Kwietnia 30, 2024, 01:41:10 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Kapitan Shinobi

Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 32
226
Grupy regionalne / Odp: Warszawa
« dnia: Kwietnia 30, 2019, 11:14:27 pm »
Dzięki. Fajnie się czyta takie rzeczy (w sensie opisy talii czy bitew) jak się jest na "głodzie" ;)
Skoq z Legionem - ciekawostka dla mnie.
Pierwszy raz widzę żeby ktoś z sensem wykorzystał kartę typu Pierwsza Poprawka. ;)
Dla mnie to był zawsze "krap" typu Prawo Kartelu itp.

PS
Co do Cyberów. Chciałbym kiedyś obejrzeć walkę Cyber (typu silne walczaki jak u Crane'a) vs Mishima.
Ale Mishima też do walki, bez żadnych tanich kruczków typu Surveillane Ship itp.
Uczciwa walka, facet przeciwko facetowi/maszynie, że tak to górnolotnie nazwę.
Bez booby trapów, Eat Thisów i takich tam. Bez samogwałtów opartych na Misjach typu infiltracja czy wymian za xxx punktów A.
Z innej beczki:
Zawsze uważałem, że karty typu Haubica (w skrócie: za 3 akcje leci jedno umocnienie) są słabe (bo za drogie w użyciu - 3 akcje to cała tura). Jak widać byłem w błędzie  ;).

Pytanie do Skoqa
jak rozumieć słowa, że "talię trzeba odchudzić do zasad warszawskich 100 kart" - znaczy się zbudowałeś bertę na 150 kart?

I jescze do Crane'a:
Jak (grając Cyberem) rozwiązujesz problem atakowania braciszków?
Morty to Morty - wiadomo - biją kogo chcą. Legion też.

W sumie o to samo można by zapytać Marcino, który oprócz Crenshawa miał samych Braciszków atakujących tylko LC.

227
Grupy regionalne / Odp: Warszawa
« dnia: Kwietnia 29, 2019, 10:12:51 pm »
Hej panowie - może jakiś raport z pola bitwy - kto czym grał i jak w skrócie przebiegały rozgrywki ;)

228
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Odp: Pilot (wojownik)
« dnia: Kwietnia 24, 2019, 10:34:05 pm »
A czy czasem nie będzie za słaby (jeśli wprowadzimy oba ograniczenia, tzn zabranie zdolności "bez akcji" i -2 do bonusa)?
Zresztą nie będę kruszył kopii o bonusy, jeśli bardziej doświadczeni gracze uważają za wystarczające, to niech zostanie:

PILOT

wojownik  Capitol

1/3/3/3

Może używać POJAZDÓW LATAJĄCYCH dowolnej korporacji oraz Bractwa. Gdy używa POJAZDU LATAJĄCEGO, otrzymuje dodatkowe +3 do S i P (niezależnie od normalnego działania danej karty). Możesz poświęcić trzy akcje na wystawienie PILOTA - w takim wypadku automatycznie wyposażasz go w dowolny POJAZD POWIETRZNY Capitolu z kolekcji, lub stosu odrzuconego.

PS
myślałem, że mój pilocik zostanie objachany za "cieniactwo", tymczasem okazał się koksem którego należy znerfić (terminologia z World Of Tanks: nerf => obniżenie jakichś parametrów czołgu, który [zdaniem twórców] jest za mocny)
PS II
a jakby mu dodać Poj. Lat. Plemion? Z takim Falistym ładnie by się komponował (+9/+9), a nawet z Rzeźnikiem z Triady (+7/+7) ;).

229
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Odp: Truciciel (wojownik)
« dnia: Kwietnia 20, 2019, 11:16:33 pm »
W sumie pasuje, ale Demnogonisy mają już Kuratora, który (chyba) ma podobną branżę. Choć sam z siebie nic nie potrafi (jak większośź wojów z base setu).

230
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Odp: Pilot (wojownik)
« dnia: Kwietnia 20, 2019, 11:14:28 pm »
Moja propozycja - ograniczmy bonus do +3/+3,
albo zabrać mu ekwipowanie bez akcji.
Jednakowoż ekwipunek to tylko ekwipunek, a bez bonusa do W odpadają wjazdy w puchę, czyli wojak nadaje się tylko do walki "face to face" z wrażymi koksami.

231
Klub Arkadin / Odp: Poprawianie "Nie grywalniaków"
« dnia: Kwietnia 18, 2019, 11:51:16 pm »
Mamy 8 kart typu Moc <dyscyplina> dotyczące Sztuki.
Wszystkie na poziomie Grozy (zacnie) ;)
Propozycja:
Moc Sztuki.
karta zastępująca te 8, z tą różnicą, że przy zagraniu wybieramy 1 Sztukę - i dana Moc działa właśnie na tę Sztukę.
No i nie karta dołączana do wojaka, tylko do stołu (tzn do gry) - pozostaje w grze.

