Maja 01, 2024, 11:30:13 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Kapitan Shinobi

Strony: 1 ... 27 28 [29] 30 31 32
421
Obóz szkoleniowy / Odp: Odwrócenie talii
« dnia: Stycznia 08, 2019, 10:54:49 pm »
No jest to jakaś opcja  ;)
Spoks - tylko krowa nie zmienia poglądów. Mort to jednak oficjalny dodatek mojej (w sumie naszej) "ukochanej" gry, więc nigdy nie jest za późno na zbieranie. Muszę tylko wybadać rynek i się zobaczy, bo może mnie nie będzie stać.
PS
Obrazek Bonnera (użyty w Morcie), z którego wykroili parę kart - no magia.
Myślałem o tym żeby zebrać tylko to co on rysował, ale zdaje się że nic "mądrego" się nie załapało na jego grafę.
Bez sensu więc ich szukać, z myślą o składaniu talii turniejówki.


422
Turnieje/rozgrywki / Odp: Zasady turniejowe
« dnia: Stycznia 08, 2019, 12:17:22 am »
A tak z innej beczki.
Przeleciałem cały wątek, i nie łapię co jest po skończeniu się kart w talii.
Możecie mi "skrócie" nakreślić jakie są ustalenia:
Kończą mi się karty i co dalej?

423
Obóz szkoleniowy / Odp: Odwrócenie talii
« dnia: Stycznia 08, 2019, 12:13:38 am »
Ok dzięki
Widzę że Mortificator wprowadził co najmniej kilka kart typu "must have".
Bez tego (i paru innych "rzeczy") może być ciężko coś ugrać na turniejach  ;)
Niefart jest jest taki, że nie zbieram kart DT w innym języku niż polski.

424
Obóz szkoleniowy / Odp: Odwrócenie talii
« dnia: Stycznia 07, 2019, 10:44:11 pm »
Zdaje się że któreś z tych "odwróceń" padło w stosunku do talii, gdzie nie było Sposobności Natka.
Czy w DT są jakieś inne możliwości żeby stos odrzucony wtasować do talii?

425
Obóz szkoleniowy / Odwrócenie talii
« dnia: Stycznia 07, 2019, 12:01:25 am »
Jestem na etapie przeglądania talii turniejowych, niektóre mnie fascynują (nie mam pojęcia jak działają, jak zdobywają PZ i miejsca na podium), niektóre są bardziej oczywiste (coś zbliżonego złożyłbym sam, nawet bez wiedzy z forum ;) ), ale mniejsza o to.

Przy niektórych komentarzach pada hasło "odwrócić" (lub coś typu "odwrócenie") talii - o co tu chodzi?

Np. nie pamiętam wątku, ale ktoś napisał coś w stylu "talia jest bardzo szybka, ale przy 60 kartach istnieje ryzyko że nie uda się talii odwrócić". Czego to dotyczy? Czy chodzi może o wtasowanie kart ze stosu odrzuconego do talii, np ze Sposobności Nathaniela?

426
Klub Arkadin / Projekt nowego plemienia
« dnia: Stycznia 06, 2019, 11:31:13 pm »
W "homemejdach" figurują jacyś Atlantydzi mniejsza który to konkretnie dodatek.
Oglądałem to i muszę powiedzieć, że to padlina nie z tej ziemi. Wszystko opiera się o jeden obrazek, wojownicy wyglądają niemal tak samo (nawet Lutki mają większą różnorodność), jakieś pseudo moce i "kiblowate" ekwipunki. Stwór jest chyba jeden, a i tak nie pasuje do nich w żaden sposób. Równie dobrze mógłby to być stworek Bractwa, Imperialu czy kogolwiek z placówki.

Pochwalę się swoim pomysłem. Na początek trochę "fabuły".

Celtowie (brakło mi wyobraźni na bardziej "wyszukaną" nazwę) - plemię zamieszkujące wyspy północnej Europy oraz półwysep skandynawski. Z racji lokalizacji mają sojusz z Lutkami. Tzn - Luteranie nie "zjedli ich na śniadanie" pozwolili im się rozwinąć, a nawet w tym rozwoju pomogli (dostarczając surowce, know-how i takie tam). W realiach gry wyglądałoby to tak, że Lutki mogą przebywać z Celtami na jednej Placówce, "nie gryząc się". Ale po przeciwnych stronach barykady - normalnie atakują się nawzajem jak wszyscy.
Przy projektowaniu Celtów opierałem się na książce (historycznej) o wikingach, stąd nazwy, imiona itp. trącą "wikingszczyzną" - a niektóre "rzeczy" zaczerpnąłem z mitologi nordyckiej. 

