Kwietnia 26, 2024, 01:13:18 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Kapitan Shinobi

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
61
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Pieśń Krwi
« dnia: Lutego 16, 2019, 11:58:03 pm »
PIEŚŃ KRWI

K. specjalna  Ogólna

Możesz zagrać tę kartę na swojego wojownika w trakcie walki, po czym usuń ją z gry.
Za każdą kartę, którą odrzucisz ze swej ręki, możesz zwiększyć jedną z cech bojowych walczącego o +4.
Możesz w ten sposób wpłynąć na kilka cech, ale nigdy na Wartość.

62
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Mroczne Ulepszenie (specjal)
« dnia: Lutego 16, 2019, 11:53:01 pm »
MROCZNE ULEPSZENIE

K. specjalna  Legion Ciemności

Możesz zagrać tę kartę w dowolnej chwili, jeśli tylko posiadasz TEKRONA w swej Kohorcie. Pozostaje w grze.
Modyfikatory do WW, S i/lub P, wynikłe z kart ekwipunku, które posiadają twoi Legioniści Ciemności,
zostają powiększone o dodatkowe +2 (dodawane po wszystkich innych modyfikatorach).
W grze możesz mieć najwyżej jedną taką kartę na raz.

63
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Rozjemca Relikt
« dnia: Lutego 12, 2019, 11:46:21 pm »
ROZJEMCA

Relikt  Bractwo

Broń Bezpośrednia. Miecz. Może go używać dowolny wojownik Bractwa. Jego WW zwiększa sie o +4 i w walce wręcz ignoruje odporność na Sztukę przeciwnika. ROZJEMCA daje 50% szans (np. rzut monetą) na rzucenie KULI ŻYWIOŁÓW w czasie zadawania ciosu. Weź czar z kolekcji. Nie ma znaczenia czy posiadacz miecza potrafi rzucać czary - uważa się, że to broń "rzuciła" zaklęcie.

Uwagi
tworzone z myślą o Grinderze - ten miecz, który wznosi do góry na obrazku Bonnera. Tak, wiem, że to zwykły Punisher, ale ma nietypowy zestaw kolorów, więc mógłby "robić" za relikt ;)

Chciałem nawet coś dodać, żeby Grinderek był "dobonusowany", w końcu to jego broń, ale po pierwsze - on ma chyba dopisek, że nie może używać Broni (co jest oczywistym nonsensem, jak trzyma dwa karabinki i miecz ;)), a po drugie - znając niechęć graczy do Grindka, dopakowywanie go w jakikolwiek sposób spotkało by się z linczem ze strony społeczności forumowej (czytaj: Nekro i Pretora) ;) 

Oczywiście cała reszta to tylko "otoczka", głównie zależy mi na Waszej ocenie tej zdolności na rzucenie czaru, pomysł wzięty "żywcem" z Diablo II (typu x% na rzucenie czegoś tam w czasie zadawania ciosu).
Można to oczywiście połączyć ze specjalami (w szczególności tymi słabymi - Potężny cios i takie tam).
W realiach DT nie mają sensu żadne zabawy procentowe (de facto w każdej walce wojownik uderza tylko raz), ale 50% pasuje idealnie (monetę jakąś się zawsze znajdzie, w ostateczności rzut K6 - kostka sześcienna i 1,2,3 win; 4,5,6 loose).

Broń bezpośrednia to skrót myślowy od broni do walki wręcz. Po angielsku jest prościej, bo mamy "fight weapon" i wszystko jasne.

PS.
Apropo Grindka - kojarzycie akcję, żeby on kiedykolwiek kogoś zabił (choćby w drafcie, domówce czy gdziekolwiek) ?
Czy zawsze i wszędzie tylko wjeżdżał w puchę?

64
Karty / Luna
« dnia: Lutego 12, 2019, 11:10:06 pm »
Podobno ta karta działa nawet jak spadnie.
Moje wątpliwości budzi wyłożenie kolejnej Luny.
Czy efekt jest kumulatywny?
Jeśli tak, to gdy akurat ta karta będzie dopuszczona, w ilości normal (5 szt.), to można mieć permanent +5 do P.
Przy założeniu że będę wykładał je, a przeciwnik szybko "utylizował".