Natomiast karty Moc <dyscyplina> przerobić wg schematu (na przykładzie Przemian):

Tej karty może użyć wojownik Bractwa, który potrafi posługiwać się dyscypliną PRZEMIAN, w każdej chwili. Po wykorzystaniu usuń ją z gry. Możesz wziąć ze swej kolekcji jedną kartę czaru SZTUKI PRZEMIAN, i natychmiast użyć zgodnie z opisem (zaklęcie rzuca wojownik, który użył MOCY). Musisz mieć możliwość rzucenia wybranego czaru w momencie użycia MOCY PRZEMIAN. W talii możesz mieć najwyżej jedną taką kartę.

Pewnie powiecie, że to za duży "dopak" Braciszków ;)

232
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Pilot (wojownik)
« dnia: Kwietnia 18, 2019, 11:40:23 pm »
PILOT

wojownik  Capitol

1/3/3/3

Może być wyposażany w POJAZDY POWIETRZNE w dowolnej chwili, nie poświęcając na to akcji. Może używać takich POJAZDÓW dowolnej korporacji oraz Bractwa. Gdy używa POJAZDU LATAJĄCEGO, otrzymuje dodatkowe +5 do S i P (niezależnie od normalnego działania tej karty). Możesz poświęcić trzy akcje na wystawienie PILOTA - w takim wypadku automatycznie wyposażasz go w dowolny POJAZD POWIETRZNY Capitolu z kolekcji, lub stosu odrzuconego.

UWAGI:
1) kolejny z serii "cielaków" - jeśli uznacie za stosowne, możemy omówić podniesienie cech. Z drugiej strony, 3 akcje, PILOT + Ikar i mamy 1/13/13/3 - można gnębić Tośki i inne takie. Jak jeszcze wpadnie Inspiracja (i akurat nie zostanie bloknięta, to kosimy Archiwa BR przeciwnika).
2) obrazek - panna dosiadająca Pegaza - w DT oryginalnym nie wykorzystana, a mundurek zacny ;)
3) nie wiem czy muszę dodawać, że ze SWEJ kolekcji/stosu odrzuconego - dla mnie to logiczne.
4) widzę problem z Ważką - czy jak wojak siedzi w środku to używa pojazdu, czy też nie?

233
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Truciciel (wojownik)
« dnia: Kwietnia 18, 2019, 11:27:08 pm »
TRUCICIEL

wojownik  Legion Ciemności

1/1/3/2

HERETYK. Może być celem ataku w ostatniej kolejności. Gdy wystawiasz tego wojownika, możesz wyposażyć go w jeden ZESTAW PIERWSZEJ POMOCY i/lub jeden AUTOWTRYSKIWACZ (płacąc po 2P za kartę, weź je z kolekcji lub stosu odrzuconego). TRUCICIEL może leczyć twoich rannych Legionistów przy pomocy tych kart.

1) tak wiem, nazwa nie bardzo pasuje - ten pomysł pamięta czasy mej młodości, a chciałem mieć Lekarza Wojskowego z Herezji ;)
2) słabe cechy, ale nie chciałem robić kolejnego "pro-koksa", Niszczycieli i Rozdzieraczy Dusz mamy wystarczająo
3) zapewne nie jasne będzie pierwsze zdanie - jak ktoś będzie zainteresowany, to napiszę o co mi chodzi i spróbuję to zawrzeć w (w miarę) zwięzłym opisie. Na swoje potrzeby ustaliłem zasadę, której skrótem myślowym jest to właśnie.

234
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Akolita (wojownik)
« dnia: Kwietnia 18, 2019, 11:17:11 pm »
AKOLITA

wojownik  Legion Ciemności

2/2/3/2

HERETYK. Możesz go dołączyć do innego swojego HERETYKA, płacąc 3P (nie w czasie walki). Wojownicy tworzą grupę walczącą razem, sumując WW i S. Obrażenia zadane przez oponenta muszą być ulokowane w AKOLITĘ.
Jeżeli AKOLITA "ochrania" HERETYKA o niemodyfikowanej W większej niż 4, jego bazowe WW, S i P podwaja się.

Uwagi:
1) wiem, że "cielak", ale w War Zonie bitewnym (konkretnie Bestie Wojny chyba) było ich trzech.\
Akolita, Zakrystianin, i Nowicjusz.
2) przydział (za 3P) można zmieniać - nie wiem czy ta informacja powinna być zawarta w tekście karty
3) może pojawić się problem obszarów, choć dla mnie jest logiczne (albo po prostu "u siebie" stosuję taką zasadę), że grupy robi się w obrębie danego obszaru.
4) obrazek woja jest w War Zonie (taki zakapturzony zakapior - w sumie grafa fajna).

235
Moje zapisy na kartach wynikają po części z tego, że sam sobie tłumaczę jak działa karta.
Inaczej nie kumałbym połowy ;) kart.
Puenta - taki mam styl, czy tam jak to nazwać. Z resztą zawsze pisałem sobie do szuflady, więc skoro świat miał się o tym nigdy nie dowiedzieć, nie było podstaw do przejmowania się tym.
Teraz po moim "coming out" sytuacja się nieco zmieniła.