Wymyśliłem dla nich całą linię:
1) wojownicy (od piechoty, przez jazdę po specjalsów) + bohaterowie
2) sprzęt (unikatowe bronie, pojazdy, i takie tam)
3) kilka stworów
4) unikatowe budowle i strefy walki
5) trochę kart specjalnych
6) parę reliktów
7) magię - w działaniu zbliżoną do MH - dającą wojownikom dodatkowe zdolności

Poszukałem też obrazków dla wojów/ekw/rel/stw/um - w internecie. Oczywiście, z racji, że pisałem "do szuflady", to nie przejmowałem się tym kto jest autorem danej grafiki, jakimiś tam prawami aut. itp.

Jakby ktoś był tym zainteresowany, mogę rozwinąć temat,

PS
nie tworzyłem gotowych kart. Mam tylko podpisane grafiki.

427
Karty / Odp: Rozkaz
« dnia: Stycznia 03, 2019, 01:10:10 am »
Nie za bardzo widzę sens tej karty. W grze 1 na 1 dajemy możliwość przeciwnikowi zarobienia PA (w podwójnej ilości w dodatku), a sami zarobimy w porywach jednokrotność PA. Dla mnie ta karta jest niegrywalna ale oczywiście mogę się mylić.

428
Karty / Odp: Empatia
« dnia: Stycznia 03, 2019, 12:57:34 am »
A gdyby wprowadzić taki zapis na karcie EMPATII, że jeżeli gracz nie może w pełni wykonać planu (w sensie w 100%), to nie może w ogóle zaatakować? Rozwiązałoby to co najmniej kilka kwestii:
Np
grający Bractwem, jak powie że zaatakuje Alkiem, to sam się zablokuje na x tur.
Jak powie że zaatkuje wręcz jakimś "mietkiem", a my mamy na stole tylko woja w Poj lat, to też nie może zaatakować.
Itp
Wydaje mi się, że karta byłaby wówczas dość grywalna, Choć za droga. 4 tury luzu za 40 PA - to za dużo moim zdaniem.


 

429
Klub Arkadin / Odp: Najtrudniejsza do zdobycia karta.
« dnia: Stycznia 03, 2019, 12:29:10 am »
Ja mam kilka typów.
Base set: Neferyta Semai, Neferyta Ilian i Murdoch - już kiedyś była o tym mowa :)
Warzone: Strategiczne bombardowanie - jakoś tego nie spotykam nigdzie... ani na allegro, ani w żadnej z zakupionych kolekcji... jak sie trafi to święto, chociaż karta w sumie slaba.
Paradise lost: Mistrz Valpurgius - bywa na allegro, ale jak widać jest dość rzadki i zawsze ludzie o niego walczą :)
Co do Neferyty Semai ktoś powiedział, ze jest ich mało, bo każdy kto go trafiał w boosterze ze złości go niszczył :P W sumie uważam, że jest ok i ja bym się z niego cieszył ;)
Tak szczerze mówiąc zgadzam się tylko z Nefem Semai ;)
Ilianek mam 3 i jest to mój najczęstszy Nef z podstawki.
Murdochów mam 3 i jest to mój najczęstszy boh z podstawki (nie licząc "padliniarzy" typu McBride/Trevor/Afton itp)
Strategiczne Bomb mam w liczbie 2 i nie jest to moja najrzadsza karta WZ, np. mam tylko jeden Wybieg, a kilka trójek mam tylko dlatego że specjalnie polowałem na te karty. Gdybym (z równym zapałem) walczył o bombki, pewnie dochrapałbym się z 4). A karta swoją drogą słaba, bo działa tylko na dwie inne karty.

Mistrzu też jakiś szczególnie rzadki nie jest, mam 3 a takich Grinderów, Indygo, Crenshawów po 1. Wg mnie najrzadszy jest Zhurgon, albo miałem po prostu wyjątkowego pecha do niego.

