Kwietnia 27, 2024, 02:23:17 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Skoq

Strony: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 188
2731
Karty / Odp: Nietoperz / Nietoperze
« dnia: Lutego 21, 2007, 10:17:26 pm »
Ja też jestem za nr 2 zdecydowanie  ;) argumenty juz przytoczono, ja tak zawsze grałem (z pojazdami też tak że przerywa się walkę), stąd taka moja decyzja ;)

2732
Turnieje/rozgrywki / Turniej- Coolkon, wrocław, marzec
« dnia: Lutego 21, 2007, 10:10:14 pm »
Atti - ja jade z Żyrardowa o godz 6.23 - ten pociąg rusza z Wawy Wschodniej o 5,38 - więc jesli jedziesz przez Wawę - to pewnie w nocy startujesz z Gdyni? Jeśli tak to wsiadaj w ten pociąg i ja się dosiąde w Żyrardowie i GIT - zagramy coś w pociągu :mrgreen: . Ten pośpiech to zwykły pośpiech a nie żadne intercity/express - więc we Wrocku jest o 12.00 (BTW - Atti nie masz krótszej drogi niz przez Wawę???), nr pociągu to P 16107 i tyle...jakbym się spóźnił to mnie rozlosujcie i zaczynajcie grać - szkoda czasu. No dobra - proszę o update listy uczestników pewnych turnieju na Coolkonie - co ze Śląskiem(Dąbrowa Górnicza i reszta), Krakowem, BBiałą? ludzie piszcie czy jedziecie bo jakoś nieiwiele chętnych jest póki co  :/

2733
Turnieje/rozgrywki / Turniej- Coolkon, wrocław, marzec
« dnia: Lutego 20, 2007, 11:34:18 pm »
Jasne - wszyscy powini Nozi - popieram!!! a co do aparatu - nie jestem pewien jeszcze ale może i ja wezmę swój - ma 1GB kartę więc wystarczy nam juz chyba :mrgreen:

2734
Karty / Odp: Podwójna powinność
« dnia: Lutego 20, 2007, 12:31:49 am »
Moim zdaniem przegrupować podwójna można - bo to jest "nasza" karta, natomiast nie do końca wiem co się dzieje wtedy z oryginalnym wojem... Z jednej strony można uznać że też wraca na rękę kontrolera - bo każda karta działa na obydwu wojów, ale to się kłóci z samym przegrupowaniem nieco, z drugiej mamy pytanie co zrobić z podwójną gdy przegrupowany zostanie oryginalny wojownik? Czy ją się odrzuca czy też nie? Sądzę również że mozna rzucic śmiało zwrot podatku na podwójną - ona jest w końcu naszym wojem też... skomplikowane to nieco... - ale prawdziwe -  :> -
"When I have my opponent's warrior DOUBLE DUTIED, and it's his turn and he is attacking with him, may I play INSPIRED and put my warrior (and therefore his warrior) into cover? How much can I mess with a DOUBLE DUTIED card when it is not my turn?
You can mess with the card as much as you could screw with your own warrior - because he IS your own warrior. If you have a DOUBLE DUTY of another player's Doomtrooper in your Squad, then that DOUBLE DUTY card is no longer a Special card, it has been transformed into the warrior card. And it is your warrior, so you can mess with your warrior as much as you want, and it will just happen to mess with the same guy sitting in your opponent's Squad. "
Z powyższego wynika że zwrot podatku można śmiało zagrać na podwójną, która jest przecież naszym wojownikiem.

2735
Zasady ogólne / Odporność na Sztukę
« dnia: Lutego 12, 2007, 10:44:58 pm »
No cóż...ZDECYDOWANIE WARIANT A!!! :D (podzielam zdanie Łukasza)

2736
Turnieje/rozgrywki / Turniej- Coolkon, wrocław, marzec
« dnia: Lutego 12, 2007, 10:35:19 pm »
Odnośnie boosterów - znowu księgarnia na centralnym ma skądś boxy warzone i Plostu - ale cholera po 6 pln/szt - jakby co moge troche kupic - ale muszę wiedzieć co kto by ode mnie wziął - wiem ze 6pln to zdzierstwo - ale cóż....
Hmm a w sumie na drafta to raczej sam Warzone się nadaje - bo Plost nie bardzo.... ;)

2737
Turnieje/rozgrywki / Turniej- Coolkon, wrocław, marzec
« dnia: Lutego 08, 2007, 09:02:27 pm »
Hmmm - do Coolkonu coraz bliżej - a DT nie ma w planie nawet - jak tam Panowie organizatorzy - będzie ten turniej czy tylko dzielimy skórę na merkuriańskiej ochydzie, której jeszcze nie upolowalismy? :D  - na poważnie - prośba - weźmy sie serio do załatwiania bo inaczej bedziemy grać w KFC ;)  - istotne - date znamy - ale co z godziną? i czy można tam nocować? - Konkrety, konkrety Panowie.... - dajci info jak macie jakiekolwiek :|