A co do Banku - szczerze mówiąc nie podoba mi się, że wchodzi bez akcji.
U mnie wszystkie umocnienia potrzebują akcji, no chyba, że jaka karta/zdolność pozwala wykładać um. w dowolnej chwili  ;).

PS Nekro
A co zmieni "możesz dołączyć"?

236
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Odp: Emanacja Apostoła (specjalna)
« dnia: Kwietnia 18, 2019, 10:48:40 pm »
Nie bardzo rozumiem co miałbym przemyśleć - możesz uściślić?
Nazwa wynika z działania karty (tak, jak ja to rozumiem).

Pojawia się coś w rodzaju ducha danego Apostoła, który wspiera swoich podwładnych.
ale bez "fizycznej" obecności takowego. Czyli mamy dostęp do wszystkiego, co dawałby wystawiony Apostoł wojownik, z tym że nikt nie zarobi 20 PZ za Eat This, Booby trapy i takie tam. Przeciwnik może nam co najwyżej zrobić bloka, lub później walnąć Equilibrium lub czymś takim (pewnie źle napisałem ;))

237
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Odp: Wyzwanie (misja)
« dnia: Kwietnia 18, 2019, 10:41:39 pm »
No nie sposób się nie zgodzić
Moc Przemian => 7 innych mocy (równie nie przydatnych).
Itp.

238
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Odp: Desant Śmigłowcowy (misja)
« dnia: Kwietnia 18, 2019, 10:38:36 pm »
Tak, "każdy gracz jest członkiem MASKI, potężnej, tajnej organizacji działającej w obrębie Kartelu, której celem..." coś tam coś tam.
Ten aspekt DT akurat też uważam za nie wypał, co zresztą sami twórcy przyznają zdanie (albo 2 zdania) później:
"W rzeczywistości ta teoria nie sprawdza się, ponieważ każdy gracz dąży do zdobycia władzy absolutnej".
Z jednym trzeba się zgodzić - celem gracza jest zwycięstwo.

Tu podoba mi się rozwiązanie z Dark Edenu. Gracz wciela się w przywódcę, który jest reprezentowany przez odpowiednią kartę. Ale takiego rozwiązania nie da się "przeszczepić" na grunt Doom Troopera, gdyż wymagało by to zmiany 80% mechaniki gry.

Ja zawsze wyobrażałem sobie gracza jako jakiegoś nadprzyrodzonego dowódcę wojsk, w rękach którego nawet Apostołowie są marionetkami, służącemu wiadomemu celowi. Co w sumie potwierdza teorię Nekro.
Argumentów nie mam, ale nie podoba mi się to (takie np. Archiwa Bractwa w taliach opartych na Legionistach itp.).

PS
Bank swoje zarobi, a koniec końców i tak łapę na zyskach położy Erwin ;) 

Stahler.

239
Klub Arkadin / Odp: Zasady alternatywne
« dnia: Kwietnia 18, 2019, 10:21:48 pm »
Tą zasadę trzeba by chyba wypróbować w praktyce - i zobaczyć jak by to wyglądało w "realu". Teoria teorią, ale moje przemyślenia mogą się (mocno) mijać z rzeczywistością DT (jak już nie raz bywało).
PS.
Na wypróbowanie raczej nie ma szans, Śląsk umarł (w sensie Doom Trooperowym), Wawa coś tam pogrywa, ale to za daleko jak na "gierkę testową" dla mnie. Turnieje oficjalne odpadają z przyczyn oczywistych, a z resztą też żadnego nie ma. Także zasada pozostanie raczej w sferze ciekawostek technicznych. 

240
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Pisklak (stwór)
« dnia: Kwietnia 07, 2019, 11:05:58 pm »
PISKLAK

Stwór  Ogólny

0/0/0/0

Umieść PISKLAKA bezpośrednio na swej Placówce, kosztem jednej akcji. W dowolnej chwili, z wyjątkiem walki, możesz zastąpić jego kartę dowolnym STWOREM (lecz nie wojownikiem uznawanym za STWORA), wybranym ze swej kolekcji.
Musisz natychmiast wyposażyć w niego odpowiedniego (swojego) wojownika. PISKLAK jest usuwany z gry.

UWAGI:

1) nie wiem czy w ogóle ta karta ma jakiś sens, w pierwszej wersji było zastępowanie za akcję, ale to chyba za drogo, no bo co tak naprawdę mamy ze stworów sensownego? Wół Artyleryjski żeby rzutem na taśmę machnąć 3 brakujące PZ do wygranej? Jedyna zaleta, że Pisklak nie zapycha ręki, bo może wejść nawet jak nie mamy na stole woja. 
2) nazwa pewnie wyda wam się infantylna, ale jej geneza jest (mocno) osobista, więc tego nie zmienię ;).

Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 32