Co do Semaika to spokojnie  bym go umieścił w pierwszej 10 najrzadszych kart DT w ogóle.
Ja się cieszyłem jak go zdobyłem, ale tylko dlatego że brakował mi w kolekcji.
Jak na Nefa ma bardzo słabe statsy, a zab. aut. go nie ratuje ;)

430
Grupy regionalne / Odp: Warszawa
« dnia: Grudnia 29, 2018, 12:41:46 am »
A ta Zjawa to co takiego, tak w skrócie?

431
Klub Arkadin / Sprzęt Dla Robota zabójcy
« dnia: Grudnia 28, 2018, 11:41:31 pm »
Taki pomysł mi chodzi po głowie:
z racji że Eradicatory są jedną z najbardziej "skrzywdzonych" jednostek w DT, a opierając się na War Zonie bitewnym (1 edycji), wprowadziłbym trochę sprzętu, z oczywistą adnotacją, że Wyposażenie Eradicatora byłoby dozwolone dla niego - omijając ograniczenie zapisane na karcie.

Karta zasad Wyposażenia Eradicatora:
1) Robot może mieć do 3 sztuk na raz i nie mogą się dublować.
2) klasycznie akcja za sztukę - jak zwykły ekwipunek (podobnież - jedna broń w walce, no chyba że "Ekspertujemy" naszego robota)
3) sprzęt oznaczony jako "Wyposażenie Eradicatora" nie może być używany przez żadną inną jednostkę, czego nie zmieni ani Algeroth, ani Chris Jackson, ani Sojusz CY itd/itp. Cytat z WZ: "ulepszony CKM jest tak ciężki, że nie może go przenosić żaden człowiek. Tylko prądnica Eradicatora może to zasilać". Może nie słowo w słowo, ale cytowałem z pamięci. Sens chyba jest jasny.

Tak na szybko:

Gigadeath Chainripper (swoją drogą macie pomysł jak to przetłumaczyć na PL - tak żeby nie budziło politowania?)
Wyposażenie Eradicatora. Broń bezpośrednia. +5 do WW. Zranieni przeciwnicy są automatycznie zabijani i anihilowani.

Magmascorcher (tego też nie wiem jak przetłumaczyć)
Wyposażenie Eradicatora. Broń strzelecka i do walki wręcz. +4 do WW i S. Jeżeli przeciwnik zostanie zraniony i nie umrze, ulega poparzeniu. Oznacz go - jego WW, S i P zmniejsza się o 3. Znaczniki poparzeń są kumulatywne.

SA-SG-80 (tego na szczęście nie trzeba tłumaczyć na PL  ;))
Wyposażenie Eradicatora. Broń strzelecka. Strzelba. +3 do S. Wykorzystując jedną akcję ataku, Eradicator może 2 razy zaatakować. Starcia należy rozpatrywać po kolei (dozwolony jest atak dwukrotny na jeden cel). Dla mnie jest logiczne, że oba ataki są na S i że w obu walkach "strzelamy" ze strzelby - jeśli ktoś jest przeciwnego zdania, można to zawrzeć w opisie karty.

Titan Megablaster
Wyposażenie Eradicatora. Broń strzelecka. CKM. +5 do S. Jeżeli zmodyfikowane S jest wyższe lub równe dwukrotności P oponenta, to ten ostatni zostaje automatycznie zabity.

Z cyklu "coś z zupełnie innej beczki""

System Samonaprawczy
Wyposażenie Eradicatora. Wojownik leczy się automatycznie po otrzymaniu rany. Jeżeli otrzyma tę kartę będąc rannym, leczy się natychmiast.

Ulepszony System Naprowadzania
Wyposażenie Eradicatora. Wojownik ma do dyspozycji jeden atak dodatkowo, w każdej twej turze. Przeprowadza się go oddzielnie, jako samodzielne działanie, po wykonaniu innych akcji.

Kamuflarz Bojowy
Wyposażenie Eradicatora. P wojownik zwiększa się o 4. W walce uderza on pierwszy (itd). KAMUFLARZ BOJOWY nie jest uznawany za PANCERZ.

Obrazki broni są w War Zonie głównym albo którymś z dodatków, z tym, że czarno-białe.

PS zdaję sobie sobie sprawę, że "equipment sucks", jak ktoś kiedyś celnie powiedział, ale rzeczy typu CKM czy miotacz płomieni nie pasują na specjala. Z drugiej strony, nie są jakimiś gamebrejkerami, a dawałyby jakieś opcje dla tej biednej jednostki, jaką jest Eradicator (swoją drogą to ładnie brzmi - mogli zostawić to w nazwie PL, zamiast wymyślać kolejną wariację na temat Terminator => Elektroniczny morderca ;))

432
Klub Arkadin / Odp: Co w boosterku piszczy
« dnia: Grudnia 26, 2018, 10:09:53 pm »
Siemka i Wesołych Świąt
8 War Zonków dostałem 8) no i muszę przyznać, że nie znałem takiej zasady:
6 kart common i 2 rary (czy tam uncommon - no te rzadsze) na boosterek.
Ciekawe czy INQ też tak losowano. No i jak to wyglądało w innych dodatkach.

