Marca 28, 2024, 10:58:46 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Kapitan Shinobi

Strony: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 32
316
Karty / Odp: Luna
« dnia: Lutego 14, 2019, 11:13:41 pm »
Też tak zawsze grałem (Ujawnionko, gdyby działało po spadnięciu, było by DUŻO za mocne).
Jeśli chodzi o Promki, to często widać (w tematach turniejowych), że te "nie gamebrejkery" są dopuszczane (taki np. Nicholai i Luna na przykład).
Może należałoby je przedyskutować.
Moje stanowisko jest na tę chwilę takie: Luna spada, Luna nie działa.
No i jak mam 5 Lun, to i tak mod. jest jednokrotny. Ewentualnie dodać to, co jest dodane na innych Miastach - jedno w grze na raz - problem byłby odgórnie rozwiązany.

317
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Odp: Rozjemca Relikt
« dnia: Lutego 14, 2019, 11:11:20 pm »
A to ciekawostka jest ;)
Wypada, że znowu źle skumałem działanie karty. Język polski jednak jest pełen niespodzianek. ;D. Chyba że angielska wersja jest inaczej sformułowana ;).
Z tego nasuwa się wniosek, że w pierwszym ataku "lutuje" jedną ręką, a w każdym kolejnym dokłada po jednej ręce.
Nie mógłby atakować wszystkimi na raz od początku (WW/S 12, 12, 12, 12)?

318
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Odp: Rozjemca Relikt
« dnia: Lutego 14, 2019, 10:53:40 pm »
Czy mam rozumieć że ta jego zdolność to "kumulak"?

319
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Odp: Rozjemca Relikt
« dnia: Lutego 14, 2019, 10:31:02 pm »
Ukrytego nie da rady - P=4 +3 = 7, a Grindek goły ma WW/S maks 6.

320
Karty / Odp: Luna
« dnia: Lutego 14, 2019, 10:28:51 pm »
Mój pierwszy post na tym forum dotyczył pytań z Inferna. Jedno z nich dotyczyło Luny.
Odpowiedział mi IZZY, który napisał, że ona działa nawet jak spadnie.
Stąd myślałem, że takie są ustalenia dotyczące tej karty (i stąd moje dalsze wątpliwości).


6. Jak jest dopuszczone akurat do gry, to może być ich nawet 5, brak zasady, która by temu przeczyła, ale wojownik może korzystać i tak tylko z jednej takiej samej karty umocnień jednocześnie. Lepsze jest jednak to, że nawet jak Luna spadnie to jej efekt już zostaje w grze do końca gry - pewnie dlatego jest to Promo.

PS. Jak karty Promo na turnieju są dopuszczone, to można je dać do talii w ilości sprecyzowanej zsadami danego turnieju, więc Twoja przykładowa talia, przy odpowiednich zasadach byłaby możliwa.

Ja też skłaniałbym się ku wersji, że po tym jak spadnie, działanie się kończy (jest to logiczne i nie powoduje errorów).
Na karcie (przynajmniej polskiej) napisano "do końca gry" jak dobrze pamiętam, ale mimo to wydaje się, że chodziło im o "dopóki karta pozostaje w grze".

Efekt zaćmienia na Lunę jest wg mnie analogiczny, jak zaćmienie SW: Merkury, gdy mam akurat Merkuriańską Ohydę.
Strefa nie ma żadnego wpływu, ale pozwala utrzymać w grze Ohydę, co uzasadniał Pretor. Nie pamiętam już jaki to był wątek, ale była taka dyskusja (chyba karty - Całkowite Zaćmienie). Ja byłem po stronie, że Ohyda powinna spaść, ale Pretor miał sensowne i logiczne argumenty (czyli w skrócie lepsze), co mnie zmusiło do zmiany stanowiska.

321
Karty / Odp: Luna
« dnia: Lutego 13, 2019, 11:37:56 pm »
Czyli według Ciebie jeśli odrzucą mi LUNĘ, a ja wystawię następną, to i tak moi woje mają jednokrotny mod.
Co do Zaćmienia to wg mnie jest prosto:
odwrócona Luna ma "wyłączony" modyfikator, po odwróceniu karty sytuacja wraca do normy.

