Kwietnia 27, 2024, 03:56:07 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Kapitan Shinobi

Strony: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 32
361
Warzone / Odp: A jaka Armia?
« dnia: Stycznia 28, 2019, 11:54:48 pm »
Warzone 4 blog
to chyba o tym mówisz (pełny link mi nie wchodzi, jak wrzucę to blokuje mi wysłanie wiadomości).
Pobieżnie rzuciłem okiem, nie ma żadnych obrazków, same tabelki i opisy zdolności.
Wygląda z grubsza na zbliżone do first edition
Ciekawe czy ktoś robi pod to figurki, czy są używane te stare?

PS
Grając w 3 edycje miałeś figurki z jedynki? Są w ogóle figurki do 3 edycji? Jeśli tak, to czy są kompatybilne?
No i skoro została Ci tylko armia Synów Rasputina, to znaczy że resztę sprzedałeś? Brak chętnych do gry, znudzenie tematem bitewnym, czy jeszcze jakieś inne czynniki?

362
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Alexa Bode
« dnia: Stycznia 28, 2019, 10:45:14 pm »
ALEXA BODE

Wojownik  Bauhaus
4/8/8/9

BOHATERKA. ETOILES MORTANT. W pierwszej kolejności musi atakować członków Legionu Ciemności. W walce strzeleckiej zabija automatycznie zranionych przez siebie przeciwników. Może rzucać czary Sztuki Przemian. Raz w trakcie jednej gry możesz jej zlecić misję ZABÓJSTWO wprost z kolekcji (kosztem dwóch akcji). Wykonując ją, BODE może obrać za cel dowolnego przeciwnika, ignorując przynależność (oraz to, czy są w grze inni Legioniści).


UWAGI.
cechy odstają do standardowych Etoilesek, ale chciałem zrobić "killera" strzelca Bauhausu (płeć drugorzędna)
Z drugiej strony chciałem zachować jako taki balans cech z bohaterami tej korpo.

Niektóre ET M. szkoli się w rzucaniu Sztuki - niech ma te Samodoskonalenia ;)
Zresztą Val w bitewniaku też mogła czarować na Przemiany.

Zlecenie z kolekcji to jak zagranie karty "z ręki", za odpowiednio wyższy koszt. Dodałem jednak ograniczenie, żeby co turę kogoś nie "killerowała" za 2xPZ - myślę, że to by było za silne.
Przy grze turniejowej byłaby ta misja brana z side baru.

Myślałem jeszcze o dodaniu (przy zleceniu z kolekcji) Karabinu snajperskiego, wraz z wymogiem, że musi zabić ofiarę na S (przy jego pomocy), żeby zarobić pkt. za misję, ale tu koszt by trzeba zwiększyć (należałoby zrobić PSG-99, taki snajperski średniak, powiedzmy +3 i +6 po celowaniu) - za dwie akcje misja na PZ x2 i karabin z potencjałem +6 S i jej zdolnością zab. aut. - trochę za tanio.
No i najważniejsze - taki "elaborat" się nie zmieści w text boxie karty. ;) 

363
Ziemia Niczyja / Odp: Legenda 5 Kręgów
« dnia: Stycznia 28, 2019, 10:14:15 pm »
Może my, "doomtrooperowcy" nie potrafimy dostrzec tej "głębi" magica, którą zachwyca się "reszta świata"? ;)

Na podobnej zasadzie, na jakiej do mnie osobiście nie dociera piękno budowli Sagrada Familia, uznawanej powszechnie za cud świata i architektury. Dla mnie to jakiś koszmar senny architekta schizofrenika ;)

Podobnież było z Dark Edenem - wszędzie "wszyscy" piali jakie to super zasady są, nowatorskie, strategia itd., a gra umarła śmiercią co najmniej przedwczesną. Jak dla mnie nie było tam za grosz "klimatu", co druga karta przedstawiała Żołnierzy Zagłady (z wyjątkiem wojaków), którzy mieli niby być tam jedynie szczątkowym procentem.
Słyszałem też opinie, że gra 1-1 w DE wygląda tak (zazwyczaj), że jeden gracz osiąga przewagę i miażdży drugiego.
W DT są jednak częstsze zwroty akcji, co można choćby wyczytać w postach opisujących turnieje.   

