko jednego grim reapera dołożyć jeszcze czyli 90 90 90 6 - kolejnych nie dołozysz bo wartość nie pozwala, a z trzema masz juz 120 120 120 8 do tego koło zębate t32 i samodoskonalenie za pomoca np sztuki pokoju (nasz merc jest splugawiony a nie odwiedzony) i mamy Pretorowe 480-tki... do tego mozna oko algerotha i 5x każda z heretyckich  czyli +25 +20 +10+5 to mamy 540 540 540 92 ...co dalej?  ;)

PS Marqwitch - z chęcią obejrzałbym Twoje HM - może się uda do Was podjechać na jakieś weekendowe granie, to pokażesz, coś tam natworzył ;D

2708
Turnieje/rozgrywki / Odp: Kiedy jakis turniej?
« dnia: Czerwca 26, 2007, 11:25:25 am »
Ja chętny ofkors. ;)

2709
Klub Arkadin / Odp: Konkurs na najwyższe statystyki wojów :)
« dnia: Czerwca 21, 2007, 11:17:20 pm »
Hej - ludzie - piszcie w tym temacie swoje pomysły - dyskusje o kartach i zasadach ich używania w innym miejscu proszę... ;D Co prawda Pret faktycznie podał chyba najwyższe staty (zwłaszcza jak sobie przypomni jak się robiło 960 :D) ale nie ustawajmy w poszukiwaniach - np jakichs ciekawych kombinacji dających "tanio" wysokie efekty - ewentualnie różne śmiechowe pomysłu - patrz pomysł Akryla ;D a więc - ZABAWA TRWA!

2710
Klub Arkadin / Konkurs na najwyższe statystyki wojów :)
« dnia: Czerwca 21, 2007, 11:34:29 am »
Hej - więc jak w temacie - spróbujmy znaleźć kombinację kart która da któremuś z wojów najwyższe możliwe do osiągnięcia statystyki w DT  - można kombinować nad zwiększeniem jednej cechy lub kilku jednocześnie - ciekaw jestem jakie pomysły ludziom przyjdą do głowy ;D - i jakie kosmosy z tego wyjdą - na dobry początek stary MiMowy przykład:

Durand+koło zębate + t-32 + samodoskonalenie - 44 44 44 56 albo:

znawca udaje stojącego obok bioga (za pomocą złudzenia) i samodoskonalenie - pytanie czy tak można? jeśli tak to ma 44 28 56 40, i dla jaj - obok stoi katedra (base set i tajna kwatera - 59 P  :D )

Oczywiście do konkursu nie można wykorzystywać kart które powiększają staty za PA w nieskończoność - np lewitacja.
No, ludziska zaczynamy - rzucajcie jakieś księżycowe ale śmiechowe pomysły - np z 15-20 kart ;D - będzie taki wesoły temat - dla odmiany psującego atmosferę na forum Bluzgatora...  ;D

2711
Turnieje/rozgrywki / Odp: Kiedy jakis turniej?
« dnia: Czerwca 20, 2007, 11:28:29 am »
Wszystkie terminy i wszystkie miejsca w sumie pasują - z tym, że jeden nakłada się na Gdynię - więc 11-12 08 to raczej uderzę do Gdyni - no chyba że nie wypali to do Raciborza ;). Swoją drogą ciekawy temat - może uda się zorganizwoać np tą opcję z 6-8 lipca ? (GIT by było  ;D )

2712
Karty / Repudiate
« dnia: Maja 05, 2007, 11:18:31 pm »
Upewniam się - jeśli mam w grze np Katedrę w Fukido to mogę każdym moim ŻZ rzucić Repudiate czy tak? Może to banał ale upewnienie nie zaszkodzi... :)

2713
Karty / Odp: Owoce wojny z WZ.
« dnia: Maja 02, 2007, 10:01:10 am »
To jest wyjaśnione na angielskiej wersji karty - to musi być "legal warrior" ;)

2714
Turnieje/rozgrywki / Odp: Zasady turniejowe
« dnia: Marca 31, 2007, 01:45:07 pm »
Taaa jasne Atti - archiwa to rzeczywiście niezmiernie istotny problem (śmiech) - moi zdaniem dużo gorsi są szefowie korporacji i ich zdolności - ale nie ma co jęczeć bo sa jacy sa i tyle - zgadzam się z Pretem że archiwa nadprzyrodzonych zdolności nie mają raczej - no i zawsze można je unieszkodliwić -  czyli po prostu trzeba byc przygotowanym. Unieszkodliwić je można np całkowitym zacmieniem - ale ale   - przecież trzeba je zakazać bo jest za dobre - i nieważne że jest to broń obusieczna.... Ogólnie ta dyskusja nie ma większego sensu - organizator ma zasady standardowe i dalsze ograniczanie i zakazywanie leży juz tylko w jego gestii - ograniczenie błędu i pojmanego jest tylko konsekwencją ograniczenia MIA, Don't Call Again, i innych tego typu kart - i pewnie dlatego wszyscy się z tym ograniczeniem zgadzają - stąd na każdym turnieju gramy z jednym błędem i pojmanym - a reszta ograniczeń  to już wolna amerykanka organizatora ;D Atti, Diabler - jak zorganizujecie turniej, lub przekonacie organizatora do swoich pomysłów to ok - można na tym turnieju grać z jednym archiwum - ale standardowe zasady turniejowe sa inne - i nie wszyscy organizatorzy będą brać Wasze pomysły za prawdy objawione (lubię ten tekst ;) ) i jedyne słuszne ograniczenia...
I to tyle - a BTW - ja bym najchętniej grał bez throwingów i co najwyżej z jednym treningiem - reszta standardowo (oczywiście z jednym błędem i pojmanym) - dla mnie im mniej jest niestandardowych ograniczeń tym lepiej ;D 

2715
Turnieje/rozgrywki / Odp: Zasady turniejowe
« dnia: Marca 30, 2007, 10:08:11 pm »
5 archiwów w grze to normalna gra zgodna z zasadami - ograniczanie ich to udziwnienie - a takiego rodzaju talii jakoś na turniejach póki co nie spotykamy ;D .....(mozliwe że pojawią się w najbliższym, no chyba że organizator ograniczy do 1 szt na stole lub nawet 1 szt w talii - i to będzie udziwnienie, a nie odwrotnie Diablerist).

Strony: 1 ... 179 180 [181] 182 183 ... 188