65
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Przysposobienie Obronne (k. specjalna)
« dnia: Lutego 07, 2019, 10:05:23 pm »
PRZYSPOSOBIENIE OBRONNE

K. specjalna  Ogólna

Użyj w czasie swej tury, ale nie podczas walki. Pozostaje w grze. Weź z kolekcji (lub swego stosu odrzuconego) po dwie sztuki kart: ZASKAKUJĄCY MANEWR, POSIŁKI i UKRYCIE SIĘ (i dołącz tutaj). Kiedy twoi wojownicy się bronią, możesz zagrać któreś z nich - traktuje się to jak zagranie z ręki. Odrzuć PRZYSPOSOBIENIE OBRONNE po wyczerpaniu zapasów.


66
Ziemia Niczyja / Taki tam wierszyk
« dnia: Lutego 05, 2019, 11:20:16 pm »
Na wstępie, żeby rozwiać wątpliwości. Nie jestem żadnym satanistą, wręcz przciwnie - typowy katolik, (słabo praktykujący, ale zawsze) - jak większość w tym kraju.

Możecie wierzyć lub nie, ale raz w życiu doznałem czegoś na kształt objawienia (a właściwie mrocznego objawienia)
- usiadłem do kompa i zacząłem pisać.
Nie wszystko od razu, ale tak z 80% "wylałem" z siebie w pierwszym podejściu. Potem naniosłem parę kosmetycznych poprawek. Było to wiele lat temu, ale dzieło wciąż mam na kompie. Uznaję je za ciekawostkę godną upowszechnienia, choć raczej nie naśladowania ;).

APAGE SATANAS!

Szatan jest wielki, Szatan jest mądry,
Szatan prowadzi swe dzikie hordy
Anioły Śmierci, demony grozy,
I czterech jeźdźców, zbrojnych w pożogi

Na czele bestia, kto ją przeliczy,
Ten zasmakuje uroczej diablicy
Kochanka okrutna, o Pani Pustki,
Zabierze wszystkich do swych czeluści

Krew potępieńca, czarny kot na stole,
Zaraz wbijemy w ofiarę kolec
Sprawimy wieprza, niech zdycha zwierze,
Co Szatan zechce, z darów wybierze

Zbrukani grzechem, słudzy demona,
Niech jego władza tu się dokona
Odwrócone krzyże, pentagram na ścianie,
Przyzwij Szatana, niechaj tu stanie

W bluźnierczym szale, zbudujmy cielca,
On poprowadzi owce do Piekła
Cielec ze złota, boskie proroctwo,
Niesie zagładę pasterzom i owcom

Nie wierzysz w diabła, on wierzy w ciebie,
Kogo dopadnie, zostawi w biedzie
Nadchodzi koniec, zbliża się Szatan,
Kto ma odwagę przywitać jak brata?

Umarli powstaną, zstąpią w świat żywych,
Nastaną czasy ciemności nowych
Groby otwarte, trupy szaleją,
Zżerają wszystko, niszczą i mielą

Wiara to siła, Ciemności Pana,
Ja wierzę tylko w Proroctwo Jana
Czasy są bliskie, Apokalipsa,
Zagrzmią Niebiosa, ziemia rozpryska

Gwałty, rozboje, znak naszych czasów,
Spełnia się wróżba o wojnie światów
O potępieni, chwalcie Szatana,
Jego czas nadszedł, Apage Satanas!

Ave Satani!, Chwalcie Antychrysta!
On po was przyjdzie, nie będzie już Czyśćca
Ludu wyklęty, czeka cię zagłada,
Stań oko w oko, jedyna porada

Ma dusza kwili, ja potępiony,
Wchłoną mnie ognie, na wieczność stracony
Szatan nas czeka, spotkamy się w Piekle,
U bram piekielnych diabliki wściekłe

Ta pieśń trwa wiecznie, niczym kara nasza,
Toniemy w ogniu, bezwładna masa
W kotły nas pchają, diabły przeklęte,
Będziemy śpiewać Szatana zaklęcie

Lucyfer Pan Śmierci, Belzebub - Zarazy,
Zastęp demonów - najtęższe okazy
Rokita na tronie, Mefisto w ukropie,
Fałszywe bożki w piekielnym syropie