364
LOTNISKO IM. KARDYNAŁA NATHANIELA

Strefa Walki  Bractwo

STREFA WALKI: MARS.
-1/+1/+3/+2
Musi zostać umieszczona w Szwadronie i mogą z niej korzystać tylko członkowie Bractwa.
Chronieni tu wojownicy, używający POJAZDÓW LATAJĄCYCH (w tym przebywający w takowych oraz uznawani za takie)
zyskują dodatkowe +2 do S i P. Kiedy ci wojownicy atakują, także mogą otrzymać +2 do S i P (na czas starcia), ale kosztuje to (każdorazowo) 3P.
Jeśli dołączysz tu ZIEMIĘ OJCZYSTĄ: MARS, wymienione tam korzyści otrzymują członkowie Bractwa.
Kiedy posiadasz tę kartę w grze, możesz zagrywać POJAZDY LATAJĄCE w dowolnej chwili, nie poświęcając akcji.

CYBERMETRO

Strefa Walki  Cybertronic

STREFA WALKI: MARS
+0/+0/+3/+2
Musi zostać dołączona do Szwadronu i mogą z niej korzystać tylko członkowie Cybertronic.
Chronieni tu wojownicy są odporni na działanie Sztuki, a ponadto nie mogą zostać automatycznie zabici (otzrymują zwykłe rany), z wyjątkiem sytuacji, gdy są pod wpływem URZĄDZENIA NAPROWADZAJĄCEGO.
Gdy posiadasz tę kartę w grze, możesz wystawiać CYBERGLINY, SZASERÓW i KIRASJERÓW płacąc 3A mniej (minimalnie 1A).
Jeśli dołączysz tu ZIEMIĘ OJCZYSTĄ: MARS, wymienione tam korzyści otrzymują członkowie Cybertronic.

365
PRETORIA
Strefa Walki  Legion Ciemności

+2/+2/-1/+2
STREFA WALKI: MARS.
Musi zostać dołączona do Kohorty.
Chronieni tu Wyznawcy Algerotha i Heretycy zwiększają swe WW, S i P o dodatkowe +1.
Chronieni tu wojownicy z "PRETORIAŃSKI" w nazwie uderzają pierwsi w walce, a za każdego zabitego przez siebie napastnika zyskują 3 dodatkowe punkty (nawet jeśli nie przeżyją starcia).
Pretoria pozwala wystawiać Pretoriańskie Behemoty płacąc 5A mniej (minimalnie: 1P).

ASTEROID WYDOBYWCZY
Strefa Walki  Imperial

+0/+0/+0/+0
STREFA WALKI: PAS ASTEROIDÓW.
Musi zostać umieszczona w Szwadronie, a żaden wojownik nie może się tu chronić.
Za każdego wojownika Imperialu, którego posiadasz w Szwadronie (uwięzieni wrogowie się nie liczą), otrzymujesz 1A podczas każdego swego kroku 1. Możesz posiadać kilka ASTEROIDÓW w grze (każdy z nich może przynosić dochód).

366
Warzone / Odp: A jaka Armia?
« dnia: Stycznia 27, 2019, 10:44:19 pm »
Stary wątek, ale może jakiś "battle War Zonowiec" się na forum jeszcze błąka.
Z pierwszej edycji mam "podstawkę" plus dodatki Świt i Bestie Wojny, a Ofiary i Dark Eden w pdf.
Figurek nigdy nie kupowałem (przerastała mnie cena) - wolem "inwestować" w DT ;)
Jednakowoż kiedyś zrobiłem armię Mishimy (teoretyczną) - nie pamiętam ile punktów, ale miałem (notatki zaginęły, więc mówię z pamięci):
Meka Szturmowy (czyli ten z młotkiem i strzelbą)
Smoczy Motor (nie pamiętam kto był pilotem, pewnie bohater Hatamoto)
Łowca Demonów
drużyna Hatamoto.
2 drużyny Głowic Bojowych

Gdybym dzisiaj zaczynał "od nowa" przygodę z War Zone, to też Mishimą. Jednakowoż jest to mało realne.

