Kwietnia 25, 2024, 08:23:15 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Skoq

Strony: 1 ... 185 186 [187] 188
2791
Zasady ogólne / Odp: Przynależność ogólna
« dnia: Czerwca 05, 2006, 07:43:20 pm »
Myślę że najemnicy z podstawki powinni sie jednak łapac na arkadin - sa "byłymi członkami korporacji" - czyli nie posiadają przynalezności do ddanej korporacj - a więc jaką? bo sa mimo wszystko żołnierzami zagłady..ale z drugiej strony słyszałem coś gdzieś o ich "half-affilation"......(AAAAAAA!!!)
HeHeHe i oczywiscie pozdro (Tak Panie Adminie - lubię pozdrawiać....)

2792
Zasady ogólne / Odp: Przynależność ogólna
« dnia: Czerwca 05, 2006, 07:18:43 pm »
Hmm - to rzeczywiście pokręcone nieco - gdyby wszyscy wojownicy z general affilation powstali mniej więcej w jednym czasie to myslę że ich teksty na kartach byłyby bliższe sobie - no ale cóż - proponuję, by Klub Arkadin działał po prostu na wojów mających znaczek kartelu + najemników z podstawki - oni tez maja przecież, choc nie widać :) przynalezność ogólną.... - kolejne przypadki też są pomieszane - lekarz wojskowy i paparazzo w ogóle nie mają opisu przynależności - tylko znaczek, Harding jest najemnikiem - ale nie może zyskac żadnej przynależności - poza ogólną - chociaz ciekawe jak mozna zyskac ogólną??? i jak nie ma żadnej to co robi znaczek kartelu na jego karcie? (to samo z renegatem odszczepieńcem)?? ehhh - no cóż co Szanowni Gracze na tak propozycję?
Pozdro

SUGESTIA: nie pozdrawiaj wszystkich w każdym poście - to jest dyskusja, nie trzeba pozdrawiać innych po każdej wtrąconej wypowiedzi :) No chyba, że strasznie to lubisz.

2793
Karty / Joker
« dnia: Czerwca 04, 2006, 01:47:58 pm »
Aha i jeszcze jedno - widziałem to w przetłumaczonej na polski erracie DT  - wiem że nie wszyscy uznają te erraty - ale w tym przypadku chyba jest właściwa....
Pozdro

2794
Karty / Joker
« dnia: Czerwca 04, 2006, 01:42:49 pm »
Masz racje Pretor ale w przypadku jokera jest po prostu inaczej - wyraźnie napisano że już w momencie zagrywania Joker jest inna kartą - inaczej jest z Untouchable i np Podwójna Powinnością - je mozna normalnie zakłócać czym tylko sie da - zaznaczyłem w poprzednim poście celowo - follow the rules WHEN PLAYING THIS CARD as if You were playing original - to wyraźnie określa sposób działania tej karty - po prostu wyjatek od reguły (nie pierwszy i nie ostatni) - jak zagrywam jokera jako bank kardynała - to po prostu zagrywam tak jakby od razu bank kardynała - i tego zakłócić nie można - bo joker jest już w momencie zagrania kopiowaną kartą - ta intencja została właśnie wyjaśniona przez zastapienie formatu karty specjalnej jokera nowym formatem - "wielokarty" :) w g Engine - tak się mi właśnie wydaje - wyraźnie jest ".....WHEN PLAYING...as if You were playing original" - wydaje mi sie to wytłumaczenie dość logiczne - ale standardowo - co Wy na to?