Wiedźma wyklęta, pomiot Szatana,
Sieje rozpustę, mami lud Pana
Królowa Fierna, parzy się z diabłami,
Rodzi demony, stojące nad nami

Szóstego dnia, szóstego miesiąca,
Narodzi się dziecię, przeklęte do końca
Przyniesie nam koniec, kres tego świata,
My go czekamy, dla nas zapłata

O Panie Władco, Szatanie podły,
Ku tobie kieruję me czarne modły
Hołd twej potędze, chwała czeluści,
Tej, która nigdy nas nie opuści

To już jest koniec, nie ma już nic,
Oto groteska, ten wielki pic
Prędzej czy później, czeka nas zagłada,
Wszyscy przeklęci, Pan już nas skazał

PS. To był jednorazowy wyczyn - parę razy udało mi się coś zrymować, dodać z jedną zwrotkę do piosenki (parę wersów), ale taka epopeja to coś niezwykłego - gdyby mnie przy tym nie było, to bym nie uwierzył że sam to napisałem ;)
Jeśli admin uzna że wiersz jest zbyt "obrazoburczy" to niech usunie.

67
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Deathshrieker Screechgun Ekwipunek
« dnia: Lutego 03, 2019, 11:26:19 pm »
Deathshrieker Screechgun

Ekwipunek  Mishima

BROŃ STRZELECKA. Może jej używać tylko BOHATER lub DOWÓDCA Mishimy.
S wojownika zwiększa się o 4. W walce strzeleckiej wojownik ignoruje modyfikatory P, wynikające z kart ekwipunku Przeciwnika.

UWAGI.
Za radą Pretora - karta "żywcem" wyjęta z War Zone bitewniaka I ED - jest tam nawet grafa, co prawda black&white, ale myślę, że ktoś obeznany z czymkolwiek powyżej painta to obrobi bez problemu.

W oryginale miał ją Yojimbo, i chyba nikt więcej. Dodałem, że każdy Bohater i każdy Dowódca, żeby karta miała jakieś większe zastosowanie w grze.

+4 to akurat w sam raz wg mnie, w oryginale to nie była jakaś szczególna "broń zagłady".

Za to dodałem, że przebija sprzęt wroga - to nie jest zwykły karabin, a broń dźwiękowa.
Umocnienia i Strefy walki to co innego.
Zastanawiałem się nad Reliktami, ale chyba może zostać tak jak jest.

Ostatnie zdanie - trochę skrót myślowy, ale dla mnie jest logiczne, że wojak ignoruje mody, jak strzela właśnie tą bronią - jeśli uważacie inaczej, mogę "zupgrejdować" opis.

Nazwa. Nie mam pojęcia jak to (sensownie) przetłumaczyć na polski - "Śmierciowrzask Broń Dźwiękowa"?
Tłumacze WZ też się poddali (w książce jest nazwa ang.), więc nie jestem w tym odosobniony.  ;)


68
MIĘSO ARMATNIE

Sojusz  Mroczny Legion

Możesz wystawiać Legionistów Ciemności, o bazowej W mniejszej niż 4, w dowolnej chwili (nie poświęcając akcji) i nie płacąc punktów A.
Jeżeli dowolny z twoich Legionistów (o bazowej W>4) zostanie celem ataku, mięso armatnie (czyli wojownik spełniający powyższy warunek) może zastąpić obrońcę w tej walce. Wymagania: Legioniści muszą przebywać na tym samym obszarze, deklaracja musi nastąpić tuż po wybraniu obrońcy. Jeżeli masz kilku Legionistów spełniających warunek, możesz utworzyć z nich grupę na czas tej walki (sumują oni swe WW i S, a oponent wybiera, komu oddaa).
 

Uwagi
Pewnie powiecie że to karta specjalna, a nie sojusz, ale specjalnie chciałem to "zsojuszować". Sojusz dłużej leży w grze, a specjalka i tak by spadła po chwili ;) Strażnik Gargoyla nie pomoże, bo zbanowaliście gada ;)

Tworząc kartę miałem na myśli głównie ożywieńców z podstawki: Ożywiony, Błogosławiony, Opętany, Dziecko i Leg. Semai.
Chyba psim swędem załapie się też Heretyk, a nawet Nassal.

W sumie na Nietoperze to nie zadziała prawda? Chciałem nawet wykluczyć je w opisie, ale to nie potrzebne, mniemam.