PS kiedyś chciałem nawet zainwestować w starter drugiej edycji, z figurkami (chyba Imperial vs Bauhaus), ale jakoś nie wyszło ;).

367
Ziemia Niczyja / Legenda 5 Kręgów
« dnia: Stycznia 27, 2019, 10:00:22 pm »
Wpadła w moje łapki polska instrukcja PDF Legends Of The Five Rings (w skrócie L5R), oczywiście CCG (nie wiem czy RPG istnieje).
Pytanie czy ktoś z was to zbiera - grywa (względnie grywał/zbierał) - jakie wrażenia?

Podoba mi się klimat japońskio - chińskich legend (jest nawet w fabule odniesienie do czegoś na kształt Wlk. Muru Chińskiego  ;)), klany, samuraje, honorowe pojedynki, a z drugiej strony spiski, skrytobójstwa i zagrywki polityczne.
Ciekawie wygląda też to, że typowe nawalanko-niszczenie wszystkiego i wszystkich to tylko jedna z dróg do zwycięstwa.
Karty też są bardzo ładne (przynajmniej te nieliczne, które widziałem ;))

Mimo wszystko przeraża mnie mnogość i skomplikowanie zasad - nie ogarniam za bardzo jak to wszystko działa w praktyce. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tej kwestii.

Mam porównanie z Dark Edenem i Kultem, bo są to gry w które też nigdy nie grałem, jednakowoż przez instrukcje przebrnąłem i myślę, że spokojnie mógłbym zasiąść do gry z kimś kto jest "w temacie". DE mam nawet skromną kolekcję ok 200 kart, i mógłbym złożyć jakąś tam talijkę.
Na tym tle L5R wygląda jak różniczkowanie przy funkcjach liniowych. ;) 



368
Zasady ogólne / Odp: First strike - skończmy z tym raz na zawsze.
« dnia: Stycznia 25, 2019, 11:00:06 pm »
Takie pytanko odnośnie First strike'ów.

Kozacki Zwiadowca vs Kozacki Zwiadowca (oczywiście wręcz) - na logikę to mamy error bo jeden wojownik powinien zaatakować pierwszy, a nie może bo taka zdolność nie działa na oponenta.
Czy po prostu olewa się to i walka jest równoczesna?

Toshiro vs Kozacki Zwiadowca - jeśli dobrze myślę, to Tosiek musi pierwszy wziąć "lepe na ryj", a potem może oddać
Kozacki Zwiadowaca vs <Heretyk> + Przeklęte Oko - tu nie wiem jak to rozwiązać.


369
SELEKCJA KART / Odp: Podsumowanie
« dnia: Stycznia 25, 2019, 10:47:35 pm »
A takie coś mi się nasunęło
Dotyczy karty Conductive Plates, ale ten wątek jest zamknięty.
Karta działa mniej więcej tak: wyposażony w to wojak uderza pierwszy w walce, a przeciwnik nie może oddać.
Zpuentowaliście że za mocne bo przebija Toshiro (a skoro jego, to i pewnie wszystkich innych "first strike'owców")
Pytanie moje jest następujące: dlaczego (tzn.: dlaczego Platesy przebijają Tośka)?. 

370
SELEKCJA KART / Odp: Podsumowanie
« dnia: Stycznia 25, 2019, 09:50:14 pm »
Pytanie podsumowujące (tak wiem, spóźnione o mniej więcej trzy lata ;))
Coś ktokolwiek z was wydrukował z tych kart, które przeszły selekcję?
Choćby na własne potrzeby.