2795
Karty / Joker
« dnia: Czerwca 04, 2006, 01:04:22 pm »
Hehe - w edycji gEngine - rozwiązano ten problem - Joker jest jedynym w swoim rodzaju rodzajem karty - i nie mozna go zakłócić - chyba że kopiuje kartę spec znajdującą sie w grze.....(chyba) a co do pierwszej edycji - tez mi się wydaje że można go zakłócić tylko wtedy gdy kopiuje kartę specjalną - "zagraj tak jakbyś zagrywał oryginał" - jakoś tak na nim jest - "follow the rules WHEN PLAYING THIS CARD as if You were playing original" - czyli ze startu jest okreslony jako jakaś karta - gdy kopiuję kompleks przemysłowy to nie można go zakłócić i już - też juz gdzieś o tym czytałem...
Pozdro

2796
Karty / Gniew algerotha
« dnia: Czerwca 03, 2006, 10:03:23 am »
Myślę ze nie - przeczytajcie kartę okopu - tam jest coś że ekwipunek może byc odrzucony tylko razem z okopem czy jakoś tak  i tyle.
Pozdro

2797
Kombinacje kart / Toshiro vs mina
« dnia: Czerwca 01, 2006, 02:36:16 pm »
ok - mina nie jest bronią, to oczywiste w 1 edycji - nie jest to na niej napisane ani nie ma erraty - ale jest wyraźna instrukcja twórcy gry kiedy jej się używa - co do bomby dymnej - WInter również napisał kiedy się jej używa - albo w fazie przerywania albo w fazie wskazywania ekwipunku - a więc nie działa tak samo jak mina - to również chyba jest jasne - hehe - często narzekamy na brak wyjaśnień konkretnych sytuacji - a jak już je mamy  - tak jak w tym przypadku to też niektórym z nas nie pasują - i co z tym zrbić??? - eehhhh
Pozdro

2798
Kombinacje kart / Toshiro vs mina
« dnia: Czerwca 01, 2006, 12:45:56 am »
O rany... - z miną  cały czas chodzi mi tylko o to że jako karta kończąca walkę mina jest zagrywana/używana w innej fazie walki niż by się wydawało - po to właśnie Winter wymienił ją wśród listy tych kart w MOACB - jako wyjątek od reguły - i jest po to napisane czarno na białym żeby tak własnie ją stosować - koniec i kropka. Co do rzekomej wygody stosowania przeze mnie reguł Wintera - no cóż nie zapominajmy że odkąd DT umarł po raz pierwszy, gram tylko w kręgu kilku znajomych - stąd nasze pewne modyfikacje zasad - wszyscy sie zgodzili więc czemu nie - wszystko dla przyjemności grania,  a tak w zasadzie to nie stosuję tylko dwóch wyżej wspomnianych przeze mnie "nieznanych zasad" dotyczących pojazdów i stosuję dwie homemadowe zasady - poza tym zasady oficjalne turniejowe (+zakazany Grinder) - więc nie przesadzajmy z tym wygodnictwem - w dodatku oskarżenia tego typu od osoby która sama chce pozmieniac sporo zasad pod przykrywką rzekomych problemów(np z triadą)  to chyba lekka hipokryzja czyż nie tak?

ok - mina nie jest bronią, to oczywiste w 1 edycji - nie jest to na niej napisane ani nie ma erraty - ale jest wyraźna instrukcja twórcy gry kiedy jej się używa - co do bomby dymnej - WInter również napisał kiedy się jej używa - albo w fazie przerywania albo w fazie wskazywania ekwipunku - a więc nie działa tak samo jak mina - to również chyba jest jasne - hehe - często narzekamy na brak wyjaśnień konkretnych sytuacji - a jak już je mamy  - tak jak w tym przypadku to też niektórym z nas nie pasują - i co z tym zrbić??? - eehhhh
Pozdro

2799
Kombinacje kart / Toshiro vs mina
« dnia: Maja 31, 2006, 03:44:32 pm »
Hmmm no w sumie toshirem to już daaaaaawno (czyt. 3 lata) nie grałem - rzadko grywam Mishimą - znudziła mi się trochę.....Co do innych zasad Wintera - no cóż nie stosuję osobiście na pewno tych dwóch nieznanych tyczących się pojazdów - z ukrywaniem się i ranienien przy odrzucaniu pojazdu - są one co najmniej dziwne - i w zasadzie dopiero teraz (tj w ostatnim czasie) się o nich dowiedziałem.......w ogóle to staram się stosować do Winterowych zasad jak najbardziej się da  - tak grałem od zawsze....(choć ostatnio gramy z dwoma zasadami homemadowymi  - polepszającymi rozgrywkę:), a bronię Wintera bo uważam że oficjalne zasady wcale nie są takie złe (i w końcu są oficjalne) - co do MOACB - to nie wiem jak reszta graczy ale w praktyce bardzo rzadko się do nich odnoszę - tylko w szczególnych, kłopotliwych przypadkach - i wtedy, również w przypadku mina vs toshiro, uznaję ich wyższość i to tyle.. - wierzcie to znacznie uprzyjemnia rozgrywkę.... ;)