Zainspirowało mnie opowiadanko z Inferna, jak to Nefaryta kazał przyszykować rekrutów - Panie, oni nie potrafią jeszcze walczyć. - Nieszkodzi, wystarczy, że umieją biegać. Chcę sprawdzić rozmieszczenie elektronicznych pól minowych przeciwnika.

Chciałem jeszcze dodać, że "miącho" ma +2 do WW, S i P jak kogoś zastępuje przed atakiem, ale nie wiem czy to się zmieści w text boxie.

69
Obóz szkoleniowy / Dar Kardynała
« dnia: Lutego 03, 2019, 10:11:08 pm »
Czy kiedy chcę skorzystać z tej możliwości, muszę pokazać przeciwnikowi karty?

Czy też jako dżentelmeni wierzymy sobie na słowo?
Jak to wygląda w grach turniejowych? Zakładam, że w towarzyskich, nie ma to większego znaczenia, bo gra się zwykle z ludźmi których się zna od lat ;) Wałek typu "mam woja, ale nie doszedł mi kombos, powiem że nie mam i wtasuję sobie karty do talii, żeby nie tracić zakłóceń i czegoś tam jeszcze" jest poniżej godności prawdziwego Żołnierza Zagłady.

Na upartego, można pokazać karty z ręki zakrywając nazwy, grafiki itd, żeby "udowodnić" czarno na białym jakie typy kart mamy, ale jest to skomplikowana czynność, wymagająca zdolności manualnych ;)

70
Ziemia Niczyja / Neferyta vs Nefaryta
« dnia: Lutego 02, 2019, 11:47:29 pm »
Takie spostrzeżenie:
W podstawce wszyscy byli NefErytami, Valpurgius też.
Ragathol już jest NefArytą, i od Golgothy włącznie już tylko taka wersja obowiązuje.
To błąd tłumaczenia czy jeszcze coś innego?

71
Ziemia Niczyja / Mortificator - brak polskiej edycji
« dnia: Lutego 02, 2019, 11:43:01 pm »
Takie pytanka natury technicznej:
1) dlaczego akurat Mort nie doczekał się wersji polskiej (gdyby późniejsze dodatki też istniały tylko w obcych językach uznałbym, że twórcy doszli do wniosku, że gra umarła, i nie ma sensu dalej wydawać dodatków, ale późniejsze wyszły wszystkie po naszemu).
2) kto o tym zadecydował i na jakiej podstawie? Jeśli MAG (czy tam jakiś inny wydawca, nie mam orientacji) nie miał kasy (będąc po INQ/WZ, które przecież "karierę" zrobiły) na tłumaczenie/wydanie kart Morta, to jakim cudem wzięli się za Golgothę i następne?
3) skoro nie wydawano Morta po naszemu, to dlaczego wpakowano znaczek tegoż dodatku na karty Promo (Wodna Bestia, Idealne Trafienie i parę innych)? Czy nie byłoby bardziej logiczne, żeby te karty nie miały znaczka w ogóle (tak jak np. Luna tudzież Przywódca Nefarytów)?.

Off topic: na Ragatholu widnieje znaczek War Zone - w pierwszej chwili myślałem, że Inferno zrobiło błąd w druku, przy liście kart z WZ  ;) - ale to chyba czysty przypadek, że ma akurat ten znaczek.

72
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Meka (wojownik z War Zone bitewniaka)
« dnia: Lutego 02, 2019, 12:13:16 am »
MEKA

Wojownik  Mishima
10/6/10/10
Odporny na działanie kart Mrocznej Harmonii. Nigdy nie może rzucać zaklęć Sztuki, ani posiadać Mocy Ki. Może atakować tylko Legionistów Ciemności. Nie może używać kart ekwipunku (za wyjątkiem WYPOSAŻENIA MEKI), umocnień (za wyjątkiem MIAST) ani RELIKTÓW. Gdy wprowadzasz go do gry, możesz wziąć ze swej kolekcji jedną kartę WYPOSAŻENIA MEKI i dołączyć do niego - zajmuje to jedną akcję dodatkowo.