2738
Turnieje/rozgrywki / Turniej- Coolkon, wrocław, marzec
« dnia: Lutego 07, 2007, 07:36:02 pm »
ja chętny na 300%!!!!! :mrgreen:

2739
Klub Arkadin / Różne kwiatki z MiM'a
« dnia: Stycznia 20, 2007, 10:22:34 am »
Spoko - Pret - te zagadki były rzeczywiście banalne - ja grałem wtedy w DT juz trochę - śmiesznie było bez zasad turniejowych - jak przypomnę sobie te wyciąganie darem losu kolejnego daru losu (nie anihilował się) i czegoś jeszcze.... Jak zobaczylismy ze znajomymi te zagadki to wpadli na rozwiązanie tylko Ci co widzieli na oczy npCiężkie czasy, czy Wymianę - a Dowód odwagi to dopiero była rzadkość - wtedy kupowanie kart oznaczało wyrywanie kasy od staruszków na każdy byle booster :>  - to był prawdziwy fun - otwierało sie booster i dostawało karty których nikt nie znał np.... jak kumpla tata prowadził sklep komputerowy i zauważył zainteresowanie DT i RPG-ami i Warzone itd - to sprowadził od Maga trochę tego - jak na Żyrardów - 45 tys mieszkańców - graczy zrobiło sie raptownie ok 30 osób - szkoda że teraz tak nie ma, nawet turniej mieliśmy  - problem w tym ze nie znaliśmy pewnych zasad i rozwiązań, a interpretacje kart - oparte tylko na polskich wersjach - czyli kicha w wielu przypadkach - doprowadziły do śmiesznych sytuacji - turniej jak pamiętam wygrał gość grający chwałami cesarzowi i mishimą (to był chyba 1998 rok) - przegiął tylko - bo zagrywał 5 chwał na stół i brał po 5 pz za każdego woja.... :P . No cóż rozpisałem się - a do tematu - w tamtych czasach nie znało sie wszystkich kart, a co za tym idzie poziom kombinowania byl o wiele niższy niż teraz - do tego Ci którym te zagadki wydawały się banalne - tj znali rozwiązania po 5 sekundach - po prostu olewali konkursy MiMa :> .... Dodatkową ciekawostką tamtych lat był fakt odizolowania się od reszty świata - graliśmy tym co w Polsce było  - patrząc z utęsknieniem na karty reklamowe z golgothy  - z warzonem i mortyficatorem - a znaleźć karty angielski czy inne obcojęzyczne to również prawdziwa rzadkość... ;)

2740
Ziemia Niczyja / ebay
« dnia: Stycznia 19, 2007, 07:37:22 pm »
a ty Pret co sądzisz o tych boxach? - zwłaszcza base set jest ciekawy - tyle ze nie wiem czy nie za drogo by wyszło - buy it now - to chyba przesada - ale aukcja sama fajna  - poproszę Łukaszu o krótka analizę opłacalności np tej aukcji base set plus inq boxy ;) może warto by było to kupić i sie podzielic jakoś?

2741
Turnieje/rozgrywki / Turniej- Coolkon, wrocław, marzec
« dnia: Stycznia 08, 2007, 02:01:14 pm »
No Panowie - czas leci - może jakieś wstępne plany - kto przyjedzie do Wrocka? ;) Ja na ten moment jestem na 100% - i raczej to nie powinno się zmienić.... Zachęcam szczególnie gospodarzy lubelskich turniejów - Nico, Trstarter, Bogus - Liczymy na Was :D

2742
Karty / Odp: Wyspiarz Grinder
« dnia: Stycznia 03, 2007, 08:15:40 pm »
Grinder nie może rzucać sztuki nawet jak w grze jest sojusz  - właśnie po to jest na nim zapis "may not..." -gdyby nie było na nim nic na temat rzucania sztuki - to wtedy normalnie by nie mógł, a z sojuszem byłoby to juz możliwe - jest jednak inaczej na szczęście  ;) Zapis "may not..." staje się tu szczegółowym zapisem dotyczącym Grindera  - i jest ważniejszy niz zapis sojuszu dotyczący wszystkich wojów bractwa i tyle (na szczęscie raz jeszcze :mrgreen: )

2743
Ziemia Niczyja / Gatline Engine i ciekawostki ;)
« dnia: Grudnia 03, 2006, 10:54:44 pm »
O kur...... JAAAAAZZZZDA  - powinieneś dostać medal pogromcy GE :P  - i jak tu twierdzić że 2nd edition i homemade nie są przegięte??