2800
Karty / Szósty zmysł Kanji
« dnia: Maja 31, 2006, 12:54:24 pm »
Zmysłem Kanji negujesz tylko karty zagrane  - tak jak jest napisane - bezpośrednio na woja i karty, z których korzysta - a więc na np zrównie z ziemią ta zdolność nie działa.... - to raczej proste.
Pozdrawiam

2801
Kombinacje kart / Toshiro vs mina
« dnia: Maja 31, 2006, 07:55:26 am »
Możesz zmieniać taktykę walki komputerem taktycznym, bo taktykę ustala się przed określeniem czy ktoś atakuje pierwszy - czytałeś to MOACB w ogóle? ja cały czas bronię tych konkretnych kart wymienionych przez Wintera na końcu MOACB i tylko tych- co do reszty to jest raczej oczywiste kiedy się ich używa - na dobrą sprawę roztrząsanie samej walki w takich szczegółach rzadko jest w ogóle potrzebne - częściej gra się"instynktownie" niemalże - ale mina należy właśnie do wyjątków - oczywiście pprzy pierwszym ataku tylko.....i nadal przyznaję rację Winterowi.
Pozdrawiam

2802
Karty / Odp: Biogigant
« dnia: Maja 30, 2006, 11:58:06 pm »
No tak - nie można takich na których jest napisane zagraj na/dołącz do wojownika - ale nie zawsze jest to napisane - więc stąd jest nieścisłość - tak samo dziwne jest zagrywanie uszkodzenia na wojownika a nie na ekwipunek - ale to juz inna historia...
Pozdrawiam

2803
Kombinacje kart / Toshiro vs mina
« dnia: Maja 30, 2006, 11:51:47 pm »
Jestem jednak za używaniem miny tak jak napisał Winter - wg zasad MOACB 1 edycji - ma to "ręce i nogi" - ale juz miałem na turnieju awanturę o to (lata temu...)hehehe - grałem z gosciem który miał około 50 lat, twierdził że Winter nic takiego nie napisał - chodzi o moment użycia miny - kłócił się zawzięcie o swoje ale skapitulował jak zobaczył szczegółowy opis walki w DT - wraz z tą listą kart przerywających w różnych momentach - i jego wojownik zakwiczał jak mój Toshiro go dorwał..... :D
Tu nie starałbym się zmieniać zasad stworzonych przez Wintera - w końcu to jego gra - i jego zasady... - ustalajcie co chcecie - ja się trzymam oficjalnych w tym oczywistym przypadku - jest to wyraźnie napisane i kropka.
Pozdro

2804
Zasady ogólne / MOACB by pretorianstalker
« dnia: Maja 30, 2006, 11:40:51 pm »
Tak - tu też zgadzam się że pancerz musi być używany cały czas - inaczej bez sensu byłyby ograniczenia zapisane czasem na kartach róznych pancerzy - pancerna skorupa jest doskonałym przykładem logiki takiego myślenia.... :)
Pozdrawiam

2805
Karty / Odp: Biogigant
« dnia: Maja 30, 2006, 11:35:53 pm »
No nie tak zupełnie - po namyśle można rzucić - bo tego się nie rzuca na woja - to jakoś chroni - mało tego na ucieczce tez nie pisze "zagraj na wojownika" - ciekawe nie?>nawet 2nd edycja tego nie zmieniła,....więc można się kłócić (cholera znowu kłótnia...)
Pozdro

Strony: 1 ... 185 186 [187] 188