Uwagi:
odporność na MH to standard w tego typu wojownikach, ograniczenie korzystania z "magii" uważam za równie stsowne.
Atak tylko na LC - sprawa dyskusyjna. W oryginale (WZ bitewny I edition) Meka miał zasadę coś w stylu: musi atakować największy wrogi model na stole, chyba że akurat walczy wręcz.
Największe zwykle były bestie LC - nefy, zenitiańscy, ezoghule itp.
Jeżeli uważacie, że zbyt ogranicza to zastosowanie MEKI, można to zmienić lub całkiem zdjąć.

Ban na Relikty wynika z faktu, że nie lubię cyrków typu Grizzli + Panc Legendarnego Zabójcy. MEKA jako taki może mieć/nosić tylko to, co przewidziała fabryka ;)

Wyposażenie Meki. - wrzucę osobny wątek (ale to już nie dzisiaj, Przemęczenie Umysłu ;)), mam kilka pomysłów, tak w skrócie:
ekwipunek tylko dla MEKI i nikogo innego, z dopiskiem kapitalkami: WYPOSAŻENIE MEKI.
tak jak w orginale 3 zestawy do wyboru: szturm (buława + strzelba), shooter (LKM + wyrz. rakiet), Demonfang (działko ppanc w stylu Nazgarotha).

73
Ziemia Niczyja / Gra samemu
« dnia: Lutego 01, 2019, 12:25:14 am »
Panowie, czy ktoś z was, kiedykolwiek popadł w taką desperację, że złożył dwie talie i zagrał sam ze sobą?
Ja nie będę ukrywał, że miałem takie epizody ;)

Ale DT samemu to jak gra w szachy, trochę lipa, bo i tak wiem co zrobi przeciwnik.

74
Zasady ogólne / Zagrywanie kart w czasie dobierania
« dnia: Lutego 01, 2019, 12:20:39 am »
Panowie, taka sytuacja:

gracz 1 (jego krok I) dobiera sobie karty. Robi to oczywiście po kolei, powiedzmy że ma miejsce na 3.
Dobiera pierwszą, drugą i natychmiast rzuca ("bo pisze w dowolnej chwili"), po czym dobiera jeszcze dwie.

Pytanie czy to jest "na legalu" czy jednak nie.

W jakiejś grze, albo w odpowiedziach dotyczących jakiejś gry (chyba to były pytania dot. Kultu, ale nie dam głowy teraz) było tego typu pytanie, i padła odpowiedź że nie wolno tak grać, ponieważ:

"dobieranie jest działaniem jednoczesnym, ale ponieważ trudno z talii dobrać na raz ileś kart, robi się to po kolei. Mimo to nie wolno zagrywać nawet kart <w dowolnym>, gracz musi zakończyć dobieranie".
<to oczywiście nie jest cytat słowo w słowo, ale taki był sens odpowiedzi>

Jak to wygląda u was? W sensie w naszej grze?
Nie ukrywam, że sam padłem ofiarą takiego niehonorowego działania, choć Karma była po mojej stronie.
(tzn koledze to nie pomogło ;) - i tak go "zmogłem").

75
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Chaos Myślowy (Sztuka)
« dnia: Stycznia 31, 2019, 11:50:10 pm »
CHAOS MYŚLOWY
Sztuka  Bractwo

SZTUKA ODDZIAŁYWAŃ. Koszt początkowy: 6P. Możesz go użyć przeciw dowolnemu graczowi, na początku jego tury, zanim wykona jakiekolwiek akcje (po wykorzystniu usuń czar z gry). W trakcie tej tury gracz ten nie może wykonać żadnej akcji ani ataku. W talii możesz mieć tylko jedną taką kartę.

Uwagi
Nazwa średnia, pierwszy mój pomysł to Chaos Myśli (ale brzmi dwuznacznie, w założeniu ma być coś na kształt
chaos of thoughts - po angielsku brzmi nawet fajnie, ale po naszemu - chaos co robi? - Myśli ;)

Tak wiem, kolejny "game brejker", must have i takie tam, pewnie też za tani - może dołożyć do 10A, lub nawet podwoić -12A. i tak najczęściej czary rzucają Znawcy i Biali Mistycy (1A=>2A). Z racji mocy czaru, dodałem usuwanie po rzuceniu i ograniczenie do 1.

Czekam na osąd (względnie na sąd ostateczny ;)).   

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8