2744
Zasady ogólne / Odporność na Sztukę
« dnia: Grudnia 02, 2006, 05:21:52 pm »
Marqwitch  - prośba nie mów tu o MTG - to jak przekleństwo :mrgreen: - poza tym to przeciez inna gra zupełnie. Pretor poza tym też bardzo wyraźnie nie zgadza się z Nipą ( i nie stosuje 2nd edition zasad tym bardziej) w kwestii rzucania czarów w czasie walki - gdzieś Ty znalazł podobieństwo??? Jesli chodzi o czytanie czy nieczytanie postów - sorry ale Ty mojego tez chyba nie przeczytałeś....
Jak dla mnie to powtarzasz sie i tyle - gdzie jakieś dowody na popracie Twojej tezy?
Idąc za "genialnym" tokiem myślenia Marqwitcha nie mógłbym  "sobie ze strachu w walce strzelić w łeb, bo mój przeciwnik jest kuloodporny" - to jest dopiero bzdura, a co do noktowizora - gęsta mgła działa jesli jest rzucona przeciwko atakujacemu wojwonikowi który nie ma noktowizora - co z tego że mój obrońca go ma? - według Marqwitcha noktowizor, który jest noszony przez jednego wojownika daje mozliwość widzenia przez mgłę wszystkim walczącym  :mrgreen:  - odporność dotyczy TYLKO odpornego woja i kart do niego dołączonych - NICZEGO WIĘCEJ nie dotyczy - mozna sobie zdjąć kartę specjalną equilibrium w czasie walki - jeśli tylko jest dołączona do nieodpornego woja i tyle - Marqwitch z Twoich wypowiedzi wynika że przykład przytoczony w instrukcji musiałby byc sam w sobie sprzeczny gdyby odpornośc przenosiła sie na przeciwnika wojownika odpornego - ktoś by nie mógł zagrać na siebie tej ściany żywiołów i tyle. Mozna przecież w trakcie walki pomiędzy odpornym a nieodpornym zdjąć tego nieodpornego za pomoca inspiracji i eliminacji kims trzecim, a nawet ten niodporny może zdjąć sam siebie -  to nie ma nic wspólnego z odporrnym przeciwnikiem  - i nie ma na niego wpływu ŻADNEGO - nawet pośredniego  -  takich przykładów jest więcej - mam pytanie - skąd w ogóle wpadłeś na pomysł Marqwitch, żeby odporność przenieść na przecwnika odpornego wojownika? Wyjaśnij bo jeszcze nie wpadłem na to skąd w ogóle jakieś przesłanki do takiego przeniesienia :?:
Pozdro

2745
Zasady ogólne / Odporność na Sztukę
« dnia: Grudnia 02, 2006, 12:43:55 am »
O rany, znowu trzeba przypominać że gramy w 1st Edition a nie w GE-edition :) . Panowie  - czy zapis podobny do tego z zasad GE - o niemozności uzywania sztuki w ogóle w walce z odpornym jest w instrukcji do 1st edition - NIE, NIE MA NIC TAKIEGO w instrukcji do 1st edition  jest tam tak - cytuję:
"Na wielu kartach znajduje się informacja, że wojownik jest ODPORNY na Mroczną Harmonię i/lub Sztukę. Oznacza to, że te zdolności nie mają na niego absolutnie żadnego wpływu. Ważne jest, że podczas walki karty sztuki lub Mrocznej Harmonii nie wpływaja w ogóle na osobę, która jest na nie odporna, nawet gdy zdolność, którą reprezentują nie dotyczy jej bezpośrednio" - dalej jest przykład z Alakhaiem i ścianą żywiołów - no i gdzie jest zapis że nie można użyć np equilibrium czy nawet pacyfizmu na samym sobie? Otóż nigdzie - więc mozna użyć sztuki na samym sobie, nawet powodując własne odrzucenie - to nie ma żadnego wpływu na przeciwnika odpornego na sztukę - bzdurą jest twierdzenie że "nie mogę sobie ze strachu w walce strzelić w łeb, bo mój przeciwnik jest kuloodporny" :/ Zauważmy taką rzecz jeszcze - w instrukcji jest przykład o rzuceniu ścieny żywiołów w walce Alakhaiem - ściana to czar który można rzucić w trakcie walki tylko - ktoś go użył ale on przeciwko Alowi nie zadziałał - nie ma tam nic o tym, że czar nie mógł w ogóle być rzucony, tylko o tym że na Ala nie zadziałał. Zwróćmy uwagę że Nipa zmieniając te zasady na Enginie zmienił przykład na samodoskonalenie vs Alakhai - dlatego że gdyby został przy przykładzie z 1st edition zaprzeczyłby samemu sobie! BTW - Marqwitch, samodoskonalenia działa nieprzerwanie na woja który je rzucił - w walce z odpornym po prostu nie bierzemy tego podwojenia pod uwagę i tyle - zauważ że gdyby udało się wbić w środek walki jakims sposobem - zgodnie z opisem Wintera - "breaking into attacks" z thewinternet.com  - i ta "wciśnięta" walka toczyłaby sie pomiędzy gościem z samodoskonaleniem a kimś nieodpornym na sztuke - to podwojenie cech działa normalnie i tyle. Uff znowu długie wyjasnienie - ale może trafne, co Panowie? :>

Strony: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 188