371
Klub Arkadin / Odp: Najgorsze tłumaczenie tytułu karty
« dnia: Stycznia 25, 2019, 09:38:25 pm »
Z tematów tłumaczeń text boxów.
Długo zajęło mi "rozkminienie" o co chodzi ze zdolnością Archanioła.
W polskiej wersji leci mniej więcej tak: Może zostać wyposażony w dowolny pojazd powietrzny, nie przeznaczony dla wojowników...
No chyba jest tylko jeden pojazd latający nie przeznaczony dla wojowników w całym DT - Lancelot.
Aha - no i Kawaleria Powietrzna, która już jest wojownikiem.
Dopiero po jakimś czasie zaczaiłem, że zabrakło im jednego słowa, żeby oddać sens karty - "nie przeznaczony dla wojowników Bractwa" ;).
Oczywiście opis angielski jest całkiem inny, i w 100% zrozumiały.

PS Z innej beczki.
na paru kartach z Apocalypse występują różne "krzaczki" w miejscach polskich znaków. To też robota tłumaczy, czy jeszcze kogoś innego?

372
Zasady ogólne / Odp: Jak zdobyć 100 PZ w grze do 40
« dnia: Stycznia 25, 2019, 12:47:04 am »
No ok, ale trzeba założyć, że przecież przeciwnik nie będzie biernie czekał patrząc jak sobie zbieramy.
Jakieś Pechy czy tam załamania rynku itp. - no chyba że akurat mu nie przyjdzie, albo nie ma. Ale też taką kwotę to chyba się zbiera kilka tur, a nie 2-3.
Zresztą nie ważne - musi to fajnie wyglądać, takie 200 PA.
PS pewnie dlatego Wymiana jest albo zbanowana, albo ograniczona do 1.

373
Zasady ogólne / Odp: Jak zdobyć 100 PZ w grze do 40
« dnia: Stycznia 24, 2019, 09:51:44 pm »
No przyznam, że to karkołomna kombinacja, no i wymaga astronomicznej ilości pkt A.
Pewnie dla tego tak rzadko "wychodzi" ;)

PS jaki jest wasz osobisty rekord w punktach PA w puli (mniej więcej)?
Ja w sumie grałem tak dawno temu, że nie pamiętam, ale raczej 30 nie przekroczyłem. ;)

 

374
Klub Arkadin / Odp: Najgorsze tłumaczenie tytułu karty
« dnia: Stycznia 24, 2019, 09:39:38 pm »
Ja uwielbiam text box zasieków. Totalnie "z dupy wzięta" zasada o byciu atakowanym przez jednego wojownika.
Tak im wyszło z tego "by one"  ;)
Ale mnie zafascynowało co innego - ktoś nie zrozumiał tekstu zasieków i wyszło jak wyszło, ale Okop - Foxhole już jest jak najbardziej poprawny.
Ma ktoś jakieś logiczne uzasadnienie? Ja mam:
tłumacz po dojściu do zasieków był już tak zmęczony, że rzucił do swojego "Brajanka" z drugiej C:
Brajanek, wy tam macie anglisz w tej budzie? - No mamy tateł.
ide bo mecz jes, weź zrób tu tłumaczonko i zapisz.
- Dobra tate, daj pińciok.
- Masz.

PS
Brajanki, alany i Dzejsiki jeszcze nie były modne w latach 90, więc można go zastąpić swojskim Jasiem ;)

375
Zasady ogólne / Odp: Pytanie O karty drukowane we własnym zakresie
« dnia: Stycznia 24, 2019, 09:29:20 pm »
Puenta jest taka.
Dopóki obrót na allegro jest (średnio 1 strona z "Doom Trooperami" jest zawsze), dopóki są czynni sprzedawcy, dopóty nie robimy "home mejdów" z kart oryginalnych.

Strony: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 32