W kwestii zapisu na karcie Luny - zgadzam się, że jest niefortunny. W ogóle zlikwidowałbym takie kwiatki, że karta działa nawet po odrzuceniu.

322
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Rozjemca Relikt
« dnia: Lutego 12, 2019, 11:46:21 pm »
ROZJEMCA

Relikt  Bractwo

Broń Bezpośrednia. Miecz. Może go używać dowolny wojownik Bractwa. Jego WW zwiększa sie o +4 i w walce wręcz ignoruje odporność na Sztukę przeciwnika. ROZJEMCA daje 50% szans (np. rzut monetą) na rzucenie KULI ŻYWIOŁÓW w czasie zadawania ciosu. Weź czar z kolekcji. Nie ma znaczenia czy posiadacz miecza potrafi rzucać czary - uważa się, że to broń "rzuciła" zaklęcie.

Uwagi
tworzone z myślą o Grinderze - ten miecz, który wznosi do góry na obrazku Bonnera. Tak, wiem, że to zwykły Punisher, ale ma nietypowy zestaw kolorów, więc mógłby "robić" za relikt ;)

Chciałem nawet coś dodać, żeby Grinderek był "dobonusowany", w końcu to jego broń, ale po pierwsze - on ma chyba dopisek, że nie może używać Broni (co jest oczywistym nonsensem, jak trzyma dwa karabinki i miecz ;)), a po drugie - znając niechęć graczy do Grindka, dopakowywanie go w jakikolwiek sposób spotkało by się z linczem ze strony społeczności forumowej (czytaj: Nekro i Pretora) ;) 

Oczywiście cała reszta to tylko "otoczka", głównie zależy mi na Waszej ocenie tej zdolności na rzucenie czaru, pomysł wzięty "żywcem" z Diablo II (typu x% na rzucenie czegoś tam w czasie zadawania ciosu).
Można to oczywiście połączyć ze specjalami (w szczególności tymi słabymi - Potężny cios i takie tam).
W realiach DT nie mają sensu żadne zabawy procentowe (de facto w każdej walce wojownik uderza tylko raz), ale 50% pasuje idealnie (monetę jakąś się zawsze znajdzie, w ostateczności rzut K6 - kostka sześcienna i 1,2,3 win; 4,5,6 loose).

Broń bezpośrednia to skrót myślowy od broni do walki wręcz. Po angielsku jest prościej, bo mamy "fight weapon" i wszystko jasne.

PS.
Apropo Grindka - kojarzycie akcję, żeby on kiedykolwiek kogoś zabił (choćby w drafcie, domówce czy gdziekolwiek) ?
Czy zawsze i wszędzie tylko wjeżdżał w puchę?

323
Karty / Luna
« dnia: Lutego 12, 2019, 11:10:06 pm »
Podobno ta karta działa nawet jak spadnie.
Moje wątpliwości budzi wyłożenie kolejnej Luny.
Czy efekt jest kumulatywny?
Jeśli tak, to gdy akurat ta karta będzie dopuszczona, w ilości normal (5 szt.), to można mieć permanent +5 do P.
Przy założeniu że będę wykładał je, a przeciwnik szybko "utylizował".

324
Ten warunek da się spełnić bez problemu.
W second edition w zasadzie nie zaglądałem, podobnież inne.

325
Trzymając się pierwowzoru (czyli War Zone bitewniak I edition) to nie jest sztuczna inteligencja (AI). W środku siedzi sobie facet i "przesuwa wajchy".
Mishimowskie AI to tylko Głowice (bojowe i samobójcze) - czyli angielskie Warheady, a "nasze" Rakiety. A przynajmniej ja tylko takie znam.

Meka to innymi słowy taki Doom Trooperowy MECHWARRIOR.

326
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Odp: Deathshrieker Screechgun Ekwipunek
« dnia: Lutego 09, 2019, 12:29:52 am »
Zauważmy, że w realiach Doom Troopera grywalne są tylko ekwipunki dające 2 ataki za jedną akcję (np. Działko Myśliwy), autokilla (np. Kosa Semai), i/lub absurdalnie wysoki mod (np. Koordynator Walki).
Aha - no i jeszcze killery typu Mina/Granaty.