Commony to commony, szkoda czasu i klawiatury, ale ciekawostka: 2 razy trafiłem "podwójniaki":
Wenusj Dżungla (w jednej paczce) i BG & SPA7200 (w drugiej).

Tyle że te rzadkie karty, to też różnie - jak masz pecha, to jest Amnestia i Klęska Żywiołowa, jak masz szczęście to są Czarna Wdowa i Program Autodestrukcji  ;)

Z tych 8 pięknych Boosterków takie oto mam strzały:
Czarna Wdowa, Strategiczne Bombardowanie, Prog. Autodestrukcji, Cyberpolis, P-czołg. Pole Minowe, Prezydend Colding, Złe Zaopatrznie. To in plus ;) bo albo fest rary, albo silne karty (tak czy siak miałem ich mało w kolekcji). :)

Cela Śmierci, Nalot, Komendant, Klęska Żywiołowa, Amnestia, Marszałek Johnstone, Łazik B52, Święty Posterunek, drugi B52. To in minus - crap, można było trafić lepiej ;).

PS Johnny trafił do crapu, bo jest moim 4, a Colding dopiero drugi  ;). Najbardziej liczyłem na przyw CY ;)
Komendant jest niby mocny, ale mam w sumie 5, no nie mogę go zaliczyć do "rarów". Wolałbym Płk Lotnictwa.

W jednym z Boosterów był Colding, Nalot i Apokalipta. Po namyśle to uznałem Nalot za tą rzadką kartę (Coldi raczej nie budzi wątpliwości), a Apków mam w sumie 8 - czyli są co najmniej powszechni.

I jeszcze ciekawostka - na 8 blistrów ani jednej Heretyk, nawet jednego Technomanty ze złamaną nogą. Najrzadszy rodzaj kart ;). Pojazdy, Broń, Dowódcy (w tym ci silni), Przywódcy, rzadkie specjale, rzadkie SW, ale ani jednego H.
Białe Kruki.

433
Tablica / Odp: Utrzymanie serwera
« dnia: Grudnia 23, 2018, 10:48:08 pm »
Cześć
Jako świeżak jestem trochę zielony w sprawach funkcjonowania i finansowania forum, a przeglądać 83 str postów to mi się szczerze mówiąc nie chce ;) {co innego talie, zasady, Arkadin itp 8)}
W pierwszym poście napisano coś o 80 zł na rok no i stąd moje pytanko:
jak to wygląda na chwilę obecną - chciałbym się przyłączyć do grona "sponsorów".
Krótko mówiąc: ile, do kiedy, komu?

PS Niczego nie oczekuję w zamian, no poza oczywistościami - żeby forum działało i było jak najdłużej, a skoro są osoby regularnie piszące, to myślę że warto - DT jeszcze nie umarł, póki my żyjemy ;). Raz - skarbnica wiedzy, nowych pomysłów itp.; dwa - kontakt z ludźmi mającymi świeże/odmienne spojrzenie, doświadczenie turniejowe itd.

434
Karty / Odp: Michaelis Apostata
« dnia: Grudnia 22, 2018, 10:51:56 pm »
Czy szara eminencja? Może to dużo powiedziane. Aktywny gracz w międzynarodowej społeczności i jeśli miałbym komuś polecić kogoś do konsultacji zasad to w sumie tylko on mi przychodzi do głowy.

Gdyby ktoś spytał mnie o zdanie, a wiem, że nie spyta, rzekłbym, że w kwestii konsultacji zasad DT to spokojnie mógłbym polecić Pretorianstalkera, Skoqa, Diablerista i jeszcze paru innych. Łatwo ich poznać, bo mają po trzy - cztery cyfry w tabeli "liczba postów". ;)

PS tak wiem, zajechało to tanią wazelinką  ;), ale naprawdę tak myślę. Zresztą gdyby było inaczej, to nie udzielałbym się tu na forum.

435
Obóz szkoleniowy / Kolejność Dodatków
« dnia: Grudnia 22, 2018, 10:28:04 pm »
Nie jestem pewien, ale tak dla usystematyzowania:
Po TP wychodziły kolejno:
1 INQ
2 WZ
3 Mort
4 G
5 AP
6 PL
z tym, że nie wszystko pojawiało się w tej kolejności na rynku polskim.
Dobrze myślę?

Strony: 1 ... 27 28 [29] 30 31 32