Żadna z tychże zdolności mi nie pasowała do tej broni - natomiast zdolność przebijania wrogiego ekwipunku uważam za fajną i w określonych sytuacjach przydatną.
Np. Tosiek z tym na S rozwali Kuratora z Koordynatorem. Przeciw taliom Synów Rasputina, gdzie "latają" Blitztanki i Faliste Ogony też mogłoby się to przydać.

Oczywiście w porównaniu do Mocy Ki to jest crap, ale z takowymi to większość sprzętu nie wytrzymuje porównania.   

327
Ucieczkę bym raczej olał - ludzie tym grają "normalnie" i myślę, że nie ma sensu jeszcze dawać ją z kolekcji za free (zwłaszcza w większej ilości).
 
Próbowałem kiedyś zrobić wojaka na użycie kart niegrywalnych. Wybrałem Atak Z Zaskoczenia i Zasadzkę.
Zrobiłem "nową" wersję E. Murdocha z TP. Podciągnąłem mu trochę staty (w sumie bez związku z tematem), a zdolności zrobiłem tak:
BOHATER. KRWAWY BERET. Odporny na działanie kart Mrocznej Harmonii. Może atakować tylko Legion Ciemności. Jeżeli używa PANCERZA, jego WW, S i P wzrasta o dodatkowe +2 (niezależnie od normalnych modyfikatorów karty PANCERZA). Kiedy go wystawiasz, możesz dołączyć do niego karty ATAK Z ZASKOCZENIA i ZASADZKA (po 1 sztuce, wybrane z kolekcji). MURDOCH może ich użyć w walce, ale po wykorzystaniu trzeba je odrzucić.

Wyszło mi raczej średnio, a nie miałem pomysłu na inną "unikalną" zdolność. W sumie to ma "profit" na dwie walki - raz atak, raz obrona. Może należałoby zaznaczyć, że te specjalki zostają z nim, i działanie ich jest permanentne.

Pomysły na "upgrejd" Zask. Manewru mam dwa: albo robimy "pozostaje w grze" i mod. permanentny (dopóki nie spadnie), albo "żyłujemy" sam modyfikator. Z bezwartościowego +2 na np. +4 lub +5. Co w sumie i tak da kartę niegrywalną, tylko troszeczkę mniej. ;)

328
Grupy regionalne / Odp: Warszawa
« dnia: Lutego 07, 2019, 10:36:42 pm »
A Skoq w swoim stylu - zrobił "bertę" 100+?
Edit
Interesujące połączenie - Mroczni z typowymi Placówkarzami. Choć biorąc pod uwagę że głównie w grze były Lutki i Legion, to ich zdolność się w sumie nie przydała.

Jeszcze jedno mnie intryguje
Jak sobie radziły Niszczyciele - nie były niszczone przedwcześnie Liberem/Skruchą, daliście im coś pograć czy po prostu nikt nie miał wymienionych killerów na Herezję?

329
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Przysposobienie Obronne (k. specjalna)
« dnia: Lutego 07, 2019, 10:05:23 pm »
PRZYSPOSOBIENIE OBRONNE

K. specjalna  Ogólna

Użyj w czasie swej tury, ale nie podczas walki. Pozostaje w grze. Weź z kolekcji (lub swego stosu odrzuconego) po dwie sztuki kart: ZASKAKUJĄCY MANEWR, POSIŁKI i UKRYCIE SIĘ (i dołącz tutaj). Kiedy twoi wojownicy się bronią, możesz zagrać któreś z nich - traktuje się to jak zagranie z ręki. Odrzuć PRZYSPOSOBIENIE OBRONNE po wyczerpaniu zapasów.


330
Grupy regionalne / Odp: Warszawa
« dnia: Lutego 06, 2019, 09:42:37 pm »
Hej panowie, może napiszecie coś więcej - jakąś relację z tego mini turnieju, kto czym grał (choćby mniej więcej), jak przebiegały rozgrywki i co tam było grane?

Strony: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 32